Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, Krzysiak napisał(a):

Osobiście uważam, że już za odpakowanie sprzętu sklepy powinny coś odbijać z ceny...może by to oduczyło cwaniaków kupowania po kilka CPU, GPU i zwracania bo nie trafili na loterii silikonowej  :E 

 

 

Później jak te same osoby trafią na odpakowany to wielki płacz, bo jak sklep mógł tak zrobić :E 

Zgodzę się pod jednym warunkiem. Każdy sprzedany produkt będzie taki sam

 

Nie może być tak, że kupuje kartę graficzną X i cewki grają tak, ze słyszę je siedząc 5 metrów dalej, a później TEN SAM MODEL KARTY ma je całkowicie niesłyszalne nawet po przyłożeniu ucha do obudowy.

 

 

Jak kupie procesor/pralkę/samochód to wiem czego mogę się spodziewać, a w GPU piszczenie cewek ma być cechą? Problem na pewno jest do rozwiązania tylko nikt tego nie chce zrobić bo krzykacze na reddit piszą "TA MA BYĆ", "NIE ZWRACAJ TO CECHA PRODUKTU" 

Edytowane przez BarBar009
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Krzysiak napisał(a):

@BarBar009ale to wina sklepu że nie jest taki sam? :D 

Jak wielkie sklepy nie zrobią z tym porządku to nikt nie zrobi. To one muszą wymóc na producencie próbę naprawy problemu ze względu na dużą liczbę zwrotów itp. (oczywiście nie w PL tylko USA)

 

Sklep zawsze może zrezygnować ze sprzedaży danego podzespołu (GPU) ze względu na dużą liczbę zwrotów i ryzyko z tym związane. Nie rezygnują bo na tym zarabiają, a OUTLETOWY sprzęt sprzedadzą najwyżej z zerową marżą. 

Edytowane przez BarBar009
Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, Krzysiak napisał(a):

@BarBar009ale to wina sklepu że nie jest taki sam? :D 

A użytkownika? Ja tam świata naprawiać nie chce, ale i nie mam zamiaru siedzieć ze szrotem, jeżeli mogę zwrócić. Proste 

8 minut temu, BarBar009 napisał(a):

OUTLETOWY sprzęt sprzedadzą najwyżej z zerową marżą

Wątpię.

Edytowane przez j4z
Opublikowano (edytowane)

@BarBar009 @j4zOgólnie tu mi chodziło nie o ludzi oddających w jakiś sposób wadliwy sprzęt (sam tak raz zrobiłem), co takich którzy kupują sobie 10 cpu czy gpu i robią selekcję by zostawić 1 szt bo robi 10MHz więcej a resztę oddać ;) Z własnego podwórka znam przykład że znajomy kupił 5090, grał przez 2 tygodnie dosłownie dzień i noc w cyberka i jeszcze coś tam, by później oddać (co jakiś czas tak robi jak mu się zbierze na jakąś grę) :E 

 

 

edit

Później takie osoby najczęściej robią największe larmo o to, że jakim prawem oni dostali otwarty produkt :lol2:

Edytowane przez Krzysiak
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
59 minut temu, duzyNosal11 napisał(a):

Ale widzę co poniektórzy mają wielki ból 4 liter....mam 14dni na zwrot mam prawo ja sprawdzić takie jest prawo.Co najlepsze gdybym wiedział że coś naprawdę jest zarysowane, uszkodzone czy coś nawet bym tego nie oddawał.A karta została odesłana tak jak przyszła.
Co najlepsze.... znajomy który mieszka 2 domy dalej oddawała w tym samym czasów do Me rx9070, nie miał na niej folii, brakowało gabki i instrukcji i jemu przyjęli Normalnie zwrot i oddali całą kasę??? Gdzie tu sens i logika????

Ale tu nikt nie twierdzi, że nie masz takiego prawa. Tylko w jaki sposób mamy Ci na forum pomóc ? Nie masz żadnych zdjęć, nie wiem jak do tego podchodzi Media Expert, ale większość znanych sklepów nie robi żadnych problemów przy zwrocie. Jedyne co Ci zostało to pisanie z ME i UOKiK, czasem same maile mogą pomóc.

 

Kiedyś jak mi padła płyta główna bardzo krótko po zakupie, Proline nie chciało mi przyjąć reklamacji z racji rękojmi. Nie byłem pewny co padło CPU, czy GPU kazali odesłać procka i płytę, że sami sprawdzą. Jak się okazało co padło, złożyłem reklamację z pismem z tytułu rękojmi to mi powiedzieli, że rękojmia mi nie przysługuje, bo procesor jest sprawny :hihot: Napisałem im, że nie ma problemu, kupię sobie drugą taka płytę w normalnym sklepie, ale dla zasady będzie UOKiK i niech mi jeszcze raz oficjalnie odpiszą, dlaczego odmawiają mi reklamacji z tytułu rękojmi. Po 14 dniach dostałem odpowiedź, że nowa płyta główna została do mnie wysłana.

Edytowane przez skunRace
Opublikowano

A może gość faktycznie przerysował kartę i teraz głupa rżnie ? Ja nie twierdzę że tak było, ale bez jakichkolwiek dowodów ciężko coś wskórać. Teraz są dwie opcje, 

przyjąć na klatę i zgodzić się na potrącenie kasy i mieć nauczkę na przyszłość, lub kopać się z koniem nie wiadomo ile czasu i mieć zamrożone pieniądze. Wybór jest Twój autorze, my tutaj na forum nic nie pomożemy, więc życzę powodzenia :) 

 

Ja tak jestem zdania, że za zwrot bez podania przyczyny powinna być potrącona jakaś kwota. Wtedy produkt nie jest już nowy i sklep albo pociska dalej za pełną kasę jako nówkę może komuś przypasuje, daje na outlet z obniżoną ceną(jak już potrąca kasę to tak powinien zrobić :) ) , lub pakuje do jakiegoś gotowca i czeka na rozwój wydarzeń :)  

  • Upvote 1
Opublikowano
1 godzinę temu, skunRace napisał(a):

 

 

Takich to walić prądem po jajcach :bandyta:

Jak zadzwonisz to jeszcze z ryjem do Ciebie. Dlatego teraz temat jest prosty zdjęcia wraz z uzasadnieniem i koniec tematu.  Jak wystawi nega to trudno po roku zniknie. Już kiedyś pisałem jakbym kogoś wrzucił msc na sprzedaż to by miał głowę 16/9 jakie wariaty żyją w tym kraju.

Opublikowano

Jeśli ma pewność, że wysłał kartę bez uszkodzeń to niech walczy...mi w zeszłym roku Morele chciały potrącić 99% wartości mobasa którego oddałem a który dotarł do nich połamany wręcz, ale udowodniłem że ode mnie wyszedł w nienagannym stanie i to firma kurierska uszkodziła paczkę. Po wymienia kilku wiadomości przeprosili mnie i oddali 100% kwoty na konto.

Opublikowano (edytowane)

@AndrzejTrgZłożyło się kilka rzeczy na to, sprawdzili w systemie że chęć zwrotu już przejawiłem zanim wysłali do mnie paczkę z gratami, miałem foty paczki dosłownie z minuty przekazania jej kurierowi, no i upierałem się że skoro odebrali uszkodzoną paczkę, czyli zniszczony karton to ich brocha teraz z walką z firmą kurierską...chcieli to zrzucić na mnie, ale nie pykło, bo nie mogłem zgłosić reklamacji gdyż formalnie paczka nie należała do mnie tylko do nich.

Edytowane przez Krzysiak
  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

@Krzysiak Morele mówisz? To patrz:

 

IMG_20250530_172454042_HDR_AE.thumb.jpg.7c0cf5387c7a686ffb2763bb50b532d1.jpg

 

IMG_20250530_172414370_HDR_AE.thumb.jpg.52014e211507e057dfd6e40774410182.jpg

 

Zamówiłem niedawno dyski do serwera od nich, przyszły tak zapakowane, jak na foto. Koszt "jedyne 3.3kzł, a co, wrzucimy sobie w paczkę, niech latają.

 

Wiedząc, że u nich nie pierwsza taka akcja była, o czym ludzie pisali jeszcze na PCL, poprosiłem o rzetelne spakowanie, bo towar wrażliwy, podatny na uszkodzenia mechaniczne i w ogóle. Kompletnie to OLALI ciepłym moczem i wysłali jak wyżej.

 

Zarobili stosowny komentarz, po czym pisał do mnie ich pacjent, że proponują całe 50zł zadośćuczynienia, żeby komentarz usunąć. Oczywiście tego nie zrobiłem, bo tak żałosnej próby naprawy sytuacji dawno nie widziałem.

 

Tam chyba pracują ludzie oderwani od rzeczywistości, bez podstawowych szkoleń jak pakować dany sprzęt i na co zwrócić uwagę, pewnie jakieś "łorki" z agencji z łapanki ulicznej, bo nikt normalny, mający choćby podstawową wiedzę na temat sprzętu komputerowego tak by dysków HDD nie spakował.

 

No i na koniec aspekt całkowitego olania prośby klienta pozostawię bez komentarza.

 

Jeśli to będzie tylko możliwe, nie będę tam więcej robił zakupów, nawet ME ma wyższe standardy niż oni.

Edytowane przez CryptTM
  • Sad 5
Opublikowano

Motele zasilacz zapakowali luźno w 3x większa paczkę bez wypełniania przyszedł koleś z GLS ze zmasakrowaną paczką weź sprawdź czy jest całe jak nie to zabiorę :E Ale zasilacze mają mocne oryginalne kartony to przeżył.

Opublikowano

Niektóre sklepy wysyłają nawet drogi towar tylko w stretch :E

Opakowanie i wypełnienie kosztuje, ale sklepy same sobie robią kuku jak zwrot przyjdzie w rozwalonym pudełku. Poza tym w PL jest takie prawo, że towar można odesłać bez oryginalnego pudełka wrzucić do worka i odesłać :lol2:

Opublikowano
Godzinę temu, j4z napisał(a):

Zasilacz, dyski? Euro tak mi karty za ponad 5k wysyłało. Na szczęście nigdy nic się nie stało. 

Akurat w przypadku dysków HDD to te są bardziej podatne na uszkodzenia przez wstrząsy ;) karta może latać po pudle i jak nic nie pęknie to jest ok a dysk talerzowy od samych "turbulencji" może już być walnięty :E 

  • Upvote 1
Opublikowano

Nie żebym brzoskwiń bronił, ale jak prawie dwa lata temu zamawiałem całego kompa, oczywiście w częściach to paczka była wielkości 80 celowego TV z "dupą' wwuj za wielka przynajmniej moim zdaniem, ale tak napierdzielonych tych wypełniaczy było że nawet jakby spadła z 50m to nic by się nie uszkodziło. Także wszystko zależy od osoby co to pakuje, ponieważ możesz trafić na gościa który podejdzie rzetelnie do wykonywanej roboty, albo na typa który uzna że za te pieniądze to niech się cieszą że do roboty przyszedł, a mu jeszcze jakieś paczki każą pakować :) do tego też dochodzą kurierzy co rzucają paczkami jak workami z kartoflami :) no ale to co pokazał @CryptTM jest karygodne, w podobnej wielkości paczki kiedyś mi ram, albo pendrajwa przysłali, ale zaś nawalone tych wypełniaczy czy tekturek było, że już chciałem reklamować że produktu zapomnieli spakować :E ale się tak schował w tych wypełniaczach że sam nie wierzyłem że to jest możliwe :) 

  • Upvote 1
Opublikowano

Ludziki wy płaczecie o zle zapakowane paczki a mi uszczelkę po głowice złożyli na pół żeby taniej wyszło za przesyłkę  :E  Teraz naprawiałem znajomemu skuter ( czyszczenie gaźnika, ogólne serwisowanie ) i trzeba było wymienić uszczelkę w gaźniku to przyszła tak wymiętolona ze musiałem druga zamówić bo ta sie go niczego nie nadawała a była z gumy... Ja kupując części do kompa czy  różne inne to jeszcze niczego nie oddałem w ciagu ustawowych 14 dni. Dlatego mam 15 wędek w domu i każda się przyda XD 

  • Haha 3
Opublikowano (edytowane)

Dzięki za jakże owocną dyskusje 😁I co poniektórzy wyśmiewanie że dobrze mi tak, żal mi was😂😂😂Polak Polakowi zawszę będzie klody pod nogi rzucał.

Przesłali mi foto,na ktorym rzekome przebarwieniami to odpite palce na blaszce,a rysy to slady po niedociągnięciach z fabryki(ujowy odlew czy co)Po wymianie zdań troszkę ostrzejsze,po 2h przyszedł e-mail ze zwrot uznany.

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA 

Edytowane przez duzyNosal11
  • Like 1
Opublikowano
1 godzinę temu, duzyNosal11 napisał(a):

Dzięki za jakże owocną dyskusje 😁I co poniektórzy wyśmiewanie że dobrze mi tak, żal mi was😂😂😂Polak Polakowi zawszę będzie klody pod nogi rzucał.

 

Były takie posty? Bo nie widziałem :D 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...