Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też uważam ze ta gra jest ociężała w stosunku do poprzednich BF . Postacie dużo większe,wolny movement .Generalnie tempo rozgrywki jest wolne. Recoil strzelając z daleka też jest niezły :E. Z bliska nawet nie trzeba go kontrolowac,ale z daleka trafić to loteria

Opublikowano
3 minuty temu, Phoenix. napisał(a):

Tzn ?? :D 

No dali dupy jeśli na LOW jest przewaga.

Już zauważyłem ze streamrzy niektórzy tak grają, bo od razu widać, że z grafiki zostaje pasztet, ale przeciwnika widać bardzo wyraźnie :D

Opublikowano (edytowane)

ale idac tym tokiem, lepsze sprzety powinny byc zablokowane albo lock fps na 30 bo ten co ma 5090 bedzie gral na 200 a ten na 5050 bedzie mial ledwo 60 i tamten z 200fps bedzie mial przewage. nawet jesli masz ten  sam zakres wizualny to fpsy beda wieksza przewaga.

takie cos jest na konsolach, na pc to jest norma od samego poczatku.

Edytowane przez Dominix
Opublikowano
1 minutę temu, Dominix napisał(a):

ale idac tym tokiem, lepsze sprzety powinny byc zablokowane albo lock fps na 30 bo ten co ma 5090 bedzie gral na 200 a ten na 5050 bedzie mial ledwo 60 i tamten z 200fps bedzie mial przewage. nawet jesli masz ten  sam zakres wizualny to fpsy beda wieksza przewaga.

To nie jest to samo co obniżenie grafiki do poziomu gdzie znacznie ułatwia dostrzeżenie przeciwnika.

 

Opublikowano (edytowane)

U mnie finalnie wyglada to tak:

Textury Wysokie 

Filtrowanie Ultra

Siatka Ultra 

Oostatnia na samym dole opcja "Obiektry wysokiej jakosci" na Ultra

Cala reszta na LOW.

I 250fps kula bez problemu :D

30 minut temu, Kadajo napisał(a):

No dali dupy jeśli na LOW jest przewaga.

Już zauważyłem ze streamrzy niektórzy tak grają, bo od razu widać, że z grafiki zostaje pasztet, ale przeciwnika widać bardzo wyraźnie :D

Ale szczerze to nie ustawiam tego żeby mieć przewagę, mi się po prostu taki obraz nie podoba. Przewaga to ost rzecz dla której to ustawiam. 

Edytowane przez Phoenix.
Opublikowano

Ten Squad DM naprawde sie dobrze gra, pomijajac fakt ze ciagle ktos jest na plecach, ale nie czuc tego scisku.

A wracajac jeszcze do tego czy rzeczywiscie na low o wiele lepiej widac, nie widzialem gdzies zadnego porownania zeby powiedziec ze przegwaga znaczna jest.

Opublikowano (edytowane)

Na prawdę zastanawia mnie co siedziało w tych tępych łbach EA ustawiając takie obrażenia w strzelbach. Pytam się także tych zje@#$*&% genetycznych co brali udział w zamkniętych testach i nie zwrócili na to uwagi.

 

Edytowane przez skypan
Opublikowano
4 minuty temu, Dominix napisał(a):

A wracajac jeszcze do tego czy rzeczywiscie na low o wiele lepiej widac, nie widzialem gdzies zadnego porownania zeby powiedziec ze przegwaga znaczna jest.

Wczoraj sobie oglądałem stream Doc'a i u niego gra wygląda naprawdę dziwnie, chyba ze grzebał nie tylko w ustawieniach detali.

 

 

Opublikowano
11 minut temu, skypan napisał(a):

Na prawdę zastanawia mnie co siedziało w tych tępych łbach EA ustawiając takie obrażenia w strzelbach. Pytam się także tych zje@#$*&% genetycznych co brali udział w zamkniętych testach i nie zwrócili na to uwagi.

 

Jeśli to sług to ile powinno zabierać obrażeń po trafieniu w głowę? 5?

Opublikowano (edytowane)
56 minut temu, Dominix napisał(a):

w fps-ach a tym bardziej na multi zawsze sie daje low=wiecej fps i czysciej na ekranie.

Tu na jakich grasz nastawach? 

5 minut temu, Kadajo napisał(a):

@Phoenix.

 

f3f51935e3fb1f808c49b7cb296336ef.thumb.jpg.77f81b1217d38a0666c5ab214ff9ee3c.jpg

 

Możesz wybrać co chcesz grac i na jakiej mapie :)

Danke 🤣 Jeszcze nie grzebałem w menu poza grafiką ale dobrze wiedzieć. 

5 minut temu, Reddzik napisał(a):

 

Ciekawy dobór cpu do testu ale taki przyziemny wybór :) 

Edytowane przez Phoenix.
Opublikowano
4 minuty temu, Phoenix. napisał(a):

Tu na jakich grasz nastawach? 

 

Na tych z lewej, później sprawdzę te z prawej.

Teraz przy dlss na balance trzyma mi średnio te 140.

Wyszukiwarka jest słaba. Wczoraj dałem tylko dominację to po 2 rundach miałem KotH...

Screenshot_20250815-123404.png

  • Like 1
Opublikowano

Wrócę z treningu to jeszcze obadam DLAA Transformer jak wygląda bo zapas fps mam :D I będziemy katowac dziś do wieczora.

 

7 minut temu, Dominix napisał(a):

Na tych z lewej,

Siatka na medium jest wystarczająca dla obiektów z oddali ? Ta ost opcje protestuje też na medium bo ona cpu mocno obciąża ponoć. 

Opublikowano
38 minut temu, Dominix napisał(a):

eśli to sług to ile powinno zabierać obrażeń po trafieniu w głowę? 5?

Zwróć uwagę na odległość. A moje pestki to co mu zrobiły ? Zresztą o czym tu pisać jak strzał w głowę zabiera ok 30 HP z karabinu szturmowego.

 

A tu na obrazku mega "skilowiec". Im bardziej popir....a nazwa gracza tym większy skil ;) Na prawdę nie widzę sensu tyk całych zabezpieczeń bo zawsze śmierdziele były, są i będą. Zawsze wracają niezależnie od zabezpieczonych jąder.

bf6event.exe Screenshot 2025.08.15 - 13.55.57.79.png

Opublikowano

Odpaliłem dzisiaj jeden raz, zagrałem jeden podbój i tyle. :E Chyba się nacieszyłem, dalej nie mam jakoś ochoty brać tego na premierę. Wrażenia lepsze niż w pierwszym tygodniu ale jest za dużo niewiadomych (rozwój gry, duże mapy) i cały czas za bardzo śmierdzi klonem CoD.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Teraz to już nie wiem czy trollujesz, czy serio masz taki dziwny gust lub jego brak.  Widzę cię głównie w tematach generycznych, przemysłowo produkowanych gier, z checklistą zamiast pasji oraz outsourcingu, zamiast chętnych, stałych pracowników. Te "wizytówki" były robione przez AI, często w ogóle nie pasujące do gry. Firma nie podała w opisie Steam że użyli AI, więc chyba każdy może dostać zwrot, nawet po wielu godzinach i ponad 2 tygodniach, bo były takie przypadki.   Zajarzałem ponownie do tematu, bo król parodii zrobił film.  
    • Zgadza się. 5060ti powinna mieć najwyżej 12GB, za to 5070 już 16GB. Wtedy miałoby to sens. A tak muszę się posiłkować DLSS + ewentualnie FG  Jednak różnica pomiędzy 3060ti 8GB a 5060ti 16GB jest spora. Może te 16GB Vram wystarczy do Rubina w 2027 roku  
    • Przy okazji przedstawiania planu pokojowego sekretarz amerykańskiej armii Dan Driscoll przekazał stronie ukraińskiej, że stoi w obliczu "nieuniknionej porażki" - donosi stacja NBC News. Zdaniem Amerykanina sytuacja Ukrainy oznacza, że nie może ona dyktować warunków, a dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabia jej pozycję. W opinii Kijowa pierwotna propozycja USA oznacza de facto kapitulację wobec Kremla. Sekretarz armii USA Dan Driscoll wygłosił serię ponurych prognoz dotyczących sytuacji na froncie i nalegał na przyjęcie wstępnej wersji amerykańskiego planu pokojowego podczas niedawnej wizyty w Kijowie - informuje stacja NBC News, powołując się na dwa źródła zaznajomione z przebiegiem spotkania. Według informatorów Driscoll poinformował ukraińskich urzędników, że sytuacja ukraińskiej armii pogarsza się: Rosjanie zwiększają tempo nalotów, dysponują praktycznie nieograniczonymi zasobami i mogą prowadzić długotrwałą wojnę bez utraty impetu. Podkreślił, że dalsza zwłoka jeszcze bardziej osłabi pozycję Kijowa. Delegacja USA ostrzegała również, że Stany Zjednoczone nie są już w stanie zapewnić Ukrainie niezbędnej liczby środków obrony powietrznej i amunicji.   Jedno ze źródeł twierdzi, że komunikat Driscolla po przedstawieniu planu pokojowego był jasny.    "Generalnie przesłanie było takie: Przegrywacie i musicie zaakceptować ofertę" - czytamy.   Stacja opisuje, że strona ukraińska uprzejmie odmówiła podpisania pierwotnej wersji dokumentu, który w Kijowie uznany został za de facto kapitulację wobec Kremla.   Według NBC News sytuacja ta była kolejnym przejawem głębokiego podziału w ekipie Donalda Trumpa co do sposobu zakończenia wojny w Ukrainie.   Obóz skupiony wokół wiceprezydenta USA J.D. Vance'a i specjalnego wysłannika Steve'a Witkoffa uważa, że to Kijów utrudnia osiągnięcie pokoju i nalega na wywieranie presji i wymuszanie kompromisów ze strony Ukrainy.   Tymczasem obóz sekretarza stanu USA Marco Rubio winą obarcza Rosję i twierdzi, że Moskwa ustąpi dopiero pod presją sankcji i twardej postawy Zachodu.   Sam Donald Trump - jak podaje stacja - często "waha się" pomiędzy tymi dwoma podejściami. https://wydarzenia.interia.pl/ukraina-rosja/news-przegrywacie-naciskal-na-ukraine-w-usa-narasta-konflikt,nId,22460388
    • Co za glupie porownanie 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...