Phoenix. 4 713 Opublikowano 16 Września Opublikowano 16 Września DICE przyznaje, że mecze na 128 graczy w Battlefield 2042 „po prostu się nie przyjęły” i obiecuje, że nie powtórzą tego przy projektowaniu Battlefield 6. Dyrektor kreatywny Shashank Uchil w rozmowie z Edge powiedział, że gracze Battlefield są „bardzo głośni” i nie boją się mówić, czego oczekują: „Ostatecznie jesteśmy podporządkowani graczom. Robimy to, czego gracze chcą. Myśleliśmy, że większa liczba graczy zadziała – ale to się nie przyjęło. Próbujemy różnych rzeczy. Czasem działa, czasem nie. To takie proste.” 1
dawidoxx 974 Opublikowano 16 Września Opublikowano 16 Września Mi tam się podobały te meczyki, ale głownie przez to ze mogłem bez problemu przetestować oc proca i ramu w takiej zadymie w bf6 musieli by dać znowu ogromne mapy.. i znowu panował by wszechobecny chaos także mi pasuje 64
Kabor 459 Opublikowano 16 Września Opublikowano 16 Września Dla mnie 128 graczy w BF 2042 to było przegięcie i za duży wszechobecny chaos. Dlatego głównie graliśmy w przełamanie a jak podbój to tylko na 64. Wcześniej też wspomnieli o tym, że w przełamaniu nie na wszystkich mapach będzie tyle samo graczy. Ogólnie to jest pozytywnie jednak jak to może wpłynąć na serwery w trybie portal (czy jak dodadzą w standardowej grze). Raz 24 gracze raz 32 to się nie będzie spinać ;-).
DarkEater 20 Opublikowano 16 Września Opublikowano 16 Września (edytowane) Byly jakies przecieki ze moze być mapka Shanghai z bf4? Co do kilku innych czytalem, a ta byla dość popularna. Edytowane 16 Września przez DarkEater
caleb59 1 621 Opublikowano 16 Września Opublikowano 16 Września Myślę, że oni tego typu sprawy mają dopiero w powijakach i podpięte pod dalszy rozwój gry w przyszłości.
Phoenix. 4 713 Opublikowano 17 Września Opublikowano 17 Września #BF6 Lunety Snajperskie. Błysk lunet, oraz efekt smug po kulach snajperskich zostały osłabiony po feedbacku graczy z BETY. #BF6 AIM assist / balans Dice: "Całkowicie przerobiliśmy system wspomagania celowania w porównaniu do wersji z Battlefield 2042. Dodaliśmy aim assist w tym, co nazywamy naszym „trójkątem walki” – czyli piechota kontra piechota, piechota kontra pojazdy oraz pojazdy kontra pojazdy. Chodzi o to, by zapewnić spójne doświadczenie graczom korzystającym z pada, w porównaniu do osób grających na klawiaturze i myszce, gdzie pewne rzeczy mogą być łatwiejsze. Dlatego przykładamy ogromną wagę do crossplayu i staramy się dopracować go pod wieloma względami. To dla nas niezwykle istotny element Battlefield 6.” #BF6 - Konsole podsumowanie informacji: Crossplay: ON ( + PC ) Console only (Xbox + PS) Crossplay OFF. Możliwość grania na MnK . Crossplay on: w pierwszej kolejności wrzuca do lobby konsole, a później ewentualnie PC. Na premierę domyślnie będzie u wszystkich Crossplay on. ____________________________________________ PS5 Pro: Tryb Fidelity – 2160p, stałe 60 fps. Tryb Performance – 1620p, wyższa liczba fps. PS5 / Xbox Series X: Tryb Fidelity – 1440p. Tryb Performance – 1280p, 70–110 fps (średnio ~85 fps). Xbox Series S: 1080p, stabilne 60 fps. Obniżone ustawienia graficzne z powodu ograniczonej pamięci – największe wyzwanie dla twórców. 1
skypan 1 752 Opublikowano 17 Września Opublikowano 17 Września W sumie to się cieszę, że robią gry pod słabszego Xboxa. Przynajmniej jest szansa na lepszą wydajność i optymalizację.
Vulc 2 191 Opublikowano 17 Września Opublikowano 17 Września W skrócie, Mirak za duży nie jest jak na największą mapę w BF6, ale przynajmniej nie jest zbyt ciekawy.
Phoenix. 4 713 Opublikowano 17 Września Opublikowano 17 Września #BF6 AIM assist i zbalansowane vs - nowe, oficjalne informacje od Deweloperów: Dice: "Battlefield 6 ma być stabilnym, uczciwym i zbalansowanym doświadczeniem dla wielu graczy, niezależnie od tego, gdzie zdecydujesz się grać" "Deweloperzy skupili się na tym, by gra była równie dobrze grywalna na MnK i padzie. Szczególną uwagę poświęcono ergonomii kontrolera" "Chcemy, aby nasze podejście było uczciwe, konkurencyjne i zbalansowane. Nazywamy to Aim Assist 2.0 – to rozwinięcie systemu z Battlefield 2042. Teraz działa on w czasie rzeczywistym. Zrezygnowaliśmy z prostych kształtów jak kwadraty, pudełka czy sfery, a zastąpiliśmy je siatkami kapsułkowymi, co znacznie poprawiło spójność i wydajność. Celowo poszliśmy w stronę delikatniejszego wspomagania – nie dodajemy 𝐑𝐎𝐓𝐀𝐂𝐘𝐉𝐍𝐄𝐆𝐎 𝐀𝐈𝐌 𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓, a nawet usunęliśmy „snap zoom”, który był w 2042, bo uznaliśmy go za zbyt mechaniczny. Naszym celem jest „uczłowieczenie” aim assist, jak to nazywamy wewnętrznie. "Crossplay i balans: wykorzystano doświadczenia z Battlefield 2042. Wprowadzono nowy system „Aim Assist 2.0” – bardziej naturalny i lżejszy, bez agresywnego snapowania czy nadmiernych ułatwień. Celem jest uczciwa i równa rywalizacja między graczami PC i konsol." "Aim assist ma wspierać gracza, ale system uruchamia się tylko wtedy, gdy gracz faktycznie daje jakiś sygnał – wymagany jest jego własny wkład. Chcemy, by gracz czuł satysfakcję z tego, co robi w grze, by miał poczucie, że to on zdobywa fragi, a nie że robi to za niego kod czy system. To właśnie nas odróżnia i takie jest nasze podejście do projektowania rozgrywki i cross-playu w Battlefieldzie." "Mamy kilka naprawdę ciekawych i nietypowych pomysłów oraz rozwiązań, które mogą się wydawać wręcz sprzeczne z tym, co stosują inne gry. Jednak aim assist zawsze budzi emocje – niezależnie, czy mówimy o CoD, Apex czy innych tytułach. My jesteśmy bardzo zadowoleni z naszego rozwiązania i skupiamy się na tym, co naszym zdaniem najlepiej pasuje do Battlefielda." https://www.well-played.com.au/battlefield-6-aims-to-be-a-stable-fair-and-balanced-multiplayer-experience-no-matter-where-you-choose-to-play
Phoenix. 4 713 Opublikowano 17 Września Opublikowano 17 Września Z jednego growego portalu co teraz testowali znowu bfa: "Co muszę zaznaczyć, Battlefield 6 jest lepiej zoptymalizowany od czasu otwartej bety. Rozgrywka działa niezwykle stabilnie, wszystko chodzi gładko, a do tego doszło więcej opcji graficznych, które pozwalają lepiej dopasować obraz do własnych preferencji. Co istotne, nie natknąłem się na żadne mikroprzycięcia ani problemy techniczne - całość śmigała bez zarzutu i wyraźnie płynniej niż wcześniej (oczywiście, może to być zasługą map, ale różnice na GeForce RTX 5080 przy tych samych ustawieniach wynosiły aż 50 klatek więcej)." 1
Dominix 403 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września 11 godzin temu, skypan napisał(a): Jak bym czytał program wyborczy Nikt ci tyle nie da co Dice/EA obieca
Phoenix. 4 713 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września (edytowane) 13 godzin temu, skypan napisał(a): Jak bym czytał program wyborczy Temat AA to najbardziej kontrowersyjna rzecz np w takim COD i grach multi, bardzo dobrze, ze ida ta droga i nie robia aimbota w padzie z rotacyjnym AA Moze COD na tym zyska i oslabia asyste. #BF6 zmiany od beta do aktualnego buildu 👇 ▪️ Wszystkie pojazdy naziemne otrzymały tymczasowy, odnawialny dopalacz prędkości. ▪️ Moc silnika helikopterów została zwiększona. ▪️ Widok pierwszoosobowy w pojazdach został ulepszony – teraz jest równie skuteczny jak prowadzenie ognia z perspektywy trzeciej osoby. ▪️ Strzelba M87A1 wymaga teraz większej liczby pocisków, aby zabić przeciwnika. ▪️ DICE wprowadziło szereg zmian w zachowaniu broni – odrzut i charakterystyka strzału lepiej odzwierciedlają wybrany model. ▪️ Zmieniono różnicowanie zasięgu pomiędzy poszczególnymi rodzajami broni. ▪️ Dostosowano mechanikę ruchu – prędkość poślizgu i skoku została zmniejszona. ▪️ Zaktualizowano backend i serwery – poprawiono wykrywanie trafień oraz netcode względem wersji beta. ▪️ Zwiększono niedokładność strzałów podczas skakania lub ślizgania się, co spowalnia tempo rozgrywki i nagradza umiejętne poruszanie się, bez nadmiernej chaotyczności. ▪️ Mapy Operation Firestorm i Mirak Valley zawierają zróżnicowane tereny i zabudowania, zapewniające wiele osłon. Edytowane 18 Września przez Phoenix. 1
dawidoxx 974 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września 12 godzin temu, Phoenix. napisał(a): Z jednego growego portalu co teraz testowali znowu bfa: "Co muszę zaznaczyć, Battlefield 6 jest lepiej zoptymalizowany od czasu otwartej bety. Rozgrywka działa niezwykle stabilnie, wszystko chodzi gładko, a do tego doszło więcej opcji graficznych, które pozwalają lepiej dopasować obraz do własnych preferencji. Co istotne, nie natknąłem się na żadne mikroprzycięcia ani problemy techniczne - całość śmigała bez zarzutu i wyraźnie płynniej niż wcześniej (oczywiście, może to być zasługą map, ale różnice na GeForce RTX 5080 przy tych samych ustawieniach wynosiły aż 50 klatek więcej)." Pisałem zaraz po testach ze gierka działała zdecydowanie lepiej od ostatniej bety, bo mialem kilkadziesiat fps wiecej czyli jednak miałem racje Co jak co, ale dawno nie widziałem tak dobrze zoptymalizowanej strzelanki online 1
oldfashioned 459 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września Przy jakiej rozdzialce/ustawieniach miales skok rzedu kilkudziesieciu fps? Dosc spory skok, zastanawiam sie z czego to wynika, moze ucieli jakies efekty w tle.
dawidoxx 974 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września 1 minutę temu, oldfashioned napisał(a): Przy jakiej rozdzialce/ustawieniach miales skok rzedu kilkudziesieciu fps? Dosc spory skok, zastanawiam sie z czego to wynika, moze ucieli jakies efekty w tle. W bfa akurat gram w 1440p, w sumie to bete testowałem też na innych sterach, a w czasie zamkniętych testów miałem juz zainstalowane najnowsze sterowniki, ale mysle ze to nie mogło robić aż tak duzej róznicy
Phoenix. 4 713 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września 36 minut temu, oldfashioned napisał(a): zastanawiam sie z czego to wynika Z optymalizacji Nie takiej jak mysisz czyli ucinanie efektow. Skoro wieel etapow zostalo przebudowanych pod Series S to musieli sie do tego przylozyc.
Sheenek 330 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września 2 godziny temu, Phoenix. napisał(a): ▪️ Zwiększono niedokładność strzałów podczas skakania lub ślizgania się, co spowalnia tempo rozgrywki i nagradza umiejętne poruszanie się, bez nadmiernej chaotyczności. To bardzo swietna zmiana, nienawidze strzelajacych slizgaczo skakaczy. 1
skypan 1 752 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września Takie tworzenie problemu na siłę. Wystarczyło by zlikwidować wślizg, spoty 3D a strzały z wyskoku zrobić jedną wielką loterią (1:10000000) i problemu by nie było
Sheenek 330 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września Zlikwidowac wslizgu calkiem niee.... jest przydatny do uciekania za oslone. Mnie samo strzelanie z niego drazni jak przeciwnik jest blisko i stosuje to jako unik, to bardzo sensownie ze poprostu znerfia celnosc.
Vulc 2 191 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września Wślizg sam w sobie jest ok, jeśli to będzie solidny nerf celności, skończy się pajacowanie. Defensywnie nadal sie przyda. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez Pan Mateoo,
4 reakcje
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się