Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

#BF6 - Problemy, według doświadczonego gracza:

"Strefy martwe (deadzones) tak naprawdę nie schodzą do zera. Nie, nie mylę ich z niczym innym — gram w competitive FPS-y od 15 lat, wiem, co robię. Strefy martwe po prostu nie wynoszą 0, mimo że mam je ustawione na 0.

Strefa martwa ma kształt kwadratu, a nie okręgu. Przez to, że jest kwadratowa, ruch po przekątnej nie jest rejestrowany w pewnym zakresie — kontroler reaguje tylko w pionie lub poziomie. Powinna mieć kształt okręgu. To może być kwestia tego, że oś strefy martwej (axial deadzone) nie schodzi do zera, ale uważam, że problem jest szerszy. To nie jest kwestia preferencji — to po prostu obiektywnie gorsze podejście do implementacji stref martwych.

PROSZĘ O GŁOSY W GÓRĘ, ŻEBY DEWELOPERZY TO ZOBACZYLI. Współpracowałem już wcześniej z innymi deweloperami, którzy tego nie rozumieli, i chcę, żeby zobaczyli, na czym polega problem, żeby mogli go naprawić. Ta gra jest świetna — dopracujmy tylko system sterowania."

 

 

Opublikowano
1 minutę temu, Phoenix. napisał(a):

#BF6 - Problemy, według doświadczonego gracza:

"Strefy martwe (deadzones) tak naprawdę nie schodzą do zera. Nie, nie mylę ich z niczym innym — gram w competitive FPS-y od 15 lat, wiem, co robię. Strefy martwe po prostu nie wynoszą 0, mimo że mam je ustawione na 0.

Strefa martwa ma kształt kwadratu, a nie okręgu. Przez to, że jest kwadratowa, ruch po przekątnej nie jest rejestrowany w pewnym zakresie — kontroler reaguje tylko w pionie lub poziomie. Powinna mieć kształt okręgu. To może być kwestia tego, że oś strefy martwej (axial deadzone) nie schodzi do zera, ale uważam, że problem jest szerszy. To nie jest kwestia preferencji — to po prostu obiektywnie gorsze podejście do implementacji stref martwych.

PROSZĘ O GŁOSY W GÓRĘ, ŻEBY DEWELOPERZY TO ZOBACZYLI. Współpracowałem już wcześniej z innymi deweloperami, którzy tego nie rozumieli, i chcę, żeby zobaczyli, na czym polega problem, żeby mogli go naprawić. Ta gra jest świetna — dopracujmy tylko system sterowania."

 

 

Nie. Padziarze niech giną. 

  • Thanks 1
  • Haha 2
Opublikowano

Dobrze ze jest, od ekstra opcji glowa nie boli. 

Mysle ze znajdzie sie troche ludzi ktorzy nawet na pc w multika padem cisna. Z tego co pamietam to nawet na labie ktos tam z kolehow uzywal pada do latajacych pojazdow a myszki do piechoty

Opublikowano (edytowane)

Grałem w multi na padzie ale na konsoli, choć chyba testowałem w modern warfare 2019 na PC, źle nie jest ale jednak wolę grać na myszce nawet jak dostaję oklep od przeciwnika. 
Grałem w BF1-5, 2042 i coda na PS5 na padzie.

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano (edytowane)

EA'owcy dostali za darmo w ramach przeprosin za 8 godzin niedziałających serwerów EA. Steam nie maił takich problemów. Dodatkowo 1 sezon, cześć osób drugi (EA pro play), pełna wersję również otrzymają za darmo.

Edytowane przez KaszaWspraju

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...