Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@Funky Koval zależy jak grasz ;)

Najdłuższy strzal jaki widziałem to prawie 2km... Koleś wysiadł na Firmestorm ze śmigłowca w dużej odległości od wzgórza po drugiej stronie mapy i nie wiem jakim cudem, ale zasadził kila w jakiegoś typa na tym wzgórzu...

 

 

Tu koleś zrobił podobnie, ale trochę krótszy dystans. xD

  • Like 2
Opublikowano
21 minut temu, Funky Koval napisał(a):

Skoro tylko 8% graczy uzbierało 250 kili reckonem a tylu ich biega w każdej grze to muszą niezle pudłować...

Mógłbyś mnie nie obrażać?

 

Spoiler

:E

Nie ma dla mnie nudniejszej klasy niż Recon, stąd mój skill snajperkami jest wprost proporcjonalny do ilości godzin spędzonych grając tą klasą.

 

Opublikowano
2 godziny temu, Kadajo napisał(a):

Nie.

Wszytko jest zrozumiale.

Co kogo obchodzi jak kto chce grać.

Kromka jak zwykle próbuje pod publiczkę grac.

Wcześniej mu nie przeszkadzało ze tryby znikają ?

Na sile próbuje robić te filmy, materiał z dupy.

Obejrzałem ten materiał, wtedy co mówił o widoczności to mnie wywaliło z kapci bo tego co przypominam ze grając bf3,4 a nawet w 1 nie było problemów jeżeli chodzi o kamuflaże to mogłem dotrzeć wroga  i nie powinniśmy  na to narzekać jak on twierdził bo u niego jest ok co za pokrętna logika.

 

I żeby nie było mam 35lat i oczy -7.

 

 

Zawsze o wadach trzeba głośno mówić czy nawet o niespokojnych zjawiskach typu okno overtona zeby nie dać wydawcom wejść na głowe.

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, brainq napisał(a):

I żeby nie było mam 35lat i oczy -7.

35 czyli młodziak jesteś :D

 

A wada -7 nie jest tak ważna, bo możesz mieć okulary. Takie rzeczy mają więcej wspólnego z innymi wadami, jak daltonizm czy wypalenie gał co skutkuje gorszym postrzegalnym kontrastem i zlewaniem się tego, co jest do siebie podobne odcieniem, jasnością itp. 

 

Ja nawet w BF2 miałem problem czasami, choć raz na ruski rok. W BF4 w zasadzie co zmiana mapki to konieczność ustawiania monitora inaczej,  żeby widzieć w cieniach, ale ogólnie też bez problemu.

Na filmikach z BF6 nie widzę absolutnie nic, a po aktualizacji CSGO do CS2 pojawił się potężny problem. Nowoczesność w grach niestety wyklucza część graczy, a do tego jest moda na kampienie i snajpienie. Dla mnie to najlepiej jakby wrogie postacie migotały wściekle jak neony w Las Vegas :D

 

BF 1942 i BF2 nigdy nie były grą w chowanego i nikomu to nie przeszkadzało, ale teraz są inne czasy. 

 

Edytowane przez VRman
Opublikowano
16 minut temu, brainq napisał(a):

Obejrzałem ten materiał, wtedy co mówił o widoczności to mnie wywaliło z kapci bo tego co przypominam ze grając bf3,4 a nawet w 1 nie było problemów jeżeli chodzi o kamuflaże to mogłem dotrzeć wroga  i nie powinniśmy  na to narzekać jak on twierdził bo u niego jest ok co za pokrętna logika.

 

I żeby nie było mam 35lat i oczy -7.

 

 

Zawsze o wadach trzeba głośno mówić czy nawet o niespokojnych zjawiskach typu okno overtona zeby nie dać wydawcom wejść na głowe.

On pitoli czasem takie kocopoły ze ręce opadają. Byle coś powiedzieć. Często zaprzeczając samemu sobie.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Vulc napisał(a):

Mógłbyś mnie nie obrażać?

 

  Ukryj zawartość

:E

Nie ma dla mnie nudniejszej klasy niż Recon, stąd mój skill snajperkami jest wprost proporcjonalny do ilości godzin spędzonych grając tą klasą.

 

Co kto lubi :D ja sobie zmieniam w trakcie meczów klasę. Ale snajperów jest zawsze zatrzęsienie. Może nie potrafią celoać ale grać też nie :D

 

 

Co do Kromki to zrobił zasięgi i teraz nagrywa dla samego nagrywania żeby monetyzować filmy i pompować popularność.  A że pier****li 3 po 3? A kogo to obchodzi liczy się nowy kontent.

Edytowane przez Funky Koval
  • Upvote 1
Opublikowano

Kromka i jego tekst o widoczności. Ewidentnie nie rozumie co mówi. Napomknął i przyznał się, że w 5-ce miał problemy z widocznością. W innych częściach raczej nie. W 6-ce jest identycznie jak w BFV tylko mamy spoty 3D. Dlatego odnosi wrażenie, że widoczność jest lepsza bo w wielu przypadkach strzela "w spoty" a nie w przeciwnika. W BFV DICE musiało kombinować jak "uwidocznić" przeciwnika a tu poszli po łatwiźnie dając wspomniane spoty 3D i dziwnym trafem w opcjach menu dali filtr SOVIS. Dodajmy do tego jeszcze auto spoty gdy nie mamy tłumika lub jednego konkretnego kompensatora i jesteśmy z automatu na 3d spocie. Kromka bredzi. Widoczność jest słaba a dodając do tego efekty cząsteczkowe i spieprzone oświetlenie to rzekł bym, że jest gorzej niż w BFV. 

  • Upvote 3
Opublikowano
14 minut temu, galakty napisał(a):

czyli szturmowiec którym i tak nikt nie gra nie działa

Ja wciąż nie wiem czy ta jego strzykawka daje coś oprócz chwilowego szybszego biegu i "halunów".
Najgorsza klasa.

Opublikowano

Na przełamaniu szturmowiec i resp daje radę. Nawet na podboju z tym respem może sporo namieszać o ile drużyna z niego korzysta. Przydana klasa. Lepszy 1 szturmowiec niż 10 nic nie wnoszących do rozgrywki snajperów. To są dopiero pasożyty 

Opublikowano

Prawda jest taka, ze kazda klasa mozna grac teamowo w duzych trybach. 
No ale nie potrzebujesz 10 reconow na 32v32, ale 2-4 juz spoko. Drone to jest legalny wallhack. Plus szturmowiec per team, to wedlug mnie jest mus w ogarnietej 4, ktora chce namieszac.

Opublikowano

Spawn beacon + 2x szybsze przejmowanie punktow.
Na duzych conquestach radyjka sa mega przydatne, zwlaszcza jak sie gra agresywnie. 

Mapy sa chujowe, bo praktycznie ma sie 1 lub 0 mozliwosci flankowania. Wszystko pozamykane, bariery. Nie da sie 'objechac' choke-pointow. 

  • Like 1
Opublikowano

No dokładnie, gdyby inne mapy były to radyjka miałyby duuuuużo sensu.

 

Ale i tak nie rozumiem, radyjko zawsze miał recon!!!! Dlatego lubiłem nim grać bo można było oflankować, postawić radyjko i cykać od flanki + team się odradzał przy nas.

Czemu szturmowiec to ma? WTF? A tak recona bierziesz, helka i tyle. 

Opublikowano

Wydaje mi się ze Recon stracił radyjko żeby kamperzy nie mieli łatwego dostępu do swoich miejscówek.

Co do drona to jest jakaś masakra, odpalasz go i z dużej wysokości tylko wszystkich oznaczasz, bo świecą się jak żarówki.

Ze nie wspomnę o możliwości detonowania zdalnie min.

A exploit gdzie wskakujesz na drona i "fly me to the moon" to już wisienka na torcie.

Niech mi ktoś wyjaśni jak oni takich rzeczy nie wyłapali podczas projektowania gry. Bo to są tak oczywiste błędy ze to się w pale nie mieści.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Niech mi ktoś wyjaśni jak oni takich rzeczy nie wyłapali podczas projektowania gry. Bo to są tak oczywiste błędy ze to się w pale nie mieści.

My od tego jesteśmy. Nie dosyć, że zapłacili to jeszcze błędy im zgłaszaj. :E 

 

 

Edytowane przez caleb59
Opublikowano

Tak jak nie wyłapali dziesiątek rzeczy przy okazji poprzednich premier, to już taka Battlefieldowa tradycja. :EMnie dla odmiany zaczęło wyrzucać na pulpit przed załadowaniem gry, a w samej grze regularnie zacinają mi się dodatki w czołgach jak gram gunnerem - rozbrajanie min.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Być ładnym i się tak oszpecić... nie wiem czym to jest spowodowane, czy faktycznie strzępkiem mózgu czy ogólnym stereotypom że kobieta bez "lifitingu" jest brzydka.
    • Zacznij od formata i zainstalowania podstawowych rzeczy, msi center i tam tylko sterowniki do chpisetu i nic więcej, stery do grafy trochę starsze i testuj. Żadnych light, razerów i co przyjdzie Ci jeszcze do głowy, tym bardziej programów monitorujących, bo to też potrafi działać negatywnie na gry jak i na psychikę  .W obecnym stanie możesz jeszcze wrzucić ss z latencymoon. Czy w ww grach różnicę robią ustawienia graficzne? Tzn. czy jak dasz wszystko na low to jest taki sam efekt jak na Twoich ustawieniach? Czy jak ograniczysz liczę klatek do 60fps, to też jest problem? Ja wiem że w grach online trzeba mieć więcej, ale z ciekawości możesz zobaczyć. Oczywiście blokujesz klatki o te 3 mniej, niż masz odświeżanie monitora? A tak na marginesie możesz poczytać  https://forum.ithardware.pl/topic/8975-stuttering-latencymon/ https://forum.ithardware.pl/topic/8444-stuttering-w-grach/#comments tylko tutaj są procki od AMD czy ludzie sobie z tym poradzili to nie wiem, trzeba się zagłębić, aaa jeszcze mamy jednego kolegę którego stuttery już długo męczą i sobie z tym nie poradził, też na AMD.      
    • Zależy czy procesor jest lutowany, ale tego lapka to się powinno oddać na elektrozłom i każda zł zainwestowana w niego to wyrzucanie pieniędzy w błoto.  Chyba że lubisz takie rzeczy i robisz to dla sportu to poczekaj na kogoś innego o ile w ogóle się taki znajdzie. Z mojej strony to elektrozłom i powinno się go zutylizować a nie używać  
    • Witam, poszukuję pomocy w rozwiązaniu problemów z micro stutteringu na zestawie: GPU - 5070 12 GB Gigabyte CPU - i5 14600kf MOBO - MSI PRO B760-P WIFI DDR4 CHŁODZENIE - PEERLESS ASSASIN 120  RAM - 32GB VIPER DDR4 3600MHZ A2 B2 (podczas zmiany nie miałem budżetu na DDR5 a szybko potrzebowałem nowej płyty do cpu) PSU - CORSAIR RMX 650W 80 GOLD PLUS DYSKI - M2 NVME SSD SAMSUNG 970 EVO PLUS 500GB + SATA SSD CRUCIAL MX 500 1TB  MONITORY - AOC24 1080/144HZ DISPLAY PORT + PHILIPS24/1080/60HZ DVI (podpięte w kartę graficzną nie płytę główną)  SYSTEM - WINDOWS 11 SOFTWARE który może powodować problemy i robić problem z frame time (?) - msi center + msi mystic light (odinstalowałem jednak za pewne siedzi dalej w rejestrze itd), razer synapse, sterowniki do chipsetu, intel gna, realtek, realtek ethernet, intel serial io, najnowszy sterownik nvidia game ready, sterowniki dźwiękowe itd. ( WSZYSTKIE NAKŁADKI DISCORD/NVIDIA WYŁĄCZONE ) Bios aktualny z września (7D98v1F) , wcześniej korzystałem z wersji beta z okresu maja (7D98v1F1(Beta version)) Zawsze robiłem UV poprzez cpu lite load ponieważ temperatury były przesadzone, testowałem różne ustawienia, od personalnych poradników na forum msi do losowych porad innych osób. (nawet bez uv na wyższych temp było to samo)   Linia czasowa zmiany podzespołów:  Procesor na początku tego roku razem z płytą główną, Karta graficzna w sierpniu, Reszta podzespołów: płyta główna, ram, zasilacz, itd z poprzednich zestawów ( posiadane przez 3-5 lat ) Posiadałem wcześniej rx 6700 xt  + i5 10600k, następnie 4060 ti + 10600k (zwróciłem kartę ponieważ nie byłem zadowolony z wydajności) 5060 ti + 14600kf (bardzo głośne cewki, zwrot) aktualnie 5070 i5 14600kf  Ważna informacja, na wymienionych zestawach które posiadałem przez okres 2-3 lat praktycznie na każdym miałem ten sam problem z micro stutteringiem, raz większy raz mniejszy, teraz dopiero poważnie się za to biorę bo jednak wolałbym żeby taki zestaw dawał z siebie trochę więcej stabilności i frajdy. Zawsze robiłem DDU czy nawet format więc nigdy nie było problemów żeby sterowniki się ze sobą "gryzły"  Opis problemu:  Grając w większość gier odczuwam dziwny micro stuttering, gram zwykle na vsyncu ponieważ bez niego występuje problem z screen tearingiem i rozjeżdżającym obrazem (limit fps nie poprawia tego lub zaburza płynność obrazu), fps spadają z 144 na 142/141 lub nawet 138, w 90% spadek FPS pojawia się w losowym momencie. Podczas akcji FPS jest idealnie stabilny. Praktycznie nie ważne co się dzieje nie odczuwałem spadków poprzez brak zapasu mocy zestawu. Micro stuttering występuje w momencie kiedy np stoję w miejscu lub akcja w danej grze "ucicha". Testowałem też bez vsync, limit fps, odblokowane fps, praktycznie w każdym ustawieniu jednak było to czuć. Gry które najbardziej na to cierpią i praktycznie zabierają całą zabawę z rozgrywki to:  Numer 1 - War Thunder, gram na wysokich/max ustawieniach, gra wojenna jak to wiadomo pełno akcji, wybuchów itd, fps idealnie stabilny, za to natomiast jadę pojazdem, na ekranie spokój, spadki fps do 140 z 144 co kilkadziesiąt sekund lub w dobrym okresie co kilka minut.  ( cpu 20-40% gpu 75% )  Numer 2 - Fortnite, gram na ustawieniach wydajnościowych, testowałem jednak też Direct 11 czy 12, tutaj również problem wygląda praktycznie tak samo chociaż myślę że o wiele bardziej agresywnie, spadki 1 low % z 144 na 90 itd.  Numer 3 - Valorant/League of Legends, sytuacja taka sama jak wyżej, akcja, duża ilość rzeczy dziejących się na ekranie, fps idealnie stabilny, losowe momenty i rwanie fps.  Numer 4 - Minecraft edycja z microsoft store, czuję dość częsty i mocniejszy stuttering nawet przy zmianie renderowania chunków itd. Inne gry to np:  CS2 - działa u mnie na wysokich praktycznie idealnie, nigdy nie odczułem żadnych spadków nie ważne co, Gry wyścigowe pokroju forza horizon/forza motorsport/need for speed itd ustawienia ultra bez problemów,  Rainbow Six Siege tak samo ustawienia ultra, 144 fps prawie idealnie jednak od czasu do czasu coś chrupnie. Elden Ring/Nightrein ultra 60 fps idealnie. Dodam jeszcze że podczas grania i rozmawiania jednocześnie na Discordzie problem pogłębia się/występuje częściej ( akceleracja sprzętowa wyłączona! ) Na tym zestawie nie miałem żadnego bluee screena czy losowego wyłączania kompa, jedyne co pamiętam to kilkukrotny problem z brakiem pamięci wirtualnej, udało się to naprawić poprzez powiększenie go.  Temperatury GPU to zwykle 40-60+, cpu 40-65+ stopni (bez uv np 75 w stresie podczas grania) Rzeczy jakie testowałem:  różne ustawienia BIOSU, UV, bez UV, różne ustawienia zasilania, wyłączanie, hyper threading itd itd itd... nowy bios, xmp włączony/wyłączony zmiany zarządzania energią w nvidia czy panel sterowania, odinstalowanie xbox game bar,  zmiany ustawień gry czy akceleracja gpu w windowsie,  zmiany zarządzania energią karty sieciowej i magistracji usb w menedżerze urządzeń,  wyłączenie karty sieciowej i granie na wifi a następnie wyłączenie w biosie bluetooth + wifi, granie na 1 monitorze z odpiętym całkowicie drugim,  przesłanie całej gry która powoduje problemy + shader cache na dysk NVME + fizyczne odpięcie SATA żeby na pewno nie przeszkadzał,  reset shader cache + zwiększenie rozmiaru pamięci podręcznej,  wyłączenie szybkiego rozruchu w windowsie,  różne ustawienia skalowania nvidia,  zmiana hz w klawiaturze i myszce, wyłączona izolacja rdzenia windows,  AKTUALNE USTAWIENIA BIOSU:  Włączone XMP, resizable bar, intel default power 181W, CPU LITE LOAD 15, C1E włączone, Hyper Threading włączone, E Cores P Cores itd tak samo włączone, CEP ( Current Excursion Protection) włączone (sprawdzałem z wyłączonym), reszta default praktycznie. Co mogę jeszcze zrobić, potestować żeby to naprawić? Tak jak mówię problem występował na poprzednich zestawach, od 4-5 lat posiadam ten sam RAM oraz zasilacz plus dyski, gram na 1080p w 144fps locked więc myślę że to nie wina braku mocy. Jedynie zmieniały się karty czy procesor. Można powiedzieć że problem nie jest jakoś bardzo drastyczny jednak posiadam znajomych którzy mają podobne zestawu lub lekko gorsze i nie odczuwają takiego micro stutteringu a i ja czasami mam dni gdzie wszystko działa prawie na medal, jednak następnego dnia jest 2x gorzej. Szukam rozwiązań żeby osiągnąć jak najlepszą stabilność, sprzęt wyciąga zwykłe +200/250 fps na wysokich/ultra w tych gierkach więc fajnie byłoby uzyskać płynność na tych 144 fps przy aktualnym monitorze a w przyszłości po upgrade na lepsze wyniki. Jest sens coś tam jeszcze grzebać czy może kolejny format + sterowniki gpu + chipset i wtedy testować i szukać winowajcy? Czy może jakieś konkretne ustawienia posprawdzać w biosie chociaż wątpię że jest rzecz której nie ruszałem. Dodatkowo jak sięgam pamięcią to na gorszym zestawie gdy były spadki fps to występowały one w racjonalnym momencie a w okresie spokojnym fps trzymał się stabilnie, tutaj prawie na odwrót.  Moim głównym celem jest po prostu ustabilizowanie frame time bez losowych spadków i czysta frajda w ulubionych gierkach niż jakieś wygórowane wyniki w benchmarkach. Z góry przepraszam za jakieś błędy w opisie czy ocenie sytuacji ale dopiero pierwszy raz zabieram się za diagnostykę problemów tego typu i nie ogarniam, dziękuję za pomoc i w razie pytań postaram się udzielić dalszych informacji.   
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...