Skocz do zawartości

BF6  

137 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy planujesz kupić grę?

    • Tak - Preorder
    • Tak - kupuję na premierę
    • Tak - kupuję po premierze
    • Nie - A komu to potrzebne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, Strilok napisał(a):

Powiem Ci że obserwując zachowania ludzkich graczy w Battlefield to mam wrażenie że bot wykazuję większego skill-a i grę drużynową niż żywy gracz. Dramat.

To spróbuj z żywymi graczami nabić  90/1-10, przecież ten tryb to żadna frajda, strzelanie do kartonowych tarcz biegających po mapie 

  • Upvote 1
Opublikowano

Ten tryb z botami ma chyba poziom AI niski, bo jak pamiętam to na BF 2042 oni lepiej reagowali, a tu jak się przyglądałem, to dłużej wyciągał defibrylator do reanimacji, ich reakcja na nas jest sporo dłuższa zanim odda strzał, długo stoją jak ciołki bez reakcji, tego nie było jak parę razy nawet na średnim poziomie w BF2042 testowałem te boty, reakcja, agresywność była kilka razy wyższa, tutaj tego nie ma. Tutaj jak mnie ktoś zabił to był to gracz, w BF2042 to bot snajper potrafił mnie ściągnąć... a tu żadna frajda z takim poziomem, jedynie co to wbicie szybko wyzwań, szkoda, że nie ma szturmu, bo potrzebuję zrobić wyzwania :P normalnie tego nie zrobię z podłożeniem, prędzej w totka wygram. 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, SylwesterI. napisał(a):

To spróbuj z żywymi graczami nabić  90/1-10, przecież ten tryb to żadna frajda, strzelanie do kartonowych tarcz biegających po mapie 

Nabijam 60/0 latając helką. I tak 80% pilotów helki to ludzkie "boty", tak samo jak operatorzy czołgów i piechota :D Jedynym problemem jest glitch z IFV i jak ktoś lata dobrze jet-em a w moim teamie nikt.

Na rundy 30 min zdejmie nas może raz lub dwa jakiś koleś RPG, ale to zazwyczaj nasz błąd i kilka razy glitcher z IFV. Tak to jak już wsiądziemy to latamy cały czas. I tak uważam że najlepiej w sumie latało mi się w BF4. Tam miałem o wiele więcej możliwości kontry na różnego rodzaju broń oraz gunner miał o wiele więcej mozliwości np. TV-iki. Tutaj latanie helką jeśli chodzi o responsywność jest całkiem spoko, ale jeśli chodzi o loadout to żenada, wszystko uproszczone. Grałem przez jakiś czas piechotą, ale jak widzę te spocone ADHD to mi się odechciało. Kolega kupił swoją kopie BF6 i wróciliśmy do starych czasów z BF4 i gramy tylko i wyłącznie helką.

 

obraz.thumb.png.52950d4ec6a1f67aaba05a27734687d2.png

 

Edit: bo może ktoś nie zrozumiał. W BF6 nie gram z botami tylko z real graczami, ale uważam że są gorsi często gęsto od botów.

Edytowane przez Strilok
Opublikowano
13 minut temu, Reddzik napisał(a):

Ten tryb z botami ma chyba poziom AI niski

3 mapy zagraliśmy z klanowiczami i na jednej bot medyk zawiesił się na reanimacji, ciągle klęczał w 1 miejscu i próbował reanimować podłogę .

Reszta botów tak tępa, że wskoczyłem między 3 i wszystkich ubiłem młotem.

To tryb dla jakiś upośledzonych graczy.

  • Upvote 2
Opublikowano
1 godzinę temu, Strilok napisał(a):

Edit: bo może ktoś nie zrozumiał. W BF6 nie gram z botami tylko z real graczami, ale uważam że są gorsi często gęsto od botów.

To wyskocz z tej helki i spróbuj w trybie bez pojazdów - tylko piechota, wtedy będziesz miał faktycznie jakieś porównanie humans versus bots :D 

Ewentualnie  jakieś eventy typu Asy Przestworzy - czyli tylko walki powietrzne - był taki tryb w BF2042 - tam możecie się sprawdzić z drużyną w rywalizacji z zapaleńcami latania.

1 godzinę temu, SylwesterI. napisał(a):

3 mapy zagraliśmy z klanowiczami i na jednej bot medyk zawiesił się na reanimacji, ciągle klęczał w 1 miejscu i próbował reanimować podłogę .

Reszta botów tak tępa, że wskoczyłem między 3 i wszystkich ubiłem młotem.

To tryb dla jakiś upośledzonych graczy.

Do tego nie expi broni lol

Wskoczyłem dzisiaj sobie na przełamanie z podniesionym limitem na 1H tylko piechota i wbiłem 12 poziomów weapon mastery w tym czasie :D 

Opublikowano

updated-battlefield-maps-from-bf3-bf4-bf-hl-bf1-bf2042-and-v0-vo9xkfdbaxyf1.thumb.webp.d73af8c8654e975d49119e5a0b846a68.webp

 

Mapa z BF3 tzw. Bandar Deser zmieściła by na swojej mapie wszystkie mapy z BF6. Jak tak to ma docelowo wyglądać to ten BF6 to bardziej Hardline niż normalny BF gdzie sztuką było połączyć walki piechoty i pojazdów. Swoją drogą Bandar Deser mogli by zremasterować.

  • Upvote 1
Opublikowano
6 godzin temu, Fenrir_14 napisał(a):

To wyskocz z tej helki i spróbuj w trybie bez pojazdów - tylko piechota, wtedy będziesz miał faktycznie jakieś porównanie humans versus bots

Kolego nie wiem czy grałeś w poprzednie odsłony np. BF2?

 

Tylko że BF nigdy nie miał sensu grania samą piechotą. Nigdy nie rozumiałem grania infantry only w BF bo od tego są inne gry. Ale każdy gra jak lubi. Ja jak widzę sytuację gdy mamy przejęte wszystkie punkty na mapie a przeciwnik siedzi sobie na respie na jakim wzgórzu i 3/4 drużyny gra reconem to nie mam żadnych skrupułów aby tam polecieć i ich wybić co do jednego. Ogólnie z odsłony na odsłonę community tej gry jest coraz gorsze. Mam wrażenie że sporo małpek gra w to. Bez żadnego planu na grę i bez zaznajomienia z klasami i trybami. Gra bo gra. Pierwszą klasą, którą wybiera to recon i siedzi w jednym miejscu i sobie strzela radośnie na wprost. DM w BF nigdy nie miał dla mnie racji bytu, a znowu klasyczny podbój w tej odsłonie to porażka, ale czego oczekiwać po nieudolnym DICE, które czeka z łatkami do wydania kolejnej mapy.

  • Upvote 1
Opublikowano

Rozumiem do czego pijesz ale mój wpis dotyczył realnego porównania poziomu gry pvp kontra gracz versus boty 😀

Jakkolwiek zgadzam się z powyższym i też mnie ta sytuacja irytuje. Rozwiązaniem powinien być portal, chociaż i na tej płaszczyźnie jest cały czas dużo problemów. 

Opublikowano (edytowane)

Boty rownaja poziomem do sredniego poziomu gracza. Nie przytocze teraz zrodla, ale jak przy becie pisali o botach w tych tutorialach do 10lvlu to padla informacja ze poziom zostal dostosowany, zeby poprawic gre 'statystycznemu' grajkowi ;)

 

@Strilok latasz mnk, padem, joyem?

Rozmawialismy o tym ostatnio na discordzie, i chyba dojrzalem do tego zeby nauczyc sie latac. Nie wiem czy reumatyzm w dloniach pozwoli, ale chcialbym sprobowac %-) Mam przelatane moze z 30minut w ostatnich 15 latach gry w serie i tak mysle, ze moze lepiej bedzie od zera uczyc sie wlasnie na jakims padzie/joyu?

Edytowane przez oldfashioned
Opublikowano

Nikt się nie spodziewał AI na poziomie Unreal Tournament czy Quake 3 Arena ale żeby były gorsze niż w 2042, które też nie były niczym specjalnym to już jest hit. Ogólnie sporo rzeczy jak tak się zastanawiam było dla mnie lepsze w 2042 niż w 6. :E 

 

Objawienie kolegi @skypan z księgi zadumy, rozdział XIX na temat tęsknoty za 2042 nadal ma swoją moc.

  • Upvote 1
Opublikowano

Głowy nie dam ale wydaje mi się ze boty w trybie treningu lepiej się zachowywały.

Podejrzewam ze dla każdej mapy i trybu trzeba osobno tworzyć jakaś logikę dla botów stad jeśli jej nie ma lub jest podstawowa to boty zachowują się wyjątkowo debilnie.

 

W 2042 zdecydowanie była z nimi lepsza zabawa.

 

@caleb59 2042 ma za sobą lata rozwoju wiec 6 może będzie tez z czasem ogarnięta.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

No oby, oby ale póki co ten rozwój idzie jak krew z nosa skoro zapowiadają patcha, a tu nie ma patcha tylko sklepik i Battle Royale. :E 

BTW to sklepik też zabugowany bo często kafelki nic nie pokazują i masz puste tło. :E 

Edytowane przez caleb59
Opublikowano

Spokojnie, ledwo miesiąc mija od premiery. I tak "ogólnie" nie jest aż tak źle.

Gdyby nie kilka debilnych decyzji to bym rzekł ze jest całkiem dobrze.

Niestety nie zmienia to faktu ze ten BF, jak zresztą pisałem od samego początku jest dobrym FPS'em ale słabym BF'em.

Małe mapy, zbyt szybkie tempo, mało taktyki a dużo ADHD. Nie tak powinien wyglądać BF.

Mało tego, widać ze gra była projektowana z myślą o ADHD i małych mapach co przeczy fundamencie dobrego BF'a i teraz ciężko im będzie z tego wyjść.

Zobaczycie jeszcze ludzie zatęsknią nawet za 2042...

  • Upvote 1
Opublikowano
49 minut temu, Fenrir_14 napisał(a):

Rozumiem do czego pijesz ale mój wpis dotyczył realnego porównania poziomu gry pvp kontra gracz versus boty

No to wtedy mogę się zgodzić. Bot nigdy nie będzie grał jak real człowiek.

 

25 minut temu, oldfashioned napisał(a):

@Strilok latasz mnk, padem, joyem?

M+K. Ustawiłem sobie tylko aby podrywało dziób helki na spacji w sytuacjach awaryjnych bardzo to pomaga. W BF3 grałem na joyu. Tutaj całkiem fajnie i responsywnie zachowuje się helką grając na M+K. Najlepiej jak byś na portalu sobie poćwiczyć manewry.

Jest cała masa manewrów, które pomagają wygrać z helką wroga np. latanie do tyłu i szybka zmiana kierunku. Można nawet obrócić helkę aby do dołu miała wirnik takie 360 stopni szybkie jak chcesz fajnie zejść z dużej wysokości na dół. Ogólnie sporo możliwości jest. Grunt to mieć ogarnietego gunner-a bo to jest 80% sukcesu. 

Opublikowano
15 minut temu, krukkpl napisał(a):

Helikopterem to jeszcze parę killi udało mi się zrobić.

image.png.7e35ce7c0447daf0719f2b32d0a99e04.png

 

Ale samolot to masakra, nawet nie rozbijam się latając i "lecę gdzie chcę", ale trafienie w cokolwiek graniczy z cudem.

Gościu daje radę...

 

Opublikowano
27 minut temu, Funky Koval napisał(a):

Gościu daje radę...

Wiem, że są wymiatacze. Ja jakoś nie mogę w tej szóstce dobrać ustawień czułości myszki, jest albo za wolno dla manewrów, albo za szybko do precyzyjnego celowania.

W BF1 latanie dobrze mi szło. Przynajmniej kiedyś, jak byłem w formie i grało dużo casuali. Bo teraz jak wszedłem to też często trafi się po drugiej stronie jakiś spoceniec z tysiącami godzin i ciężko wówczas przeżyć dwie minuty.

Opublikowano

Jaka ta gra jest biedna :smiech:

 

Czemu BS nie zrobią "out of bounds" w pionie, gdzie tylko w pojazdach takich jak śmigłowiec nie giniesz po 5 sekundach ?

Ciekawe ile jeszcze czasu będziemy się męczyć z tym dronem.

 

 

  • Haha 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Kadajo napisał(a):

2042 ma za sobą lata rozwoju wiec 6 może będzie tez z czasem ogarnięta.

Przecież nowej gry nie zrobią :) W samej rozgrywce nic nie zmienią. Nawet wychodzi na to, że "własnego" silnika nie ogarniają. Nawet DICE w dawnych czasach nie potrafili w swój silnik :) A co dopiero teraz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Być ładnym i się tak oszpecić... nie wiem czym to jest spowodowane, czy faktycznie strzępkiem mózgu czy ogólnym stereotypom że kobieta bez "lifitingu" jest brzydka.
    • Zacznij od formata i zainstalowania podstawowych rzeczy, msi center i tam tylko sterowniki do chpisetu i nic więcej, stery do grafy trochę starsze i testuj. Żadnych light, razerów i co przyjdzie Ci jeszcze do głowy, tym bardziej programów monitorujących, bo to też potrafi działać negatywnie na gry jak i na psychikę  .W obecnym stanie możesz jeszcze wrzucić ss z latencymoon. Czy w ww grach różnicę robią ustawienia graficzne? Tzn. czy jak dasz wszystko na low to jest taki sam efekt jak na Twoich ustawieniach? Czy jak ograniczysz liczę klatek do 60fps, to też jest problem? Ja wiem że w grach online trzeba mieć więcej, ale z ciekawości możesz zobaczyć. Oczywiście blokujesz klatki o te 3 mniej, niż masz odświeżanie monitora? A tak na marginesie możesz poczytać  https://forum.ithardware.pl/topic/8975-stuttering-latencymon/ https://forum.ithardware.pl/topic/8444-stuttering-w-grach/#comments tylko tutaj są procki od AMD czy ludzie sobie z tym poradzili to nie wiem, trzeba się zagłębić, aaa jeszcze mamy jednego kolegę którego stuttery już długo męczą i sobie z tym nie poradził, też na AMD.      
    • Zależy czy procesor jest lutowany, ale tego lapka to się powinno oddać na elektrozłom i każda zł zainwestowana w niego to wyrzucanie pieniędzy w błoto.  Chyba że lubisz takie rzeczy i robisz to dla sportu to poczekaj na kogoś innego o ile w ogóle się taki znajdzie. Z mojej strony to elektrozłom i powinno się go zutylizować a nie używać  
    • Witam, poszukuję pomocy w rozwiązaniu problemów z micro stutteringu na zestawie: GPU - 5070 12 GB Gigabyte CPU - i5 14600kf MOBO - MSI PRO B760-P WIFI DDR4 CHŁODZENIE - PEERLESS ASSASIN 120  RAM - 32GB VIPER DDR4 3600MHZ A2 B2 (podczas zmiany nie miałem budżetu na DDR5 a szybko potrzebowałem nowej płyty do cpu) PSU - CORSAIR RMX 650W 80 GOLD PLUS DYSKI - M2 NVME SSD SAMSUNG 970 EVO PLUS 500GB + SATA SSD CRUCIAL MX 500 1TB  MONITORY - AOC24 1080/144HZ DISPLAY PORT + PHILIPS24/1080/60HZ DVI (podpięte w kartę graficzną nie płytę główną)  SYSTEM - WINDOWS 11 SOFTWARE który może powodować problemy i robić problem z frame time (?) - msi center + msi mystic light (odinstalowałem jednak za pewne siedzi dalej w rejestrze itd), razer synapse, sterowniki do chipsetu, intel gna, realtek, realtek ethernet, intel serial io, najnowszy sterownik nvidia game ready, sterowniki dźwiękowe itd. ( WSZYSTKIE NAKŁADKI DISCORD/NVIDIA WYŁĄCZONE ) Bios aktualny z września (7D98v1F) , wcześniej korzystałem z wersji beta z okresu maja (7D98v1F1(Beta version)) Zawsze robiłem UV poprzez cpu lite load ponieważ temperatury były przesadzone, testowałem różne ustawienia, od personalnych poradników na forum msi do losowych porad innych osób. (nawet bez uv na wyższych temp było to samo)   Linia czasowa zmiany podzespołów:  Procesor na początku tego roku razem z płytą główną, Karta graficzna w sierpniu, Reszta podzespołów: płyta główna, ram, zasilacz, itd z poprzednich zestawów ( posiadane przez 3-5 lat ) Posiadałem wcześniej rx 6700 xt  + i5 10600k, następnie 4060 ti + 10600k (zwróciłem kartę ponieważ nie byłem zadowolony z wydajności) 5060 ti + 14600kf (bardzo głośne cewki, zwrot) aktualnie 5070 i5 14600kf  Ważna informacja, na wymienionych zestawach które posiadałem przez okres 2-3 lat praktycznie na każdym miałem ten sam problem z micro stutteringiem, raz większy raz mniejszy, teraz dopiero poważnie się za to biorę bo jednak wolałbym żeby taki zestaw dawał z siebie trochę więcej stabilności i frajdy. Zawsze robiłem DDU czy nawet format więc nigdy nie było problemów żeby sterowniki się ze sobą "gryzły"  Opis problemu:  Grając w większość gier odczuwam dziwny micro stuttering, gram zwykle na vsyncu ponieważ bez niego występuje problem z screen tearingiem i rozjeżdżającym obrazem (limit fps nie poprawia tego lub zaburza płynność obrazu), fps spadają z 144 na 142/141 lub nawet 138, w 90% spadek FPS pojawia się w losowym momencie. Podczas akcji FPS jest idealnie stabilny. Praktycznie nie ważne co się dzieje nie odczuwałem spadków poprzez brak zapasu mocy zestawu. Micro stuttering występuje w momencie kiedy np stoję w miejscu lub akcja w danej grze "ucicha". Testowałem też bez vsync, limit fps, odblokowane fps, praktycznie w każdym ustawieniu jednak było to czuć. Gry które najbardziej na to cierpią i praktycznie zabierają całą zabawę z rozgrywki to:  Numer 1 - War Thunder, gram na wysokich/max ustawieniach, gra wojenna jak to wiadomo pełno akcji, wybuchów itd, fps idealnie stabilny, za to natomiast jadę pojazdem, na ekranie spokój, spadki fps do 140 z 144 co kilkadziesiąt sekund lub w dobrym okresie co kilka minut.  ( cpu 20-40% gpu 75% )  Numer 2 - Fortnite, gram na ustawieniach wydajnościowych, testowałem jednak też Direct 11 czy 12, tutaj również problem wygląda praktycznie tak samo chociaż myślę że o wiele bardziej agresywnie, spadki 1 low % z 144 na 90 itd.  Numer 3 - Valorant/League of Legends, sytuacja taka sama jak wyżej, akcja, duża ilość rzeczy dziejących się na ekranie, fps idealnie stabilny, losowe momenty i rwanie fps.  Numer 4 - Minecraft edycja z microsoft store, czuję dość częsty i mocniejszy stuttering nawet przy zmianie renderowania chunków itd. Inne gry to np:  CS2 - działa u mnie na wysokich praktycznie idealnie, nigdy nie odczułem żadnych spadków nie ważne co, Gry wyścigowe pokroju forza horizon/forza motorsport/need for speed itd ustawienia ultra bez problemów,  Rainbow Six Siege tak samo ustawienia ultra, 144 fps prawie idealnie jednak od czasu do czasu coś chrupnie. Elden Ring/Nightrein ultra 60 fps idealnie. Dodam jeszcze że podczas grania i rozmawiania jednocześnie na Discordzie problem pogłębia się/występuje częściej ( akceleracja sprzętowa wyłączona! ) Na tym zestawie nie miałem żadnego bluee screena czy losowego wyłączania kompa, jedyne co pamiętam to kilkukrotny problem z brakiem pamięci wirtualnej, udało się to naprawić poprzez powiększenie go.  Temperatury GPU to zwykle 40-60+, cpu 40-65+ stopni (bez uv np 75 w stresie podczas grania) Rzeczy jakie testowałem:  różne ustawienia BIOSU, UV, bez UV, różne ustawienia zasilania, wyłączanie, hyper threading itd itd itd... nowy bios, xmp włączony/wyłączony zmiany zarządzania energią w nvidia czy panel sterowania, odinstalowanie xbox game bar,  zmiany ustawień gry czy akceleracja gpu w windowsie,  zmiany zarządzania energią karty sieciowej i magistracji usb w menedżerze urządzeń,  wyłączenie karty sieciowej i granie na wifi a następnie wyłączenie w biosie bluetooth + wifi, granie na 1 monitorze z odpiętym całkowicie drugim,  przesłanie całej gry która powoduje problemy + shader cache na dysk NVME + fizyczne odpięcie SATA żeby na pewno nie przeszkadzał,  reset shader cache + zwiększenie rozmiaru pamięci podręcznej,  wyłączenie szybkiego rozruchu w windowsie,  różne ustawienia skalowania nvidia,  zmiana hz w klawiaturze i myszce, wyłączona izolacja rdzenia windows,  AKTUALNE USTAWIENIA BIOSU:  Włączone XMP, resizable bar, intel default power 181W, CPU LITE LOAD 15, C1E włączone, Hyper Threading włączone, E Cores P Cores itd tak samo włączone, CEP ( Current Excursion Protection) włączone (sprawdzałem z wyłączonym), reszta default praktycznie. Co mogę jeszcze zrobić, potestować żeby to naprawić? Tak jak mówię problem występował na poprzednich zestawach, od 4-5 lat posiadam ten sam RAM oraz zasilacz plus dyski, gram na 1080p w 144fps locked więc myślę że to nie wina braku mocy. Jedynie zmieniały się karty czy procesor. Można powiedzieć że problem nie jest jakoś bardzo drastyczny jednak posiadam znajomych którzy mają podobne zestawu lub lekko gorsze i nie odczuwają takiego micro stutteringu a i ja czasami mam dni gdzie wszystko działa prawie na medal, jednak następnego dnia jest 2x gorzej. Szukam rozwiązań żeby osiągnąć jak najlepszą stabilność, sprzęt wyciąga zwykłe +200/250 fps na wysokich/ultra w tych gierkach więc fajnie byłoby uzyskać płynność na tych 144 fps przy aktualnym monitorze a w przyszłości po upgrade na lepsze wyniki. Jest sens coś tam jeszcze grzebać czy może kolejny format + sterowniki gpu + chipset i wtedy testować i szukać winowajcy? Czy może jakieś konkretne ustawienia posprawdzać w biosie chociaż wątpię że jest rzecz której nie ruszałem. Dodatkowo jak sięgam pamięcią to na gorszym zestawie gdy były spadki fps to występowały one w racjonalnym momencie a w okresie spokojnym fps trzymał się stabilnie, tutaj prawie na odwrót.  Moim głównym celem jest po prostu ustabilizowanie frame time bez losowych spadków i czysta frajda w ulubionych gierkach niż jakieś wygórowane wyniki w benchmarkach. Z góry przepraszam za jakieś błędy w opisie czy ocenie sytuacji ale dopiero pierwszy raz zabieram się za diagnostykę problemów tego typu i nie ogarniam, dziękuję za pomoc i w razie pytań postaram się udzielić dalszych informacji.   
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...