Fenrir_14 825 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada (edytowane) 20 minut temu, MarcoSimone napisał(a): A może to ten najnowszys terownik... U mnie drivery do gpu te co wydali na premierę gry i wszystko hula jak złoto 👍 Edytowane 10 Listopada przez Fenrir_14
caleb59 1 621 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada Pazury poobijać za robienie UV. Wracaj pan na stock i graj jak człowiek normalnie, nie ma problemu z nowymi sterownikami. 3
galakty 3 312 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada U mnie UV i zero problemów, masz niestabilny sprzęt po prostu. Podbij napięcie i tyle.
Fenrir_14 825 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada (edytowane) @MarcoSimone 581.42 z 30 września BTW, gram z odpalonym MSI AFB, profil UV, Cpu pbo + curve shaper, pamięci z korektą timingow 😀 9 minut temu, caleb59 napisał(a): Wracaj pan na stock i graj jak człowiek normalnie, nie ma problemu z nowymi sterownikami. Buehehehe na stock to lamusy jadą 🤣 Edytowane 10 Listopada przez Fenrir_14 1 3
Funky Koval 125 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada Ja jestem na to chyba za stary.... 5
MarcoSimone 667 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada 37 minut temu, Fenrir_14 napisał(a): @MarcoSimone 581.42 z 30 września BTW, gram z odpalonym MSI AFB, profil UV, Cpu pbo + curve shaper, pamięci z korektą timingow 😀 Buehehehe na stock to lamusy jadą 🤣 Dałem GPU na def i zero problemów na razie. Chyba sterownik najowszy wpływa no moje uv na GPU. 2
caleb59 1 621 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada Siedź na stock i olej to. Wielki minus UV to właśnie fakt, że razem z aktualizacją sterownika ryzykujesz nową niestabilność.
Phoenix. 4 713 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada Dlatego u mnie jest full oc na gpu i jazda z k... 2 1
caleb59 1 621 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada A po co mają się spieszyć, 3-4 lata wsparcia przed nimi. 1
Phoenix. 4 713 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada Mnie multi nie interesuje ale redsec to ma tak spierniczone kroki i dzwieki, hitreg, bloom. Poki tego nie naprawia/usuna to nie tykam tego Nie wiem jak mozna grac w multi gdzie kule leca randomowo 1 1
caleb59 1 621 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada Takie to i granie a raczej sranie. Wiem o co Ci chodzi bo jako jeden z trzeźwych w temacie gram mało właśnie ze względu na tego typu upierdliwości w balansie. 2
Strilok 342 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada 29 minut temu, caleb59 napisał(a): Serio? I na to czekaliśmy 3 tygodnie? Żenada te DICE...wróć Battlefield Studios. 1
skypan 1 752 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada Na żadnej przeglądarce nie mogę tego "zobaczyć" @caleb59 możesz wkleić tekst tu do wątku o tych zmianach - lub jakaś inna uczynna dusza 1
Phoenix. 4 713 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada #Redsec #BF6 aktualizacja, która pojawi się jutro rano 10:00 - patch note. BF6 Najważniejsze aktualizacje w wersji 1.1.1.5: Naprawiono exploit pozwalający graczom wspinać się i dostać w niezamierzone miejsca, stojąc na dronie XFGM-6D Recon i uderzając go młotem (Sledgehammer). Naprawiono problem, w którym naprowadzane rakiety (Lock-Guided Missiles) nie były neutralizowane przez przeciwdziałania takie jak flary. Naprawiono błąd powodujący, że pojazdy nie pojawiały się poprawnie w trybach Breakthrough i Conquest. Naprawiono wiele problemów w Battle Royale wpływających na przebieg meczu, wskrzeszenia oddziału oraz przejście do ekranu końca rundy. Rozwiązano problemy z postępem, dźwiękiem i interfejsem, poprawiając klarowność, niezawodność i immersję. ____________________________________________ CHANGELOG GRACZ: Naprawiono problem, w którym rozrzut był większy niż powinien przy przejściu ze sprintu do celowania i strzelania w ADS. Naprawiono błąd, w którym rozrzut nieprawidłowo skalował się wraz z prędkością ruchu i zawsze zakładał maksymalną prędkość dla danej pozycji. Dostosowano animację lądowania, aby zmniejszyć nadmierny ruch kamery i broni podczas celowania (ADS), poprawiając stabilność obrazu w trakcie i po lądowaniu. Ta aktualizacja rozwiązuje też przypadki, w których celownik ADS przesuwał się podczas ślizgu. ____________________________________________ POJAZDY: Naprawiono problem, w którym naprowadzane rakiety nie były neutralizowane przez przeciwdziałania (np. flary). ____________________________________________ GADŻETY: Naprawiono exploit pozwalający graczom wspinać się i dostawać w niezamierzone miejsca, stojąc na dronie XFGM-6D Recon i uderzając go młotem. ____________________________________________ MAPY I TRYBY: Naprawiono problem, w którym pojazdy nie pojawiały się poprawnie w Breakthrough i Conquest. Naprawiono błąd, w którym mecze czasami rozpoczynały się z aktywnymi wszystkimi sektorami i celami jednocześnie. Naprawiono problem w Strikepoint na mapie Siege of Cairo, gdzie zniszczenia nie resetowały się w połowie meczu. ____________________________________________ UI I HUD: Naprawiono błąd, w którym zablokowane zestawy wyposażenia przeciwlotniczego w ustawieniach pojazdu nie pokazywały wymagań do ich odblokowania. ____________________________________________ POSTĘP: Naprawiono problem, w którym wyzwanie do strzelby „Zabij 5 wrogów strzelbą bez przeładowania” nie kończyło się poprawnie. Naprawiono błąd, w którym postęp wyzwania „Engineer Specialist 3” nie zapisywał się prawidłowo. ____________________________________________ PORTAL: Naprawiono problem, w którym „SpawnLoot” nie generował amunicji ani pancerza. Naprawiono błąd, w którym gracze z zablokowanymi uprawnieniami do tworzenia społecznościowych doświadczeń nadal mogli uzyskać do nich dostęp, jeśli lider drużyny hostował mecz. ____________________________________________ AUDIO: Naprawiono problem, w którym aktywacja kanału BF PRO Radio przez Commorose nie odtwarzała żadnego dźwięku. ____________________________________________ REDSEC: GRACZ: Naprawiono problem, w którym mecze Battle Royale (Quady) nie kończyły się po eliminacji ostatniej drużyny. Naprawiono błąd, w którym śmierć tuż po zakończeniu mobilnego odrodzenia mogła skutkować eliminacją całego oddziału zamiast wskrzeszenia pozostałych członków. Naprawiono błąd, w którym gracze mogli utknąć w widoku mapy z góry po redeployu. Naprawiono problem, w którym gracze zachowywali perk Second Chance po redeployu i nie przechodzili do ekranu końca rundy po kolejnej eliminacji. ____________________________________________ UI I HUD: Naprawiono błąd, w którym wszyscy członkowie oddziału mieli wyświetlany ten sam podświetlony stat na ekranie wyników oddziału. POSTĘP: Naprawiono błąd, w którym wyzwanie „Battle Royal Master Challenge 4” nie śledziło postępów prawidłowo. 1
Kadajo 7 406 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada 1 godzinę temu, caleb59 napisał(a): Siedź na stock i olej to. Wielki minus UV to właśnie fakt, że razem z aktualizacją sterownika ryzykujesz nową niestabilność. Niestabilne UV wynika tylko i wyłącznie ze zbyt agresywnych parametrów. 2 godziny temu, Fenrir_14 napisał(a): Buehehehe na stock to lamusy jadą 🤣 No właśnie, prawdziwe PCMR na swoim GPU ma zawsze 3Ghz+ i memki w opór. 1
caleb59 1 621 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada Dzień weterana... ale mimo to zapłać 12$ bo to w sumie EA.
Kadajo 7 406 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada Żeby to jeszcze jakie gorsze kosztowało, a tu tyle, co dobra pizza... Niech się walą
skypan 1 752 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada 1 godzinę temu, caleb59 napisał(a): Dzień weterana Wóz terenowy zakamuflowany krzaczorami. No kuźwa W tych miejskich mapach będzie jak Predator. Niewidoczny On ma tyle sensu co zimowy ubiór No ale to ĘĄ. 1
Wu70 739 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada Ile sezonów obstawiacie do pierwszego skina RGB?
caleb59 1 621 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada Jak można brać na poważnie tych kretynów z DICE i ich poprawki. Pojawił się patch, pobieram, odpalam grę a w menu dalej 1.1.1.0 zamiast 1.1.1.5. No super - ktoś powie, że literówka i zapomnieli ALE TO JUŻ DRUGI RAZ taki numer ma miejsce. Skąd ja mam teraz wiedzieć, że zapowiadane zmiany weszły w życie? 1
Strilok 342 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada 13 minut temu, caleb59 napisał(a): Skąd ja mam teraz wiedzieć, że zapowiadane zmiany weszły w życie? Wejdą przy nowej mapce i kolejnych skórkach w sklepiku. Lub jak kupisz najdroższą skórkę w sklepiku HAHAHAHA 1
Pentium D 1 159 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada Co to za nowa aktualizacja? Odpaliłem grę z 1,5 godziny temu i nic nie było. Wyłączam i coś jest.
oldfashioned 459 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada (edytowane) 12 godzin temu, caleb59 napisał(a): Dzień weterana... ale mimo to zapłać 12$ bo to w sumie EA. 12$ to jest smieszna kasa dla amerykanca czy tam kogos zarabiajacego w euro. Ta sa 2-3 kawy. Nie chce tego w zaden sposob bronic, no bo to nadal 1/5 wartosci calej gry i jest to w c**j smutne, no ale tego nie da sie proporcjonalnie przeliczac, bo wtedy skiny by musialy centa kosztowac. No a skin jest kozak, jest to zdecydowanie top 3 skinow w grze teraz dla mnie. Powinni zaorac te wszystkie battle passy, skiny, uje muje i po prostu dodawac content za free w ramach cyklicznego abo. Powiedziec wprost ze teraz gra jest pay as you go, placisz miesiecznie 30$ i grasz, nie placisz to nie grasz. Jak stare dobre mmo z abo. A potem pewnie zrobili by 35$, potemt dodali extra xp pack w abo za 40$ a potem juz sobie strzele w leb. Upadek gamingu. PFF. Zenujace, ze w gierce ktora sie nazywa BATTLEFIELD dyskutuje sie o SKINie zolnierza. Quo vadis? Edytowane 11 Listopada przez oldfashioned
Rekomendowane odpowiedzi
Opublikowane przez Pan Mateoo,
4 reakcje
Pokaż odpowiedź
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się