Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Do połowy gry punisher z celownikiem laserowym. Przez to, że ma penetrację, bardzo pomaga w zamku na przeciwników z tarczami. A później Balcktail. Z shotgunów Riot Gun możesz spokojnie ulepszać do końca. Magnumów tak naprawdę używa się rzadko i lepiej Killer 7. Ma co prawda najniższy bazowy dmg, ale dzięki laserowemu celowniki zwiększony crit x5 i po prostu jest znacznie bardziej stabilny.

Edytowane przez Necronom
Opublikowano (edytowane)
50 minut temu, Sidr napisał(a):

 Myślałem, że to taki trochę Silent Hill. Jednorazowa historia. A to nie jest tylko domena tych części na starym silniku?

Dla wyzwań i speedrunów już od RE1 można bawić się wielokrotnie, RE7 oraz 8 już są tu ponoć gorsze, a Remaki w sumie nie mają wybitnego "mercenary", bo tylko RE4R go posiada.

Ta seria to nie tylko surive horror, ale również gry arcade, gdzie RE6 mocno zahaczyło już o stylowość we walce, niczym taki drewniany odpowiednik Devil May Cry, który powstał, jako projekt gry RE, ale zrobili z niego oddzielną serię, ponieważ nie pasował do RE.

Więc wygląda na to, że stary silnik ma bardziej, wiecznie grywalne odsłony. 

50 minut temu, Sidr napisał(a):

Może doradzisz lub (ktos inny), co do broni w RE4R. Czytałem trochę na ten temat, ale mam wrazenie, że wiekszosc pisząca o broni w tych grach, to chyba gra na normalu albo z jakimis czitami z unlimited ammo.

Używasz walki wręcz? Pierwsze starcie we wiosce ma pokazać Ci możliwości. Ogłuszasz wroga i często atakujesz wręcz. Również można ich zbijać w gromady i używać granatu.

Ale trochę zmienili system w Remake, a mówię głównie z doświadczenia oryginału. :E Odkupić można było w oryginale, bo to był jedyny sposób składowania nieużywanych broni. Zazwyczaj rozwijało się tylko swoje ulubione, a gra dropiła amunicję, głównie tego, co masz w ekwipunku. Ulepszenia magazynka, uzupełniało w nim amunicję.

 

Statystyki obrażeń to ilość obrażeń, a w podstawce znaczenie miała nawet ilość miejsca zajętego w ekwipunku, aby zmieścić 3-4 bronie. Ogólnie z każdą bronią można ukończyć grę i jest go kwestia preferencji, natomiast raczej nie ma szans ulepszyć każdej za jednym podejściem.

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Necronom napisał(a):

Do połowy gry punisher z celownikiem laserowym. Przez to, że ma penetrację, bardzo pomaga w zamku na przeciwników z tarczami. A później Balcktail. Z shotgunów Riot Gun możesz spokojnie ulepszać do końca. Magnumów tak naprawdę używa się rzadko i lepiej Killer 7. Ma co prawda najniższy bazowy dmg, ale dzięki laserowemu celowniki zwiększony crit x5 i po prostu jest znacznie bardziej stabilny.

Tak, zauwazylem, że Punisher ma penetracje jak snajperki i magnum, ale szkoda mi waluty na niego. Blacktail na chwile obecna wydaje sie ok, ale..  RE4 ma dodatkowe, ukryte statystyki broni. Podstawowy pistolet i S9 mają ogromna szanse na kryta, tylko te 25/35% szansy, to jest chyba dopiero przy jakims wyzszym ulepszeniu. Obecnie mogę ulepszać broń tylko do 3lvl, a tu szansa musi byc nadal niska, bo łeb mobkom udaje mi sie rozsadzic sporadycznie.

 

2 godziny temu, musichunter1x napisał(a):

Dla wyzwań i speedrunów już od RE1 można bawić się wielokrotnie, RE7 oraz 8 już są tu ponoć gorsze, a Remaki w sumie nie mają wybitnego "mercenary", bo tylko RE4R go posiada.

Ta seria to nie tylko surive horror, ale również gry arcade, gdzie RE6 mocno zahaczyło już o stylowość we walce, niczym taki drewniany odpowiednik Devil May Cry, który powstał, jako projekt gry RE, ale zrobili z niego oddzielną serię, ponieważ nie pasował do RE.

Więc wygląda na to, że stary silnik ma bardziej, wiecznie grywalne odsłony. 

Używasz walki wręcz? Pierwsze starcie we wiosce ma pokazać Ci możliwości. Ogłuszasz wroga i często atakujesz wręcz. Również można ich zbijać w gromady i używać granatu.

Ale trochę zmienili system w Remake, a mówię głównie z doświadczenia oryginału. :E Odkupić można było w oryginale, bo to był jedyny sposób składowania nieużywanych broni. Zazwyczaj rozwijało się tylko swoje ulubione, a gra dropiła amunicję, głównie tego, co masz w ekwipunku. Ulepszenia magazynka, uzupełniało w nim amunicję.

 

Statystyki obrażeń to ilość obrażeń, a w podstawce znaczenie miała nawet ilość miejsca zajętego w ekwipunku, aby zmieścić 3-4 bronie. Ogólnie z każdą bronią można ukończyć grę i jest go kwestia preferencji, natomiast raczej nie ma szans ulepszyć każdej za jednym podejściem.

Noża używam głównie do dobijania i backstab'ingu. Walcze nim sporadycznie. W wiosce własnie optymalizowałem koszty w amunicji wybiciem wieśniaków granatem w chatce - chowajac sie za stolem. Tam jest jakiś bug, bo zdarzalo mi sie tak ustawic, że wbiegali do srodka i mnie nie atakowali. Między sobą się za to tłukli. W remake nie da sie odkupic, ale za to masz po prostu magazynek na spraye, bron i ulepszenia do niej.


Wiesz/cie ile sztuk broni da radę maksymalnie ulepszyć? W ogóle kiedy sie pojawia możliwość ulepszenia na lvl4 i 5?

Bronie.jpg

Edytowane przez Sidr
Opublikowano (edytowane)

Widziałem kiedyś tę tabelkę, ale szczerze nigdy się nie zagłębiałem jak te krytyki działają. Skupiałem się na bazowych statystykach. Podczas jednej rozgrywki można ulepszyć na maxa każdą broń z danej kategorii o ile nie robi się ciągłych zmian. Pistolet, shotgun i sniperkę, broni maszynowych nigdy nie używałem. Magnum to już nie pamiętam czy mi się udało do końca. Ale trzy pierwsze na pewno. Na początku warto ulepszyć wytrzymałość noża. Wolniej się niszczy(w oryginalnym RE4 był niezniszczalny). A technika strzał w głowę, kopniak i dobicie nożem pozwala zaoszczędzić sporo ammo. A jak się opanuje bloki i ogłusza tym wrogów to już w ogóle. Tam gdzie się da to warto się podkradać, bo taki atak to prawie zawsze instant kill.

Edytowane przez Necronom
Opublikowano
W dniu 7.10.2025 o 18:44, ghostdog napisał(a):

RE5 (ten w Afryce), a następnie RE6

Wedlug mnie najgorsze części, malo tam Residenta w Residencie, a gram w serię od początku, czyli 1996r. Nie podeszlo mi też Revelations, choć lepsze już od 5,6. Wytwór Outbreak i inne, też takie nie za bardzo :(  Moim zdaniem najlepsze części to:   Resident Evil, Resident Evil 2, Resident Evil 3 Nemesis, Resident Evil Code: Veronica X (blagam o remake), Resident Evil 4, Resident Evil 7 Biohazard, Resident Evil Village   

W dniu 13.10.2025 o 18:34, Sidr napisał(a):

Pisaliście, że by zapoznać sięz całą historią, to powinno się sprawdzić też RE8

RE8 to już zupelnie inny RE, tak samo jak 7. Mimo to świetne gry 

Opublikowano (edytowane)

RE4 done, świetna gra. Bardzo dobry system walki. Zabijanie przeciwników w tej grze jest mega satysfakcjonujące.


Pytanko o RE7. Czy warto ustawiać najwyższy poziom trudności? Czytam, że jest bardzo trudny - prawda to? :) RE4R na koszmarze był bardzo łatwy z powodu dużo za silnych broni. Grafika w RE7 wydaje się dużo gorsza i ogólnie brzydka. Ocena po 30 min. gry. Mam wrażenie, że ta część, to powrót do korzeni w postaci RE1. o

Edytowane przez Sidr
Opublikowano

RE7 ma RT. Jestem teraz w domu tej fajnej rodzinki i jest trochę lepiej, ale RE4r nadal wyglada lepiej. Exteriory wyglądają słabo.


Wczoraj jeszcze chwile pograłem. Na najwyższym poziomie RE7 wydaje się bardzo zasobożerne i taktyczne. Pokonanie Mia wymagało zużycia 23 z 25 dostępnych na tym etapie naboi oraz potrójnego kombo wystrzelenie magazynka/zmiana pokoju/przeładowanie.  Nie leczyłem się, chomikowałem zasoby, a później i tak straciłem te apteczki. Mam nadzieje, że oddadzą. Podoba mi się takie survivalowe kombinowanie, ale mam obawy, że później może być bardzo trudno. A i super jest widok FPP. Potęguje imersje poprzez większe utożsamienie się z bohaterem. W nocy sie świetnie gra. Jest fajny vibe w tej chorej sytuacji, w której znajduje się Ethan.

 

ps: Z ciekawosci. Kontrole nad Mia przejmuje ta babcia? Poproszę odpowiedz tylko tak lub nie. :)

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Sidr napisał(a):

RE7 ma RT. Jestem teraz w domu tej fajnej rodzinki i jest trochę lepiej, ale RE4r nadal wyglada lepiej.

RE7 oryginalnie (2017r) było bez RT, które jest tam władowane na siłę i niekiedy psuje projekt oświetlenia. Harware Unboxed ocenił że lepiej grać bez RT.
Poza tym była to gra zaprojektowana pod VR na PS4 i była pierwszą odsłoną na tym silniku. Chodziło w 1080p i 60fps na podstawowym PS4. RE4R (2023r) to "najnowszy" dostępny RE na tym silniku, ale ogranicza go projekt oryginału. 

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano
W dniu 26.10.2025 o 21:35, musichunter1x napisał(a):

RE7 oryginalnie (2017r) było bez RT, które jest tam władowane na siłę i niekiedy psuje projekt oświetlenia. Harware Unboxed ocenił że lepiej grać bez RT.
Poza tym była to gra zaprojektowana pod VR na PS4 i była pierwszą odsłoną na tym silniku. Chodziło w 1080p i 60fps na podstawowym PS4. RE4R (2023r) to "najnowszy" dostępny RE na tym silniku, ale ogranicza go projekt oryginału. 

I to było widać. Wszystko było piękne, ale statyczne i przyspawane do otoczenia. Póki co dla mnie najlepsza gra serii. RE7 będzie niżej i zostaje 8 jeszcze.

Opublikowano

ok, RE7 done. Ocena: dobra gra, bez rewelacji. RE4 dużo lepsze w każdym aspekcie.


Zaczynam Village i może ktoś mi doradzi. Ponownie chodzi o poziom trudnosci. RE7 zaczałem na madhouse i po tym jak po 1 walce z Mia zostały mi 2 naboje zacząłem od nowa na normalu. Głównie z powodu komentarzy z Reddita. Dodam, zewalka z Mia była łatwa, ale taktyczna. Jak ktos jest fanem gier dark soulsowych, to walki z bosami wcałej serii RE są ogólnie śmiesznie łatwe. Potem się okazało, że RE7 na normalu, to jest super easy. Amunicji na koniec zostało tyle, że starczyłoby na pięć kolejnych przejść gry, ale do brzegu.. Jak to jest w RE8? Czy poziom "vilage of shadows" w tej części, to jest na prawdę takie morze irytacji, że może zniechęcić do gry? Na Reddicie piszą by nie decydować się na ten poziom przy pierwszym przejściu. Oceniając dotychczasowe wypowiedzi w tym wąrku, to raczej nie gracie na wysokich poziomach trudnosci, ale może ktoś ma taką wiedze? :)

Opublikowano

Village of Shadows to jest tryb konkretnie pod new game+. Absolutnie nie jest na pierwszą rozgrywkę. Tego się praktycznie nie da przejść bez bonusowych broni. Jesteś na hita a przeciwnicy przyjmują po 30-40 pocisków.

On początkowo nawet nie był dostępny przy pierwszej rozgrywce w podstawowej wersji gry. Nie bardzo rozumiem w ogóle zamysł tego poziomu trudności. Bo o ile w takim RE5 dało się professional przejść bez bonusowych broni. Co prawda nie było łatwo, ale się dało. Tak VoS w Village to zapomnij. Pewnie są jakieś spece co to ogarnęły, ale właśnie wymaga dobrej znajomości gry. Gdzie stanąć na schodach, żeby nie trafili itp. To nie jest przyjemny tryb. 

  • Thanks 1
Opublikowano
2 godziny temu, Necronom napisał(a):

Village of Shadows to jest tryb konkretnie pod new game+. Absolutnie nie jest na pierwszą rozgrywkę. Tego się praktycznie nie da przejść bez bonusowych broni. Jesteś na hita a przeciwnicy przyjmują po 30-40 pocisków.

On początkowo nawet nie był dostępny przy pierwszej rozgrywce w podstawowej wersji gry. Nie bardzo rozumiem w ogóle zamysł tego poziomu trudności. Bo o ile w takim RE5 dało się professional przejść bez bonusowych broni. Co prawda nie było łatwo, ale się dało. Tak VoS w Village to zapomnij. Pewnie są jakieś spece co to ogarnęły, ale właśnie wymaga dobrej znajomości gry. Gdzie stanąć na schodach, żeby nie trafili itp. To nie jest przyjemny tryb. 

Dzięki. Takiej podpowiedzi potrzebowałem.


Ta gra ma świetny silnik. Graficznie RE8 wygląda jak topka gier na UE5, a pod względem optymalizacji wyprzedza go o kilka długości.

Opublikowano

Dziwnie zaprojektowany to jest poziom. Tutaj nie bardzo pomoże skill. Po prostu balans taki, że przeciwnicy to gąbki na pociski. Pierwszy podstawowy wróg z nieulepszonej broni to około właśnie 40 pocisków zanim padnie. A gracz pada na hita. Etapu początkowej obrony nie dałem rady przejść i po kilku próbach zdałem sobie co to jest za tryb. Po prostu wypstrykasz się ze wszystkiego raz dwa i masz dead end już na samym początku gry. Do tego wrogowie są znacznie szybsi i bardziej agresywni. Występują ich wzmocnione wersje, których nie ma na innych poziomach.

A final boss to porażka całkowita. W pewnym momencie wziąłem po prostu najmocniejszego magnuma jaki jest z nieskończoną amunicją, bo tyle ten boss ma HP.

Opublikowano (edytowane)

Z nieskończoną amunicją i magnum całkiem fajne 🙂 Tylko trzeba zrozumieć, że ten poziom był projektowany pod nową grę +. Inaczej sensu nie ma żadnego.

Edytowane przez Necronom
Opublikowano (edytowane)

@NecronomTo widzę że jednak jest po co przechodzić na ją kilka razy, choć może poczekam z tym na google VR.

Jestem w RE7 na zdobyciu rączki i telefonie z kampera, ale niedużo w tym RE, poza immersją laną wiadrami, a czasem dostaniesz nawet wiadrem. :E

Optymalizacji trasy i zarządzania ekwipunkiem tyle co kot napłakał, nie mówiąc o pozycjonowaniu. 

Nie wiem co Ci tak nie pasuje w RE5, przecież to naturalna ewolucja RE4, skrojona bardziej pod coopa. RE6 też ma mocne strony i pomysł był dobry tylko wcielenie marne, ponieważ potrzebowało więcej przemyślenia w projektowaniu kampanii.

RE0 jest najgorsze i tego nie zdzierżyłem, szczególnie że czytałem o późniejszych poziomach i wrogach - małpach oraz bossach na hormonach wzrostu. :E

 

Jeśli RE nie ma w sobie części drygu "ja chcę jeszcze raz" to coś jest nie tak.

Oh i polecam Ci przejść te rail shooters na Wii, będziesz tam miał fajny "remake" Code Veronica.  Nawet 'łatwo" można podpiąć Wiilota do PC i emulować z pełnią wrażeń, mogę wypożyczyć sprzęt. Na padzie nie ma co w to grać, myszka niewiele lepsza.

 

A poziomy trudności dla jakiegoś nowego, głupiego wyzwania to część RE. Wydziałem już RE2 ukończony bez chodzenia, a wielkiem wyzwaniem było zdążenie przed wybuchem. :E

Ktoś zrobił również RE5 bez obrażeń, dla postaci sterowanej AI, alvo bez jej śmierci , bo już nie pamiętam i wydaje się absurdem to pierwsze. :E

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano (edytowane)

W RE5 nie leży mi kooperacja. O ile na niższych poziomach trudności nie ma z tym większego problemu, tak na professional jesteś też na hita i szansa, że uratuje cię komputerowy kompan jest praktycznie żadna, bo energia ubywa błyskawicznie. To samo w drugą stronę jak partner odbiegnie i oberwie. Nie masz szans go uratować. Przeszedłem tak grę, ale w wielu miejscach jest przez to mocno frustrująca. Poziomy easy-veteran można solo, do professional bardzo zachęcam znaleźć innego gracza do pomocy.

Edytowane przez Necronom
Opublikowano (edytowane)

Szybkie pytanie. W RE8 mogę przeskoczyć jedno ulepsznie walizki i później jak już kupię stopień wyższe, to otrzymam podwójny bonus do pojemności?


a jeszcze jedno. Jestemm po walce z tą lalkarką. Będę miał jeszcze możliwość powrotu do zamku Dimitresku? Kilka rzeczy tam nie zrobiłem.

 

Najlepsza częśc pod względem klimatu. Na minus mała ilość walki w porównaniu do RE4, która w dużo większym stopniu jest strzelanką - co mi bardziej odpowiada. Widać, że to gra robiona pod VR.

 

I bardzo podoba mi sie level design - lokacje są mega klimatyczne. Ta gra kolorami. Za to razi trochę recykling obrazów. Zresztą podobnie było w RE6. Świetne tekstury, modele i tu takie kopiuj/wklej... słabo. HDR z RT jak po przednich częściach buduje atmosfere, ale w niektórych miejscach dziwnie to wygląda. Jak na tym obrazku. Całe oroczenie jest w niebieskich cieniach, jakby to było światło ambientowe.

20251103_213946.jpg

Edytowane przez Sidr
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Sidr napisał(a):

Najlepsza częśc pod względem klimatu. Na minus mała ilość walki w porównaniu do RE4, która w dużo większym stopniu jest strzelanką - co mi bardziej odpowiada. Widać, że to gra robiona pod VR.

Dlatego możesz wskoczyć do oryginalnego RE4 z HD mod, jeśli Ci mało ;) Cały projekt gry jest tam bardziej spójny, a nawet ktoś nagrał ~17 godzinne narzekanie dlaczego RE4R jest kiepski i zrobiony na kolanie, w porównaniu do RE4. Przesłuchałem krótki fragment i nawet z sensem mówi.
Jak chcesz coś z poruszaniem się w czasie celowania to pozostały tylko RE:Revelations 1 i 2 oraz RE6 raczej do ominięcia, ale warto spróbować do wyjścia z samolotu.

Jakby ktoś był ciekaw punktu widzenia tego kolesia z ~17 godzinnym filmem. :E 

 

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano
21 godzin temu, musichunter1x napisał(a):

Dlatego możesz wskoczyć do oryginalnego RE4 z HD mod, jeśli Ci mało ;) Cały projekt gry jest tam bardziej spójny, a nawet ktoś nagrał ~17 godzinne narzekanie dlaczego RE4R jest kiepski i zrobiony na kolanie, w porównaniu do RE4. Przesłuchałem krótki fragment i nawet z sensem mówi.
Jak chcesz coś z poruszaniem się w czasie celowania to pozostały tylko RE:Revelations 1 i 2 oraz RE6 raczej do ominięcia, ale warto spróbować do wyjścia z samolotu.

Jakby ktoś był ciekaw punktu widzenia tego kolesia z ~17 godzinnym filmem. :E 

 

17 godzin krytyki... No to jest coś unikatowego. Obejrzałęm wyrywkoow z minutę tego filmu i częśc była zasadnych w jakimś stopniu, część nie,  a większość to jakieś wypunktowane na siłe pierdoły, ale nie grałem w oryginalną 4, więc nie mam kompetencji by krytykować tą krytyke. Ogólnie patrząc na sporą część nowych, dużych produkcji 3xA, to mam wrażenie wstecznej ewolucji gamingu i na tle tego RE4R wypada wręcz imponująco. :)


A po RE8 muszę odpocząc od tej serii. :)

Opublikowano

RE8 + DLC done.


Najlepsza część z serii pod kątem klimatu i fabuły. Jeżeli ktoś jak ja, stawia sobie opowiadaną w grze historię jako jeden z najważniejszych elementów, to obowiązkowe jest DLC "Shadow of Rose", które właściwie wyjaśnia całą serie RE. Masa nawiązań do okultyzmu. A u genezy wszystkiego mamy starożytne, starosłowiańskie bóśtwo. :) To też najlepsza graficznie część. Co ciekawe design poziomów wraz z kolejnościa zwiedzania jest niemal identyczny z tym z RE4. Wioska-zamek-fabryka-podziemia.


Capcom (ja kwielu innych developerów) niestety, nie do cenia ambientowego dźwięku. Rozumiem ich założenia, ma być cisza, a ubogie efekty dźwiekowe mają budować groze, ale to nie działa. Grając w 8 miałem miałem cały czas w tle puszczony ambient (linki niżej), który budował fenomenalny klimat.

 

Motyw dla fabryki:

 


Na całą resztę.

 

 

 

Ciekawe, co wymyślą w RE9, bo 8 z DLC wyjaśnia prawie wszystko. Nie wyjaśnia w zasadzie jednej i w sumie najważniejsze i najciekawszej rzeczy, ale po obejrzeniu trailera, to raczej nie poszli w tym kierunku. A jeżeli ktoś jeszcze nie ograł serii RE, to szczerze polecam. I grać w nocy!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Dokładnie, ale to dalej bardzo dobre karciochy, więc można sobie na nich jeszcze siedzieć. Ja myślałem o 5070TiS, ale chyba można zapomnieć. Teraz mi chodzi po głowie, czy może nie kupić jakiejś 5070Ti/5080 na wszelki wypadek, bardziej bym się skłaniał ku 5070Ti. Niby jeszcze mi 12GB pamięci nie brakło, ale jak ma coś pójść nie tak i ceny pójść znacząco w górę Szkoda mi tylko wymieniać kartę dla samej pamięci i tylko 25% wydajniejszą, bo fanu z tego nie będzie  Troche tak, zwłaszcza jak Ty siedzisz dość długo na jednej karcie. Ale to jest patologia w wykonaniu nvidii co oni wyprawiają z tą pamięcią. 5060Ti, która jest w rasterze 25% wydajniejsza od 5 letniej 3060Ti ma tyle samo pamięci co 5080, gdzie 5080 z miejsca powinna mieć 24GB. Już nie mówiąc o 4060Ti 16GB i 4070Ti 12GB.
    • Wkleiłem @DaveCam Nawet cytowany @Jardier zachował się prawie tak samo niekonkretnie. Mam ci wyszukać wszystkich żeby zaspokoić twoje ego ? Chyba obaj nie wypełzliśmy spod jutubowego kamienia.   Wkleiłem linki twórców, którzy uważam że coś wnoszą, testują głębiej James Baldwin, @GamersMuscle
    • Możesz pokazać kto tak robi ze mówi: mi też się nie podoba i że jest to bełkot? Bo tylko widzę narzekanie że ten i tamten narzeka i bełkocze ale bez jakiś konkretów, że narracja jest taka i wszystkich jakby się zmówili co mają mówić. Trochę to wygląda jak? Bełkot
    • Przeciez roznica miedzy 9700x a 9800xd to 75-100mhz   W grach roznica jest zadna miedzy odkreconym cpu, a limitem ppt 88W  To co najwyzej w cine bedziesz mial wiecej ptk i to tyle   Jakie napieice i vid podczs testu raportuje ?  Nie wiem jak bardzo by musiala byc spartolona gra zebys mial drop z 250 na 120 fps tak wiec wymyslac torche abstrakcyjne scenariusze  I to by byla tylko i wylacznie wina gry a nie slabego cpu. Jak widac na ciebie placebo dobrze dziala ale to najwazniejsze ze dziala   W codzie na skreconym ppt i prilu bez kaganca nie ma zadnej roznicy w testach  Wiem bo testowalem   Jak jakis wbity limit nie dziala tzn ze jest problem z plyta/bios. Ja nie mam problemu z limitami, co  wklepie tak jest wiec moze sprawdz inny bios lub czy faktycznie zapisujesz ustawienia. Pusc cb23 i pokaz ile wypluje ptk przy takim poborze, jestem ciekaw.
    • piłeś nie pisz albo idź już spać i patrz co cytowałem https://brd24.pl/spoleczenstwo/pijany-biznesmen-w-darlowie-sedzia-nie-zabrala-mu-nawet-prawa-jazdy-umorzenie/
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...