Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Fajnie by było tyle ze koles z  pierwszego auta skonczył na wózku tylko dlatego ze panienka myslała ze zdazy go wyprzedzic .A na tym odcinku drogi umarło za ostatnich 5 lat 11 osób .

 

Co wcisniesz na link to inna rozjebunda https://www.google.cz/search?q=bouracka+rybna+nad+zdobnici+vamberk&rlz=1C1ASRM_enCZ677CZ677&espv=2&ei=PRUTV7HCN4HiUaGavLAE&start=10&sa=N&biw=1680&bih=925 ta droga jest przekleta :D

Edytowane przez Dziarson
Opublikowano

Czemu najwięcej o automacie do powiedzenia mają ludzie którzy nigdy nie prowadzili samochodu z taką skrzynią ? 

Jeszcze gość który prawka niema ... 

Cytat

Nie wiem, ja nie mam żadnych problemów z obsługą sprzęgła i zmiany biegów. Ba, to nieodłączna część frajdy z jazdy samochodem 

Zwłaszcza ta frajda jest w punto. Małym,miejskim gównie. 

Popatrz jakie skrzynie sa montowane w ferrari,lambo,astonach,pagani itd ? Dziwne co ?

 

Cytat

Manual daje 100% kontroli nad autem, gdy chcę w tym i koniecznie tym momencie zmienić bieg to mogę i zajmuje to ułamek tego co w automacie z opcją sekwencyjnej zmiany biegów

Co Ty chrzanisz ?

 

Opublikowano

A wiem co mówię, bo wiem jak się sprawuje DSG a jak typowy manual w typowym aucie.

 

Co do supesamochodów to tam automat ma sens bo to są automaty zdecydowanie szybsze od człowieka a o to chodzi w autach o topowych osiągach ale automaty w autach nie koniecznie bijących rekordy nie są szybsze a jeśli już to nie bardzo. 

Opublikowano
43 minuty temu, Prezes Biznes napisał:

A wiem co mówię, bo wiem jak się sprawuje DSG a jak typowy manual w typowym aucie.

 

Co do supesamochodów to tam automat ma sens bo to są automaty zdecydowanie szybsze od człowieka a o to chodzi w autach o topowych osiągach ale automaty w autach nie koniecznie bijących rekordy nie są szybsze a jeśli już to nie bardzo. 

Skad sie o tym dowiediziałes bo to głupota jest zaden manual nie zniesie rdukcji z 4 na 2 iznowu przez 2 biegi do przodu co np moje 740 robiło na bierzaco do tego taka redukcja na 4 przy 210 km/h w manualu nawet bys o tym nie pomyslał .

Opublikowano (edytowane)
5 godzin temu, michi93 napisał:

Zwłaszcza ta frajda jest w punto. Małym,miejskim gównie. 

Popatrz jakie skrzynie sa montowane w ferrari,lambo,astonach,pagani itd ? Dziwne co ?

Argument z kategorii "a zobacz, w F1 to majo sekwencyjno i łopatki"... może jeszcze diody sygnalizujące zmianę biegów w każdym aucie dać?
Frajda jest nawet we Fiacie 126p, ale niektórzy nie mają auta bo lubią jeździć, tylko bo lubią szpanować...
No ale sprowadzasz mnie do swojego poziomu i zaraz pokonasz doświadczeniem, więc dosyć.

Nie jestem odosobniony w tej opinii, moja siostra też tak twierdzi, jeździła różnymi autami, z manualem i automatem, aspekt widzenia ma szeroki bo nawet ma moto 600.

Automat + adaptacyjny tempomat + asystent pasa ruchu = jesteś pasażerem za kierownicą, a nie kierowcą.
Jedyne 'za' automatem z mojej strony, to korki - kiedy pełzasz 2 auta/15s i stoisz, wtedy sprzęgło cierpi i noga.

Edytowane przez majkel
  • 3 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Fajnie się prezentuje. Też planuję coś takiego sobie kiedyś zakupić.

 

Wprawdzie teraz jeżdżę manualną skrzynią biegów, ale zastanawiam się nad automatem w przyszłości. Że podobno taki wygodny jest...

 

Jak to u was wygląda? Lubicie ręcznie zmieniać biegi czy wolicie aby to automat za was wykonał?

  • 3 lata później...
  • 4 lata później...
Opublikowano

Wiem, że teraz zostanę nagrodzony nagrodą łopaty roku, albo i dekady, jednakże mam pewną kwestię o którą chciałbym się was spytać.

 

Jak wygląda jazda autem z tył napędem? Jest trudniejsza/bardziej niebezpieczna od FWD?

Powoli zbieram na nowe auto i nie wiem, czy się motywować do oszczędzania Mazdą 6, czy BWM e90...

 

Opublikowano
1 godzinę temu, ampere1 napisał(a):

Jak wygląda jazda autem z tył napędem? Jest trudniejsza/bardziej niebezpieczna od FWD?


Jeśli nigdy nie jeździłeś autem tylnonapędowym, to w zimie, jak będzie śnieg na drogach możesz mieć problemy. Jak masz w okolicy ciężkie warunki drogowe w zimie to odradzałbym tylny napęd. 

  • Like 1
Opublikowano

Znajdz kolege ktory ma, przejedz sie i ocen. Roznica jest spora ale tez nie ma co dramatyzowac, do wszystkiego da sie przyzwyczaic i nauczyc. Teoretycznie w zimie mozna latwiej wpasc w poslizg, szczegolnie jak auto bedzie mialo sporo mocy a ty male doswiadczenie.

Ocen co ci sie fajniej prowadzi.

  • Like 1
Opublikowano

Zimą to i przód i tył, jest tak samo dobry lub dupny, zależy od sytuacji. Przód napęd lepszy do przyspieszania, za to tył napęd fajniej kontroluje hamowanie silnikiem. 

 

Rozwiązaniem problemu jest napęd 4x4. Nawet takie quattro a różnica na śniegu jest nie do opisania. 

  • Like 1
Opublikowano

Dla 99% kierowców tył będzie bardziej problematyczny, zaczynając od nadsterowności po tak prozaiczne sprawy jak problemy przy wyjeździe z zaśnieżonego miejsca parkingowego (napędzana jest mniej obciążona oś).

Te 1% zostaje na osoby które faktycznie będą mieć umiejętności żeby wykorzystać coś z możliwości tylnego napędu. 

  • Like 1
Opublikowano
11 minut temu, Boldwyn napisał(a):

Dla 99% kierowców tył będzie bardziej problematyczny, zaczynając od nadsterowności po tak prozaiczne sprawy jak problemy przy wyjeździe z zaśnieżonego miejsca parkingowego (napędzana jest mniej obciążona oś).

Te 1% zostaje na osoby które faktycznie będą mieć umiejętności żeby wykorzystać coś z możliwości tylnego napędu. 

A jakie możliwości daje tył napęd?

Opublikowano

Ja się pochwalę, nie moim ale brata :) ale miałem okazję pojeździć, biturbo V6 w dizlu, tył napęd i ten wybierak skrzyni biegów z wysuwanym pokrętłem - dla mnie sztos auto.

 

 

Jaguar.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Cześć wszystkim, mam zestaw komputerowy, który złożyłem około 5 lat temu. Do tej pory dobrze mi służył z drobnymi wyjątkami, ale ostatnio zaczął odstawać przy nowszych grach i podczas pracy w Unreal Engine i Unity. Czas więc na modernizację sprzętu, ale nie jestem pewien, co najlepiej wymienić, aby uzyskać najlepszy stosunek jakości do ceny. Nie znam się na sprzęcie, dlatego przychodzę do was z prośbą o pomoc. Budżet ok. 3000 zł, wolałbym się zamknąć w tych 3000 zł ale jakby była znaczna różnica w wydajności, a wyjdzie lekko ponad budżet to mimo wszystko wezmę. Poniżej przedstawiam mój obecny zestaw: Procesor: AMD Ryzen 5 3600 AM4 RAM: 16 GB Patriot Viper DDR4 3200 MHz (2x8 GB) + dodatkowe 32 GB IRDM PRO DDR4 3600 MHz (32 GB) Płyta główna: ASRock Fatal1ty B450 GAMING K4 Karta graficzna: Gigabyte Radeon RX 5600 XT Windforce OC 6G Dyski: Kingston SSD M.2 NVMe 500 GB (SA2000M8/500G) Crucial SSD BX500 1 TB SATA3 Zasilacz: Seasonic S12III 500W Bronze Obudowa: SilentiumPC Signum SG1 Główny Monitor: Lenovo Legion Y27F-30 (27", 240 Hz, FHD) Do czego używam komputera? Głównie do gier (najnowsze tytuły AAA, np. Cyberpunk 2077, Baldur’s Gate 3, CoD BO6, PoE2). Tworzenie gier w Unity i Unreal Engine – tu zaczyna brakować wydajności, szczególnie przy większych projektach. Okazjonalnie: programowanie, obróbka grafiki, edycja wideo. Moje cele: Płynność w grach na wysokich ustawieniach z 200+ FPS w grach e-sportowych i przyzwoitym FPS w AAA. Poprawa wydajności w Unreal Engine/Unity, szczególnie przy renderowaniu i pracy z większymi projektami. Modernizacja w granicach rozsądku – nie chcę wymieniać wszystkiego na raz, głównie myślałem nad kartą graficzną, procesorem i płytą główną.
    • @ju-rek Bo Ty chyba ogarniasz. Patrz:     Porównałem to z @Zachy prockiem, u mnie najwyższe napięcie jest niższe niż jego najniższe, to może być powodem, że u mnie Curva kończy się na - 17? W sensie, że on już sam z siebie ma tak niskie napięcia, że po prostu ciężko tu jeszcze cokolwiek zdjąć? 
    • Jeśli chodzi o "co mam obecnie" to:   LG G7 (x2) Huawei Nova 3 Honor View 10 Sony XA2 Motorola G5S Plus (x2) Samsung S6 Edge Samsung S9 (x2) Huawei Mate 20 Pro Samsung Note 10   Muszę się zmobilizować któregoś dnia i powystawiać niektóre w końcu.
    • Dlatego cały czas twierdzę, że coś jest nie tak, bo nawet premierowe wersje tych kart, wypadają dużo lepiej w testach, niż ta kolegi po zmianie pasty na ptm. Zobaczymy jak będzie po kolejnej zmianie. Do autora tematu, jak masz jakąkolwiek pastę pod ręką to zmień dla zasady, powinno być dużo lepiej, ptm połóż na końcu jak już zakupisz.   Pobierz Quake 2 RTX Demo na Steam (najlepszy tester chłodeń na szybko) i daj znać jakie dokładnie tam są temperatury.
    • Projekt jako ciekawostka może i fajny, ale bezsensowny w praktyce. 66 stopni na rdzeniu (hot spot pewnie dodatkowe +7 - 10 stopni) przy poborze ledwo 190 watów na filmie. AIO w formacie jak na filmie (czyli radiator i pompy w obrębie obudowy GPU zawsze będzie gorsze niż powietrze w tym samym rozmiarze. Chłodzenie wodne ma sens tylko jak jest osobny duży radiator który może oddać więcej ciepła niż chłodzenie powietrzem.   Jak ktoś chce maksimum wydajności w minimum przestrzeni to lepiej zrobić jak na filmie:     70 stopni GPU przy ponad 400 watach na GPU i 250 watach na CPU.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...