Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Szukam jak najlepszej kiery do gier, żeby miała jak najbardziej realistyczne odczucia podczas grania. Jestem w tym zielony. Moja obecna kiera na zdjęciu to Logitech G29.
- Myślę że najlepsza by była z Direct Drive
- Żeby była okrągła, a nie taka jak do F1
- Żeby miała sporo przycisków. Jak G29 albo ostatecznie trochę mniej
- Do gier takich jak Forza Horizon 5, BeamNG.drive, NFS Heat i tych co jeszcze wyjdą. Bardziej wyścigowe, nie symulatory
- Może być do PC i do PS, może kiedyś kupię PS5
- Musi być do niej dołączona lub dostępna do kupienia dźwignia zmiany biegów, trzy pedały w tym sprzęgło i nie na 100% konieczny hamulec ręczny
- Będzie przyczepiona do biurka
Cenę podałem maksymalną, co nie znaczy że tyle chcę koniecznie wydać. Kolega proponował mi Moza R5. Moje podzespoły: https://www.morele.net/inventory/info/127c23fe/

IMG_20250901_153430_023.jpg

Opublikowano

zdejmij podkladke jak mocujesz kierownice bo zrobisz w niej dziury.

Jaki masz budzet?

jesli chodzi o kierownice ktore są nieodpinane - niemodulowe to 

Thrustmaster T300 RS 1500-1700
LOGITECH G29 900-1200
Logitech G923 1000-1200
Thrustmaster T128 600; 1100 z shifterem
Tracer SimRacer 6in1 420 z shifterem w zestawie

chyba ze tobie chodzi o to ze masz baze i w nia wpinasz kiere - takie modulowe, wlasnie chyba direct drive.

ale okresl budzet

1 godzinę temu, Mati.Sk8PL napisał(a):

Cenę podałem maksymalną

7k to jest ten budzet?

• Haha 1
Opublikowano

@Pan Mateoo Tak, budżet to 7k zł. Tyle podałem, bo do tej kwoty znalazłem najdroższe kiery okrągłe. Nie chodzi mi o kierę do wpięcia do bazy. Tylko o wszystko nowe, kiera, baza z DD, 3 pedały i do dokupienia dźwignia zmiany biegów i ewentualnie hamulec ręczny. Możesz mi polecić jakieś kiery z tych droższych i bardziej zaawansowanych?

Opublikowano

mysle ze celowalbym w produkty monza