Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, 

Szukam lodówki do 2900zł ale od kilku dni nie wiem którą wybrać. Więc szukam pomocy w wyborze ponieważ moja obecna lodówka która po 25 latach daje znać że powoli kończy swój żywot :E

Wymiary miejsca gdzie będzie stać ( w tym przesunięciu nie używanej kuchenki elektrycznej)  .: 

Szerokość od kafelki ( na ścianie ) do kuchenki .: 78 cm
Głębokość od kafelki ( na ścianie ) do końca ściany działowej .:  88,2 cm
Wysokość od podłogi do sufitu około .: 250cm

Zaznaczę że nie znam się na tym a nie chce wtopić :E

Z ciekawości zapodaje zdjęcie tabliczki znamionowej starej lodówki :

IMG_20260617_201328.thumb.webp.27cac71f3ae2ac7363cec41614597a30.webp

Edytowane przez maddragory
Opublikowano (edytowane)

@reddy  
Chciałem żeby AI mi pokazał jak by to wyglądało mniej więcej u mnie . 
Na wygenerowanym obrazku widać jak to u mnie wygląda ( oczywiście inna lodówka ) ale tak wygląda naprawdę u mnie wnęka ( źle pokazał  głębokość  bo jest  "Głębokość od kafelki ( na ścianie ) do końca ściany działowej .:  88,2 cm" . ).

"Według pani  Małgorzaty z ME lodówka BOSCH Seria 4 KGN492LDF No frost 203cm Srebrna :
Dzień dobry,
Tak, wybrany model lodówki zmieści się do przygotowanie wnęki."

Myślę że lepiej spytam się kogoś kto nie chce wcisnąć towaru a jedynie pisze swoje zdanie które bardzo chciał bym  wiedzieć jakie jest . 
   Chciałbym  spytać czy tak mniej więcej jak pokazuje AI  może stać lodówka ( AI nie ufam na tyle żeby wierzyć w to co piszę ponieważ można wcisnąć AI wszystko i łyka jak pelikan ).  

Screenshot 2026-06-18 at 19-03-46 IMG_20260618_095239.png (obraz WEBP 444×875 pikseli).png

Edytowane przez maddragory
Opublikowano

Zamówiłem BOSCH Seria 4 KGN492LDF ( 2 799 , 00 zł) z dodatkowymi usługami i wyszło 3 064,86 zł. 

A dlaczego dodatkowe usługi? .:
1. Nie ma kto mi pomóc w transporcie. 
2. Nie ma osoby do pomocy do wniesienia do mieszkania.