Skocz do zawartości

RTX A4500 czy ta karta działa poprawnie ??? . Prośba o pomoc


robert.romik

Recommended Posts

Witajcie .

Jestem laikiem w temacie kart ale mam problem po zakupie laptopa Dell precision 7670 który miał "śmigać jak żyleta" działa niestety gorzej niż mój 8 letni składak na i3. W serwisie zrobiono downgrade z Win 11 na Win 10 i jest deeeeczko lepiej niestety nawet pusty folder potrafi otwierać 5 sekund nie wspominając już o programach do renderingu 3D. Serwis mnie zbywa bo testy kończą się na zielono czyli jest ok. Wczoraj zrobiłem test karty który do nich wysyłałem i mam prośbę do was o interpretacje bo jak dla mnie to są tylko same cyfry . Test w programie superposition benchmark na ustawieniach Direkt X 8K kończy się wynikiem 2700 a OpenGL wynikiem 2500 . poniżej wyniki testu karty jak i test dysku o który mnie też poproszono  a was  Proszę o pomoc

image.png.03620aed6292df4f18718e5ab40717cc.png

image.png.f9a1ed88517d3df2da3db1b680fc500a.png

image.png.0d398d90d1123b5df7ab2d161068e84e.png

image.png

Edytowano przez robert.romik
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • robert.romik changed the title to RTX A4500 czy ta karta działa poprawnie ??? . Prośba o pomoc

po pierwsze to podaj całą konfigurację możesz to zrobić np cpu-z (validate) wygeneruje Ci link do profilu jak np mój 

https://valid.x86.fr/jl8113

po drugie przetestuj to oprogramowaniem które pozwala porównać wyniki dla podobnych konfiguracji

 

cpu - Cinebench R20/23

gpu - 3DMark Time Spy

Edytowano przez cyna
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, czy nie masz przypadkiem włączonego HPET, np. tym programem:

https://www.overclockers.at/articles/the-hpet-bug-what-it-is-and-what-it-isnt

Odpalasz i sprawdzasz, jaki pokazuje "QPC Mode".

Zobacz też tym programem, czy opóźnienie nie jest za duże (brak czerwonych pasków na wykresie):

https://www.softpedia.com/get/System/System-Info/DPC-Latency-Checker.shtml

Link do komentarza