Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, tgolik napisał:

@Element Wojny

Zastanawia mnie, czemu tak marnej jakości w wielu grach są fabuła i dialogi. Czy firm nie stać na dobrych pisarzy? A może tacy są rzadkością? A może deweloperzy nie traktują tych spraw poważnie i robotę pisarską robi pani Krysia z marketingu:/

Wiesz co, nie wiem, ale zauwazylem ciekawa rzecz i niektorzy streamerzy tez - wydaje sie, ze prolog robily zupelnie inne osoby, niz to co jest potem. Prolog kreuje bardzo falszywy obraz gry - jest fajnie zrobiony, jest dobrze napisany z fabularnego punktu widzenia, jest scisle powiazany z Dragon Age. Na podstawie tego przypadkowi ludzie, ktorzy wpadli na stream, moga szybko odniesc wrazenie "co oni pierdziela na tych forach ze gra jest zla, fatalna, to nie Dragon Age, glupi hejterzy!" 

 

Tyle ze to sie odwraca dosc szybko po ukonczeniu prologu, a 2-3 godziny pozniej to juz jest zupelnie inna gra i zupelnie inny poziom dialogow. Zastanawiam sie, czy ten prolog nie jest w duzej czesci efektem prac poprzedniej ekipy, poprzednich pisarzy i scenarzystow, z momentow kiedy gra byla jeszcze Dreadwolfem.

 

I nie do konca jestem pewien, czy oni tam nie potrafia obecnie pisac, bardziej chodzi o to kto jest targetem tej produkcji - widzac niektore dialogi, masz wrazenie ze sa one kierowane do dzieci, albo do jakiejs nie do konca domagajacej widowni. 

 

Edytowane przez Element Wojny
Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, Frog67 napisał:

Mam teorie że takie molochy jak EA mogą wspierać się AI, większość ludzi pracujących nad tekstem to korekta, no przecież poziom dialogów jest żenujący w Veilguard toż to poziom Rings of Power gdzie dialogi zachaczają o parodie..

Akurat bawiłem sie ostatnio AI i jestem przekonany że jak odpowiednio sie do niego zagada to nawet AI potrafi zrobić rozbudowaną fabułę i lepsze dialogi i to nie ulega dla mnie wątpliwości bo sam to testowałem..

to dlaczego dialogi są tak słabe ?!

Mam wrażenie że po prostu są tam oderwani od rzeczywistości lewackie dzieci nowobogackich rodzin które za wiele z branżą nie miały wspólnego i potem tworzą swoje wysryw żyjąc w swoim surrealistycznym środowisku tak zwanej bańce i potem wypuszczają takie gnioty na prawdziwy świat bo myślą że jak im sie to podoba to innym też.
Nie znając obecnego tandemu rynku i oczekiwań graczy zostaną po raz kolejny brutalnie zweryfikowani.

Ułomne chore psychiczne niszowe środowisko co chce na siłę innym narzucić swoje poglądy.
tym razem po przez rynek gier nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz.

Edytowane przez Quassar
  • Upvote 1
Opublikowano

Poziom zagadek logicznych (jakich zagadek po pierwsze) użyj kamienia który jest obok urąga nawet dzieciom w podstawówce. Myślałem że w Hogwarts Legacy za bardzo polecieli w przystępność dla każdego jeśli idzie o ten element.

  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, Element Wojny napisał:

Prolog kreuje bardzo falszywy obraz gry - jest fajnie zrobiony, jest dobrze napisany z fabularnego punktu widzenia, jest scisle powiazany z Dragon Age. Na podstawie tego przypadkowi ludzie, ktorzy wpadli na stream, moga szybko odniesc wrazenie "co oni pierdziela na tych forach ze gra jest zla, fatalna, to nie Dragon Age, glupi hejterzy!" 

 

Ale przecież teraz to norma, jak gry są dłuższe to początek robią na wypasie bo streamerzy się początkiem podniecają i powodują że ludzie ich oglądający kupują grę, tak samo większość ludzi po godzinie gry pisze recenzje jak jest super itd, a później jak jest lipa to im się już nie chce zdania zmieniać, wiadomo jakiś procent opisze rozczarowanie ale statystycznie jest to promil i firma i tak na takim działaniu lepiej wychodzi.

  • Upvote 1
Opublikowano
3 minuty temu, Quassar napisał:

to dlaczego dialogi są tak słabe ?!

Bo nie były one priorytetem podczas tworzenia tej produkcji. Uściślając, ich poziom nie był priorytetem, było nim przesłanie, skierowane do mało wymagającej publiki, stąd finezja to tylko dodatkowe koszty. Zresztą patrząc na całokształt, ja nie wiem kto tam ze starej ekipy pozostał, bo tutaj każdy element zdaje się być robiony przez jakiś "second hand" team.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, bbandi napisał:

 

Ale przecież teraz to norma

To zalezy. BG3 mial trudny poczatek Aktu 3, ale Akty 1 i 2 trzymaly wysoki poziom caly czas. CP2077 tez trzymal w miare rowny poziom, nawet jak byl jakis slabszy moment w fabule glownej to questy fabularne poboczne to wyrownywaly. A tutaj po prologu spadasz z klifu i juz sie nie podnosisz. Slyszalem ze dopiero w ostatnich 5 finalowych godzinach gry poziom znowu wzrasta. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
2 minuty temu, Frog67 napisał:

Poziom zagadek logicznych (jakich zagadek po pierwsze) użyj kamienia który jest obok urąga nawet dzieciom w podstawówce. Myślałem że w Hogwarts Legacy za bardzo polecieli w przystępność dla każdego jeśli idzie o ten element.

Hoghwarts to przy tym gra logiczna. Przenoszenie kryształku z jednego slotu na drugi to poziom wczesno-przedszkolny.

Opublikowano
Przed chwilą, Vulc napisał:

Hoghwarts to przy tym gra logiczna. Przenoszenie kryształku z jednego slotu na drugi to poziom wczesno-przedszkolny.

Z dialogami jest to samo. Pamietaj jednak,ze dyrektor kreatywny DA4 jedyne doswiadczenie w gejmingu jakie mial, to praca przy Simsach, i to widac. 

Opublikowano
1 minutę temu, Element Wojny napisał:

Tyle ze to sie odwraca dosc szybko po ukonczeniu prologu, a 2-3 godziny pozniej to juz jest zupelnie inna gra i zupelnie inny poziom dialogow. Zastanawiam sie, czy ten prolog nie jest w duzej czesci efektem prac poprzedniej ekipy, poprzednich pisarzy i scenarzystow, z momentow kiedy gra byla jeszcze Dreadwolfem.

Może po to, żeby nie móc zwrócić gry np.  na Steam.

 

Druga sprawa, nie wierzę, że wszyscy pracownicy Bioware są osobami, które żyją ideologią LGB$&&#!. Przecież  to są sprawy drugorzędne. Głosy ich są szybko tłumione albo oni w ogóle się nie odzywają i wolą pozostać w swoim marazmie. 

 

Zresztą jak sam pisałeś, grę chyba restartowano 3 razy, nie wierzę, że wszystkie prace poprzednich ekip wyrzucili do kosza.

Opublikowano
2 minuty temu, Element Wojny napisał:

Z dialogami jest to samo. Pamietaj jednak,ze dyrektor kreatywny DA4 jedyne doswiadczenie w gejmingu jakie mial, to praca przy Simsach, i to widac. 

Tak, pisałem o tym wcześniej. Nie zapominaj proszę o serii Tiger Woods. :E

  • Haha 1
Opublikowano

No dobra, czyli teraz tutaj będziemy narzekać o Gejguardzie :lol2:

 

Quassar - dzieci bogatych tatusiów i mamuś, które chcą mi zbudować kolejny komunizm i dziwią się, że śmiem tego komunizmu nie chcieć, to teraz bardzo częste zjawisko.

  • Upvote 1
Opublikowano
Przed chwilą, Frog67 napisał:

Ale to tak na trzeźwo będziesz grać? bo w dłuższej perspektywie to chyba nie jest możliwe.

Tak jak pisalem, mam cala flaszke whisky w zamrazarce. Jesli nie wierzycie, to wieczorem wrzuce fote na tle ekranu z Veilguardem. 

  • Like 1
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Mike Gamble (dyrektor kreatywny nowego Mass Effecta) juz probuje sie odcinac od DA4 - problem jest jednak taki, ze Gamble to klasyczny notoryczny klamca, ktory zawsze mowi to co pasuje kiedy pasuje. Ludzie ktorzy siedza w tematach Bioware doskonale go znaja, koles stal za wtopami Andromedy i szczegolnie Anthema (jako jeden z kilku dyrektorow obu projektow), naklamal spolecznosci w wielu sprawach, a jak Titanic szedl na dno, to koles zdedytowal swoje profile, wycial jakiekolwiek info o swoich zwiazkach z obydwoma projektami, a zapytany na twitterze stwierdzil, ze tak naprawde to on niewiele mial z nimi wspolnego. 

 

Ludzie nadal nie rozumieja, ze Bioware to obecnie jedynie nazwa - tamtych ludzi, ktorzy odpowiadali za sukcesy ich produkcji, juz dawno nie ma. Nawet przeciez cala ekipa pracujaca nad Andromeda zostala zwolniona, a studio pomocnicze zlikwidowane. 

Edytowane przez Element Wojny
  • Like 4
Opublikowano (edytowane)

Trzeba też przyznać, że gra wygląda ładnie. Ta oprawa bardziej baśniowa z tymi kolorami dobrze dla oka wygląda. Świetny też HDR u mnie w natywnym 4K beż żadnych DLSS jest praktycznie sztywne 120FPS na ultra. W sumie i tak nie ma w co grać do premiery Stalkera wiec może się jednak przemęczę. XD Mam też mocne skojarzenia z Fable chwilami.

 

hmknrxk.jpeg

 

E2NIPk2.jpeg

Edytowane przez userKAMIL
Opublikowano
4 godziny temu, Quassar napisał:

haahahahaah pojechali na bogato oni myśleli że naprawdę przepchają takie szambo...

Trzeba by spisać liste tych wszystich recenzentów i portali co dawali 9/10 na czarną listę jako nie zaufane/Turbo-lewackie źródło opinii, któremu za ch... bata nie należy ufać. 

Przecież jak patrze na te nowe newsy po wydaniu gry to wygląda jeszcze gorzej niż przed premierą masakra to chyba będzie najbardziej lewacka gra dotychczas.

No ale teraz będzie afera o niskie oceny że się mszczą że nie dostli:P

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

W sumie z tymi ocenami wczoraj tak świętowaliście a dziś na steamie 80% już. :fuck: Na ten moment recenzje na plus. Opinie graczy na steamie na plus. Zostaje czepić się już ilości graczy (zobaczymy na weekend) i sprzedaży już w ostateczności. XD

Edytowane przez userKAMIL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • O i profesor psychologi sie znalazl na forum. To zaszczyt miec takie zacne grono tutaj.
    • Alokacja pamięci dostaje po dupsku dlatego są takie zjazdy a CPU nie ogarnia jak 9800X3D nie daje rady to z czym do ludu. Przecież między 4K a 720p dla ich dev majstrów nie ma różnicy więc z dobre pół roku sobie poczekamy aż łaskawie ogarną temat. A ustawienia między low a high nie ma żadnej różnicy w tym momencie.Super silnik gry 👍
    • Za mocne macie kąkutery do tej gry u mnie na wysokich z dlssQ 1440p przez kilka minut jest 120-140fps, a później "nie wiadomo dlaczego" spadek do 70fps. Nawet zastanawiam się czy dziś nie odpalić z fps lockiem 60 i zobaczyć jak to będzie działać. Bo przy 120 dziala elegancko a potem sobie tak faluje 120 70 90 120 70.. I to mocno się odczuwa 
    • VUJO WOŁAJO CIE @Vujo @Vujo @Vujo  @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo @Vujo
    • Tak patrząc na cały temat związany z grą jedno jest pewne że gra wyszła w takim stanie że to nie miało prawa mieć status gold tylko pre-beta. Silnik gry dosłownie wali shutterem a wycieki pamięci są wszechobecne. Z 70 FPS potrafi grę tak ściąć że na 30-40s mam 1-2 FPS w mieście wystarczy że szybko się obrócę i mogę pójść sobie zrobić herbatę i przy tym problemie opcje są dwa poczekać z dobrą minutę zanim się silnik odmuli albo wywali raport crash. Problemem jest też zarządzanie"zatwierdzaniem,anulowaniem,zapisaniem" danego ruchu w grze litery A,X,S,Y zmieniają swoje przypisanie , przesuwanie mapy też graniczy z cudem . Jak złapie chorobę to można tylko zapisać i zrestartować grę. Tylko nie rozumiem jednej rzeczy dlaczego gra została wydana jak stan techniczny nie pozwala na wydanie takiej gry. Czyli jeśli z fabryki wyjdzie super samochód ładnie wygląda ma wszystko z zewnątrz a gdy go się kupi z salonu i poprowadzi okaże się że jest w bardzo złym stanie technicznym... Ale przecież to jest nowe dopiero co wydane ... Ponad milion ludzi by miało wypadek akurat tym ładnym samochodem  A tak na serio ... Gdzie są testerzy aby wyłapywać takie rzeczy , co oni zrobili z optymalizacja przecież gra technicznie nie powinna być przepchnięta do publica a tym bardziej gra nie powinna zostać wydana . Na moje jeszcze dobry rok pracy brakuje im aby można było powiedzieć że są na dobrej drodze do wydania gry . Łapie się za głowę że takie coś im wyszło ... Szok ... Coś czuję że hotfixy i łatki nie rozwiążą problemu w taki sposób jaki tego chcemy. Gra moim zdaniem zbyt szybko wydana.  Niech najpierw ogarną podstawowe błędy a potem niech rzeźbią optymalizację ... RT/PT w tej grze serio ? Jak od podstaw mają problemy z grą to gdzie takie pomysły 🤦 Przecież fragmentacja na CPU leży w tej grze to tym bardziej GPU będzie dostawał łomot ? Popatrz sobie przy 720p co się dzieje z CPU. 
  • Aktywni użytkownicy

    1. 1
      Jaycob
      Jaycob
      192
    2. 2
      Kelam
      Kelam
      168
    3. 3
    4. 4
      Camis
      Camis
      162
    5. 5
      azgan
      azgan
      159
×
×
  • Dodaj nową pozycję...