AMD ZEN 5 (SERIA RYZEN 9xxx / SOCKET AM5) - wątek zbiorczy
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Popularne tematy
-
Najnowsze posty
-
Przez Vulc · Opublikowano
Skąd założenie, że ludzie będą wracać do oryginału, a remake przepadnie? Grałem w obydwie wersje na premierę i później przechodziłem ponownie. Oryginał jest pod wieloma względami archaiczny i nie widzę powodu, aby do niego wracać. To tylko Twoja subiektywna opinia, całkiem w tym miejscu niepotrzebna, bo wygląda na dość desperacką próbę poparcia... czego? Randomowych treści z filmików jakich setki na necie? I nie zrozum mnie źle, masz takie a nie inne spojrzenie, spoko. Trzymaj się jego. Darujmy sobie jednak takie tezy bez pokrycia. -
Przez musichunter1x · Opublikowano
Nie zestawiałbym drabin i konieczności pomocy w zejściu postaci z krytyką projektu wrogów, poruszania się, celowania, ogłuszania, gdzie głębia została zastąpiona parowaniem, a skradanie dodali, bo inne gry mają, więc wypada dodać. Obecne projekty starają się przede wszystkim nie irytować gracza... Mogę Ci powiedzieć dlaczego takie drabiny mogą być dobre: Jeśli Ashley może zejść tylko, gdy ją złapiesz, wtedy ty decydujesz gdzie się znajdzie i zarządzasz jej pozycją. Może być pomocne w niektórych sytuacjach oraz omija problem napisania skryptów do jej właściwej decyzji kiedy wejść, a kiedy zejść oraz bugowania się... Taki projekt jest bardziej "solidny" odporny na problemy oraz dodaje trochę zarządzania, na czym opierają się gry arcade... Kto się śmiał? Przecież ograniczenia są częścią zasad, wokół nich tworzy się mechaniki i projekt wrogów oraz lokacje. 5-7 minut fragmentu filmu na wierzchu może dałoby Ci kontekst, aby to zrozumieć... Kiedyś devi mieli jeszcze podstawową wiedzę oraz doświadczenie z gier arcade... Pieczołowicie dobierali czas animacji, ogłuszeń, przemieszczania się - dystansu, hitboxy, różnice w efektach zależnie od miejsca strzału, profil broni, projekt wrogów, aby to współgrało ze sobą... Jak to jest rozwiązane w Remake? Wróg próbuje cię chwycić lub szarżuje? Pozostaje Ci głównie parowanie, ponieważ ogłuszenie lub unik są zawodne, a twoja pozycja i celowanie nie są precyzyjne. Dlaczego? Ponieważ dodali bezwładność pędu do postaci, nieregularne ogłuszenie, zależnie od losu oraz stabilizacji celownika i odpowiedniego stanu przeciwnika np. bieg, bujanie bronią, gdzie przy Leonie wolniejszym od przeciwników masz problem z zachowaniem odpowiedniego dystansu = parowanie rozwiąże problem... Dokąd zmierza taka rozgrywka? Do wyścigu zadania jak największej ilości obrażeń oraz używania luk w projekcie. Niewiele pozostaje do optymalizacji i ekspresji w rozgrywce. Co najwyżej może być bardziej immersyjna, ale projekt arcade przepadł... -
Przez Radio Tirana · Opublikowano
32GB DDR5 do komputerów stacjonarnych pierdyknęły o 400% względem sierpnia, więc te 84% na GDDR6 to według mnie zaledwie -
Przez Funky Koval · Opublikowano
To rozumiem, ze zawsze jakies pliki sa raportowane jako "szkodzone". Mi chodzi o te losowe restarty kompa..BF byl zawsze tski niestabilny?
-
-
Aktywni użytkownicy

Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się