Skocz do zawartości

RTX 50x0 (Blackwell) - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
1 minutę temu, Kadajo napisał(a):

No i jak tam ? :D

Wszyscy zadowoleni ? ;)

Teraz już rozumiem czemu 5070FE i 5080FE mają tak "atrakcyjne" ceny. 

 

To są po prostu Super Super :E 

Edytowane przez galakty
  • Upvote 4
Opublikowano

20% wydajności więcej przy +20% większym poborze pradu to szału nie robi :P

Opublikowano
1 minutę temu, muszka napisał(a):

20% wydajności więcej przy +20% większym poborze pradu to szału nie robi :P

Gdyby to chociaż zrobili na tym samym TDP, to jeszcze bym się cieszył... 

 

A tu żeby zyskać fajny wzrost bez MFG muszę brać 5080, ale nie chcę takiej grzałki jak już 5070Ti ma 300W, a obecnie po UV ciągnie mi max 200W.....

Opublikowano

Jestem pod wrażeniem że 5070 zyskując 4% shaderów ma 20% większa wydajność, kiedy w przypadku innych kart jest bliżej 1:1. 
Najwięcej różnic będzie między 4070S/4070/5070. Tam 5070 będzie miał problemy z 4070S. 5070Ti i 5080 przegoni swoje Superki z poprzedniej geny. 

Opublikowano
1 minutę temu, PiPoLiNiO napisał(a):

I zanim zaczniesz naskakiwać na mnnie, pamiętaj, ja używam monitora 4k. Dla mnie 33% RT w takim cyberku z dlss daje to co miałem do tej pory z generatorem :) Co pozwoli mi mieć płynność bez artefaktów :)

Morgan-Freeman-Saying-Good-Luck-The-Dark

 

:piwko:

  • Haha 1
Opublikowano

Ja jestem zadowolony, jak to wypluwa tyle klatek przy sensownym input lagu to czemu nie. Sam i tak załączam FG gdzie tylko mogę tak by być najbliżej odświeżania monitora. Tak samo RT, włączam jak się da. Mi to pasuje tylko 24GB jest potrzebne 

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, galakty napisał(a):

ale nie chcę takiej grzałki jak już 5070Ti ma 300W, a obecnie po UV ciągnie mi max 200W.....

Używasz skalowania DLSS? Jak nie to zacznij. 

 

Ostatnio na 4070 Super po UV w Fortnite zjechałem ze 170W na 110W. Dodatkowo FPS wzrósł ze 130 na 180 klatek. 

Edytowane przez Radio Tirana
  • Upvote 1
Opublikowano
7 minut temu, galakty napisał(a):

Albo 5090 albo MFG, inaczej nie ma sensu kompletnie się pakować w tę generację. 

Ci co mają RTX-y z serii 40, to mogą sobie pozwolić na powiedzenie skip to next generation. ;)

Opublikowano (edytowane)

Dobra, jak nie uda mi się kupić 5090 na premierę to zostawiam na jakiś czas 5090 a te 10 koła wrzucę na giełdę i niech pracuje :E patologia żeby było 5 albo 6 sztuk na całą PL. 

Sprzedaż 5090 powinna być przez logowanie profilem zaufanym, 1 karta na 1 osobę. Jeszcze czat z konsultantem na żywo z kamerką żeby ktoś nie kupił na dowód babci :E 

Edytowane przez cichy45
  • Haha 3
Opublikowano
5 minut temu, dan254 napisał(a):

Jak ktoś ma serie 3xxx może wymienić,jak 4xxx to lepiej czekać na 6xxx.Tak to chyba w skrócie wygląda.

Otóż to, czasy zmieniania co generację i przyrostów +70% się skończyły. 

 

 

Opublikowano
Teraz, PiPoLiNiO napisał(a):

Dla mnie jedyna niewiadoma to był wzrost z samym dlss. A teraz już wnioskuje po Horizon DLSS, że bez generatora powinno być w każdej grze z RT koło 70 fps minimum bez generatora.

 

W ogóle nie kumam skąd nagłe poruszenie. Przecież to są slajdy pokazujące te same wyniki co na konfie. Nic tu się nie zmieniło.

Jeszcze parę godzin temu pisałeś, nie było testów nie było testów :E

A tu z pokazu na pokaz jest coraz zabawniej. :)

Opublikowano
4 minuty temu, muszka napisał(a):

Otóż to, czasy zmieniania co generację i przyrostów +70% się skończyły. 

 

 

Od wielu lat rozsądniej było zmieniać kartę co dwie lub trzy generacje niż co jedną generację.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • testując nuc 14 pro plus z 185H zignorowałeś Procesor 45/115 ustawiony przez intela na 64/115 ty ustawiłeś 72/72 do testu W mobile tdp jest o wiele ważniejsze by coś wykminić bo produkty sa różne i ograniczone chłodzeniem ale w pc to starczy 100zl by kupić chłodzenie na 200wat. Ogólnie to podejrzewam ze cofając sie w czasie do  historii powstania turbo jest ona powiązana z boxem intela bo taki 14700k vs 14700 niczym sie nie różni
    • dzisiaj za 1500zł masz podstawową kartę  do grania od nvidii. Chyba niżej już nie ma. Same ulepy i frankensteiny z poprzednich generacji. Wtedy miałeś prawie topkę wydajnościową. Dziś na coś takiego musisz wydać grubo ponad 3k zł
    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...