Skocz do zawartości

RTX 50x0 (Blackwell) - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, lysyn napisał(a):

Czy w swoich 5090 macie tryb 0 rpm czy coś podobnego. Ew są bardzo ciche w idle? W mojej Inno3D jest min 30% obrotów tj ok 1200 i żadnym programem nie da się tego obniźyć. Przynajmniej nie wiem jak. 

Jest tryb 0 rpm, ogólnie bardzo cicha karta nawet pod obciążeniem.

Opublikowano
10 minut temu, lysyn napisał(a):

Nie da się ustawić mniej niż 30%

A innym softem np. FanControl sprawdź.

 

W MSI Afterburner możesz też robić własne krzywe na wentylach, w ustawieniach - wentylator, włącz kontrolę przez użytkownika i zrób krzywą zaczynając od zera. Zastosuj i zobaczy czy będzie wyłączać wentyle.

 

lIvZfUQ.png

 

 

Opublikowano
1 godzinę temu, Tester Wrażeń napisał(a):

Nie zesraj sie, patrze na rozne perspektywy bo nie usmiecha mi sie zostawiac karty kupionej za 15200zl

Masz pieniądze na zamrożenie, to kupuj nawet po sklaperskich cenach i oddawaj po 2 tygodniach, przelecisz wszystkie modele, to jak się ceny unormują, będziesz wiedział, którą w normalnej cenie sobie zostawić.

 

Opublikowano (edytowane)
1 minutę temu, bourne2008 napisał(a):

Ale co innym biosem? :hmm:Dopóki producent nie wypuści bios-u w którym zejdziesz niżej z nastawami wentyli to żaden soft tego nie przeskoczy.

Można wrzucić bios z innej karty 5090 innego producenta, który ma 0 rpm

Edytowane przez SylwesterI.
Opublikowano (edytowane)

Patrzyłem u syna ma PNY 4070 Ti Super i też ma zablokowane na 30%. Przed chwilą sprawdzałem. Ale ma min 700rpm i chodzi cicho w idle.

Edytowane przez lysyn
Opublikowano (edytowane)
7 minut temu, Tornado3 napisał(a):

no co Ty nie powiesz :D stary ryzen objeżdża Cie aż miło

 

powiem że gość znalazł wałek w teście którego nie zna nikt inny

https://www.3dmark.com/search?_ga=2.269032049.1075453812.1740766157-905475438.1733601791#advanced?test=sb P&cpuId=2757&gpuId=1509&gpuCount=0&gpuType=ALL&deviceType=ALL&storageModel=ALL&showRamDisks=false&memoryChannels=0&country=&scoreType=overallScore&hofMode=true&showInvalidResults=false&freeParams=&minGpuCoreClock=&maxGpuCoreClock=&minGpuMemClock=&maxGpuMemClock=&minCpuClock=&maxCpuClock=

spójrz sobie na testy na innych cpu, wszędzie jest walka o pojedyncze punkty, o 200-300pkt przewagi z takim samym cpu, a tu nagle jeden wyskakuje z starym cpu i odskakuje od drugiego wyniku na ŚWIECIE o 18000pkt :smiech:

to jak to odniesiesz do jego wyniku?

Znacznie mocniejsza karta a ma stosunkowo mało fps ?

We wszystkich testach gdzie cpu nie ma znaczenia, ma wyniki znacznie wyższe w tym gdzie cpu jest ważne ma niskie ?

Edytowane przez SylwesterI.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • testując nuc 14 pro plus z 185H zignorowałeś Procesor 45/115 ustawiony przez intela na 64/115 ty ustawiłeś 72/72 do testu W mobile tdp jest o wiele ważniejsze by coś wykminić bo produkty sa różne i ograniczone chłodzeniem ale w pc to starczy 100zl by kupić chłodzenie na 200wat. Ogólnie to podejrzewam ze cofając sie w czasie do  historii powstania turbo jest ona powiązana z boxem intela bo taki 14700k vs 14700 niczym sie nie różni
    • dzisiaj za 1500zł masz podstawową kartę  do grania od nvidii. Chyba niżej już nie ma. Same ulepy i frankensteiny z poprzednich generacji. Wtedy miałeś prawie topkę wydajnościową. Dziś na coś takiego musisz wydać grubo ponad 3k zł
    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...