Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam kilka gier, gdzie gra mi się wygodniej na klawiaturze z myszką, takie jak BG3, Pathfinder, Divinity OS2, i nawet hack slashe, bo jednak ogarnianie lootu jest dużo szybsze plus skille pod klawiszem a w takim Pathfinderze nie jest tak różowo, aniżeli latanie gałką po ekwipunku, ogólnie gram w 95% gier na padzie i mi takiemu tam Danielowi, gra się zajefajnie, szczególnie, że te nowsze gry mają dobrą implementację pada, nie ma z nim problemu, Cyberpunka ograłem na padzie dualsense z jego bajerami. Ostatnio ograłem Warhammera Space Marine 2 na padzie, do tego nie muszę siedzieć bliżej monitora, odsuwam się kawałek dalej, albo ciut podsuwam kanapę i siedząc na niej gram na padzie bo mi jest wygodniej.
Zobaczymy co będzie ze Stalkerem jak się będzie grać na padzie.

Ja miałem lepsze wyniki na padzie w BF na PS5 niż na kompie na myszce, ale ja nie jestem wymiataczem w multi, odpalę raz na ruski rok, i na padzie bywa, że gra mi się lepiej. Nie jestem graczem multi fps, więc nigdy nie osiągnę idealnej precyzji na myszce, i to zależy od gry, i tak gram w same single + czasem coopa przeciw PVE, a nie PVP.

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, Jaycob napisał(a):

No wiadomo, nikt tutaj tego nie kwestionuje.

 

Poza tym co to za immersja granie na myszce, jak można się obrócić w 360* w ciągu 0.5 sec. Żaden człowiek tak się szybko nie obraca! Jakoś mało realistycznie. :P

 

A to da się poprawić tylko wtedy by nikt nie grał. Rozwiązanie jest mega proste, podam na przykładzie gierek czołgowych:

Większość gier działa tak, że myszka jest na sztywno przyklejona do celownika, tam gdzie ruszysz myszką tak wieża/działo się porusza, baaardzo duża precyzja co do piksela

Dla przykładu stare gry (nie pamiętam nazwy) albo z nowych GHPC ma takie rozwiązanie, że myszką dajesz wektor i siłę, a działo rusza się jakby "w budyniu" i nie jest przyklejone do myszki 1:1. Można też to nazwać bezwładnością? Ciężko opisać.

 

W strzelance można zrobić coś podobnego, do tego większy recoil itp, ale wtedy by się ludzie zapłakali ;) 

Edytowane przez galakty
  • Like 3
Opublikowano
11 minut temu, Jaycob napisał(a):

No wiadomo, nikt tutaj tego nie kwestionuje.

 

Poza tym co to za immersja granie na myszce, jak można się obrócić w 360* w ciągu 0.5 sec. Żaden człowiek tak się szybko nie obraca! Jakoś mało realistycznie. :P

Przeciez na padzie tez mozesz ustawic predkosc obrotu i magia realizmu pryska. Nie kazdy, gra z dpi 16K

Opublikowano
8 minut temu, Reddzik napisał(a):

Mam kilka gier, gdzie gra mi się wygodniej na klawiaturze z myszką

No np. w RTSy czy izometryczne RPGi ja też nie wyobrażam sobie grania na padzie, ale u mnie takie gry stanowią 3% biblioteki.

  • Upvote 1
Opublikowano
6 minut temu, galakty napisał(a):

 

A to da się poprawić tylko wtedy by nikt nie grał. Rozwiązanie jest mega proste, podam na przykładzie gierek czołgowych:

Większość gier działa tak, że myszka jest na sztywno przyklejona do celownika, tam gdzie ruszysz myszką tak wieża/działo się porusza, baaardzo duża precyzja co do piksela

Dla przykładu stare gry (nie pamiętam nazwy) albo z nowych GHPC ma takie rozwiązanie, że myszką dajesz wektor i siłę, a działo rusza się jakby "w budyniu" i nie jest przyklejone do myszki 1:1. Można też to nazwać bezwładnością? Ciężko opisać.

 

W strzelance można zrobić coś podobnego, do tego większy recoil itp, ale wtedy by się ludzie zapłakali ;) 

GHPC jest mega irytujace przez to :E Jednak w czolgu masz normalnie stick, i jak swoj podpialem to sie celowalo spoko, ale niestety, wtedy jazda jest troche pokraczna. Dlatego ciezko przypisac wszystko do 1 osoby. 

  • Like 1
Opublikowano
2 minuty temu, Joloxx9 napisał(a):

Przeciez na padzie tez mozesz ustawic predkosc obrotu i magia realizmu pryska. Nie kazdy, gra z dpi 16K

Niby tak, ale ogarniecie 100% czułości na padzie to już wyższa szkoła jazdy - przynamnjiej dla mnie.  Sam gram na jakiś 60%. Na myszce taki obrót to pryszcz.

Opublikowano
Teraz, Jaycob napisał(a):

Niby tak, ale ogarniecie 100% czułości na padzie to już wyższa szkoła jazdy - przynamnjiej dla mnie.  Sam gram na jakiś 60%. Na myszce taki obrót to pryszcz.

No pryszcz, ale nikt nie gra z takim DPI :E

Opublikowano
11 minut temu, galakty napisał(a):

W strzelance można zrobić coś podobnego, do tego większy recoil itp, ale wtedy by się ludzie zapłakali ;) 

Ekhm niedawny update army, dodal takiego realizmu, ze ludzie przestali grac wlasnie przez recoil :E

1 minutę temu, galakty napisał(a):

@Joloxx9 tam znowu przesadzili, bo o ile w T-55 jest to w miarę realistyczne, o tyle jak masz M1 no to litości, tam wszystkim kieruje komputer :E 

 

2 minuty temu, galakty napisał(a):

@Joloxx9 tam znowu przesadzili, bo o ile w T-55 jest to w miarę realistyczne, o tyle jak masz M1 no to litości, tam wszystkim kieruje komputer :E 

To jest M1 z 1985r, tam komputer tylko pomagal w celowaniu chyba :D 

Opublikowano
1 minutę temu, DżonyBi napisał(a):

No np. w RTSy czy izometryczne RPGi ja też nie wyobrażam sobie grania na padzie, ale u mnie takie gry stanowią 3% biblioteki.

Nom, ale ja takie gry lubię i grywam, z RTS to ostatnio tylko Warhammer Total War 3, ale ta gra nie ma wsparcia pada, co jest normalne, i dlatego nie zrezygnuję z kompa, bo takie gry to platforma dla PC.

  • Upvote 1
Opublikowano

Czekam oczywiście z niecierpliwością, ale też mam pewien dystans.

Na premierę nie ogram, poczekam na recenzje i opinie o technikaliach.

Nie mam RTX 4090, tylko 4060TI, więc trzeba być czujnym. :)

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

A widzisz panie @galakty a ja każdego TR(gry mam na steamie) ograłem na padzie, jak złapałem za myszkę to jakoś dziwnie mi się grało, nie dałem rady i wróciłem do pada. Tak samo jak TLOU, Horizon ZD czy FW ograłem na padzie na konsoli, a spróbowanie gry w Horizon ZD na klawie było dziwnym uczuciem, bo brakowało mi tego co miałem na padzie, podłączyłem pada i od razu odnalazłem się w grze.

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano (edytowane)

Jest masa tytułów gdzie gra na padzie jest o wiele przyjemniejsza.

 

Wszystkie soulsy, assasyny, DIABLO 4, spidermany, batmany platformówki czy porty z playstation...

 

 

Edytowane przez zozolek
Opublikowano
12 minut temu, Jaycob napisał(a):

Nie, to jest różnica. :E

 

Dla mnie pad do kompa i konsoli. :cool:

Ja jak mam ochotę pograć na dużym ekranie to biorę kompa do salonu biorę pada albo bezprzewodowa klawe/ myche i gram 😁 w zależności od gry ale ostatnio wolę grać na k+m

 

20241119-110748.jpg

 

  • Like 2
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników


  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Lepiej żeby oni nie implementowali RT do tej gry bo z ich umiejętnościami to nawet 5090 nie wyrobi z 4K/30fps 
    • Prosze bardzo, wg zyczenia Pana intelektualisty wysokich lotow:        Gdzies wspomnial o nowych IP od N, czy poprostu stwierdzil, ze te gry sa dobre = jest sprzedaz = jest zysk = kolejne gry (nawet jesli jest to Mario edycja pierdylion). Jeszcze na koncu zarzucasz cos, czego nie napisal i zakazujesz uzywac jakiegos argumentu, bo nie, akurat ten sie nie liczy  
    • @rybaJak cytujesz to cytuj dokładnie, a nie wkładasz swoje słowa w usta innych. W każdym razie brawa za nadinterpretację. Te pyskówki o szkole sobie daruję, bo nie chcę się zniżać do Twojego poziomu.   A nie zauważasz tego, że dla kogoś innego mogą to być bardzo dobre gry i powód do zakupu konsoli? Sam jako przykład sztandarowego exa od Sony podajesz TLOU2, które jest bardzo kontrowersyjne i nie trudno znaleźć jakiegoś antyfana, który nazwie ten tytuł crapem. Dla mnie Returnal niszczy prawie wszystkie exy z PS4 i jest grą 10/10. A Ratcheta wstawiłem na tę listę głównie dlatego, bo to ex (nie uważam go za coś świetnego/wybitnego tak jak Ty).   Sequel zazwyczaj oferuje lepiej/więcej tego samego i to dostaliśmy w przypadku Horizon, GOW i Spider Mana. Tobie te gry się nie podobają i spoko, ale nie zmienisz rzeczywistości - są to wysoko oceniane system sellery. Nie wiem jakich postępów graficznych oczekiwałeś po przejściu z PS4 na PS5, ale wspomniany Horizon FW, który Cię nie zachwycił, należy aktualnie do topki najładniejszych gier i sporo w nim poprawiono.   Sprawdziłem i przenosiny miały miejsce na początku 2016 roku, czyli sporo przestrzeliłeś i ten argument o spadku jakości z uwagi na zmianę lokalizacji siedziby nie ma sensu. Już lepiej winić Jima     BOTW było oryginalne w 2017 roku i co wydali po 6 latach? TOTK - gdybym oceniał krytycznie jak Ty gry Sony to stwierdziłbym, że to kalka poprzednika z cheatami. Z Mario mnie też nie rozśmieszaj. 2D stoi od lat i nic się nie zmienia. W 3D jest znacznie lepiej, ale z tym totalnym zmienianiem sposobu zabawy nie przesadzaj. Odyssey się ciepło przyjęło to od razu polecieli w podobne Kirby 3D. Plus najnowszy dodatek do remastera 3D World jakoś bardzo nie odbiega od utartego schematu platformówek i nie zwiastuje niczego nowego. Ale dobra, wymieniłeś Zeldę, Mario i co dalej? Gdzie ta oryginalność? Większość świetnych exów od Nintendo to sequele, które aż tak bardzo nie różnią się od swoich poprzedników. Już kiedyś o tym pisałem - ludzie traktują Nintendo jak egzotykę, coś dodatkowego i przez to nie są tak krytyczni.
    • wszystko masz w instrukcji płyty   w 99,9% płyt głównych należy obsadzić banki 2 i 4
    • Bo widzisz - branża poszła w tę stronę, że większość gier osiąga swój "peak jakości" po kilkunastu tygodniach/kilku miesiącach. A wtedy zainteresowanie gameplayerów oraz publiczności jest znacznie niższe niż w chwili premiery. 
  • Aktywni użytkownicy

    1. 1
      Jaycob
      Jaycob
      192
    2. 2
      Kelam
      Kelam
      168
    3. 3
    4. 4
      Camis
      Camis
      161
    5. 5
      azgan
      azgan
      159
×
×
  • Dodaj nową pozycję...