Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Spoiler

 

Obejrzyjcie Metro bo może macie słabą pamięć, szczegóły w zamkniętych np pomieszczeniach to niebo a ziemia, szczegóły przedmiotów, różnorodność tekstur, mimika postaci

 

Komentarz:

Cytat

It's really rare that a game company makes such a good open-world fps game on so many levels. If the upcoming STALKER 2 is anything like this I will be extremely happy! :)

Wg mnie koło metro graficznie Stalker nawet nie stoi

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)
12 minut temu, wrobel_krk napisał(a):

Obejrzyjcie Metro bo może macie słabą pamięć, szczegóły w zamkniętych np pomieszczeniach to niebo a ziemia, szczegóły przedmiotów, różnorodność tekstur, mimika postaci

Mam to gdzieś. Klimatem bardziej Stalker mi odpowiada. A te pustynne lokacje to już bardziej jakiś MadMax. :E IMO metro straciło swój urok po wyjściu...z metra i zrobienie z tego open-worlda.

 

Edit: aa i do niemego mc w Metrze nigdy się nie przyzwyczaję.:E

Edytowane przez Jaycob
  • Upvote 1
Opublikowano
13 minut temu, Szambo napisał(a):

W Gothicu jeden już było takie AI :)

 

Panowie... ja rozumiem, że czekaliście... ja też czekałem.

 

Klimat super.

 

Ale serio... nie oszukujmy się, że skrypty z Gothica i FEAR to coś co należy chwalić :)

W pierwszej części posta pełna zgoda ale w drugiej :E

 

 

F.E.A.R może graficznie odstawać ale AI to ma nadal na wysokim poziomie, często nawet lepszym od tego co dzisiaj można zobaczyć 😉

Opublikowano
2 minuty temu, Tomek1623 napisał(a):

Sprawdzałem i nie widzę różnicy, kimnąłem w nocy 2 razy pod rząd, i jak noc była tak jest dalej.

U mnie bez modów była różnica, sprawdziłem, jak otwierasz PDA w prawym górnym rogu masz godzinę, porównaj ile czasu minęło.

Opublikowano
3 minuty temu, azgan napisał(a):

W pierwszej części posta pełna zgoda ale w drugiej :E?

F.E.A.R może graficznie odstawać ale AI to ma nadal na wysokim poziomie, często nawet lepszym od tego co dzisiaj można zobaczyć 😉

Może nie uściśliłem... skrypty jak w grach sprzed 20 lat to nie jest coś za co można chwalić STALKERA 2.

 

Oczywiście, że w FEAR to było zarąbiście zrobione.

  • Upvote 1
Opublikowano
2 godziny temu, Kabor napisał(a):

Gra chodzi jak kupa a wy chcielibyście aby były jeszcze RT lub PT :rotfl:

Większość co tu w to teraz gra to masochiści, a więc nie widzę w tym nic dziwnego, że chcą grać w 15 fps :E

  • Haha 1
Opublikowano
4 godziny temu, azgan napisał(a):

Ktoś tutaj z Was napisał we wcześniejszych postach że S.T.A.L.K.E.R 2 przypomina premierę Cyberpunk 2077 i powoli zaczynam utwierdzać się w przekonaniu że miał rację 🤭

Nie przypomina bo nie wycofali gry z Playstation StorexD

2 godziny temu, Jaycob napisał(a):

Nyga w Zonie, skąd on tam się wziął. :E

 

 

 

Jeszcze jakaś para tej samej płci i mamy komplet:E

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, azgan napisał(a):

Zobaczcie sobie na to i jak wygląda 15 letni zmodowany S.T.A.L.K.E.R a teraz porównajcie to sobie z tym co ma 2 w tytule 🤭

E tam. Uległeś bardzo częstej "manipulacji optycznej" :). Tu jest po prostu zmodowane, fajne światło i... tyle (choć owszem wygląda nadal bardzo zjadliwie i apetycznie).
Obejrzyj te filmy bez podjarki i chłodnym okiem. Modele postaci, pojazdów, szczegółowość, ilość poly, itd. = kupa i tego nie oszukasz.
Nawet tekstury są ala z Fallouta. ;). Wygląda spoko, ale w takim trailerowo-zajawokowym-teledyskowym sprytnym ujęciu.

STALKER 2 - jest BAAARDZO do poprawy. Bardzo. Niemal na każdym polu, ale... bez jaj. 
Jednak, początek gry, gdzie idziesz do wioski, strzelanina (można to obejść bokiem), i... ten teren, ta ściółka, rośliny, jakieś przewalone korzenie.
Chodziłem na kolanach i oglądałem listki. NO TO MA POTENCJAŁ i wygląda bardzo Unrealowo (co ciekawe, w takich miejscach jest po 100 fps!) :)

Doliżą ten tytuł, jeżeli wcześniej nie zrobią tego freelanserzy na nexusie. ;)

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano
24 minuty temu, Frog67 napisał(a):

Inni też podają ten test. Czyli wychodzi na to, że tylko konkretny niemiecki serwis robił testy CPU. Jak sam widzisz, wcale nie łatwo było go znaleźć. Szczególnie dla normalnego Polaka, który po żadnych niemieckich stronach nie chodzi :lol2:

Opublikowano

No uznałem że te mody na wydajność powrzucam i jest lepiej a tu lipa crash, te kompilacje shaderów też w kółko na starcie bezsens. Ale na szczęście save został. Da się w miarę pograć, nie mam nic lepszego na gamepass

Opublikowano
57 minut temu, Frog67 napisał(a):

Narzekania na AI też nie do końca rozumiem, bo dzieje się w ZONIE, trafiłem już na

-ostrzeliwujące się różne grupy stalkerów-

-bandyci walczący z dzikimi psami

-mutanty wallczące z dzikimi psami.

 

Przeciwnicy potrafią

kryć się za osłonami,

flankować,

zmieniać pozycje,

wzywać na pomoc innych jeżeli dostał leży ranny i krwawi

nie wchodzą przez jakieś drzwi jak lemingi tylko wykurzają granatami.

 

Da się sprowolowac sytuacje gdy zrobimy walkę mutant vs bandyci.

 

Do standardowego poziomu idiotyzmu znanego choćby z Ubisoftu i FarCry/AC brakuje dużo tam to po prostu pchają się pod lufe na hurra.

AI raz dziala ok, drugim razem jest głupie jak but - do tego to wszystko spawnuje się na Twoich oczach. O to narzekają ludzie 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Niektóre sztuki ryzenów czy to zen2 czy 3 mają tzw "dziurę" na 3800 i nie obejdziesz tego ale zdarza się że 3833 potrafi być przykładowo stabilne gdy 3800 nie chce nawet wstać  jak rttwr i rttpark poprawiły sytuację to jest szansa bo wcześniej miałeś ustawione tak jakbyś miał 2 moduły dualrank zamiast 4 single.... najgorsze jest to (jeżeli się mylę to mnie popraw) że płyta automatycznie ustawiła takie wartości terminacji  
    • Na zepsutą broń zawsze można zapodać moda i ją sprzedać    https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/87
    • Znakomity temat Gordon  Dziękuję Ci, że zdecydowałeś się z nami przejść na ITH, ponieważ nie mogło zabraknąć tak wartościowego użytkownika w tym nowym etapie   Zacytuję moją prawdopodobnie ostatnią wypowiedź na starym forum - mój pożegnalny post z Forum PCLab.pl, bo po prostu drugi raz tego lepiej chyba nie opiszę.   W dużym skrócie: jestem wdzięczny za to, że przez blisko 20 lat, forum pomagało mi zachować tę dziecięcą ciekawości w wielu moich pasjach. Utracenie wewnętrznego dziecka to zwiastun postępującego drastycznie starzenia. Moim zdaniem należy je podtrzymywać przez całe życie i odżywiać, a pomaga w tym właśnie forum, poprzez nadawanie życiu i pasjom pewnej dynamiki.   To na PCLab ugruntowałem wszystko czego nauczyłem się sam we wcześniejszych latach, kiedy jeszcze nie miałem stałego dostępu do Internetu, a byłem tylko ja, komputer, papierowe magazyny i cała masa doświadczeń oraz przeżyć (były wcześniej inne fora i grupy dyskusyjne, ale to na Labie zagrzałem miejsce na bardzo długo, aż do całkowitego zamknięcia). PCLab to był dla mnie po prostu domek w Internecie i swego rodzaju "stolik garncarski", na którym kształtowałem to, kim dziś jestem, gdzie pracuję itd. Taka trochę internetowa "Alma Mater".   Przez wiele lat, Lab był ustawiony jako strona główna w przeglądarce. Dzień zaczynałem od prasówki i przejrzenia forum. Tak było aż do jakiegoś czasu, chyba jak główna została zamknięta, a dynamika rozwoju wielu rzeczy jeśli chodzi o technologie się nieco zatrzymała, bądź nieco zmieniła swoją charakterystykę (na co wcale nie narzekam, a jestem bardzo też za to wdzięczny, bo to pozwoliło mi stanąć z boku i bardziej wszystko doświadczać, obserwować).   Pisałem wtedy (2024-11-20 10:55:16) pod wpływem emocji i nocnej nostalgii. Bodźcem do napisania był post jakiegoś bota w dziale Off-topic, bo to oznacza już kompletny schyłek.   "Bociki już forum oznaczyły na śmietnik. Zobaczcie co się dzieje w tym dziale.   Press F to pay respects... Smutłem. To naprawdę ostatnie 9 dni.   To chyba mój ostatni post napisany na Forum PCLab.pl.   To niesamowite jak ogromnym znakiem jest to wydarzenie dla mnie w świetle nadchodzącej rewolucji AI. Kolejny po zniknięciu papierowych magazynów o komputerach.   Można tak wiele uronić słów, a ja uronię na pewno niejedną łezkę nostalgii, kiedy baza SQL zostanie już na dobre zlikwidowana. Nie przypuszczałem, że tak szybko to nastąpi po zamknięciu strony głównej...   Poznałem tak wielu ciekawych użytkowników, którzy jednocześnie są naprawdę fajnymi ludźmi, a nie tylko kolejnym nickiem w bazie danych na serwerze. To właśnie cecha tradycyjnych for dyskusyjnych.   Niesamowita chwila, kiedyś papierowe magazyny, grupy dyskusyjne, a teraz przyszedł czas na tradycyjne fora internetowe. Co następne? Na szczęście mamy bezpieczną przystań na ITHardware.   Dziękuję za to piękno tych prawie 20 lat, pełnych niesamowitych przeżyć, nauczek i doświadczeń. Tak wiele tutaj ugruntowałem i nauczyłem się o komputerach i technologicznym świecie. Wiedza, którą dzielimy na pewno nie zniknie. Wspomnicie moje słowa 👍   Do zobaczenia 🥲   👇 🖲"   Moją ulubioną wersją strony głównej była ta z 2005 roku (Adam Jesionkiewicz), aczkolwiek wszystkie były udane. Ceniłem ją za czytelność i skupienie na artykułach. Dobrze mi się wtedy czytało PCLaba. A jaka jest Wasza?      
    • Racja, jak z nim walczyłem te kilka razy to zauważyłem, że wtedy kiedy go ukatrupiłem, to padł zdecydowanie szybciej, a ja przy okazji mniej oberwałem
  • Aktywni użytkownicy

    1. 1
      Jaycob
      Jaycob
      181
    2. 2
      Kelam
      Kelam
      172
    3. 3
    4. 4
      Camis
      Camis
      165
    5. 5
      azgan
      azgan
      156
×
×
  • Dodaj nową pozycję...