caleb59 192 Opublikowano Piątek o 13:25 Opublikowano Piątek o 13:25 Digital Foundry poleca na końcu swojego filmu by zrobić locka na 60fps bo wtedy frametime robi się gładki, testował ktoś?
Reddzik 337 Opublikowano Piątek o 13:27 Opublikowano Piątek o 13:27 No jak Ci nie spada poniżej 60fps to będzie gładko wtedy masz masełko, bez zbędnego wyciskania soków 1
Isharoth 175 Opublikowano Piątek o 13:28 Opublikowano Piątek o 13:28 1 minutę temu, caleb59 napisał(a): Digital Foundry poleca na końcu swojego filmu by zrobić locka na 60fps bo wtedy frametime robi się gładki, testował ktoś? Niekoniecznie 60, ale żeby po prostu zablokować na takim poziomie, który CPU/GPU dadzą radę stabilnie utrzymać. I tak, pomaga to. Nie tylko w Stalkerze. Generalnie pomaga to w bardzo wielu grach. 2
blabla123 76 Opublikowano Piątek o 13:29 Opublikowano Piątek o 13:29 5 minut temu, Joloxx9 napisał(a): https://www.gry-online.pl/newsroom/system-a-life-w-stalker-2-nie-dziala-tak-jak-powinien-problemy-z/z42b772 Tak jak mówiłem, a life nie ma(takiego jakie mialo być juz w jedynce) tylko jakaś popierdolka co generuje wszystkie wydarzenia niedaleko gracza Na razie im działa system A-Lie. 6
lukadd 272 Opublikowano Piątek o 13:39 Opublikowano Piątek o 13:39 Chodzi o to żeby nie lecieć na limicie cpu blokując klatki. 2
dawidoxx 105 Opublikowano Piątek o 13:40 Opublikowano Piątek o 13:40 (edytowane) Istny idiotyzm z tym psuciem broni po wystrzeleniu kilkudziesięciu pocisków.. Jak to możliwe że ludzie wystawiają pozytywne opinie tytułowi, który dosłownie jest jednym wielkim poligonem bugów Skopana optymalizacja, pełno błędów a tu 80% pozytywów na steam 🤣 Edytowane Piątek o 13:44 przez dawidoxx 1
Jaycob 309 Opublikowano Piątek o 13:44 Opublikowano Piątek o 13:44 Jest perk do broni wydłużający żywotność o 15%. 3
Lypton 32 Opublikowano Piątek o 13:50 Opublikowano Piątek o 13:50 (edytowane) Co do A-Life 2.0, jeden z developerów przyznał w wywiadzie, że w tym systemie chodzi o spawnowanie npców w okolicy gracz i liczenie, że wejdą ze sobą w interakcje. https://www.sector.sk/game-news/305358/how-real-world-events-shaped-the-story-and-content-of-stalker-2.htm Cytat As you exit, you see A-life spawning a couple of stalkers passing by. They are attracted by the events and see there might be something to loot as well. They enter the Arch-Anomaly. You continue to run away, and the Poltergeist starts chasing you. It notices the stalkers and now targets them. They start fighting each other, but they’re doing it in the dangerous center of the Arch-Anomaly. At this point, anything may happen. If A-life decides, a bunch of pseudodogs could spawn, and the whole situation could evolve in different ways. You might join the stalkers, defeat the looters, share the loot with them, or simply step aside, observe how they get killed or die in the anomaly, and loot them afterward. In many cases, A-life tries to create a unique experience for you. In short, it shows that you are not the only one living in this Zone. Edytowane Piątek o 13:50 przez Lypton
Crew 900 96 Opublikowano Piątek o 13:51 Opublikowano Piątek o 13:51 (edytowane) Jak dla mnie to z AI to było kompletne kłamstwo z ich strony. Patrząc na stan gry to co opisywali przed premierą o tym systemie to po prostu było pic na wodę. Ale co się spodziewać po odłamie ruskich. Edytowane Piątek o 13:57 przez Crew 900 1
dawidoxx 105 Opublikowano Piątek o 13:54 Opublikowano Piątek o 13:54 Teraz, Lypton napisał(a): Co do A-Life 2.0, jeden z developerów przyznał w wywiadzie, że w tym systemie chodzi o spawnowanie npców w okolicy gracz i liczenie, że wejdą ze sobą w interakcje. Tylko jak to działa idiotycznie.. Ubiłem grupę kilku gości dosłownie na totalnym wygwizdowie - odszedłem na 10m odwróciłem się i respawn 🤣 1 1
Crew 900 96 Opublikowano Piątek o 13:55 Opublikowano Piątek o 13:55 (edytowane) 2 minuty temu, dawidoxx napisał(a): Tylko jak to działa idiotycznie.. Ubiłem grupę kilku gości dosłownie na totalnym wygwizdowie - odszedłem na 10m odwróciłem się i respawn 🤣 Dokładnie. Patrząc na ten poziom co jest aktualnie, niemożliwością było stworzenie tego co opisywali przez nich. Wyszła gra i zmienili opis na karcie produktu dotyczącego AI. Edytowane Piątek o 13:56 przez Crew 900
Lypton 32 Opublikowano Piątek o 13:56 Opublikowano Piątek o 13:56 7 minut temu, dawidoxx napisał(a): Tylko jak to działa idiotycznie.. Ubiłem grupę kilku gości dosłownie na totalnym wygwizdowie - odszedłem na 10m odwróciłem się i respawn 🤣 To się wyklepie. If radius > 100m = spawn enemies. 2
DITMD 150 Opublikowano Piątek o 14:00 Opublikowano Piątek o 14:00 (edytowane) Ludzie się zachowują jakby ten system to była jakaś zaawansowana sztuczna inteligencja, powodzenia w zrobieniu czegoś takiego w grze z otwartym światem na taką skalę. Niech ogarną to co jest żeby nie było takie nachalne, irytujące i rzucające się w oczy i będzie dobrze. Edytowane Piątek o 14:00 przez DITMD 1 1
Crew 900 96 Opublikowano Piątek o 14:04 Opublikowano Piątek o 14:04 2 minuty temu, DITMD napisał(a): Ludzie się zachowują jakby ten system to była jakaś zaawansowana sztuczna inteligencja, powodzenia w zrobieniu czegoś takiego w grze z otwartym światem na taką skalę. Niech ogarną to co jest żeby nie było takie nachalne, irytujące i rzucające się w oczy i będzie dobrze. No ogarnęli na tym poziomie na jakim mogli. Respawn parę metrów od ciebie i aimbot ustawiony na twarz 1
Szambo 30 Opublikowano Piątek o 14:04 Opublikowano Piątek o 14:04 3 minuty temu, DITMD napisał(a): Ludzie się zachowują jakby ten system to była jakaś zaawansowana sztuczna inteligencja, powodzenia w zrobieniu czegoś takiego w grze z otwartym światem na taką skalę. Niech ogarną to co jest żeby nie było takie nachalne, irytujące i rzucające się w oczy i będzie dobrze. Paanie... Oni za to kasę biorą. Respawnujący się przeciwnicy to już w Far Cry 2 irytowali. 1
DITMD 150 Opublikowano Piątek o 14:06 Opublikowano Piątek o 14:06 Nasi kopacze też za to kasę biorą, i to większą niż ci developerzy, a jakie maja wyniki? 2
galakty 255 Opublikowano Piątek o 14:06 Opublikowano Piątek o 14:06 3 godziny temu, Joloxx9 napisał(a): Odpalilem metro Exodus, ktore ma 5 lat, ale przyjmijmy wersje ulepszona to 3 sa 3 lata roznicy, a w grafice wyglada jakby Exodus byl mlodszy o 2 generacje. Już wrzucali filmy, stary Stalker na modach wygląda i działa lepiej...
CavieZ 20 Opublikowano Piątek o 14:07 Opublikowano Piątek o 14:07 @Spychcio ? Albo pozostali co grają w grę na Xbox.. Jak szybko skorzystać z przedmiotu z ekwipunku? Jestem w nim i chce szybko coś użyć to klikam na przycisk i wybieram użyj. Ale ja chce od razu użyć da. się? Np zjeść kanapkę. Nie mam tu na myśli przypisanie do szybkich skrótów.
Stjepan 309 Opublikowano Piątek o 14:08 Autor Opublikowano Piątek o 14:08 Wieczorem będę grać, drink z whyski, konserwa i jedziemy, najpierw muszę uratować kolejnego laptoka ze śmietnika. 1
userKAMIL 161 Opublikowano Piątek o 14:27 Opublikowano Piątek o 14:27 Godzinę temu, maras2574 napisał(a): Ja mam i działa Nie jest że na 100% i to pasuje https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/45 W opisie na nexus jest aby Move the extracted paks to the gamedir\S.T.A.L.K.E.R. 2- Heart of Chornobyl\Stalker2\Content\Paks\~mods Create "~mods" folder if you don't have it. Nie mam u siebie tego Content folderu to stworzyć oba?
maras2574 99 Opublikowano Piątek o 14:29 Opublikowano Piątek o 14:29 (edytowane) W GP nie masz content ? Musisz mieć ! Ja zainstalowałem mody przez Vortex Edytowane Piątek o 14:31 przez maras2574
userKAMIL 161 Opublikowano Piątek o 14:31 Opublikowano Piątek o 14:31 (edytowane) Dobra był jeszcze jeden folder i tam jest. Działa dzięki. Edytowane Piątek o 14:35 przez userKAMIL 1
Reddzik 337 Opublikowano Piątek o 14:31 Opublikowano Piątek o 14:31 Jak ktoś chce się pobawić warto przetestować, https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/2?tab=description default wersja, ta wersja "ver2" jednak nie daje takich rezultatów. W mieścinie jest o wiele lepiej, nie rwie tak jak normalnie, jest nawet wyższy fps o jakieś 5-10, podbiłem detale, gra wygląda ładniej i działa dużo lepiej, inne zapotrzebowanie na vram i ram, RAM dobija do ok 27-29GB, normalnie ma się ok 20GB, Wrzucamy do katalogu mods - bez ~ tylko nie wiem czemu tak podają, aktualnie póki nie ma patcha to będę grać z tym modem jest sztos. Na zewn w mieście mam od 42-43fps do 60fps zależnie na co patrzymy, ale nie czuć rwania, spadków poniżej 40fps. Gram na padzie. Za miastem mam z 60-70+, ale zablokuję na 60fps i tak będę grać. Inna gra. Przykład: Teraz, userKAMIL napisał(a): Dobra był jeszcze jeden folder i tam jest. bez tyldy "~" bo inaczej nie zadziała. Testowałem na modzie zwiększony dzień, zresztą w.w mod też działa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się