Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, Reddzik napisał(a):

FG jest skopane, mam kartę z 8gb vram, nawet z dlss wydajność, balans, preset średni i nic nie daje, i tak jest wyciek vram, poza miastem jest ok, ale w mieście, im bliżej miasta widać jak wzrasta vram, nawet nie dobije do 8gb, a już ok 7.6gb potrafi być limitem i gra się wykrzacza, crashe mam przez FG, zaś dropy do 7fps mam bez FG, tu nie ma crasha, ale trzeba restart gry.

Dokładnie tak, jak napisałeś. To samo u mnie. Ciekawe, czy to załatają. Jak tak zostanie, to ja się chyba załamię.

Opublikowano
5 minut temu, Jinx napisał(a):

Czy Stalker 2 jest bardziej zabugowany niż CP2077 na premierę?

Jeśli chodzi o różne glicze to CP miał ich więcej. Ale wyglądał znacznie lepiej. A samo działanie gry na PCtach było zdecydowanie lepsze od Stalkera. Ustawienia detali lepiej się skalowały z wydajnością i łatwiej było ogarnąć pod słabsze GPU.

Opublikowano
4 minuty temu, Devils1100 napisał(a):

Dokładnie tak, jak napisałeś. To samo u mnie. Ciekawe, czy to załatają. Jak tak zostanie, to ja się chyba załamię.

Teraz to ja się załamie bo na szybkości zamówiłem 3060 Ti 8GB żeby móc pograć na 1440p medium z DLSS do czasu pojawienia się 5000 :stukniety: a tu wychodzi, że 8GB Vram też lipa 8:E

  • Sad 2
Opublikowano
4 minuty temu, MJRegul napisał(a):

Teraz to ja się załamie bo na szybkości zamówiłem 3060 Ti 8GB żeby móc pograć na 1440p medium z DLSS do czasu pojawienia się 5000 :stukniety: a tu wychodzi, że 8GB Vram też lipa 8:E

Brak słów przykro mi ;/ u mnie tez nie lepiej na 4060ti

Opublikowano

Co jak co ale game pass na PC jest doskonaly to ogrywania takich g*wno gierek jak stalker ;)

 

Moge wziac na miesiac i ograc takiego stalkera, call of duty 6 kampanie no i Indiana Jones jak wyjdzie.

 

To samo zreszta z abo Ubisoftu. Wyjdzie AC: Shadows to obczaje w abo jaka to giereczka czy warto brac tuz po premierze czy czekac na patche. No i zalicze sobie Star Wars Outlaws, Jedi Survival itp

 

Fajna sprawa

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Nie widziałeś co wrzucałem? @MJRegul Tutaj najlepsze rozwiązanie to RX 6700xt, zjada mojego RTX i wypluwa w całości, znajomy gra, na luzie ustawisz wyższe detale, albo dostosujesz tak jak Ci pasuje, ale nie powinno być wycieków vram i można dać lepszej jakości detale + FG, który nie spowoduje crashy, bo mamy sporo vramu, on gra na wersji GamePass i nie ma żadnych crashy, jego ogranicza mój stary Ryzen 3600, którego ma, ale sama grafa w tej grze robi robotę, jeśli chodzi o taki poziom i cenę za grafikę)

Aktualnie na dzień dzisiejszy, z modem: https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/7?tab=description (Original Main version of the mod - bo jest ich tam kilka wersji)

Gra dopiero co odpalona, nic nie grałem poza zrobieniem przebieżki po mieście dla testu vs bez moda, jest kilka fps więcej i mniej rwania, ale detale to mix średnie + wysokie, ale tekstury średnie + dlss performance by ograniczyć użycie vram)

20241124164135_1.thumb.jpg.298b5573f8e8d3eded7a4f9358ae2a55.jpg

 

@MJRegul sorka, to jest bez moda, sam nie wiem co piszę, zakręcony :P  z modem mam kilka fpsów więcej.

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 1
Opublikowano

Nawet na full średnich detalach, różnych detalach, za każdym razem gdy się wychodzi z budynku czy to w mieście, czy gdzieś poza zawsze następuje takie dziwne rozjaśnienie wszystkiego. Strasznie to irytuje, i psuje odbiór gry, która i tak jest brzydka, a to jeszcze jest gorsze.
Detale pokazane w  1:15. Specjalnie ustawiłem na wysokie, dystans i tekstury średnie, włosy niskie. Pokazać vram w mieście i poza nim. DLSS performance. W mieście spadek fps poniżej 40fps, czego normalnie na gorszych detalach nie ma.

 

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Reddzik napisał(a):

Nawet na full średnich detalach, różnych detalach, za każdym razem gdy się wychodzi z budynku czy to w mieście, czy gdzieś poza zawsze następuje takie dziwne rozjaśnienie wszystkiego. Strasznie to irytuje, i psuje odbiór gry, która i tak jest brzydka, a to jeszcze jest gorsze.
Detale pokazane w  1:15. Specjalnie ustawiłem na wysokie, dystans i tekstury średnie, włosy niskie. Pokazać vram w mieście i poza nim. DLSS performance. W mieście spadek fps poniżej 40fps, czego normalnie na gorszych detalach nie ma.

 

Ciekawe, czy faktycznie ten VRAM tak daje w palnik naszym 8 GB, czy po prostu optymalizacja kuleje, a to swoją drogą, bo to niemożliwe. Gra chodzi dobrze po wyjściu z miasta itp. i w dalszym łazeniu, po czym przychodzi miasto i cyk, stuttery, nawet FG nie pomaga zbytnio.🫤

Edytowane przez Devils1100
Opublikowano

Spokojnie będzie patch, czy poprawi, nie chcę być złym prorokiem ani dobrym, jak dałem te detale na filmiku, to gra wygląda ładniej niż to co miałem zanim tak ustawiłem- za każdym razem resetuję grę po zmianach w ustawieniach, DLSS balans zwiększy vram, tu widać jaki jest jego poziom, grywam na przykład w Total War Warhammer 3- jest opcja bez limitu vram, msi pokazuje 8.1gb i ani razu nie wywaliło z gry, bo testowałem i grałem po kilka godzin takim ustawieniem, tak samo w dwójkę, bo ustawiałem tekstury Ultra, i żadnego spadku fps, ani wycieków pamięci, czy crashy. Tutaj sytuacja jest zgoła inna, według mnie gra powinna być grywalna na wysokie z takim zjazdem rozdzielczości przy użyciu DLSS, ale to lipny silnik i lipni pracownicy, którzy jak widać spartolili robotę.

Cały czas czekam na jakieś ciekawsze porównania graficzne od kogoś kto ogarnia, może ustawienia konsole, z dlss jakoś by to poszło, ale na dzień dzisiejszy jest padaka.

Czasem wydaje mi się, że mod działa, a czasem nie, co odpalenie miewam czasem inny fps i raz tnie w mieście a raz nie. Nie wiem co powoduje takie odpały. Coś jest z grą nie tak, bo tylko tu są takie cyrki.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, MJRegul napisał(a):

@Devils1100 GF przeszkadza nawet bo zabiera VRam :) 

Ciekawe czy da rade to odratowac jeszcze ;[

4 minuty temu, Reddzik napisał(a):

Spokojnie będzie patch, czy poprawi, nie chcę być złym prorokiem ani dobrym, jak dałem te detale na filmiku, to gra wygląda ładniej niż to co miałem zanim tak ustawiłem- za każdym razem resetuję grę po zmianach w ustawieniach, DLSS balans zwiększy vram, tu widać jaki jest jego poziom, grywam na przykład w Total War Warhammer 3- jest opcja bez limitu vram, msi pokazuje 8.1gb i ani razu nie wywaliło z gry, bo testowałem i grałem po kilka godzin takim ustawieniem, tak samo w dwójkę, bo ustawiałem tekstury Ultra, i żadnego spadku fps, ani wycieków pamięci, czy crashy. Tutaj sytuacja jest zgoła inna, według mnie gra powinna być grywalna na wysokie z takim zjazdem rozdzielczości przy użyciu DLSS, ale to lipny silnik i lipni pracownicy, którzy jak widać spartolili robotę.

Cały czas czekam na jakieś ciekawsze porównania graficzne od kogoś kto ogarnia, może ustawienia konsole, z dlss jakoś by to poszło, ale na dzień dzisiejszy jest padaka.

Czasem wydaje mi się, że mod działa, a czasem nie, co odpalenie miewam czasem inny fps i raz tnie w mieście a raz nie. Nie wiem co powoduje takie odpały. Coś jest z grą nie tak, bo tylko tu są takie cyrki.

 Na szybko wpadłem na taki pomysł. Spróbuj wymieszać tak: Tekstury Wysokie, Odległość Widzenia Daleka. Cienie i te oświetlenia spróbuj dać na Niskie, resztę średnia.

Edytowane przez Devils1100
Opublikowano
12 minut temu, Reddzik napisał(a):

Spokojnie będzie patch, czy poprawi, nie chcę być złym prorokiem ani dobrym, jak dałem te detale na filmiku, to gra wygląda ładniej niż to co miałem zanim tak ustawiłem- za każdym razem resetuję grę po zmianach w ustawieniach, DLSS balans zwiększy vram, tu widać jaki jest jego poziom, grywam na przykład w Total War Warhammer 3- jest opcja bez limitu vram, msi pokazuje 8.1gb i ani razu nie wywaliło z gry, bo testowałem i grałem po kilka godzin takim ustawieniem, tak samo w dwójkę, bo ustawiałem tekstury Ultra, i żadnego spadku fps, ani wycieków pamięci, czy crashy. Tutaj sytuacja jest zgoła inna, według mnie gra powinna być grywalna na wysokie z takim zjazdem rozdzielczości przy użyciu DLSS, ale to lipny silnik i lipni pracownicy, którzy jak widać spartolili robotę.

Cały czas czekam na jakieś ciekawsze porównania graficzne od kogoś kto ogarnia, może ustawienia konsole, z dlss jakoś by to poszło, ale na dzień dzisiejszy jest padaka.

Czasem wydaje mi się, że mod działa, a czasem nie, co odpalenie miewam czasem inny fps i raz tnie w mieście a raz nie. Nie wiem co powoduje takie odpały. Coś jest z grą nie tak, bo tylko tu są takie cyrki.

 

 

 

 

Screenshot-20241124-204445-Samsung-Inter

 

Screenshot-20241124-204534-Samsung-Inter

  • Haha 2
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Pamiętam jak ciśnieto po Forspoken, że pusty swiat... Tutaj jest identycznie, spokojnie ze schowana bronią biegam od pomarańczowego znaczka do znaczka, nawet omijać nic nie trzeba sru lecisz prosto i po drodze tylko krzaki, drzewa ewentualnie jakiś złom leży.... XD

Edytowane przez aureumchaos
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
57 minut temu, Devils1100 napisał(a):

Ciekawe czy da rade to odratowac jeszcze ;[

 Na szybko wpadłem na taki pomysł. Spróbuj wymieszać tak: Tekstury Wysokie, Odległość Widzenia Daleka. Cienie i te oświetlenia spróbuj dać na Niskie, resztę średnia.

Zaraz sprawdzę, ale tekstury wydają się być najbardziej zasobożerne, właśnie odkryłem ciekawą rzecz, porobiłem mały test polatałem poza miastem, miasto, zaś poza, i powrót, tak żeby vram latał jak szalony, zaglądałem w pda, mapa, do budynku i wyjście, trochu mi zeszło, prawie godzinka, nic nie wywaliło, ustawiłem wyższe detale tekstury średnie, włosy niskie, zasięg rysowania średnie, ale cieniowanie, oświetlenie dałem na epic, odbicia zostawiłem na wysokie, dałem lock na 30fps w RTSS- bo ustawienie blokady w grze jest skopane, tak jak 60fps nie działa, tak w RTSS co się instaluje w raz msi afterburner, jest ładny sztywny frametime, nie licząc dropów 2-3fps jak się zbliża do miasta, w samym mieście jest raczej w porządku, dałem Epic jakość motion blura, i 40% siły, i choć nienawidzę motion blura i miałem go wyłączonego, tak teraz przy lepiej wyglądającej grafice i otoczeniu dzięki cieniowaniu i oświetleniu da się obejść, na razie takie pierwsze przemyślenia i nie wywaliło ani razu maks 7.7GB z groszami, nie dobiło do 7.8GB vramu. Co ważne DLSS jakość, a nawet balans podbiłem z dlss wydajność, ale wiadomo, bo nie celuję w wyższy fps, więc mam większy pułap.
Ale tekstury będzie problem ustawić, miałem już wszystko na średnie, plus tekstury i materiały na wysokie i miałem memory leaki, choć może to zależy jak długo grałem i od innych czynników.

Edytowane przez Reddzik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Będzie tak samo jak tutaj...   Przyszła grupka "za pięć dwunasta" (to było 25 sierpnia albo nawet po 25 sierpnia) zamiast reagować wcześniej, dodatkowo większość i tak nie reaguje. Jest takie fajne młodzieżowe powiedzenie - niech ktoś coś. Za późno? chyba nie, przedmiot ma wejść we wrześniu 2025.   Wszystko zależy od matek, setek tysięcy matek (kobiety z natury są cwane i nie chcą sobie robić problemów więc zostaną w domach) Raz że twarze "matek polek" pod szkołami a dwa jedność w bojkocie tego przedmiotu i nie posyłanie na zajęcia. Wszystkim takim rodzicom państwo wystawi kary grzywny? Problem jest taki że jedność Polek i Polaków nie istnieje, obym się mylił ale raczej się nie mylę. Jedność mają małe grupki jak np: górnicy albo strajk kobiet. Przedmiot przejdzie a Polki i Polacy będą siedzieć cichutko. Wystarczy zobaczyć np: protesty chociażby w Polsce albo Francji. Francuzi w zeszłym roku protestowali około 50 razy, a Polacy 2 razy. W Polsce prąd do góry, gaz do góry, składki do góry, wszystko do góry... nic się nie stało, tak samo będzie z tym kontrowersyjnym przedmiotem nauczania.   Ale faktycznie, poczekajmy na to co będzie, może podstawa programowa tego przedmiotu nie będzie aż tak kontrowersyjna (bez dokładnych danych co będzie w programie nauczania i jak to będzie przekazywane możemy tylko gdybać jak Zajączkowska, jedyny plus że mówi o tym i informuje Polki i Polaków o takim przedmiocie który wejdzie do szkół w 2025 roku)
    • Ten wyciek miałem też na RTX 4090. Teraz, po patchu, jeździłem dużo ścigaczem i wycieków już nie ma.
    • No właśnie w MSFS 2020 podłączyłem joystick i przepustnice i przypisało defaultowe komendy pod to, wydrukowałem sobie nawet szablon z sieci z bindami żeby szybciej się tego nauczyć bo lata się wtedy przyjemniej zwłaszcza że ja jak na razie latam tylko GA.  W MSFS 2024 podpiąłem joystick i przepustnice i wszystko jest inaczej, w starszej wersji było to nawet sensownie zmapowane, tutaj to jakaś tragedia i nie mam zielonego pojęcia co jest do czego. Nawet żeby zmienić widok kamery miałem problem.  Pewnie jutro to będę ogarniał bo dzisiaj tylko na chwilę wbiłem żeby ustawienia graficzne ustawić i już mi się nie chciało przez to przekopywać. 
    • @ju-rek niestety. Sprawdzałem 2066, 2033, 2000. Dopiero jak ustawię FCLK na Auto to ycruncher nie wali błędem.
    • Chyba to dobry moment żeby dać szansę polskiemu S.T.A.L.K.E.R'owi za niecałe 30 zł na STEAM https://store.steampowered.com/agecheck/app/1016800/ 🤭😉     Wygląda i nawet działa na tym Unreal Engine 4 👏💪    
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...