Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jeszcze jedno dodam. Stalker 2 ma bardzo ale to bardzo słaby główny wątek fabularny. Gram z 20h i kurcze. Dawno nie byłem tak rozczarowany i znużony głównym wątkiem w jakiekolwiek grze. JUż taki fallout 4 ma o niebo klasę ciekawszą fabułę. OBY w późniejszej fazie się rozkręciło. 

  • Like 1
Opublikowano

https://www.gry-online.pl/cooldown/stalker-2-sie-sypie-gracze-docieraja-do-momentu-w-grze-od-ktorego/

 

Cytat

Mam wrażenie, że „dopracowano” (z mieszanym rezultatem) pierwsze 20 godzin gry dla dziennikarzy i graczy z wczesnym dostępem, ale nie dokończono reszty tego bałaganu. Całość jest okropnie zbugowana.

Cytat

Chciałem pomóc Zelissyi i nikogo tam nie było, a drzwi do głównego budynku pozostały zamknięte. Wczytałem grę i zespawnowała się aż dwójka wrogów, co wystarczyło do otworzenia drzwi. Tak czy siak powitano mnie podstawowymi kwestiami, a sam mogłem zapytać jedynie, czy coś ciekawego wydarzyło się w Zonie.

Niektórzy porównują Stalkera do zeszłorocznego Starfielda, który także zaczynał jako obiecujący produkt, a ostatecznie nie sprostał wszystkim oczekiwaniom. Szczęście w nieszczęściu, wady Heart of Chornobyl najpewniej są zaledwie kwestią paru patchy.

  • Upvote 1
Opublikowano
Teraz, DITMD napisał(a):

Nie rozumiem czego oczekiwaliście od tej gry. Stalker to przede wszystkim klimat i eksploracja, to zawsze był przeciętny shooter. Ludzie tutaj napalali się na nie wiadomo co.

Tak Stalker to eksploracja. Ale tu eksploracja też nie jest najwyższych lotów. Stalker 1 i 3 miały mniejsze aczkolwiek ciekawiej się zwiedzało

  • Like 1
Opublikowano
29 minut temu, Lypton napisał(a):

Fallout 4 ma średnią z recenzji 87/100. Wtedy było podobnie - recenzenci zachwyceni, gracze niekoniecznie. Największe growe periodyki i serwisy dawały mu między 9 a 10 na 10.

Do zachwytu mi daleko ale ze wszystkimi patchami, dlc i modami gra się bardzo przyjemnie !.

Tutaj pewnie potrzeba również 2-3 lat na naprawę...

Opublikowano (edytowane)
42 minuty temu, CavieZ napisał(a):

Indiana to średniak grałem 4h. Głównym minusem gry jest durne i słabe SI. A ja jestem wyczulony na ten punkt. 

Gdzie to niby grałes skoro premiera jest w grudniu?

 

brakło tłumaczenia :E

 

20241126142322_1.jpg

Edytowane przez dawidoxx
Opublikowano
14 minut temu, dawidoxx napisał(a):

brakło tłumaczenia

Przynajmniej nie: "lorem ipsum", jak ktoś wcześniej podał na screenie. A tak można użyć Google Lens i załatwione. :P

6 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Ok czyli tak jak sam zauważyłem… To nieźle grę przeszedł.

Prawie nic jeszcze nie widział.:E

  • Haha 1
Opublikowano
6 godzin temu, wrobel_krk napisał(a):

A serio ktoś tam wstawiał jakiś mod że można odblokować misje jak się zbugowały/ ich nie ma;)

Tak, kolega @seba842005wrzucał poradnik co zrobić w takiej sytuacji na 141 stronie tego wątku. Pomogło i ruszyłem dalej, ale co z tego jak ukończyłem misję i znów musiałem korzystać z konsoli żeby wystartować z nową ! Jak tak ma być do końca, to zlewam tego krapa i leci z dysku !  

  • Upvote 1
Opublikowano

Jedno trzeba przyznać dobre artefakty robią bardzo dużą różnice żeby nie powiedzieć gigantyczną, jak sobie ulepszyłem kieszeń na artefakty olowiem to moge tam wlożyć cokolwiek i  to zmienia mocno granie.

J6iI0YX.jpeg

Wszystkie kieszenie które są podkreślone na zielono mają dodatkową ochrone przed promieniowaniem.

Mimo że to nie jest bonus maksymalny to czuje te różnice w walce.

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...