Stjepan 325 Opublikowano 3 godziny temu Autor Opublikowano 3 godziny temu 1 godzinę temu, Reddzik napisał(a): https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/259?tab=description Trochę z tym plikiem pokombinowałem i wygląda to lepiej, oraz dalej mam 70-90fps, bo w originale miałem 30. Zmniejszyłem to i tamto. 1
Tooth 14 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu 24 minuty temu, caleb59 napisał(a): Fix Knor bedzie w piatęk późnym popłudniem 1
Reddzik 381 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu (edytowane) 18 minut temu, Stjepan napisał(a): Trochę z tym plikiem pokombinowałem i wygląda to lepiej, oraz dalej mam 70-90fps, bo w originale miałem 30. Zmniejszyłem to i tamto. Zarzuć ten plik proszę, bo u mnie to mam w mieście 25-30fps a poza mam 40fps w czasie burzy, bo akurat mam zapis gry w czasie burzy. DLSS jakość, balans nic nie daje. Edytowane 3 godziny temu przez Reddzik
Stjepan 325 Opublikowano 2 godziny temu Autor Opublikowano 2 godziny temu 20 minut temu, Reddzik napisał(a): Zarzuć ten plik proszę, bo u mnie to mam w mieście 25-30fps a poza mam 40fps w czasie burzy, bo akurat mam zapis gry w czasie burzy. DLSS jakość, balans nic nie daje. Jeszcze kombinuje, na razie mam stałe 60fps, nie jest źle.
Reddzik 381 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Wrzuciłem cały config jaki ktoś udostępnił w temacie moda, niby ma rtx 4060, nawet w 1080p z dlss jakość mam 40fps, a normalnie mam 30fps w 1440p. Więc nie wiem jakim cudem to ma być grywalne, chyba, że z FG. bo bez tego pliku to mam 50-60+ poza osadą. Jest coś skopane.
Vulc 386 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Czyli jak, klasyczne patchowanko na szybko? Naprawią 5 rzeczy, zepsują kolejne 5. Ja pośrodku zadupia w momencie ogłoszenia komunikacji o Emisji: Zdecydowanie najlepsze momenty gry. 5
pieciak 31 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu a mod na rzucanie cieni przez latarkę ktoś ma? bo nie mogę znaleźć... źródła światła nie dają ceni takich jak to było w pierwszym stalkerze... a robiło to klimat 1
ODIN85 432 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Godzinę temu, Reddzik napisał(a): How soon is soon? Jutro rano pewnie bo mam zamiar grać pół dnia
aureumchaos 126 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu (edytowane) 27 minut temu, pieciak napisał(a): a mod na rzucanie cieni przez latarkę ktoś ma? bo nie mogę znaleźć... źródła światła nie dają ceni takich jak to było w pierwszym stalkerze... a robiło to klimat https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/221 ale shadows quality musi byc na epic inaczej nie dziala Edytowane 2 godziny temu przez aureumchaos 1
Reddzik 381 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu (edytowane) Lepiej dziś, po co czekać do jutra @ODIN85 Edytowane 2 godziny temu przez Reddzik
Jaycob 366 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) 44 minuty temu, Vulc napisał(a): Ja pośrodku zadupia w momencie ogłoszenia komunikacji o Emisji: Te Emisje są oskryptowane albo ja zawsze miałem szczęście, bo zaraz po ogłoszeniu znajdowałem się w pobliżu jakiegoś schronienia i jeszcze na radarze znacznik gdzie dokładnie się udać. Trochę to słabe. Zero stresu.;) Edytowane 1 godzinę temu przez Jaycob
doman18 10 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 8 minut temu, Jaycob napisał(a): Te Emisje są oskryptowane albo ja zawsze miałem szczęście, bo zaraz po ogłoszeniu znajdowałem się w pobliżu jakiegoś schronienia i jeszcze na radarze znacznik gdzie dokładnie się udać. Trochę to słabe. Skoro Vulc się skarży to znaczy że nie jest oskryptowane. A to że radar pokazuje schowki to jest to nawet realistyczne.
Vulc 386 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 12 minut temu, Jaycob napisał(a): Te Emisje są oskryptowane albo ja zawsze miałem szczęście, bo zaraz po ogłoszeniu znajdowałem się w pobliżu jakiegoś schronienia i jeszcze na radarze znacznik gdzie dokładnie się udać. Trochę to słabe. Zero stresu.;) Byłem dosłownie po środku niczego jak się odpaliła, nie jestem w stanie ocenić czy wszystkie są oskryptowane czy nie. Na pewno jestem w stanie ocenić, że Emisja ma w tyłku twoje schronienie w starym domku z dziurawym dachem. Za drugim razem w podskokach dostałem się do jakiejś hali. Wydaje się jednak logicznym, że nie powinny odpalać się za daleko od safe house, aby dać graczowi możliwość ukrycia się, choćby dojąc jednego energola za drugim.
userKAMIL 166 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 3 godziny temu, Reddzik napisał(a): https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/259?tab=description W sumie spoko tylko broń się jakoś dziwnie świeci. Tą linie usunąłem i jest git: r.Lumen.Reflections.MaxRoughnessToTrace=0.4
Jaycob 366 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) 24 minuty temu, doman18 napisał(a): A to że radar pokazuje schowki to jest to nawet realistyczne. W jaki sposób to jest realistyczne? Te Emisje powinny stanowić jakieś zagrożenie, że w pocie czoła masz szukać schronienia bez dziur w oknach. A nie "oo Emisja, tam masz schronie, za 50m skręć w lewo". Edytowane 1 godzinę temu przez Jaycob
Stjepan 325 Opublikowano 1 godzinę temu Autor Opublikowano 1 godzinę temu 1 godzinę temu, Reddzik napisał(a): Zarzuć ten plik proszę, bo u mnie to mam w mieście 25-30fps a poza mam 40fps w czasie burzy, bo akurat mam zapis gry w czasie burzy. DLSS jakość, balans nic nie daje. Mam od 60 do 90fps z FG i DLSS. Engine.ini 1
Frog67 156 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Jak ktoś narzekal że pijawa ciężka do ubicia to chyba nie spotkał Burera to jest dopiero dziad oporny na kulki, a jeszcze do tego trafić na dwóch to już jakaś kara Te beczki dookoła to też nie przypadkiem, ale było biegania. 1
Vulc 386 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu W sumie Emisja mogłaby wyłączać mapę, zmuszając do wzrokowego poszukiwania schronienia, ale to już chyba bardziej w modach. W poprzednich odsłonach też - o ile dobrze pamiętam - schronienia były zaznaczone na mapie. Przede wszystkim przydałoby się, żeby emisje były bardziej różnorodne. Na razie widziałem tylko czerwoną.
caleb59 232 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu (edytowane) 9 minut temu, Vulc napisał(a): Byłem dosłownie po środku niczego jak się odpaliła, nie jestem w stanie ocenić czy wszystkie są oskryptowane czy nie. Na pewno jestem w stanie ocenić, że Emisja ma w tyłku twoje schronienie w starym domku z dziurawym dachem. Za drugim razem w podskokach dostałem się do jakiejś hali. Wydaje się jednak logicznym, że nie powinny odpalać się za daleko od safe house, aby dać graczowi możliwość ukrycia się, choćby dojąc jednego energola za drugim. W Zewie Prypeci były na to specjalne tabletki, które pozwalały przeżyć jeśli emisja złapała gdzieś w szczerym polu. Tutaj w 2 wszystko sprawia wrażenie uproszczonego lub niedopracowanego. Nie dziwię się, że ludziom gra kojarzy się z Far Cry a nie z trylogią. Edytowane 1 godzinę temu przez caleb59 2 1
Frog67 156 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Ja bym powiedział że Stalker2 ma też problem z jasnym sygnalizowaniem które miejsca są bezpieczne podczas emisji a które nie, ostatnio tak mialem schowałem się do jakiegoś składziku zabitego szczelnie, zamknąłem drzwi, nic nie widać ciemność totalna a i tak zginąlem, poszedłem trochę dalej w takie miejsce I się okazalo że według gry to bezpieczny schron 2
Jaycob 366 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 9 minut temu, Frog67 napisał(a): Jak ktoś narzekal że pijawa ciężka do ubicia to chyba nie spotkał Burera Upierdliwy, ale to jest najciekawszy mutant w tej grze. Potrafi rzucać jakimiś przedmiotami czy wyrzucić broń gracza albo użyć ją przeciwko.
Vulc 386 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 10 minut temu, caleb59 napisał(a): Tutaj w 2 wszystko sprawia wrażenie uproszczonego lub niedopracowanego. Nie dziwię się, że ludziom gra kojarzy się z Far Cry a nie z trylogią. Yep, taki ukłon w stronę "nowoczesnego" gracza, żeby się przypadkiem nie zagubił lub nie poczuł przygnieciony. A właśnie tego większość fanów poprzednich części oczekiwała od kontynuacji. Na razie całość przypomina właśnie bardziej czyszczenie obozów rodem z FC niż walkę o przetrwanie w Zonie. Nie żeby poprzednie części były jakimś ostrym survivalem, ale różnice są widoczne jak na dłoni.
Frog67 156 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 3 minuty temu, Jaycob napisał(a): Upierdliwy, ale to jest najciekawszy mutant w tej grze. Potrafi rzucać jakimiś przedmiotami czy wyrzucić broń gracza albo użyć ją przeciwko. Fakt ale dwóch to jest dopiero jazda. Najskuteczniejsza metoda albo wziąć go na dystans zza oslony ze snajpy albo z bliska lutować shootgunem 6 minut temu, Jaycob napisał(a): Upierdliwy, ale to jest najciekawszy mutant w tej grze. No ja trafiłem jeszcze na jakiegoś zmutowanego psa psionicznego który tworzył fantomy atakujące gracza, ciekawy przeciwnik Niewiem czy też na niego trafileś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się