Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Co oni teraz tacy aktywni z tymi poprawkami :E

 

 

Zrzutekranu2024-12-20191747.png.a39cdc4bf0d32f288746147da0e908fb.png

 

 

I znów 126GB do przemielenia :woot:

 

Zrzutekranu2024-12-20192436.png.78c42bd3dcb90b0a19500d2513342cd6.png

 

// EDIT

Patch 1.1.2

Just before the holiday weekend, even more fixes were made for S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. These are addressing the most recent issues with the game. Thanks a lot for your continuous feedback and reports on the “anomalies” you found in the Zone. Together, we are making the Zone a better place.

 

 

List of recent changes:

 

Fixed some issues with shader compilation being stuck, leading to infinite wait time or crash.

Fixed some issues with loading saves.

Fixed a crash, that occurred during exiting the game

Added the functionality of back-up saves, that will be saved and stored automatically and last for 4 days (For PC only).

 

You can find the back-up saves here: C:\Users\%username%AppData\Local\Stalker2\Saved\Backup

Edytowane przez PaVLo
Opublikowano
3 minuty temu, userKAMIL napisał(a):

Ale o czym Ty piszesz? Przecież jest 120 klatek mi wierzyć nie musisz ale testów już nie oszukasz. I tak zgadza się z DLSSQ i FG o czym od pierwszego dnia wyraźnie pisałem. To są fakty a nie jakieś bzdury, które wyjmujesz z kapelusza teraz. 

 

Posiłkowanie się DLSS i FG w grze która nie ma ani grama RT, nawet nie ogarnia cieni od latarki, ma zwalone oświetlenie i cieniowanie, aby ogarnąć 100fps+ to działanie jak złoto? :E To działa jak gówno. 8:E

 

Masz test w natywnym 4k Stalker 2 vs Indiana który dodatkowo jeszcze korzysta z RT do GI :E Jedna i druga gra ma swoje bolączki, ale Stalker to już niesamowity przykład dziadostwa i zwalonej optymalizacji w całokształcie :E

 

SXFWRkW.png

 

nbXPNdp.png

 

 

 

  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, lukadd napisał(a):

Posiłkowanie się DLSS i FG w grze która nie ma ani grama RT, nawet nie ogarnia cieni od latarki, ma zwalone oświetlenie i cieniowanie, aby ogarnąć 100fps+ to działanie jak złoto?

Ja napisałem jak działa to u mnie. Ty, że to bzdury i tak nie działa. Na co przytoczyłem testy, które potwierdzają, że tak jest i tyle. 🤷 Chcesz biegać z pochodniami to biegaj ale już sam. ;)

 

Opublikowano (edytowane)

No nie ma, a przynajmniej nie w wymagających miejscach. Gra działa jak gówno gdy tam trzeba się posiłkować DLSS i FG, aby osiągnąć ~100fps+ przy skalowaniu do 4k :E

 

6 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Ja napisałem jak działa to u mnie. Ty, że to bzdury i tak nie działa. Na co przytoczyłem testy, które potwierdzają, że tak jest i tyle. 🤷 Chcesz biegać z pochodniami to biegaj ale już sam. ;)

 

Testy to ja ci pokazałem jak sam nie potrafisz ogarnąć :E Indiana i to z RTGI średnio 103fps w 4k, Stalker 2 wykastrowany nawet z cieni od latarki, zero RT 56fps średnio :E z czym do ludzi?

Edytowane przez lukadd
Opublikowano
22 minuty temu, PaVLo napisał(a):

Co oni teraz tacy aktywni z tymi poprawkami :E

 

 

Zrzutekranu2024-12-20191747.png.a39cdc4bf0d32f288746147da0e908fb.png

 

 

I znów 126GB do przemielenia :woot:

 

Zrzutekranu2024-12-20192436.png.78c42bd3dcb90b0a19500d2513342cd6.png

 

// EDIT

Patch 1.1.2

Just before the holiday weekend, even more fixes were made for S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl. These are addressing the most recent issues with the game. Thanks a lot for your continuous feedback and reports on the “anomalies” you found in the Zone. Together, we are making the Zone a better place.

 

 

List of recent changes:

 

Fixed some issues with shader compilation being stuck, leading to infinite wait time or crash.

Fixed some issues with loading saves.

Fixed a crash, that occurred during exiting the game

Added the functionality of back-up saves, that will be saved and stored automatically and last for 4 days (For PC only).

 

You can find the back-up saves here: C:\Users\%username%AppData\Local\Stalker2\Saved\Backup

a u mnie taka przypadlosc, mam na dysku wolne 240GB, patch chyba 110GB, a STEAM krzyczy, ze nie ma miejsca na dane... owszem, na C mam mniej niz 100GB, czy STEAM pobiera temporary do folderu na C, po nocy wczoraj próbowalem tego poszukac, ale nie ma nic w steam ze tymczasowo pobiera na C.. 

jazda na maksa ostatnio :D

  • Haha 1
Opublikowano
2 minuty temu, lukadd napisał(a):

Testy to ja ci pokazałem jak sam nie potrafisz ogarnąć :E Indiana i to z RTGI średnio 103fps w 4k, Stalker 2 wykastrowany nawet z cieni od latarki, zero RT 56fps średnio :E z czym do ludzi?

Ale co Ty za dziwne fikołki teraz robisz? Co mnie Indiana interesuje? Zarzucasz jakieś farmazony, że gra nie lata w tych 120 a wszystkie testy pokazują, że lata. Jak juz zaznaczyłem wcześniej z DLSSQ i FG mam te 120 klatek. Jak chcesz to podważać to pokaż testy w takich ustawieniach. 

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Ale ty jesteś nieogar :E

 

Te 100fps generowane z fejkowymi klatkami + skalowaniem rozdzielczości z 1440p można sobie w dupę wsadzić w Stalkerze 2. To jest tragedia, a nie złoto. Na 4090 :rotfl2:

 

Indianę masz jako przykład 100fps+ w natywnym 4k i jeszcze z RTGI to jest dobre działanie gry :E

Edytowane przez lukadd
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem co sobie znowu ubzdurałeś. Ja cały czas piszę, że te twoje 100fps z fejkowymi klatkami + jeszcze wspomaganie się do tego DLSS'em w tej graficznie okrojonej grze, bez grama RT to gówno totalne i tragiczne działanie, a nie działanie jak twierdzisz jak złoto :rotfl2:

 

To w takiej oprawie powinno latać 100fps + w natywnym 4k i wtedy można by powiedzieć, że jest OK. Ale dalej nie złoto, bo to, że nawet cieni nie ogarnęli od latarki dla klimatu to parodia :E

Edytowane przez lukadd
Opublikowano

Fajnie, ten nowy, nowy pacz miał powodować braki zwisu gry przy kompilacji shaderów. No więc od 5 minut nie ruszyło milimetra :D 

PS. tak jak pisałem kiedyś, właściciele 4090 powinni mieć zakaz pisania o grach, w ogóle. Chyba, że tylko negatywnie, że na karcie za 8-10k gra w natywnych 4K nie daje zawsze 60fps+ ;) 

  • Haha 4
Opublikowano
4 minuty temu, Crew 900 napisał(a):

Dlss i FG to jest rak bo spowodowało lenistwo oraz brak optymalizacji w grach.

Niestety ale taka jest dziś smutna rzeczywistość. Osobiście już się z tym pogodziłem, że dziś mało jaka gra jest w stanie utrzymać te 120 klatek bez wspomagaczy.

Opublikowano (edytowane)

[SystemSettings]
r.PSOWarmup.WarmupMaterials=1

C:\Users\nazwa użytkownika\AppData\Local\Stalker2\Saved\Config\Windows

Dzięki temu nie ma ładowania shaderów co uruchomienie.

plik stworzyć Engine.ini i to w nim dodać.

lub dodać do pliku

GameUserSettings

Edytowane przez Crew 900
  • Like 1
Opublikowano
3 minuty temu, Crew 900 napisał(a):

Dlss i FG to jest rak bo spowodowało lenistwo oraz brak optymalizacji w grach.

Z jednej strony tak, z drugiej są osoby, którym to ratuje dupę, bez wyraźnego pogorszenia oprawy. Jak zwykle, plusy i minusy. Na pewno takie gry podkreślają jak niewiele sensu jest obecnie w kupowaniu kart za grube tysiące, jeśli i tak nie ma jak wykorzystać ich możliwości. Bo chcąc nie chcąc jedziesz na generatorze.

Opublikowano
1 minutę temu, Vulc napisał(a):

Z jednej strony tak, z drugiej są osoby, którym to ratuje dupę, bez wyraźnego pogorszenia oprawy. Jak zwykle, plusy i minusy. Na pewno takie gry podkreślają jak niewiele sensu jest obecnie w kupowaniu kart za grube tysiące, jeśli i tak nie ma jak wykorzystać ich możliwości. Bo chcąc nie chcąc jedziesz na generatorze.

A te ratowanie "dupy" to wynika z... :E

Opublikowano
7 minut temu, Crew 900 napisał(a):

A te ratowanie "dupy" to wynika z... :E

Niektórzy mają za słabe karty w stosunku do gry, więc mogą sobie podbić klatki, żeby zagrać jak człowiek. Nie zawsze jest to wynik partactwa.

Opublikowano (edytowane)

Normalnie tak to powinno działać, ale w tym przypadku z powodu partactwa devów ta gra działa z FG i obniżeniu renderowania rozdzielczości przez DLSS w takim fps w jakim powinna normalnie działać natywnie bez wspomagaczy. Tak to spartolili :E

 

Ogólnie nie wiem co tam za idiota wpadł na pomysł przesiadki z UE4 na UE5 w trakcie tworzenia gry gdzie ci ludzie nie mieli na to czasu, ani totalnie ogranięcia, aby temu sprostać.

 

Edytowane przez lukadd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Wymagania wystrzeliły, ale zaczęło się to już na pierwszym verdańsku, na początku miałem 160-180FPSów a na Calderze miałem poniżej 100.  Grałem w to od początku, część ludzi może nie pamięta jakie tam były problemy techniczne, serwery wywalało czasami co mecz, a ilość bugów i ta wyblakła grafika też męczyła oko. Pograłeam jeszcze kilkaset godzin na Al-mazrach, Mnie najbardziej wkurzał zbyt mocny Aimassist, K+M praktycznie bez szans z padami. Jednych wkurzało SBK ale było coś jeszcze, dużo latało tego po reddicie coś w rodzaju większego Hp dla słabszych graczy...
    • Twoje sugestie o stronniczość stają się niesmaczne. Przyhamuj, bo to nie moja wina, że Intel potrzebuje 250 watów, żeby dorównać AMD z poborem 80 watów (vide 14900K vs 7800X3D). Poza tym każdy zainteresowany może sobie pokazać wyniki Intela z wyższym PL jednym kliknięciem myszy.
    • No to jakby zejść z dyskiem do 1TB to masz dużo wydajniejsze GPU:   https://www.mediaexpert.pl/carts/sharing/01676c4f
    • Uhm. Tak samo jak poszli opierdzielić Nvidię i AMD za cyrki z boomem na kopanie itp, co zaduszało rynek PC przecież bardzo. Nvidia swoich partnerów traktuje jak gówno a tym myślisz, że producenci RAMu, którzy z własnej woli CHCĄ niedoborów, bo już powiedzili, że nie zamierzają rozbudowywać produkcji w najbliższym roku, to się przejmą? ojojoj! Rynek pc padnie i stracimy przez to 0,1% zarobków jakie teraz doimy na AI, ojojooooooooojj. och nieee.    Niestety nikt się nie przejmuje konsekwencjami. Branża gier niszczy zainteresowanie grami z głupich powodów. Branżę VR już udusili głupimi decyzjami i nikt się nie patrzył na to, że tracą intratny i duży rynek jaki mógłby powstać po kilku latch normalności. AMD i Intel nie miały problemu gdy płyty pod nowe platformy kosztowały kupę kasy udupiając zainteresowanie nowymi prockami.    Jedyna interwencja Nvidii i rozmowy z partnerami i kanałami sprzedaży to była przed premierą serii 40xx i polegała na działaniach mających podbić ceny przez wstrzymywanie staroci w magazynach i niedopuszczenie do obniżki nadal przepompowanych cen.   Jak kolega wyżej pisze - niech ten cały PC gaming już udupią, bo serce boli jak się widzi jak go szatkują minigunem od 2021r. PC gaming w formie steam machines o mocy kartfola, w formie klonó steam decka za góry hajsu, w formie gówna na ARM z emulacją, w formie miniPC i laptopów za 3x tyle ile skrzynka, z Windowsem pełnym bugów i szpiegowania, z grami na Unreal Engine, z grami pod RT bez wersji bez RT, z DRMami oddającymi władzę nad własnym kompem chińskim korporacjom, z grami na 2/10 - niech to zdechnie już bo ciężko patrzeć na tą agonię.   PS. Kolejna przewaga grania retro.    Jak ja do mojego ulubionego kompa chcę więcej pamięci to ZA DARMO sobie dodaję, o tak:   wysarczy przesunąć suwaczek. Łyso wam teraz, pececiarze?
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...