Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
40 minut temu, Frog67 napisał(a):

Nie od dziś wiadomo że wszystkie grzyby chłoną promieniowanie i to jak gąbka.

Ciekawe wgrałem sobie moda z nexusa 

https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/7?tab=description

 

I kolega też  wgrał i chodzi zauważalnie lepiej jeśli idzie o samą płynność czuć różnice.

Ja tam się zastanawialem chwile czy róznica jest spora ale kolega od razu stwierdził że jest znacznie lepiej.

Dzięki za przypomnienie o tym modzie, na wersji przed 1.1 w ogóle nic ten mod mi nie dawał, ale w desperacji wgrałem go teraz i w bazach zamiast 20-30 mam nawet 110 fpsów. :smiech:

 

Ta gra jest tak niedorobiona, że aż nie wiem, co się dzieje, ale mogę dalej grać. Znając życie, zaraz zacznie crashować (na razie było spokojnie w tej kwestii), bo musi się jedno zepsuć, gdy drugie się "zategowało" jakoś. xD

  • Haha 1
Opublikowano
2 godziny temu, sideband napisał(a):

Bo masz lepszy Lumen.

Oni byli na początku tworzenia gry kiedy przeskoczyli na 5.

Gra miała się pojawić na początku 2022 roku. Dali ciała z zmianą silnika, której totalnie nie ogarnęli.

 

Opublikowano
49 minut temu, lukadd napisał(a):

Gra miała się pojawić na początku 2022 roku. Dali ciała z zmianą silnika, której totalnie nie ogarnęli.

 

Ona nigdy w życiu nie miała wyjść w 2022. Pierwszy Stalker też był wielokrotnie przekładany. Wystarczy popatrzeć na stan gry wrzucili rok za wcześnie. Pierwsze info, że klepią na UE4.x było w 2020 gdzie to był początek klepania tej gry. Jakby zostali na 4 może od strony CPU byłoby lepiej, ale od strony GPU nie sądzę. 

Opublikowano

Dzisiaj się zmusiłem i ukończyłem grę. Z każdą godziną coraz gorzej. Ogólnie ta gra to dno. Fabularnie i jakościowo. Wstyd, że takie coś wyprodukowano i wypuszczono. 

 

Zatrzymuję ją na razie na dysku, by zobaczyć, czy wyjdą jakieś magiczne aktualizacje. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Alek_M napisał(a):

Nie spodziewałem się, że takie coś można znaleźć :o
image.png.74e68225c5c46438b05e4bf889135632.png

Nie chwaląc się, mam dwa takie artefakty. :D

7sqfDkN.jpeg.ce1dbac39dcb522c2f7caaba4b1fc69a.jpeg

  

Po trzech godzinach grania na tym modzie zero crashy i ciągle wysokie fpsy. Żadnych dropów i innych anomalii. Niestety mamy do czynienia z takim niestabilnych i nieprzewidywalnym tworem, że teraz nie wiem czy ten mod naprawdę pomógł czy to tylko przypadkowo nic się nie wydarzyło. Równie dobrze, może za chwilę zacząć się sypać. xD

  • Upvote 1
Opublikowano
1 minutę temu, Frog67 napisał(a):

@Kakarotto Pytanie czy dwa takie same z bonusem na maximum, stackują się czy po prostu masz bonus maksymalny czyli jak za jeden artefakt?

Z tego, co zauważyłem efekty się łączą. Na promieniowanie jestem praktycznie odporny, nie licząc miejsc, gdzie odgórnie promieniowanie jest zabójcze. Jeśli chodzi o ochronę chemiczną to jakoś tego specjalnie nie testowałem, ponieważ w anomalie jakoś mi nie śpieszno wchodzić.

 

Opublikowano (edytowane)

Jak człowiek czyta o tych wszystkich „problemach” temu wywala, tamtemu coś nie wczytuje. Spadki FPS do 15 i można tak wymieniać bez końca. Kolejna gra i kolejny raz tylko utwierdza mnie to w przekonaniu, że albo TOPka PC albo konsola. Nie pamietam już kiedy miałem problemy z grą na premierę. A nie w sumie to pamietam ostatni Hogward na 3090TI były spadki klatek. Poleciałem na drugi dzień do sklepu wymienić kartę i znowu wszystko wróciło do normy. Niestety czy to komuś się podoba czy nie to tak ten gamingowy świat dziś funkcjonuję. 

Edytowane przez userKAMIL
  • Haha 3
Opublikowano
22 minuty temu, userKAMIL napisał(a):

Jak człowiek czyta o tych wszystkich „problemach” temu wywala, tamtemu coś nie wczytuje.

Ta oczywiście gra jest niesamowicie dopracowana i działa jak złoto. 8:E

 

A te ponad 1000 poprawek, błędów, bugów, graficznych, wydajnościowych itd. w ostatnim patchu to one wcale nie istniały :E

https://store.steampowered.com/news/app/1643320/view/525329871842312365

 

I dalej to kropla w morzu i jeszcze miesiące poprawek czeka twórców.

 

  • Upvote 2
Opublikowano
9 minut temu, Suchy211 napisał(a):

Czyli co, Stalker 2 raczej do ogrania na święta ale 2025?

Raczej nigdy ! tej gry nie da sie naprawić ani polatać to jest ulep bez ładu i składu który tak sie przeciągał w wydaniu ze to nie mogło się udać. Ja wywaliłem to gówno nie będe palić nerwów jak pchanie fabuły koszmarnie męcząc sie w przemierzaniu pustej powtarzającej się zony. Teraz czekam na chernobylite 2 i tu pokładam nadzieje. Uniwersum stalkera dla mnie skonczylo sie na zewie prypeci. Wrzuciłem film stalker world i maja wiele podobnych odczuć co ja miałem i o których tu pisałem. O ile oni zmusili sie do skonczenia gry to ja nie jestem w stanie w tego ulepa dalej grać. Jestem już za starym graczem żeby złapać sie na takie gówno.

Opublikowano
35 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Poleciałem na drugi dzień do sklepu wymienić kartę i znowu wszystko wróciło do normy.

Nie martw się, pan kurteczka zadba o to żebyś niebawem leciał znów do sklepu - bo ci karteczka nie wyrobi przy jakiejś kolejnej nie koniecznie wyglądającej grze :D

Opublikowano
3 minuty temu, bbandi napisał(a):

Nie martw się, pan kurteczka zadba o to żebyś niebawem leciał znów do sklepu - bo ci karteczka nie wyrobi przy jakiejś kolejnej nie koniecznie wyglądającej grze :D

Zadaje sobie oczywiście z tego sprawę. Tak to właśnie wygląda i pewnym kompromisem jest właśnie wydanie kilku stów na konsole i tyle. Grasz bez tych wszystkich cyrków przy każdej premierze nie mając topki PC. 

Opublikowano

Nie PC jest problemem tylko niemożność zjechania suwakami w lewo, bo jak ktoś ma przyzwoitego kompa to i tak w opcjach dostosuje sobie tak że będzie miał lepiej niż na konsoli, a na konsoli jak nie ma wyboru i akceptuje to co jest to myśli że jest fajnie - to psychologiczne podejście 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Konsola od jakiegoś czasu nie daje gwarancji grania "bez problemów", konsole mają takie same problemy, fatalna optymalizacja dotyczy się też konsoli, niektóre gry nawet nie dobijają do 60fps, taki Elden Ring w trybie 60fps nie ma 60, zazwyczaj 40+, to tylko przykład, Stalker 2 tak samo na Xboxie nie działa idealnie, nie ma 60fps, a w osadach ma 30fps+ i miejscami freezy na 1-3 sekundy, nic nie zrobisz, musisz poczekać aż obraz wróci do normalności.

edit: Nawet konsola ma wycieki pamięci.

Co do suwaków, ja grałem na mixie od niskich po wysokie plus DLSS balans i nie było to grywalne, a po ostatnim patchu fpsy poleciały w dół.

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 1
Opublikowano
51 minut temu, Suchy211 napisał(a):

Czyli co, Stalker 2 raczej do ogrania na święta ale 2025?

Coś koło tego, od groma do naprawienia a jeszcze chcą dodać RT/PT, tryb multiplayer i usprawnienia w samej grze.

Gołym okiem widać, ze gra wyszła właśnie przynajmniej o rok za wcześnie:D

Opublikowano

Większość gierek AAA wydawanych na konsole premierowo nie trzyma 60fps :E Czy to Stalker, Starfield, Alan Wake2, Warhammer, Star Warsy i te od EA i od UBI, ostatni Dragon Age itd. Do tego nieraz te gry lecą z rozdziałką do ~700p :E Co jest katastrofą i grubym mydełkiem.

 

Z ostatnich gier to Indiana jedynie się chyba udał i faktycznie w gameplayu trzyma na konsoli te 60 klatek.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Jestem ciekaw działania gry na konsoli, gdy normalnie gra na konsoli generuje ok 30fps w osadach i freezy, a teraz po patchu dochodzą kolejni npce i mutanty, które się generują, to będzie pokaz slajdów, ten proc który jest jeszcze gorszy od mojego będzie mieć bardzo ciężkie zadanie utrzymać w ryzach ten gameplay.

Opublikowano (edytowane)

Większość gier jednak te 60FPS na konsoli trzyma. Jasne zdarzają się spadki ale na pewno nie ma takiego cyrku jak w każdym temacie na PC. Jest mydło i inne ograniczenia ale mówimy tu o konsoli za parę stówek tyle kosztuje używany Xbox. Dla mnie jest to oczywiście kompromis nie akceptowalny i wolę wydać te tysiące cebulionów i takich problemów nie mieć. Od lat każda jedna gra praktycznie działa mi w tych 60FPS w 4K i to jest moim targetem. Jak jest więcej to super ale ważne aby te 60 było i to daje tylko TOPka PC. 

3 minuty temu, Reddzik napisał(a):

gdy normalnie gra na konsoli generuje ok 30fps w osadach

W materiale DF miałeś bodajże informacje, że spadki są do 45-50 klatek.

Edytowane przez userKAMIL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Zacznij od formata i zainstalowania podstawowych rzeczy, msi center i tam tylko sterowniki do chpisetu i nic więcej, stery do grafy trochę starsze i testuj. Żadnych light, razerów i co przyjdzie Ci jeszcze do głowy, tym bardziej programów monitorujących, bo to też potrafi działać negatywnie na gry jak i na psychikę  .W obecnym stanie możesz jeszcze wrzucić ss z latencymoon. Czy w ww grach różnicę robią ustawienia graficzne? Tzn. czy jak dasz wszystko na low to jest taki sam efekt jak na Twoich ustawieniach? Czy jak ograniczysz liczę klatek do 60fps, to też jest problem? Ja wiem że w grach online trzeba mieć więcej, ale z ciekawości możesz zobaczyć. Oczywiście blokujesz klatki o te 3 mniej, niż masz odświeżanie monitora? A tak na marginesie możesz poczytać  https://forum.ithardware.pl/topic/8975-stuttering-latencymon/ https://forum.ithardware.pl/topic/8444-stuttering-w-grach/#comments tylko tutaj są procki od AMD czy ludzie sobie z tym poradzili to nie wiem, trzeba się zagłębić, aaa jeszcze mamy jednego kolegę którego stuttery już długo męczą i sobie z tym nie poradził, też na AMD.      
    • Zależy czy procesor jest lutowany, ale tego lapka to się powinno oddać na elektrozłom i każda zł zainwestowana w niego to wyrzucanie pieniędzy w błoto.  Chyba że lubisz takie rzeczy i robisz to dla sportu to poczekaj na kogoś innego o ile w ogóle się taki znajdzie. Z mojej strony to elektrozłom i powinno się go zutylizować a nie używać  
    • Witam, poszukuję pomocy w rozwiązaniu problemów z micro stutteringu na zestawie: GPU - 5070 12 GB Gigabyte CPU - i5 14600kf MOBO - MSI PRO B760-P WIFI DDR4 CHŁODZENIE - PEERLESS ASSASIN 120  RAM - 32GB VIPER DDR4 3600MHZ A2 B2 (podczas zmiany nie miałem budżetu na DDR5 a szybko potrzebowałem nowej płyty do cpu) PSU - CORSAIR RMX 650W 80 GOLD PLUS DYSKI - M2 NVME SSD SAMSUNG 970 EVO PLUS 500GB + SATA SSD CRUCIAL MX 500 1TB  MONITORY - AOC24 1080/144HZ DISPLAY PORT + PHILIPS24/1080/60HZ DVI (podpięte w kartę graficzną nie płytę główną)  SYSTEM - WINDOWS 11 SOFTWARE który może powodować problemy i robić problem z frame time (?) - msi center + msi mystic light (odinstalowałem jednak za pewne siedzi dalej w rejestrze itd), razer synapse, sterowniki do chipsetu, intel gna, realtek, realtek ethernet, intel serial io, najnowszy sterownik nvidia game ready, sterowniki dźwiękowe itd. ( WSZYSTKIE NAKŁADKI DISCORD/NVIDIA WYŁĄCZONE ) Bios aktualny z września (7D98v1F) , wcześniej korzystałem z wersji beta z okresu maja (7D98v1F1(Beta version)) Zawsze robiłem UV poprzez cpu lite load ponieważ temperatury były przesadzone, testowałem różne ustawienia, od personalnych poradników na forum msi do losowych porad innych osób. (nawet bez uv na wyższych temp było to samo)   Linia czasowa zmiany podzespołów:  Procesor na początku tego roku razem z płytą główną, Karta graficzna w sierpniu, Reszta podzespołów: płyta główna, ram, zasilacz, itd z poprzednich zestawów ( posiadane przez 3-5 lat ) Posiadałem wcześniej rx 6700 xt  + i5 10600k, następnie 4060 ti + 10600k (zwróciłem kartę ponieważ nie byłem zadowolony z wydajności) 5060 ti + 14600kf (bardzo głośne cewki, zwrot) aktualnie 5070 i5 14600kf  Ważna informacja, na wymienionych zestawach które posiadałem przez okres 2-3 lat praktycznie na każdym miałem ten sam problem z micro stutteringiem, raz większy raz mniejszy, teraz dopiero poważnie się za to biorę bo jednak wolałbym żeby taki zestaw dawał z siebie trochę więcej stabilności i frajdy. Zawsze robiłem DDU czy nawet format więc nigdy nie było problemów żeby sterowniki się ze sobą "gryzły"  Opis problemu:  Grając w większość gier odczuwam dziwny micro stuttering, gram zwykle na vsyncu ponieważ bez niego występuje problem z screen tearingiem i rozjeżdżającym obrazem (limit fps nie poprawia tego lub zaburza płynność obrazu), fps spadają z 144 na 142/141 lub nawet 138, w 90% spadek FPS pojawia się w losowym momencie. Podczas akcji FPS jest idealnie stabilny. Praktycznie nie ważne co się dzieje nie odczuwałem spadków poprzez brak zapasu mocy zestawu. Micro stuttering występuje w momencie kiedy np stoję w miejscu lub akcja w danej grze "ucicha". Testowałem też bez vsync, limit fps, odblokowane fps, praktycznie w każdym ustawieniu jednak było to czuć. Gry które najbardziej na to cierpią i praktycznie zabierają całą zabawę z rozgrywki to:  Numer 1 - War Thunder, gram na wysokich/max ustawieniach, gra wojenna jak to wiadomo pełno akcji, wybuchów itd, fps idealnie stabilny, za to natomiast jadę pojazdem, na ekranie spokój, spadki fps do 140 z 144 co kilkadziesiąt sekund lub w dobrym okresie co kilka minut.  ( cpu 20-40% gpu 75% )  Numer 2 - Fortnite, gram na ustawieniach wydajnościowych, testowałem jednak też Direct 11 czy 12, tutaj również problem wygląda praktycznie tak samo chociaż myślę że o wiele bardziej agresywnie, spadki 1 low % z 144 na 90 itd.  Numer 3 - Valorant/League of Legends, sytuacja taka sama jak wyżej, akcja, duża ilość rzeczy dziejących się na ekranie, fps idealnie stabilny, losowe momenty i rwanie fps.  Numer 4 - Minecraft edycja z microsoft store, czuję dość częsty i mocniejszy stuttering nawet przy zmianie renderowania chunków itd. Inne gry to np:  CS2 - działa u mnie na wysokich praktycznie idealnie, nigdy nie odczułem żadnych spadków nie ważne co, Gry wyścigowe pokroju forza horizon/forza motorsport/need for speed itd ustawienia ultra bez problemów,  Rainbow Six Siege tak samo ustawienia ultra, 144 fps prawie idealnie jednak od czasu do czasu coś chrupnie. Elden Ring/Nightrein ultra 60 fps idealnie. Dodam jeszcze że podczas grania i rozmawiania jednocześnie na Discordzie problem pogłębia się/występuje częściej ( akceleracja sprzętowa wyłączona! ) Na tym zestawie nie miałem żadnego bluee screena czy losowego wyłączania kompa, jedyne co pamiętam to kilkukrotny problem z brakiem pamięci wirtualnej, udało się to naprawić poprzez powiększenie go.  Temperatury GPU to zwykle 40-60+, cpu 40-65+ stopni (bez uv np 75 w stresie podczas grania) Rzeczy jakie testowałem:  różne ustawienia BIOSU, UV, bez UV, różne ustawienia zasilania, wyłączanie, hyper threading itd itd itd... nowy bios, xmp włączony/wyłączony zmiany zarządzania energią w nvidia czy panel sterowania, odinstalowanie xbox game bar,  zmiany ustawień gry czy akceleracja gpu w windowsie,  zmiany zarządzania energią karty sieciowej i magistracji usb w menedżerze urządzeń,  wyłączenie karty sieciowej i granie na wifi a następnie wyłączenie w biosie bluetooth + wifi, granie na 1 monitorze z odpiętym całkowicie drugim,  przesłanie całej gry która powoduje problemy + shader cache na dysk NVME + fizyczne odpięcie SATA żeby na pewno nie przeszkadzał,  reset shader cache + zwiększenie rozmiaru pamięci podręcznej,  wyłączenie szybkiego rozruchu w windowsie,  różne ustawienia skalowania nvidia,  zmiana hz w klawiaturze i myszce, wyłączona izolacja rdzenia windows,  AKTUALNE USTAWIENIA BIOSU:  Włączone XMP, resizable bar, intel default power 181W, CPU LITE LOAD 15, C1E włączone, Hyper Threading włączone, E Cores P Cores itd tak samo włączone, CEP ( Current Excursion Protection) włączone (sprawdzałem z wyłączonym), reszta default praktycznie. Co mogę jeszcze zrobić, potestować żeby to naprawić? Tak jak mówię problem występował na poprzednich zestawach, od 4-5 lat posiadam ten sam RAM oraz zasilacz plus dyski, gram na 1080p w 144fps locked więc myślę że to nie wina braku mocy. Jedynie zmieniały się karty czy procesor. Można powiedzieć że problem nie jest jakoś bardzo drastyczny jednak posiadam znajomych którzy mają podobne zestawu lub lekko gorsze i nie odczuwają takiego micro stutteringu a i ja czasami mam dni gdzie wszystko działa prawie na medal, jednak następnego dnia jest 2x gorzej. Szukam rozwiązań żeby osiągnąć jak najlepszą stabilność, sprzęt wyciąga zwykłe +200/250 fps na wysokich/ultra w tych gierkach więc fajnie byłoby uzyskać płynność na tych 144 fps przy aktualnym monitorze a w przyszłości po upgrade na lepsze wyniki. Jest sens coś tam jeszcze grzebać czy może kolejny format + sterowniki gpu + chipset i wtedy testować i szukać winowajcy? Czy może jakieś konkretne ustawienia posprawdzać w biosie chociaż wątpię że jest rzecz której nie ruszałem. Dodatkowo jak sięgam pamięcią to na gorszym zestawie gdy były spadki fps to występowały one w racjonalnym momencie a w okresie spokojnym fps trzymał się stabilnie, tutaj prawie na odwrót.  Moim głównym celem jest po prostu ustabilizowanie frame time bez losowych spadków i czysta frajda w ulubionych gierkach niż jakieś wygórowane wyniki w benchmarkach. Z góry przepraszam za jakieś błędy w opisie czy ocenie sytuacji ale dopiero pierwszy raz zabieram się za diagnostykę problemów tego typu i nie ogarniam, dziękuję za pomoc i w razie pytań postaram się udzielić dalszych informacji.   
    • Jaki Linuks dla początkujących?Która dystrybucja Linuksa jest najlepsza dla osób początkujących. Czy dla komputera co ma 4 GB pamięci RAM gdyby wybrać Gnome albo KDE to czy wystarczyłoby miejsca w pamięci RAM na uruchomienie przeglądarki internetowej czy lepiej jest wybrać pulpit XFCE albo jeszcze lżejszy. Czy pulpit Cynamon jest lekki czy ciężki. Czy to złe pomysł wybierać lekkie ale mniej znane pulpity jak LXDE. Czy programy w Linuksie są pisane tylko pod konkretną dystrybucję Linuksa czy też pod konkretny pulpit KDE albo Gnome albo XFCE? Ubuntu ma taką polityke że tam muszą być tylko pakiety na darmowej licencji to tam zabraknie kodeków i ma swój rodzaj pakietów to też jest na minus. To że w Google najwięcej stron odnosi się do Ubuntu to nie znaczy że to najlepsza dystrybucja. Rozważam tylko 2 dystrybucje. Linuksa Mint albo Linuksa Debiana i taki pulpit graficzny żeby był jak najlżejszy żeby zostało coś wolnej pamięci RAM ale jednocześnie popularny żeby miał jak najmniej błędów to XFCE wydaje mi się oczywistym wyborem bez względy na to jaką bym wybrał dystrybucję Linuksa. Linuks Mint jest dużo łatwiejszy od Linuksa Debiana ale Linuks Debian jest dużo czystszym Linuksem od Linuksa Minta i dużo stabilniejszy i ma programy z w wersji ESU z długoterminowym czasem wsparcia na przykład przeglądarka internetowa Firefox. Interesuje mnie taki Linuks żeby był na zasadzie żeby zainstalować i zapomnieć i się z nim nie mordować. Co z tego że Linuks Mint jest dużo łatwiejszy od Linuksa Debiana jak Linuks Debian ma dużo więcej deweloperów i jest dużo lepiej dopracowany i stabilniejszy i jak coś będzie trudniej zainstalować to można użyć ChataGPT. Sprawdzałem różne Linuksy w wirtualnej maszynie VMWare Worsktation to sporo programów w Linuksie Mincie i tak trzeba ręcznie z konsoli za pomocą ChataGPT zainstalować i Linuks Debian oferuje dodatkowo większą stabilność. Czy da się tak Ustawić Linuksa żeby w czasie uruchamiania systemu nie trzeba było wpisywać hasła i nawet do wchodzenia do panelu sterowania i zarządzania partycjami i żeby systemowa konsola każde polecenia traktowała jako administratora tak jak to jest w Windowsie? Na naukę Linuksa najlepszy jest osobny komputer z przydzielonym całym dyskiem to nie ma takiej obawy że usunie przez pomyłkę Windowsa. Mam zainstalowanego Windowsa 10 22H2 64 bit na dysku talerzowym i tylko 8GB pamięci RAM to jest to do dupy pomysł żeby powolny dysk twardy jeszcze obciążać instalację Linuksa na VMWare Workstation. W takiej własnie konfiguracji Lnuks będzie najbardziej mulił. Czy gdybym zdecydował się na instalacje Linuksa na komputerze z 2003 roku na procesorze 1 rdzeniowym i obsługującym tylko 32 bity to czy lepszym pomysłem jest wybranie ostatniej dystrybucji Linuksa Debiana albo Minta co jeszcze obsługiwała 32 bity czy mniej znanej ale najnowszej co obsługuje 32 bity. Czy na procesorze 1 rdzeniowym muliłby YouTube gdyby na takim komputerze był zainstalowany najlżejszy możliwy graficzny Linuks. Dla Windowsa żeby oglądać bezpośrednio YouTube absolutne minimum to 2 rdzenie i 2 wątki. Czy Linuks nadaje się do codziennego użytku zamiast Windowsa. Czy MacOS jest dużo lepszy od Linuksa i czy Linuks jest tylko dlatego alternatywą dla Windowsa że jest darmowy i nie wymaga specjalnych komputerów i czy gdyby wszyscy ludzie byli bogaci to gdyby zrezygnowali z Windowsa to czy braliby tylko pod uwagę MacaOSa? Czy Linuks jest dla biednych osób i trudny terminal w Linuksie jest za kare że nie chciało się ludziom pracować i zarabiać więcej pieniędzy żeby sobie kupić lepszy komputer do najnowszego Linuksa albo komputer od MacaOSa?
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...