Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dobre zakończenie. Ale najlepsze otwarcie miała  dwójka :)

 

 

A jeśli już jesteśmy przy grach Ubisoftu, niedawno skończyłem Dark Messiah of Might And Magic. Gra z czasów, kiedy można było mieć w grze od Ubi cycatą "love interest" oraz napalonego sukkuba w głowie szepczącego różne rzeczy. I nikomu to nie przeszkadzało :D A do tego ten poziom interakcji z otoczeniem

 

 

RIP Arkane Studios.

Edytowane przez some1
  • Odpowiedzi 2,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

 

 

 

 

Jak to szło? "Gra jest już świetnie zoptymalizowana, a narzekają idioci którzy nie rozumieją postępu"?

 

No to Randy Pitchford został memem jak Todd Howard. +1 kłamca, któremu już żaden gracz o zdrowych zmysłach nigdy nie uwierzy.

Nie to, że wtedy jak pierdolnął tego tweeta, to mu wierzył ktokolwiek poza kółkiem wzajemnej adoracji (ludzie typu łysy z Digital Foundry i 3/4 reddita, która od lat nie widziała ziemi, tak wysoko w chmurach trzyma nos, bo ma MILION PUKTUF REPUTACJI/jest moderatorem/jest kimś, kto coś sam robi w gamedevie I SIEM ZNA! :lol2:)

 

Edytowane przez VRman
Opublikowano (edytowane)

Pozwolę sobie wyciągnąć to z tematu o grze Valve, bo ciekawa chronologia mi wyszła... Pobieżnie uporządkowałem sobie daty i informacje z dokumentów rocznic HL1 i HL2, wraz z wydaniem niektórych gier.

-Po HL2:EP2 w 2007r zaczęli pracę nad narzędziami do "HL3", ponieważ zdawali sobie sprawę, że do realizacji wizji / innowacji nie wystarczą im obecne, nie był to od razu nowy silnik, a część porzuconych technologii wykorzystano w P2.

-Również w 2007r rozpoczęto pracę nad Portal 2, więc mieli co robi na starym silniku. 

-W 2010r stworzyli wewnętrzne demo technologiczne w uniwersum L4D pokazujące Source 2.

-2011r premiera Portal 2

-2013 Dota 2

-2015r "przeniesienie" Dota 2 do nowego silnika

-~luty 2016r start prac na HL:Alyx, ponieważ silnik był gotowy na "prosty" tytuł VR.

-2019 zalążki wznowionego projektu obecnie znanego jako HL:X

-2020r premiera HL:A i zwiększanie nakładu prac nad HL:X

-W ~2024r znaczne zwiększa się ilości wycieków w kodzie, odnośnie ich nowego silnika fizyki, który ma zastąpić Havoc. Obecnie wiele zmian wygląda jak poprawki w opisie i organizacji kodu, aby był bardziej czytelny dla ludzi z zewnątrz.

 

Jedyny okres, gdy nie pracowali nad czymś w uniwersum HL to 2011-2016r, ale pracowali wtedy nad narzędziami do realizacji przyszłych projektów. Są również słabo udokumentowane poszlaki odnośnie prototypów "HL3", chyba właśnie z tego okresu pochodzi Gordon z mechanicznym ramieniem.

 

Oh, gdyby kogoś dziwiło połączenie Rust z Valve... "Rust 2" powstaje na czymś podobnym do Source 2, przynajmniej tym co dostali do S&Box, ale nie szukałem aktualnych informacji odnośnie tego. Koleś od Gmoda dostał kompletne narzędzia Source 2 od HL:Alyx, które były koszmarnym spaghetti i tak powstał S&Box, przeniesiony na Source 2 i ponoc Rust 2 też na nim powstaje.

Twórca nakładki S&Box śmiał się, że Tyler od VNN zabiłby go, aby zobaczyć co tam jest. :E

Edytowane przez musichunter1x
Już koniec edycji, do licha z pisaniem tego na telefonie.
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Stjepan napisał(a):

28 years ago today, Quake II was published

 

:lovin::metal:

A 29 stycznia będzie "30 years ago, Duke Nukem 3D was published" :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal: :metal::metal:

 

(ja mam więcej ikonek bo Duke > Quake 2)

Edytowane przez VRman
  • Like 1
Opublikowano
Teraz, GordonLameman napisał(a):

image.thumb.jpeg.51b40a7e6d13012e8897e4a3bd10ad43.jpeg

Nie pierwszy raz kuszą. Nie pierwszy raz uznaję, że "trudno, jakoś mnie będzie stać na zakup tej jednej fajnej gry w normalnym sklepie". 

RDR2 jeszcze nie kupiłem, ale nie spieszy mi się. GTA V kupiłem też wiele lat po czasie, a po zakupie jeszcze kilka lat do pierwszej instalacji :lol2:

Hogwart's Legacy bym też chętnie ograł w VR, ale jak będzie trzeba to się kupi normalnie, bez instalowania syfu na kompie. 

No dobra. Bez instalowania WIĘCEJ syfu na kompie, ale przynajmniej bez instalowania chińskiego syfu.

Opublikowano (edytowane)

Jest teledysk z nadchodzącego Command & Conquer!

 

 

 

Fajnie że wracają do korzeni serii, muzyka :metal: i dziwny złol w przerywnikach.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A nie, to prawdziwe nagrania z Wenezueli :E

no ale powiedzcie że to nie wygląda jak filmik z C&C w niektórych miejscach. :D

 

Edytowane przez VRman
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, VRman napisał(a):

Jest teledysk z nadchodzącego Command & Conquer!

C&C nigdy nie było moim odłamem RTSów, więc myślałem, że to jakiś Rumun dla żartu coś przerobił. :E 

 

Eh, już któryś dzień nic nie grałem, bo wolę obejrzeć takie filmy. Słyszałem sporo o Ninja Gaiden 2 - jedyna gra z Xboxa, która mnie interesuje, a tutaj jeszcze dowiedziałem się, że wsteczna z XOX dodaje input laga, gdy emulacja na PC jest bez niego... Jedynie audio nadal jest do naprawienia, ale kilka miesięcy i emulacji powinna być bezbłędna... Więc nici z chęci kupienia taniego Xboxa One.
Nawet parę filmów już widziałem, ale nie sądziłem, że aż tak przyłożyli się do projektu starć na wysokim poziomie trudności. Już wiem dlaczego Sekiro nie chciało się ponownie ograć... Mimo że uwielbiałem je, gdy ukończyłem wersję z PS4 to na PC zwróciłem, bo jednak nie cieszy mnie walka oparta głównie na refleksie i metodyce, która głównie zajmuje czas i pamięć. Na jeden raz jest super, ale chyba nie chciałbym grać w to ponownie.
DMC 1 jeszcze nie ukończyłem, ale już zacząłem równolegle drugie przejście na telefonie. :E 
 

 

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano (edytowane)

Ała.

 

To zabolało :(

 

Ale cóż. Za rok będzie 40 jak pierwszy raz zagrałem w River Raida na Atari. 

 

Już niedługo zamiast wyboru kompów będziemy zakładać wątki o wyborze domu starości ;)

 

edit: A nie, zaraz, za półtora, nie za rok.No to jestem jeszcze młody. :)

Edytowane przez VRman
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Tymczasem Sony ponoć ma zamiar skupić się w PS6 na sprzęcie przenośnym, o możliwościach zgniłego kartofla.

Nie że ma zamiar dać opcję przenośną. To ma być główna konsola tak jak X S był główną, a X s X olewaną.

 

https://thegamepost.com/new-playstation-6-handheld-leak-sony-canis-ps5-power-saver-mode/

:boink:

 

image.png.6a55d144442a1056a5f0a7b84cc54f64.png

 

 

 

Edytowane przez VRman
Opublikowano (edytowane)

@Kadajo jak dla mnie to trochę ukryta reklama G2A w tym filmiku bo na tej zasadzie działają wszystkie kluczykownie: Eneba, CD KEYS i dziesiątki innych. Wszędzie tam to są takie Allegro gdzie sprzedawcy sprzedają, a nie witryna. Ale ktoś kto się nie zna zareaguje wyłącznie na tekst: "dużo taniej", a całą otoczkę "moralną" oleje... :)  zgodnie z zasadą: "co nie jest zakazane, jest dozwolone", a kupowanie kluczy na tych stronach nie jest zakazane i każdy może aktywować na steam. Jakby to było takie złe to jedna decyzja szefa Valve czyli steam i blokują możliwość aktywacji kluczy spoza steam i wszystkie kluczykownie umierają... czego sobie jak i Państwu tego nie życzę... :) 

Edytowane przez hubio

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...