lamparcicho 271 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu (edytowane) 2 minuty temu, caleb59 napisał(a): Czekam na meldunek czy dalej gra sypie się przy wyłączaniu z crashlogiem Unreal Engine na czarnym tle. Edytowane 8 godzin temu przez lamparcicho
Necronom 62 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu Pewnie nie będzie, bo ten błąd występuje u jakiegoś ułamka graczy z niestabilnymi PC
Qrdello 98 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu 5 godzin temu, azgan napisał(a): Nie rozumiem, jak mogą popełniać taką abominację jak nie ogarniają PSSR na tym SDK, na którym jest obecnie SH2 to wystarczy wrócić do DRS/TAA z wersji 1.00 i gra będzie śmigać i wyglądać ok
lamparcicho 271 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu (edytowane) 4 godziny temu, caleb59 napisał(a): Czekam na meldunek czy dalej gra sypie się przy wyłączaniu z crashlogiem Unreal Engine na czarnym tle. Melduje panie kapitanie, że cichego crasha nie było... bo gra się sypnęła po około kwadransie z crashem "głośnym" do pulpitu Wcześniej była stabilna cały czas, pewnie mi się Ryzen zdegradował Wygląda na to, że naprawili Dual Sense'a (pewności nie mam jeszcze na 100%) ale przy okazji coś popsuli edit: naprawili skoro ludki piszo o tym, o crashach też wspominajo po najnowszym patchu https://steamcommunity.com/app/2124490/discussions/0/4638239892706444474/ Edytowane 4 godziny temu przez lamparcicho 1
caleb59 150 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Dziękuję za meldunek, możesz spocząć. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się