Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja właśnie głównie jeżdżę w GTE, GT3, LMP2 i LMDh więc łopatki stykają, dokupiłem tylko magnetyczne nakładki i feeling jest znacznie lepszy.

 

Miałem kiedyś zajawkę na drifting, dokupić skrzynię, łapę... ale nie mam rigu porządnego i miejsca :/ 

Opublikowano
7 godzin temu, galakty napisał(a):

A umiałeś dobrze w między gaz przy redukcji? Dla mnie to kosmos i ciężko ogarnąć :E Hamowanie i dodawanie gazu jedną stopą nie dla mnie.

Erm...a w realu nie umisz robić?Gorzej zrobić heel&toe, to jeszcze nie próbowałem.

6 godzin temu, Dominix napisał(a):

Nawet w AC przeciez byla asysta do sprzegla wiec mimo ustawienia manualnej zmiany biegow byla opcja wlaczenia automatycznego sprzegla jak sie go nie mialo i bylo git, wiec w ACE z asystami nie powinno byc problemu zaleznie jakie sprzeglo bedzie mialo auto.

Jedna uwaga - AC ma wbudowaną time penalty dla osób jadących manual na łopatkach. Ludzie używający shiftera i 3. pedału są szybsi o jakieś 0.3s, co na średnio wyższym poziomie robi sporą różnicę.

10 godzin temu, galakty napisał(a):

Przecież nawet w AC miałeś możliwość automatu dla każdego auta, gra ma być przystępna więc na bank dadzą taką opcję. Do tego automatyczny międzygaz, ABS itp.

 

Już widzę jak siadają ludki do aut bez ABS na peda_łach bez load cell i blokują koła co każdy zakręt :E

Tak, powinna być przystępna. Chociaż na zwykłym sprzęcie też się da nie blokować kół. FFB coś tam daje znać i jest też dźwięk opon. Sam wolę jeździć w wyścigach bez ABS, bo jest mniej idiotów.

Opublikowano

A to nawet nie wiem, mało na lfm jeździłem autami które mają h-pattern.

Jeszcze co do Ace, to multi będzie dodane dopiero w drugim lub trzecim patchu, nie będzie tego na premierę, a jak będzie to przez simgrida ma być obsługiwane m

Opublikowano
Godzinę temu, NotQuite napisał(a):

Erm...a w realu nie umisz robić?Gorzej zrobić heel&toe, to jeszcze nie próbowałem.

No właśnie o heel&toe mi chodzi, inaczej między gaz to popierdółka ;) 

 

Godzinę temu, NotQuite napisał(a):

Tak, powinna być przystępna. Chociaż na zwykłym sprzęcie też się da nie blokować kół. FFB coś tam daje znać i jest też dźwięk opon. Sam wolę jeździć w wyścigach bez ABS, bo jest mniej idiotów.

To już zależy od gry, w AC da się w miarę, ale w takim LMU zapomnij, raz spalisz kapcia i już do końca wyścigu flat spota czuć :E 

Opublikowano
10 godzin temu, Dominix napisał(a):

Szybkie operowanie to w F1 głównie. Ale akurat zmiana biegów to najłatwiejsza asysta do nauczenia i dająca sporo frajdy. 

A dla mnie najtrudniejsza, ABS już częściej wyłączam niż włączam, TC to różnie, zależnie od samochodu. A o biegach to nawet myśleć mi się nie chce :E (tak, wiem, że zwykle słychać, kiedy obroty są za wysokie, do tego lampki na kierownicy itp.) 

Opublikowano

Imo na manualu, bez ABS czy TC jest o wiele lepiej bo samemu wbijasz bieg kiedy tracisz trakcję, czy zrzucasz bieg kiedy blokujesz koła. Ja się uczyłem najpierw na manualnej, później łatwiej wyłączyć ABS czy tc jak wiesz jak operować biegami.

Ma początku liczyłem biegi ale z czasem ten manual działa jak automat, sam już wiesz ile zrzucić do zakrętu że robisz to z "automatu" ;)

  • Upvote 1
Opublikowano

Na automacie się nie da jeździć na poważnie, przecież zbijaniem biegów możesz lepiej wytracić prędkość / zwiększyć rotację w zakręcie. Do tego często i gęsto zmienia w górę w złym momencie albo jak wyżej, przy utracie trakcji możesz wbić wyższy samemu. 

 

Rozumiem jakby trzeba było lewarkiem manewrować i sprzęgłem, ok, ale przy łopatkach i automatycznym sprzęgle? :E 

Opublikowano (edytowane)
23 godziny temu, galakty napisał(a):

A umiałeś dobrze w między gaz przy redukcji? Dla mnie to kosmos i ciężko ogarnąć :E Hamowanie i dodawanie gazu jedną stopą nie dla mnie.

Nie umiem :( Nawet nie próbowałem ;)

Edytowane przez maras2574
Opublikowano
15 godzin temu, Zas napisał(a):

A dla mnie najtrudniejsza

Nie ogarniam, serio ? Może dlatego że całe życie na manuału, od dzieciaka. Autem sam się nauczyłem jeździć, kradnąc nie raz ojcu malucha spod chaty :E  W grach łopatek wcale się nie uczyłem, przyszło mi to naturalnie ;) Pamiętam jak kupiłem G25 i wyszło TDU pierwsze, ale był banan na ryju że są w grze auta gdzie można zmieniać biegi łopatkami :)

Opublikowano (edytowane)

Też nie rozumiem tego, mam koleżankę która ma automat z łopatkami, nie używa ich bo... nie wie jak i się boi. Ale wcześniej jeździła manualem więc tym bardziej xD 

 

Niestety ale w simach manual to podstawa jak się chce czasy kręcić, co innego jak jeździmy dla przyjemności, ale w multi... nie ma szans. W takim LDMh na automacie to bym musiał hamować pewnie 5-10 metrów wcześniej, bo za wolno zrzuca.

Edytowane przez galakty
Opublikowano
4 godziny temu, maras2574 napisał(a):

Nie umiem :( Nawet nie próbowałem ;)

Ja próbowałem nauczyć się międzygazów na simie i mega ciężko to szło, zabrakło mi wytrwałości. Niestety brak tej umiejętności oznaczał odczuwalne zużycie sprzęgła po każdej wizycie na Poznaniu w realu. No ale na szczęście w simie można sobie tam kopać w to sprzęgło do woli ;) Szkoda, że tak mało producentów aut z manualami i jakimiś lekko mocniejszymi silnikami daje opcję włączania automatycznych międzygazów, świetna sprawa dla ochrony układu przeniesienia napędu i dla ucha przy dobrym wydechu, a nie sądzę, żeby stworzenie takiego softu kosztowało majątek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...