Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 minut temu, Tomek1623 napisał:

Ale mnie nie interesuje oficjalny zestaw, może być od xkom, niech robią. Wolę tak dać 470 za naped, niż 1000 za samego w markecie.

Ceny zwiększyły tylko januszexy, miesiąc po premierze pro wszystko wróci do normy, dlatego też sam będę polować na napęd ale nie mam zamiaru grosza przepłacać 

  • Like 1
Opublikowano
20 minut temu, Tomek1623 napisał:

Ale mnie nie interesuje oficjalny zestaw, może być od xkom, niech robią. Wolę tak dać 470 za naped, niż 1000 za samego w markecie.

Jasne i tego ci zycze zebys mial go za 470, nawiazuje tylko do tego,zebys go mial za tyle to musi byc ogolnie dobra dostepnosc napedow bez januszowych cen a to po prostu chwile potrwa.

14 minut temu, Joloxx9 napisał:

Ceny zwiększyły tylko januszexy, miesiąc po premierze pro wszystko wróci do normy, dlatego też sam będę polować na napęd ale nie mam zamiaru grosza przepłacać 

Te januszexy to tez duze markety ;) Ale podzielam twoje zdanie, ze wszystko wroci do normy predzej czy pozniej.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

U mnie rok 2025 zapowiada się niesamowicie bo mam sporo gier do nadrobienia i czekałem z nimi na PRO:

Silent Hill 2
God of War: Ragnarok
Horizon Forbidden West
Spider Man 2
Ratchet & Clank: Rift Apart
+Death Stranding 2
+Ghost of Yotei

+GTA6

 

A na nowym PC:

Alan Wake 2

S.T.A.L.K.E.R.2

+Doom: Dark Ages

+ Gears of War: E-Day (liczę na 2025r.)

 

No i w 2025 ma wyjść jeszcze Switch2:))

  • Like 1
Opublikowano
19 godzin temu, Phoenix. napisał:

 

Te januszexy to tez duze markety ;) Ale podzielam twoje zdanie, ze wszystko wroci do normy predzej czy pozniej.

No to chyba w Polsce, w uk wszystkie sklepy poza właśnie ebayem i januszeksami mają cenę normalna tylko mi sprzętu chwilowo brakuje. Szukałem i szukałem aż stwierdziłem, że poczekam pogram w coś z plusa przez ten miesiąc itd i potem kupię

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Wyplynela specyfikacja PS5 PRO. Wyglada na to ze to wciaz bedzie RDNA2, RX 6800 tam siedzi. Konsola potrafi zjesc 390w, takze spore zaskoczenie na plus bo papu dla GPU nie zabraknie. Jedyne co zastanawia to kultura pracy, chlodzenie nie wyglada imponujaca. No i ta cena, Zen2 + RX 6800 w konsoli za ponad 4000zl (naped + podstawka) %-)

Edytowane przez RTXnietylko4060tiUSER
  • Haha 1
Opublikowano
17 minut temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a):

Wyplynela specyfikacja PS5 PRO. Wyglada na to ze to wciaz bedzie RDNA2, RX 6800 tam siedzi. Konsola potrafi zjesc 390w, takze spore zaskoczenie na plus bo papu dla GPU nie zabraknie. Jedyne co zastanawia to kultura pracy, chlodzenie nie wyglada imponujaca. No i ta cena, Zen2 + RX 6800 w konsoli za ponad 4000zl (naped + podstawka) %-)

To nie jest RDNA2, to jest mocno zmodyfikowane GPU głównie pod RT, ma byc 3 krotnie szybsze dajac 2 krtonie lepsza jakosc RT. Procek jest ten sam lekko podkrecony. + dodatkowo inne modyfikacje PSSR itp. A jeżeli chodzi o kulute pracy to bedzie na pewno gorzej niz FAT, pewnie podobnie jak w "slimie". 

  • Haha 1
  • Confused 1
Opublikowano

Tak, tak, trzy krotnie szybsze gpu :E 

Tylko szkoda że na prezentacji pokazano zwiększenie renderowania grafiki DO 45%. 
Więc gdyby dla zobrazowania przeliczyć teraflopy 1:1 to byśmy mieli: 

- moc PS5 10.28 TF

- moc PS5 Pro DO 14.90 TF 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

4nm wykonanie. 

Ciekly metal na SOC to mi sie podoba.

 

 

1 godzinę temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a):

Wyplynela specyfikacja PS5 PRO. Wyglada na to ze to wciaz bedzie RDNA2, RX 6800 tam siedzi. Konsola potrafi zjesc 390w, takze spore zaskoczenie na plus bo papu dla GPU nie zabraknie. Jedyne co zastanawia to kultura pracy, chlodzenie nie wyglada imponujaca. No i ta cena, Zen2 + RX 6800 w konsoli za ponad 4000zl (naped + podstawka) %-)

Od chyba roku jest trąbione ze to RDNA3 z RT RDNA4. Dlatego PSSR nie będzie na starszym PS5 z RDNA2.

Nawet samo DF twierdziło że to nie jest odpowiednik 7700XT tylko RTX 4070 w kwesti gpu i obliczeń RT.

Ale  sam czekam na dogłębną analizę tej całej architektury. 

45 minut temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a):

To wyglada na zmodyfikowane RDNA 2. W sumie to nawet Sony nie wspominalo nic o RDNA 3, ludzie sobie dopowiedzieli co chcieli.

Gdybys wiedzial jak wyglada archi i  co jest potrzebne do liczenia Ai na czipie to bys nie pisal takich glupot ze ktos sobie cos dopowiedzial ;) Bo na RDNA2 nie da sie pewnych rzecy zrobic.

Godzinę temu, kanon7 napisał(a):

Tak, tak, trzy krotnie szybsze gpu :E 

Tylko szkoda że na prezentacji pokazano zwiększenie renderowania grafiki DO 45%. 
Więc gdyby dla zobrazowania przeliczyć teraflopy 1:1 to byśmy mieli: 

- moc PS5 10.28 TF

- moc PS5 Pro DO 14.90 TF 

Moc gpu od latpodaje sie juz w polaczeniu z mozliwosciami AI oraz dodatkowymi jednostkami obliczeniowymi. To samo jest z kartami do kompa.

Max pobor jest o 40W wiekszy niz PS5 czyli proces 4nm swoje zrobil. Wentylator tez wydaje sie dosc sporawy.

53 minuty temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a):

W sumie to nawet Sony nie wspominalo nic o RDNA 3, ludzie sobie dopowiedzieli co chcieli.

https://www.tweaktown.com/news/100452/sony-confirms-ps5-pro-ray-tracing-comes-from-amds-next-gen-rdna-4-radeon-hardware/index.html

"That last bit will be a proper generational upgrade compared to the RDNA 2.5 or the 'almost RDNA 3 hardware' inside the baseline PS5 console.

How Sony achieved this is pretty simple: the RT hardware inside the PlayStation 5 Pro comes from AMD's next-generation Radeon graphics hardware, or RDNA 4. This has been confirmed by Mark Cerny, Sony's lead PlayStation system architect.

"

Edytowane przez Phoenix.
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

W drodze, przeciez wiele gier na UE5 ma zapowiedzaine juz dawno latki. Przespales troszke ;) No i chyba nie myslisz, ze na premier nagle kazda gra dostanie latke, to troche potrwa.

 

21 minut temu, azgan napisał(a):

Na Labie ktoś pisał że CDPR pracuje nad Update dla CP2077 dla PS5 PRO ale ile w tym prawdy to zobaczymy 😉

Chetnie ogram teraz na TV Oledzie od nowa z dodatkiem :D

Edytowane przez Phoenix.
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

@Phoenix. Cyberpunk napewno dostanie , ciekawe czy coś w w3 polepszą, ja nadal czekam na patcha/remaster do wiedźmina 2 4k 60 fps ultra detale i wydanie go na PlayStation :D

Ile osób i czasu było by potrzebne żeby coś takiego zrobić? Wg mnie inwestycja by się zwróciła podobnie jak zwróci się rmk wiedźmina 1

Edytowane przez voltq
Opublikowano
1 godzinę temu, Phoenix. napisał(a):

4nm wykonanie. 

Ciekly metal na SOC to mi sie podoba.

 

 

Od chyba roku jest trąbione ze to RDNA3 z RT RDNA4. Dlatego PSSR nie będzie na starszym PS5 z RDNA2.

Nawet samo DF twierdziło że to nie jest odpowiednik 7700XT tylko RTX 4070 w kwesti gpu i obliczeń RT.

Ale  sam czekam na dogłębną analizę tej całej architektury. 

Gdybys wiedzial jak wyglada archi i  co jest potrzebne do liczenia Ai na czipie to bys nie pisal takich glupot ze ktos sobie cos dopowiedzial ;) Bo na RDNA2 nie da sie pewnych rzecy zrobic.

Moc gpu od latpodaje sie juz w polaczeniu z mozliwosciami AI oraz dodatkowymi jednostkami obliczeniowymi. To samo jest z kartami do kompa.

Max pobor jest o 40W wiekszy niz PS5 czyli proces 4nm swoje zrobil. Wentylator tez wydaje sie dosc sporawy.

https://www.tweaktown.com/news/100452/sony-confirms-ps5-pro-ray-tracing-comes-from-amds-next-gen-rdna-4-radeon-hardware/index.html

"That last bit will be a proper generational upgrade compared to the RDNA 2.5 or the 'almost RDNA 3 hardware' inside the baseline PS5 console.

How Sony achieved this is pretty simple: the RT hardware inside the PlayStation 5 Pro comes from AMD's next-generation Radeon graphics hardware, or RDNA 4. This has been confirmed by Mark Cerny, Sony's lead PlayStation system architect.

"

dokladnie, to jest cos jak RDNA 3.5. konsola stworzona z mysla o RT, wiec tam beda najwieksze roznice. A jezeli chodzi o 8k to po to sony opracowalo PSSR, wiadomo ze to nie bedzie natywne 8k...ale cos jak DLSS najprawdopodobniej 40% orginalna rozdzialka(czyli jakies 1728p) acz to pewnie zalezy od tytułu, 

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Wrzuciłem takie nastawy (buildzoid), które zostały mi polecone w wątku o podkręcaniu DDR5. Potestowałem w ycruncher vt3 ponad 30 min i TM5 przeszedł cały test 90 min bez błędów. Poradzi ktoś co tu jeszcze można ustawić, przestawić, polepszyć?
    • Mozesz myslec, ze sciemniam, ale ja wlasnie tak robie, lubie czasem po prostu popatrzec. Niektóre gry sa tak bogate w szczegoly, ze przygladam sie co chwila. Lubie tez podziwiac wiodczki. Daje mi to poczucie wiekszej imersji. Gdybym w to nie wnikal to w zyciu nie kupilbym sobie 4090.
    • @azgan to prawda gra ma świetnie zaprojektowane miejscówki co może naprawdę się podobać. Ale co z tego jak ten świat nie żyję. Nie widać tam praktycznie życia. Wszystko co może się tam wydarzyć jest oskryptowane i zazwyczaj w momencie gdy zbliżamy się do znaczniki misji. Dalej bardzo ubolewam nad tym A-Life gdzie szumnie zapowiadali rewolucję w tym aspekcie, a mamy klapę. Takie zwiedzanie świata w którym nic ciekawego się nie dzieje w pewnym momencie nuży. Na duży plus mapa bez doczytywania. Feeling strzelania i od biedy można powiedzieć że fabuła. I to jest praktycznie tyle z plusów. Z minusów optymalizacja, bugi, bugi i jeszcze raz bugi, które są do przeżycia. Jednak powtarzanie poprzednich błędów z poprzedniej odsłony że nie możesz wykonać misji fabularnej to klapa całkowita. Moim zdaniem krok wstecz względem poprzednich odsłon. Może i dostosowali oprawę do dzisiejszych standardów, chociaż moim zdaniem można było więcej wyciągnąć z UE5. O AI nie wspomniałem. Nie ma to jak podczas strzelaniny wskoczyć na samochód aby mutanty nie miały pojęcia gdzie jesteśmy. Od razu chowają się lub rozpraszają. Pijawka krążyła wokół samochodu podczas gdy ja ją normalnie z shootguna porobiłem. Nie próbowała wskoczyć na samochód. Biegała radośnie sobie i robiła za tarczę do pocisków. Co do mutantów to mogli jednak popracować nad tym dłużej. Mieli projekty z poprzednich części i modów. Dlaczego tego nie wdrożyli? Dlaczego nie zaprojektowali czegoś dodatkowego? Bo na pewno wymówka typu nie mieliśmy czasu jest tutaj nie na miejscu. Wystawiłem grze ocenę 5/10 i nadal ją podtrzymuję, co więcej gra zaczyna mnie irytować i nużyć. A to nie jest dobra prognoza w dłuższej perspektywie czasu.
    • @Elvis79 ja widziałem na ps5 fat te problemy rozmazanego obrazu , jak odpalałem tryb 30 fps to juz było w miarę ok
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...