Skocz do zawartości

PlayStation 5/5 PRO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niby pierdoły, ale tym bardziej nie chce mi się kupować Świniaka - "czy przełożenie dysku SSD z grami z PS5 do Pro wiąże się z koniecznością formatowania. Niestety tak. Konsola krzyczy, że dysk należy sformatować. Musicie od nowa ściągnąć wszystkie gry i zapisy z chmury,  nie ma też opcji kopiowania danych po kablu z obecnej PS5."

 

 

1 godzinę temu, azgan napisał(a):

A moje PS5 fat właśnie zostało sprzedane więc zostaje póki co bez konsoli 🤭

 

Nie tylko Ty wpadłeś na ten pomysł inni robią tak już od zapowiedzi PS5 PRO jak okazało się że napędu nie będzie 😉

No to już więcej niż pewne że kupisz PRO, a ile się napisałeś że tego nie zrobisz :Up_to_s:

Nie zdziwię się jak ci co dla napędu pokupowali Slima i będą chcieli zgonić go bez napędu zostaną z ręką w nocniku z racji na słabe zainteresowanie albo zgonią za grosze i "świetny" interes okaże się mało opłacalny :E

W dniu 5.11.2024 o 05:58, Tomek1623 napisał(a):

Ja jeszcze czekam do 20 na tego padzika.

Promocja-na-Kontroler-SONY-DualSense-30T

Ja również.

Opublikowano

Nie kupuję tego prosiaka bo mam już wszystko ograne i nie ma w co grać a żeby obczaić Final Fantasy VII Rebirth nie będę wykładać trzy i pół bomby ale fakt że miałem to już dzisiaj z tyłu głowy 🤭. Będzie na PC to ogram drugi raz.

  • Upvote 1
Opublikowano
1 godzinę temu, azgan napisał(a):

A moje PS5 fat właśnie zostało sprzedane więc zostaje póki co bez konsoli 🤭

 

Nie tylko Ty wpadłeś na ten pomysł inni robią tak już od zapowiedzi PS5 PRO jak okazało się że napędu nie będzie 😉

Myślałem, że jestem jedyny na świecie... Damn 

Opublikowano (edytowane)

Ogladnijcie material DF ten godzinny, w skrócie pssr to nieporozumienie ciężkie, najlepiej wyglada Forbidden west który nieużywa pssr. Alan Wake 2 lata w gorszym fps, obraz wyglada niestabilnie, miejscami tragicznie. Są wyjątki gdzie psst dodaje wizualnie, ale zależy od gry. CPU ogranicza wydajność całej konsoli. Nieoczekiwalem cudów, ale osobiście jestem zawiedziony po tym materiale. Po tych materiałach co pokazali ograłbym tylko forbbiden west, może Spidermana 2 i demon souls, reszta niewarto, Alan Wake tragedia

Edytowane przez SethJames
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
12 minut temu, SethJames napisał(a):

Ogladnijcie material DF ten godzinny, w skrócie pssr to nieporozumienie ciężkie, najlepiej wyglada Forbidden west który nieużywa pssr. Alan Wake 2 lata w gorszym fps, obraz wyglada niestabilnie, miejscami tragicznie. Są wyjątki gdzie psst dodaje wizualnie, ale zależy od gry. CPU ogranicza wydajność całej konsoli. Nieoczekiwalem cudów, ale osobiście jestem zawiedziony po tym materiale. Po tych materiałach co pokazali ograłbym tylko forbbiden west, może Spidermana 2 i demon souls, reszta niewarto, Alan Wake tragedia

Dodatkowo PSSR tworzy artefakty przy poruszaniu się na krawędziach co mocno daje po oczach(szczególnie w materiale DF przy DD2 wygląda to okropnie).

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
22 minuty temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a):

@Phoenix. 30-33% w rasterze jest na przykladzie kilku tytulow. W miejscach CPU spada do okolo 10% na korzysc pro.

Wiem ale zwiekszona ilość jednostek lub/i teraflopów nie przekłada się liniowo na wydajność. Część dodatkowej wydajności uzyskuje się czystą mocą a resztę podciągane jest upscalerem. Jak to się mówi z gówna miodu się nie zrobi a konsola nadal pozostaje konsola i będzie mieć ograniczenia. Nawet gdyby miała większą jeszcze moc i kosztowała 5k to nadal by było za mało do pewnych rzeczy. Jak wyjdą nowe gpu od nvidia to takie karty za 2000-2500 zjedzą wydajnością tą konsole. Nie mówiąc już o AI jakie te karty zaoferują i wydajność w RT.

  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano
26 minut temu, Phoenix. napisał(a):

W Eldenie nie jest problemem za slaba wydajnosc gpu tylko za slaba cpu ;)  DF testuje gry na 12900k.

No i ta gra nie grzeszy optymalizacja w stosunku do tego co oferuje graficznie.

 

Powinni dodać Frame Generation bazujące na rozwiązaniach AMD (FSR3.1), Sony odpowiednio mogłoby to zmodyfikować i idealnie pasowałoby do tego PS5 PRO z PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). Z drugiej strony jak widzę jaką sieczkę potrafi to zrobić z HUD'm np. w Avatar Frontiers of Pandora to może i lepiej że się wstrzymali i czekają na https://ithardware.pl/aktualnosci/amd_fsr_aktualizacja_sztuczna_inteligencja-36289.html

  • Like 1
Opublikowano
17 minut temu, Szark napisał(a):

Dodatkowo PSSR tworzy artefakty przy poruszaniu się na krawędziach co mocno daje po oczach(szczególnie w materiale DF przy DD2 wygląda to okropnie).

Algorytmy AI będą na bieżąco poprawiane a implementacja nowych wersji jest bardzo prosta. Rozwiązanie Sony pierwsza iteracja przebija pierwsze i drugie rozwiązanie DLSS oraz całe FSR łącznie z 3.1 także w tej kwesti jest dobry start. Mają 4lata na rozwój aż do wydania PS6. 

7 minut temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a):

GPU z rasterem na poziomie 6750XT + Zen 2 na pokladzie za 3500zl. Delikatnie mowiac, lekko ich ponioslo przy wycenie. :lol2:

 Troszkę zakrzywione spojrzenie bo konsola nie oferuje czystego rasteru tylko jest elementem całej składowej konsoli Rasteru/AI/RT ale przecież w drugą stronę na to nie spojrzysz co oferuje a czego nie oferuje 6750X bo już byś nie miał z czego kręcić beki ;) 

3 minuty temu, azgan napisał(a):

 

Powinni dodać Frame Generation bazujące na rozwiązaniach AMD (FSR3.1), Sony odpowiednio mogłoby to zmodyfikować i idealnie pasowałoby do tego PS5 PRO z PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). Z drugiej strony jak widzę jaką sieczkę potrafi to zrobić z HUD'm np. w Avatar Frontiers of Pandora to może i lepiej że się wstrzymali i czekają na https://ithardware.pl/aktualnosci/amd_fsr_aktualizacja_sztuczna_inteligencja-36289.html

Generator do konsol się nie nadaje i ja bym go tam nie chciał widzieć ;)  W konsoli ma być prawilne 60fps a do tego upscaling wystarczy. 

Opublikowano

Mógłbyś ale tego nie zrobiłeś bo twoim celem nie jest rzetelne porównanie tylko pisanie od rzeczy tylko w jednym celu czyli żeby na każdym kroku wyśmiać więc tak dla ciebie inna karta by nic nie wniosła ale patrzą na to rzetelnie to tak 4060ti jest bliższa konsoli pod względem technikami niż 6750X. Tylko w twojej narracji i tak to nie ma znaczenia. 

  • Confused 1
Opublikowano
2 minuty temu, Phoenix. napisał(a):

 

Fajnie ale nie ma pokazanych ustawień, fps ani nic co by wskazywało w jakim trybie i z jaką jakością to działa. 

W opisie filmu jest że max ustawienia czyli zakładam że wszystko co najlepsze wł.

Opublikowano
2 minuty temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a):

@Phoenix. Niepotrzebnie odbierasz to jako atak na Ciebie. Ja do Ciebie nic nie mam.

Ale ja tego nie odbieram tak, kręcisz bekę z konsoli więc luz. Mi to w żaden sposób nie przeszkadza tylko podkreśliłem że jeśli już mamy robić jakieś porównania to w miarę z sensem ;) 

3 minuty temu, azgan napisał(a):

W opisie filmu jest że max ustawienia czyli zakładam że wszystko co najlepsze wł.

Stellar ogólnie wygląda dobrze i poza podbiciem rozdzielczości i stabilniejszym fps nie oczekiwałbym nic więcej. A ta piękna panienka chętnie zagram 😈

Opublikowano (edytowane)

@Phoenix. No ok. W takim razie posypuje glowe popiolem i przyznaje ze palnalem glupote, powininem napisac 4060ti ktory bylby bardziej adekwatnym przykladem. Uznalem ze 6750xt bedzie dobrym wyborem poniewaz wydajnosc w rasteryzacji sie zgadza. AMD nie ma w RDNA 3 karty o podobnej wydajnosci, 7700xt bylby zbyt mocny a 7600xt zbyt slaby. Ja nie krece beki z konsoli tylko z jej wyceny, moim zdaniem jest slaba.

Edytowane przez RTXnietylko4060tiUSER
Opublikowano

Digital foundry potwierdziło, że HDMI dalej daje tylko 4:2:2, to są jakieś jaja

1 godzinę temu, Elvis79 napisał(a):

Niby pierdoły, ale tym bardziej nie chce mi się kupować Świniaka - "czy przełożenie dysku SSD z grami z PS5 do Pro wiąże się z koniecznością formatowania. Niestety tak. Konsola krzyczy, że dysk należy sformatować. Musicie od nowa ściągnąć wszystkie gry i zapisy z chmury,  nie ma też opcji kopiowania danych po kablu z obecnej PS5."

.

Można to zrobić w obrębie tej samej sieci.

  • Like 1
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Phoenix. napisał(a):

Nie ma i nie będzie idealnego upacalingu, po tylu latach rozwoju nawet DLSS potrafi odrzucić ;) 

Nie porówuj DLSS z PSSR bo to inna liga totalnie 

PSSR konkuruje z FSR

 

Narazie ta konsola to niewypał zobaczymy jaka będzie sprzedaż 

Ja mam jedynie informacje od znajomych którzy pracują w marketach typu me czy mm i mówią że średnie zainteresowanie na pro , za to duże nadal na zwykłe ps 5 z napędem 

Edytowane przez voltq
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Monitory przedwczoraj przyszły także miałem możliwość porównania ich bezpośrednio jak z również z moim obecnym Dellem. Tutaj nie sposób nie wspomnieć o tym, że nawet Samsung Odyssey G7 S32DG70 mimo, że to również panel IPS miażdży jakościowo staruszka, nawet zostawiając te same 60Hz. Kolory były zaskakująco dobre i nawet czerń wydawała mi się idealna, a przynajmniej do czasu jak obok postawiłem OLEDa Odyssey G8 . Chyba nie będę jedyny, który stwierdzi że OLED ma efekt WOW, po włączeniu gry (Clair obscur expedition 33) obraz był po prostu magiczny - oczywiście komfort gry był tragiczny bo fpsy spadły z 60 do ledwo 30-40 (od 3060 Ti cudów nie można wymagać), niemniej jednak, stojąc na łące obok świecących drzewach czułem jakbym przeskoczył o generację do przodu w kwestii grafiki  no poezja. Także w grach nie mam nic do zarzucenia. Następnego dnia wziąłem się za testy w pracy, tutaj musiałem ograniczyć jasność do 0 i kontrast z domyślnych 50 na jakieś 20 bo inaczej czułem że biel wypala mi oczy. Następnie musiałem zmienić tryb na ciemny wszędzie gdzie się dało.. Po zmianie było już spoko, jakość tekstu perfekcyjna, nie byłem w stanie zauważyć żadnych problemów z ich wyświetlaniem nawet jak wsadziłem nos w monitor w ich poszukiwaniu. Generalnie po kilku godzinach nie czułem też jakiegoś większego zmęczenia oczu czy coś także raczej nie miałbym problemów z pracą na takim monitorze.   Wracając jeszcze do Samsunga Odyssey G7, tutaj czując że to właśnie powinien być mój wybór biorąc pod uwagę przewagę pracy biurowej nad grami naprawdę byłem skłonny go wybrać... ale niestety skreśliła go nie jakość panelu, bo moim zdaniem jest super i tak, tylko tragiczny interface.. co za oszołom wymyślił takie menu wraz z niewidocznymi małym przyciskami to nie wiem ale lepiej by robotę zmienił.. wisienką na torcie jest tryb gaming który zawsze włączał mi się domyślnie po uruchomieniu monitora, ignorując moje poprzednie ustawienia, co kończyło się wypalaniem oczu.    Tutaj byłem już skłonny zaryzykować i wziąć tego OLEDa do czasu jak doczytałem, że Samsung nie oferuje 3 letniej gwarancji na wypalenia, ba! oferuje jedynie 12 miesięcy gwarancji ogólnej. Takiego ryzyka nie chcę i odsyłam oba modele. Będę szukał innego IPSa (może tego LG 32GR93U-B) bo obecna ich jakość jest naprawdę dobra, albo zamówię innego OLEDa w tym rozmiarze, który będzie płaski i z pivotem i pojawi się w sensownej cenie, ale chociaż da to małe zabezpieczenie na wypalenie.    Moja konkluzja jest taka, że nie jest tak łatwo o uniwersalny monitor w obecnych czasach   
    • Ktoś pozjadał wszystkie rozumy i zapomniał spalić te kalorie.  
    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...