Skocz do zawartości

PlayStation 5/5 PRO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

PlayStation 5 PRO to chyba nowy "XBOX" teraz będzie 🤭😉

 

 

Jak się nie da wygrać to zróbmy tak żeby rozbudować naszą "platformę" na sprzęcie konkurencji :E

 

Ale GAME PASSA i tak im nie damy o takiego 💪🤣

Edytowane przez azgan
Opublikowano (edytowane)

@Stjepan

Jeżeli chodzi  o TLoU to główna różnica polega na tym, że tryb wydajności na PS5 wygląda jak 1440p. Jest lekkie rozmydlenie. Nie pamiętam już ile fps - cos w granicy 60fps. W trybie Pro obraz jest wyraźnie ostrzejszy i fps podchodzą momentami pod 100fps. TLoU Remake na PS5 jest tak dopieszczony, że niewiele tam było do poprawy. To już drugi Remake. Wczesniej zrobili na PS4.

Edytowane przez DżonyBi
Opublikowano (edytowane)

 

Po co oni tak kombinują z tymi grami , powinny być dwa tryby 30 fps natywne 4k i resztę w detale , i 60 fps natywne 1440p skalowane do 4k i resztę w detale , Te tryby RT są bez sensu bo do tego trzeba mieć wypasiona kartę graficzna i to najlepiej od nvidia

Ewentulnie jezeli gra moze miec natywne 4k i 60 fps to dążyc do tego a potem detale ulepszac

Tworzą jakieś tryby 80 fps czy 120 fps po co to ? obniżają detale , tworzą jakieś rozdzielczości 900p rozmazuje się wszystko jak w grach z 1998 roku , pamiętam jak grałem w baldurs gate 1 to był taki rozmazany jak dzisiejszy niektóre gry na konsolach , przecież stabilne 60 fps bez spadków jest dużo lepsze bo można dać większa bazowa rozdzielczość albo lepsze detale

Gry Multi powinny mieć tylko 120 fps tryb jak COD , Frotnite itd

 

"Studio zareagowało tym samym na analizę Digital Foundry, które bazując na informacjach opublikowanych przez Sony stwierdziło, że produkcja fińskiego studia będzie działać na wspomnianym sprzęcie w rozdzielczości 864p i 60 klatkach na sekundę albo w 1260p i w 30 fps. Jest to taki sam wynik jak na bazowym PS5." , to jest dramat te wpychanie na siłe RT

 

 

 

Na tym filmie widać najlepiej ze wyjściowa natywna rozdzielczość 1440p jest wystarczająca

Edytowane przez voltq
Opublikowano (edytowane)
36 minut temu, voltq napisał(a):

 

Po co oni tak kombinują z tymi grami , powinny być dwa tryby 30 fps natywne 4k i resztę w detale , i 60 fps natywne 1440p skalowane do 4k i resztę w detale , Te tryby RT są bez sensu bo do tego trzeba mieć wypasiona kartę graficzna i to najlepiej od nvidia

Ewentulnie jezeli gra moze miec natywne 4k i 60 fps to dążyc do tego a potem detale ulepszac

Tworzą jakieś tryby 80 fps czy 120 fps po co to ? obniżają detale , tworzą jakieś rozdzielczości 900p rozmazuje się wszystko jak w grach z 1998 roku , pamiętam jak grałem w baldurs gate 1 to był taki rozmazany jak dzisiejszy niektóre gry na konsolach , przecież stabilne 60 fps bez spadków jest dużo lepsze bo można dać większa bazowa rozdzielczość albo lepsze detale

Gry Multi powinny mieć tylko 120 fps tryb jak COD , Frotnite itd

 

"Studio zareagowało tym samym na analizę Digital Foundry, które bazując na informacjach opublikowanych przez Sony stwierdziło, że produkcja fińskiego studia będzie działać na wspomnianym sprzęcie w rozdzielczości 864p i 60 klatkach na sekundę albo w 1260p i w 30 fps. Jest to taki sam wynik jak na bazowym PS5." , to jest dramat te wpychanie na siłe RT

 

 

 

Na tym filmie widać najlepiej ze wyjściowa natywna rozdzielczość 1440p jest wystarczająca

Oceniasz jakosc po skompresowanym materiale z yt? Jest duza rozniac pomiedzy natywnym 1440p a 4k bardzo duza

 

Czy to na 55 oledzie czy 65 qd oledzie, czy nawet 42 oledzie, I nietrzeba siedziec polmetra od ekranu.

Edytowane przez SethJames
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Zawsze jest różnica i natywny 4k będzie najlepszy ale grałem w różne gierki na konsoli czy teraz na PC w różnych rozdzielczościach na trzech telewizorach 4k i jak rozdzielczość natywna/bazowa jest 1440p to jest to do zaakceptowania , poniżej jest tragedia mydło i powidło , skoro reklamują TV 4k to powinni robić rozdzielczość pod takie telewizory , tak samo 120hz coraz więcej telewizorów wiec czas najwyższy przejść na standard 60 fps a 120 do multi , wywalić to cholernie nikomu niepotrzebne RT na konsolach

Edytowane przez voltq
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Jaycob napisał(a):

Serio? Dla mnie nie ma tak dużej różnicy. Poza oczywistym spadkiem klatek. :E

Serio, serio DUZA roznica, 1440p jest do zaakceptowania, ale jak zaznasz natywnego 4k to ciezko zaakceptowac, chyba ze mamy wybor pomiedzy 60 fps a 30fps wtedy kwestia gustu co wolimy, wiekszosc pojdzie w plynnosc.

 

Fajnie ze pro z odblokowanym klatkarzem ogarnia 50, 60 fps w natywnym 4k bez pssr. Choc szkoda ze nie jest to 60 fps bez spadkow, do tegk potrzeba by bylo zapewne troszku wiecej niz 16 tflopsow

Edytowane przez SethJames
Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, Jaycob napisał(a):

Obecnie na PC podłączonym pod 65" C3.

I serio niewidzisz roznicy pomiedzy taka malutka rozdzialka jak 1440 a 4k ? Filmy na ultra HD tez niewidzisz riznicy, pomiedzy natywnym skanem  4k ultra HD a upscalowanym gownem z 2k di?

Edytowane przez SethJames
Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, Jaycob napisał(a):

Ja jej nie dostrzegam. Uważam, że granie w 4K jest przereklamowane

Każdy ma swoje zdanie, ale absolutnie się z tym nie zgadzam. Różnica jest wyraźna. Do tego potrzebny jest też odpowiedni wyświetlacz. Wczesniej mialem LG CX 55", ktorego uzywalem jako monitor i 4K gorzej wyglądało, jak na obecnym LG C3 42", który ma większe zagęszczenie pikseli. 80ppi vs 106ppi

 

Edytowane przez DżonyBi
  • Like 1
Opublikowano
11 minut temu, SethJames napisał(a):

I serio niewidzisz roznicy pomiedzy taka malutka rozdzialka jak 1440 a 4k ? Filmy na ultra HD tez niewidzisz riznicy, pomiedzy natywnym skanem  4k ultra HD a upscalowanym gownem z 2k di?

Widać ale nie ma takiej różnicy jak np pomiędzy 1440p a 1080p , a AW w 864p to już kompromitacja

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, voltq napisał(a):

już nie pamiętam o co tam chodziło o jakieś techniki od LG

Nic nie slyszalem na ten temat, a troche siedzie w tym, a nawet jak czegos brakuje to nie jest potrzebne. Moim zdaniem jest kompletny i zdecydowanie lepiej sie sprawdza jako monitor. Ostrzejszy obraz, a do tego mozna go ogarnac wzrokiem. Dlatego 55" wylecialo i jest 42".

Edytowane przez DżonyBi
Opublikowano (edytowane)

Portal Video Games Chronicle poinformował właśnie o pierwszej promocji na PlayStation 5 Pro. Brytyjska sieć sklepów Argos sprzedaje obecnie urządzenie w cenie 660£ - mniej o 40£ względem ceny bazowej. To dość zaskakujące, gdyż konsola trafiła na rynek w zeszłym tygodniu (7.11). 

 

Edytowane przez voltq
Opublikowano (edytowane)
24 minuty temu, voltq napisał(a):

Widać ale nie ma takiej różnicy jak np pomiędzy 1440p a 1080p , a AW w 864p to już kompromitacja

Na pewno nie jest coś, aby poświęcać aż tyle zasobów względem dużo lepszej płynności (przynajmniej nie dla mnie) i tych finansowych, bo nie oszukujmy się, mało kogo stać na NATYWNE granie w 4K. Jak wchodziłem do działu gier na Labie  jakieś gry, to większość jechała i tak na jakiś upscalerach. :E

20 minut temu, DżonyBi napisał(a):

Nic nie slyszalem na ten temat, a troche siedzie w tym, a nawet jak czegos brakuje to nie jest potrzebne. Moim zdaniem jest kompletny i zdecydowanie lepiej sie sprawdza jako monitor. Ostrzejszy obraz, a do tego mozna go ogarnac wzrokiem. Dlatego 55" wylecialo i jest 42".

Także miałem kupić 55" ale ostatecznie na biurko postawiłem 48" i gitara.  Nie zamieniłbym na mniejszy. :P

 

p.s DżonyBi nick wzięty z tego utworu?

 

 

 

"

Johnny B
How much there is to see
Just open your eyes and listen to me
Straight ahead a green light turns to red
Oh, why can't you see, oh, oh Johnny B"

 

:D

 

 

Edytowane przez Jaycob
Opublikowano
4 godziny temu, DżonyBi napisał(a):

@azgan

Problem tego porówniania w Rtings jest taki, że słuchawki mierzone są różnymi metodami. 3D Pulse methodology v1.6 vs 1.8 w pulse elite. W komentarzach na rtings można wyczytać, że rozbieżności w metodach pomiaru są, więc trudno je porównać patrząc na same dane techniczne. Po przeczytaniu masy komentarzy, opinii i innych testów w sieci można wywnioskować, że Elite generalnie brzmią lepiej, mają lepsze obrazowanie w grach, lepszą baterię, lepszy mikrofon, bluetooth i są wygodniejsze. Ich głównym problemem było zrywanie połączenia z konsolą, ale ten problem został już rozwiązany. Średnia ocen przez to spadła. Tak więc jak nic mnie nie zrazi, a słuch mam raczej dobry i mi przypasują to je sobie zostawie.

 

Postanowiłem przejść TLoU Part 1 w słuchawkach. Gra w trybie Pro wygląda i chodzi super, i po ponad 10 latach czuję jakbym przechodził ją na nowo, bo niewiele już pamiętam, a słuchawki 3D dodatkowo podkręcą klimat.

Spoko, daj znać w temacie jak wrażenia 😁. DualSense Edge też będziesz zamawiać do tego PS5 PRO?

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

@Jaycob

Dla mnie 48" też za duży, ale Tobie musi pasować, nie mi. Każdemu życzę takiego zadowolenia z zakupu jakie ja mam po zmianie z 55" na 42" - just perfect.

 

25 minut temu, Jaycob napisał(a):

DżonyBi nick wzięty z tego utworu?

Weekend jeszcze się nie zaczął. Musisz poszukać głębiej.

Edytowane przez DżonyBi
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, DżonyBi napisał(a):

Weekend jeszcze się nie zaczął. Musisz poszukać głębiej.

Tak mi się skojarzyło.:D

 

  

1 minutę temu, maxmaster027 napisał(a):

Ma ktoś juz te ps5pro? I pograł troche na nim zeby powiedziec jaka jest roznica?

Pograł, pograł, kilka stronę wcześniej pisali.  DF zrobiło także materiał, w którym mówili o 35% przyroście wydajności.

Edytowane przez Jaycob
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...