Qrdello 74 Opublikowano 5 godzin temu Autor Opublikowano 5 godzin temu 33 minuty temu, voltq napisał(a): Na słuchawki Elite też promocja w MM ME i Euro Zmuszasz mnie do zakupu PS5 Pro i robienia porównań samemu ? Nie jestem ekspertem ale kilka różnych kanałów przeglądam na YouTube z porównaniami i tak jak zauważył @Kadajo PSSR bliżej do FSR , do DLSS nie ma podjazdu Może dlatego że, nie wiem, ma dwa tygodnie ? :) a dlss 5 lat i z 30 kart graficznych z czego niektóre kilka x mocniejsze niż gpu w ps5? ;] 1
Kadajo 358 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu Czyli co ? PSSR tak do PS7 będzie gotowy ? 2 1
voltq 148 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu (edytowane) @Qrdello masz rację że to dopiero raczkująca technika ale nadal nie ma podjazdu do DLSS i jest bliżej FSR https://www.carrefour.pl/zakupy-niecodzienne/elektronika/komputery-gry-i-konsole-q6/konsole-i-gry-video-43/playstation-9n/kons-ps5-slim-bluray-1tb-sony Jest ta slimka za 2200zł z napędem już dostepna Edytowane 4 godziny temu przez voltq
ronaldo864 11 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu 13 godzin temu, azgan napisał(a): Pytanie zasadnicze co za debil zatwierdził patcha, po którym gra wygląda gorzej na Ps5 pro od PS5. Wciskanie na siłę RT kosztem przyzwoitej rozdzielczości bazowej jest irracjonalne. Patch do Star Wars Jedi Survivor to skok na kasę powstał tylko po to, by nabrać nieświadomych niedzielnych graczy, że grają na najmocniejszej konsoli w ulepszoną wersję świetnej gry. Zakładka w Pstore Pro Enhanced to scam. Każdy tytuł trafiający do tej kategorii powinien być weryfikowany przez Sony czy jakość ulepszeń, jest wystarczająca, nie może być sytuacji, w których na bazowym Ps5 gra wygląda i działa zauważalnie lepiej. 2
azgan 287 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu 1 godzinę temu, Kadajo napisał(a): PSSR ma zapewne ogólnie ten sam problem co każdy tego typu scaler, im niższa rozdzielczość bazowa tym gorszy efekt końcowy z masą błędów. To samo było zresztą z CBR https://www.gry-online.pl/slownik-gracza-pojecie.asp?ID=425 😉
ODIN85 283 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu 35 minut temu, voltq napisał(a): @Qrdello masz rację że to dopiero raczkująca technika ale nadal nie ma podjazdu do DLSS i jest bliżej FSR https://www.carrefour.pl/zakupy-niecodzienne/elektronika/komputery-gry-i-konsole-q6/konsole-i-gry-video-43/playstation-9n/kons-ps5-slim-bluray-1tb-sony Jest ta slimka za 2200zł z napędem już dostepna Strona już leży
voltq 148 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu (edytowane) w EURO AGD, ME , MM tez fajne ceny w blackweek Edytowane 4 godziny temu przez voltq
maxmaster027 75 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu 3 godziny temu, azgan napisał(a): Zwróć uwagę że pisałem o sobie, nie interesuję mnie co mają i robią inni 😉. Ja nie nie mam po 3-4 konta żeby pograć np. w Gran Turismo 7 i nie jest mi to do niczego potrzebne a cyfrowa jest wygodna, zdecydowałem się na rezygnację z pudełek bo miałem świadomość tego że na konsolach powoli będzie się od tego odchodzić a kupować 2 raz tego samego nie mam zamiaru żeby zbudować bibliotekę na PlayStation. A ja uważam, że to jest cwaniactwo firm softwarowych. Powinien byc wlasnie nosnik do kazdej gry, czy to w formie USBflash czy plyty. Tak samo na pc zawsze musisz polaczyc gre z kontem, to jest absurd. Te gry powinny byc w 1/5 ceny. Czyli np masz gre na blueray albo USBf 300zl mozesz instalowac na kazdym komputerze i koncie i grac jak jest flash podlaczony albo plyta w napedzie, a jak chcesz miec gre przypisana tylko do 1 konta to powinna byc 300/5 czyli 60zl kosztowac, i to by mialo sens. A tak to po prostu ludzie zostali oszukani. Bo poczatkowo gry byly rzeczywiscie tansze w wersji cyfrowej a teraz kazdy widzi jak jest. 1 2
azgan 287 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu 4 godziny temu, ODIN85 napisał(a): Konsola jest reklamowana starociami które już ograłem. Na premierę zero gier których by nie było na pc. Po co mam teraz kupować Pro? Też jestem tego zdania i właśnie dlatego nie odebrałem swojego PRO Station a PS5 fat sprzedałem. Sony zrobiło to co Microsoft z XBOX SERIES, dla mnie ta konsola bez EX'ów i z grami wydawanymi na PC jest zbędna. Minimalna różnica jest tylko taka że Microsoft daje wszystkie swoje gry w dniu premiery a Sony celowo opóźnienia wydanie na PC ale i tak coraz szybsze są terminy wydawania kolejnych produkcji. 1
voltq 148 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu jedi survivor na ps5 pro tragedia obraz jest totalnie rozmazany , test DF
azgan 287 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu 2 godziny temu, Qrdello napisał(a): Bo z FSR miał większe? Bo PSSR jest szybsze niż FSR? Bo FSR leci na wersji 1.0 z jakimiś tam poprawkami, czyli przedpotop? A może tak porównanie na żywo a nie w oparciu o gadanie szukających kliknięć YTberów? W tytułach które porównywałem do bazowej PS5, Pro nie wypada wcale źle pod kątem jakości obrazu. Artefakty przy rekonstrukcji były są i będą, bo to nie natywny obraz. Są zdecydowanie mniejsze niż były na FSR, gry działają czasem wyraźnie lepiej czasem po prostu lepiej (o ile dev nie wciśnie na siłę RT) - tylko się cieszyć, że jest kolejna alternatywa. No ale nie, najlepiej tylko wszystko postawić na dlss i będzie cudaśnie. Z jednej strony jedziecie po SONY że monopolizuje rynek cyfr, z drugiej wspieracie innego monopolistę, jak tak dalej pójdzie. Takie rzeczy tylko na PlayStation bo FSR 3.1 lub nawet wersji 2 działa praktycznie na wszystkim wliczając w to GTX z serii 10x0. Od wersji 3.1 zapewnia przyzwoitą jakość i bez problemu działałoby to na PS5 no ale oczywiście wtedy PS5 PRO nie sprzedawałoby się już tak dobrze z PSSR
Qrdello 74 Opublikowano 3 godziny temu Autor Opublikowano 3 godziny temu (edytowane) 14 minut temu, voltq napisał(a): jedi survivor na ps5 pro tragedia obraz jest totalnie rozmazany , test DF Ten sam materiał oglądaliśmy ? Bo ja tam widzę artefakty związane z cieniami w miejscach gdzie jest roślinność a nie totalnie rozmazany . Tekstury są w porządku, odbicia RT i cienie z grubsza też. Tylko te rośliny dostają po głowie. To co DF sobie tam plecie niech sobie nawijają, taka ich praca. Marudzą, że tekstury słabe a na porównaniu z 1800p dlssp różnic wielkich nie ma O tu: Pokaż mi gdzie to mydło. Gdzie tutaj masz coś o czymś totalnie rozmytym? Z tego szybkiego opisu RT off w perf rozwiązałoby problem. Edytowane 3 godziny temu przez Qrdello
voltq 148 Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu (edytowane) Gra bez patcha do PRO ale ma 1512p i to wystarczy żeby wyglądać ładnie , ciekawe czy są jakieś różnice oprocz stabilnosci klatek pewnie na pro nie spada poniżej 60 i 30 w trybie RT , takie dwa tryby wg mnie powinny robic wszystkie gry , CDPR dobrze to robi Edytowane 3 godziny temu przez voltq
Kadajo 358 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu 59 minut temu, Qrdello napisał(a): Ten sam materiał oglądaliśmy ? Bo ja tam widzę artefakty związane z cieniami w miejscach gdzie jest roślinność a nie totalnie rozmazany . Tekstury są w porządku, odbicia RT i cienie z grubsza też. Tylko te rośliny dostają po głowie. To co DF sobie tam plecie niech sobie nawijają, taka ich praca. Marudzą, że tekstury słabe a na porównaniu z 1800p dlssp różnic wielkich nie ma O tu: Pokaż mi gdzie to mydło. Gdzie tutaj masz coś o czymś totalnie rozmytym? Z tego szybkiego opisu RT off w perf rozwiązałoby problem. W czasie ruchu jest mydło i DF o tym coś tam wspominało. 1
Henryk Nowak 26 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Tłumaczenie problemów z pssr tym, że to jest nowa technologia a dlss ma już kilka lat jest po prostu głupie. Jestem konsumentem i płacę za gotowy, w pełni funkcjonalny produkt. Nie obchodzi mnie czy dana funkcja ma miesiąc czy 5 lat, ma działać i to działać porządnie. Z tym pssr jest tak samo jak ze sprzedawaniem niedokończonych gier, tylko fanbojka Sony jeszcze broni pssr. Nie rozumiem jak można bronić swoją ulubioną korporację, płacą wam za to, czy robicie to charytatywnie? Jasne, że za kilka lat albo nawet wcześniej to będzie działać dobrze, ale to nie jest takie proste. Fsr do teraz nie jest w 100% dopracowany, AMD ma problem z jakością swoich skalerów. Nie jest źle z fsr 3.1 natomiast NVIDIA oferuje lepszą jakość obrazu. 1 1 5
Qrdello 74 Opublikowano 2 godziny temu Autor Opublikowano 2 godziny temu (edytowane) 24 minuty temu, Henryk Nowak napisał(a): Tłumaczenie problemów z pssr tym, że to jest nowa technologia a dlss ma już kilka lat jest po prostu głupie. Jestem konsumentem i płacę za gotowy, w pełni funkcjonalny produkt. Nie obchodzi mnie czy dana funkcja ma miesiąc czy 5 lat, ma działać i to działać porządnie. Z tym pssr jest tak samo jak ze sprzedawaniem niedokończonych gier, tylko fanbojka Sony jeszcze broni pssr. Nie rozumiem jak można bronić swoją ulubioną korporację, płacą wam za to, czy robicie to charytatywnie? Jasne, że za kilka lat albo nawet wcześniej to będzie działać dobrze, ale to nie jest takie proste. Fsr do teraz nie jest w 100% dopracowany, AMD ma problem z jakością swoich skalerów. Nie jest źle z fsr 3.1 natomiast NVIDIA oferuje lepszą jakość obrazu. Tak samo głupie jest bronienie, nie wiem, kart 2-3x droższych niż powinne być, kulawego wsparcia dla FG, małej ilości VRAM w kartach - ale, o zgrozo, są obrońcy Częstochowy i Krzyża również w takich obozach. Co, nVidia czy AMD im za to płaci ? Głupie to jest porównywanie tych technologii kiedy jedna wyszła dopiero co, a druga jest od 5 lat na rynku. To porównajmy skaler do skalera na tym samym etapie rozwoju - zaraz po premierze. No chyba, że wyjdzie że dlss nie było takie wspaniałe w 2019 r. to wtedy ups. A czekaj, nie dostało się RTXom 2xxx że gónwo dają nad GTXami 1xxx, bo nawet ten dlss to nie w każdej grze i w dodatku nic nie daje A może lepiej? Niech sobie obrońcy krzyża nv idą do działów nv i tam samouwielbiają się, a tutaj zostaną obrońcy krzyża sony, w dziale xbox xboxa a w amd, amd? Spokój, cisza etc. Edytowane 2 godziny temu przez Qrdello 1
SethJames 42 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu (edytowane) 2 godziny temu, ronaldo864 napisał(a): Pytanie zasadnicze co za debil zatwierdził patcha, po którym gra wygląda gorzej na Ps5 pro od PS5. Wciskanie na siłę RT kosztem przyzwoitej rozdzielczości bazowej jest irracjonalne. Patch do Star Wars Jedi Survivor to skok na kasę powstał tylko po to, by nabrać nieświadomych niedzielnych graczy, że grają na najmocniejszej konsoli w ulepszoną wersję świetnej gry. Zakładka w Pstore Pro Enhanced to scam. Każdy tytuł trafiający do tej kategorii powinien być weryfikowany przez Sony czy jakość ulepszeń, jest wystarczająca, nie może być sytuacji, w których na bazowym Ps5 gra wygląda i działa zauważalnie lepiej. Df poplynelo troche chyba, ten Alex ma chyba jakis uraz, testowalem fidelity 4k 30 fps I graficznie jest spora roznica na plus duzo ostrzejszy obraz, lepszy rt, testowalem tylko pierwsze poziomy bez roslinmosci, ale jest przeskok Polecam wyrobic sobie wlasne zdanie a nie lykac jak pelikan 1 godzinę temu, voltq napisał(a): jedi survivor na ps5 pro tragedia obraz jest totalnie rozmazany , test DF Nie pij Edytowane 2 godziny temu przez SethJames 1
Qrdello 74 Opublikowano 2 godziny temu Autor Opublikowano 2 godziny temu Właśnie kilka dni temu przechodziłem spory fragment z wegetacją i faktycznie migotały tekstury, ale za to płynność obrazu czy jakość tekstur czy RT była bez zarzutu jak na tryb performance - więc byłem pozytywnie zaskoczony. Aż musiałem sobie obejrzeć ten film o co im tak do końca biega z problemami w Survivor no i w sumie o guano.
SethJames 42 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu (edytowane) Df poziom zaczal spadac bardzo w porownaniu do tego co bylo kiedys. Alex jest najbardziej zniewiescialym ignorantem zgrywajacum eksperta. John na plus. I ten bol tylka ze sony ma ich w dupie I niewyslalo konsoli wczesniej przed premiera. Edytowane 2 godziny temu przez SethJames 2
Qrdello 74 Opublikowano 1 godzinę temu Autor Opublikowano 1 godzinę temu No oni robią show na podcastach live i o to tyle. Jakość materiałów jest teraz jaka jest. Oglądam z ciekawości, ale to żadna wyrocznia dla mnie wolę obejrzeć jakieś nieme porównanie w wysokiej rozdziałce, jeżeli już - i sam wyciągnąć wnioski.
michaelius33 12 Opublikowano 16 minut temu Opublikowano 16 minut temu Najlepsza opcja dla PRO to byłoby wyłączenie patcha i gra w zwykłą wersję tam gdzie jest dynamiczna rozdzielczość i klatki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się