Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a):

PSSR musi byc wyjatkowo upierdliwy w implementacji skoro tyle gier pokazuje jego slabosci.

Tego absolutnie nie wiesz, nie wypowiedział się chyba póki co żaden developer, który by to robił na etapie tworzenia gry. Ale bić pianę musisz. To samo z porównywaniem do dlss. Poza spamerami jak Ty nikt tego nie robi. Z prostych przyczyn, dlss to rzecz rozwijana od 6 lat. Byłoby blamażem dla dlss i całej nvidii gdyby pssr, które dopiero wystartowało było porównywalne lub lepsze, czy fsr które staż też ma znacznie krótszy. 

  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano
17 minut temu, Qrdello napisał(a):

A jest teraz inaczej? Mało jest gier, które nie osiągają 4k60 natywnie na 4090 ?? :D 

To też rozumiem, przez słabą wydajność 4090 ? :> 

Nie nie jest. Zaraz bedzie 640p na 6090 bo devi kiepscy

  • Like 1
Opublikowano
24 minuty temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a):

@Kowal_To dlaczego te gry z PSSR tak wygladaja? Jesli implementacja bylaby prosta i przechodzila gladko to gry wygladalyby super z PSSR. To sie nazywa logiczne myslenie. Digital Foundry porownuje z DLSS wiec nie tylko ja. Sam zes jest spamer.

Spamujecie Ty i jeszcze paru tutaj pieniaczy w kółko te same argumenty. Co jest chwila spokoju pojawia się jakiś następny ze swoimi mądrościami a'la insider z koziej wólki. 

 

Godzinę temu, Roman_PCMR napisał(a):

Nie nie jest. Zaraz bedzie 640p na 6090 bo devi kiepscy

A tutaj możesz mieć smutną rację. Krąży po sieci taka fama, że procesory graficzne powoli zaczynają dobijać do sufitu pod kątem surowej wydajności. Gdyby było inaczej nV miałaby wysiusiane na skalery jak dlss i pakowałaby więcej rdzeni RT, większe core i w konsekwencji podnosiła TGP kart aż ponad 1kW - co im to przeszkadza. Tymczasem od początku ery RTX, przez postęp w jakości oświetlenia, generowania głębi w obrazie - akceleratory nie są w stanie surową wydajnością nadążyć. W konsekwencji mamy najpierw DLSS, potem FSR, XeSS a teraz PSSR.

Rośnie rozdzielczość, i to nie 1,5x czy 2x, tylko z 1080p w 2017-18r. mamy teraz przynajmniej 1440p, a spore grono ludzi ma i chetnie korzysta z ekranów 4K - często podpinając 2-3 takie monitory pod kartę i rzucając nań obraz z gry. Jednocześnie parcie jest cały czas na coraz ładniejsze ale i płynniejsze gry, a najlepiej w otwartych swiatach i na 30-40h każda. To są zasoby, i to potężne zasoby. 

Więc Twój upośledzony sarkazm, ironia, czy cototo było może być za 4-5 lat prawdziwy. Skaler wyciągnie z 640p obraz 8k, dorzuci 3 fakowe klatki pomiędzy, wyostrzy i violia! Ostry jak żyleta obraz :E 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

@QrdelloNo jak te same? Przeciez wychodza kolejne gry ze skopanym PSSR i ja odnosze sie do tych kolejnych przypadkow a nie do tych samych ktore juz byly. Wychodza kolejne newsy, kolejne negatywne fakty, wiec sie wypowiadam. Jesli PSSR jest prosty w implementacji to wychodziloby na to ze ta technologia w obecnej formie to kaszana, bo wiele gier wyglada zle. Zakladam wiec ze implementacja nie jest prosta. Jesli Ci to przeszkadza to moge specjalnie dla Ciebie nie wypowiadac sie wiecej w tym temacie :) 

Edytowane przez RTXnietylko4060tiUSER
Opublikowano (edytowane)

Te same, PSSR jest z dupy i do dupy - pierwszy wpis gdzieś z 60 stron temu :E 

Problem jest w tym, że aktualizacje dostają stare gry, najczęściej takie - które nawet w bazowych wersjach miały rozliczne problemy z jakością obrazu. W konsekwencji, skoro developerzy nie potrafili nawet w podstawie obrazu ogarnąć, po co mieliby przykładać się bardziej do wersji PRO? Dostaną za to ekstra kasę? Wątpię :E olewka.

Mnie podejście developerów zupełnie nie zaskakuje, wkurza mnie brak kontroli po stronie SONY - bo skoro są takie kwiatki, to zwyczajnie tych łatek nie powinno się na serwer wrzucać, ot co.

Edytowane przez Qrdello
  • Upvote 1
Opublikowano

Jak dla mnie możesz nawet rozpędem stabilność murów sprawdzać :D byle nie spamować wątku 1000x tym samym bełkotem bez poparcia pokroju: PSSR musi byc wyjatkowo upierdliwy w implementacji skoro tyle gier pokazuje jego slabosci

  • Upvote 1
Opublikowano

Może i to jest lenistwo devów, niemniej wina i tak jest po stronie Sony i nie ma co tego bronić. Widząc jak to wygląda w wielu grach, np. silent hill 2, avatar czy Jedi nasuwa się na myśl jedno pytanie - dlaczego nie ma kontroli jakości, zanim łatka wleci na serwery? Pal licho jakby był wybór, ale zdarza się, że nie ma wyboru i tylko tryb z pssr jest dostępny. 

Inną kwestią jest to, że to Sony powinno zadbać o to, żeby na premierę były jakieś nowe gry pokazujące jakość tej technologii. Takie gry o jakich piszecie, z dobrą implementacją tej technologii i tworzone z myślą o niej. Skoro to jest zmodyfikowane fsr to już kilka lat temu było można zacząć coś dłubać. 

 

Rozumiem, że ciągle czepianie się nie ma sensu, natomiast zaciekłe bronienie producenta swojej ulubionej konsoli w obecnej sytuacji też nie ma sensu. Żeby to jakoś wyglądało sensownie to mogli zaczekać do premiery jakiejś swojej gry i wypuścić konsolę w tym samym czasie, żeby pokazać jak to pssr powinno wyglądać. Nawet jakby stellar blade było opóźnione i wyszło równo z premierą PS5 pro to by to nie wyglądało tak byle jak jak teraz. Grałem na PS5 pro I akurat stellar blade w miarę wygląda, na pewno dużo lepiej niż silent hill 2 remake czy gran Turismo. O 4,5 letnich grach jak tlou2 nie ma co wspominać, bo ile razy można odkurzać ten sam tytuł. 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, Henryk Nowak napisał(a):

jedno pytanie - dlaczego nie ma kontroli jakości, zanim łatka wleci na serwery?

Przeciez dzis nikt gier nie testuje lub malo kto testuje przed premiera, a gracze po premierze testuja za darmo i to wielki projekt tworzony latami, a ktos tam sie latka ma przejmowac?? Oni dostaja kawalek kodu, wklepuja do gry i na tym sie konczy. Dlatego efekt finalny jest jaki jest. Napewno exy sony beda mialy ten upscaler dopracowany do perfekcji i nie bedzie trzeba na to czekac dlugo.

2 godziny temu, Qrdello napisał(a):

Skaler wyciągnie z 640p obraz 8k, dorzuci 3 fakowe klatki pomiędzy, wyostrzy i violia! Ostry jak żyleta obraz

Tak bedzie, a juz niedlugo nowe karty nvidia i dowiem sie co tam AI znowu wyczaruje ;) Era surowej mocy dobiega konca i przyszlosc to AI w kwesti wydajnosci.

  • Like 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Phoenix. napisał(a):

Przeciez dzis nikt gier nie testuje lub malo kto testuje przed premiera, a gracze po premierze testuja za darmo i to wielki projekt tworzony latami, a ktos tam sie latka ma przejmowac?? Oni dostaja kawalek kodu, wklepuja do gry i na tym sie konczy. Dlatego efekt finalny jest jaki jest. (...)

Mamy temu przyklaskiwać?

  • Like 1
Opublikowano
5 godzin temu, Henryk Nowak napisał(a):

Mamy temu przyklaskiwać?

Z tym nic nie zrobisz bo mleko się już rozlało ;)  Ludzie dziś na premierę kupują takie gnioty jak Stalker i się cieszą jaka świetna gra 🤣

5 godzin temu, voltq napisał(a):

ogólnie co z tymi napędami ? jednak sony specjalnie nie wypuszcza nowych a przeceniają gry cyfrowe? czyli jednak zamierzone działanie ?

Tak Sony robi spisek żebyś miał o czym marudzić na forum, a wyprzedaże z okazji 30 lecia to przykrywka 🤣  

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, voltq napisał(a):

ogólnie co z tymi napędami ? jednak sony specjalnie nie wypuszcza nowych a przeceniają gry cyfrowe? czyli jednak zamierzone działanie ?

Jak widać w sklepach… Sony „włosy wyrywa z głowy” aby zapchać sklepy napędami, w zeszłym miesiącu uruchomili dodatkową linie produkcyjną napędów, aby przed świętami półki sklepowe uginały się od napędów i nikomu nie zabrakło. 
Vice dyrektor PlayStation podał się honorowo do dymisji przez to że na premierę PS5 Pro brakło napędów. 
Cytuje: „numerem jeden dla PlayStation będzie dostarczenie aby każdy chętny mógł zakupić napęd szybko i w cenie rekomendowanej”. 

 

Musisz im dać jeszcze trochę czasu….

Edytowane przez kanon7
  • Haha 3
Opublikowano
13 godzin temu, Henryk Nowak napisał(a):

Może i to jest lenistwo devów, niemniej wina i tak jest po stronie Sony i nie ma co tego bronić. Widząc jak to wygląda w wielu grach, np. silent hill 2, avatar czy Jedi nasuwa się na myśl jedno pytanie - dlaczego nie ma kontroli jakości, zanim łatka wleci na serwery? Pal licho jakby był wybór, ale zdarza się, że nie ma wyboru i tylko tryb z pssr jest dostępny. 

Inną kwestią jest to, że to Sony powinno zadbać o to, żeby na premierę były jakieś nowe gry pokazujące jakość tej technologii. Takie gry o jakich piszecie, z dobrą implementacją tej technologii i tworzone z myślą o niej. Skoro to jest zmodyfikowane fsr to już kilka lat temu było można zacząć coś dłubać. 

 

Rozumiem, że ciągle czepianie się nie ma sensu, natomiast zaciekłe bronienie producenta swojej ulubionej konsoli w obecnej sytuacji też nie ma sensu. Żeby to jakoś wyglądało sensownie to mogli zaczekać do premiery jakiejś swojej gry i wypuścić konsolę w tym samym czasie, żeby pokazać jak to pssr powinno wyglądać. Nawet jakby stellar blade było opóźnione i wyszło równo z premierą PS5 pro to by to nie wyglądało tak byle jak jak teraz. Grałem na PS5 pro I akurat stellar blade w miarę wygląda, na pewno dużo lepiej niż silent hill 2 remake czy gran Turismo. O 4,5 letnich grach jak tlou2 nie ma co wspominać, bo ile razy można odkurzać ten sam tytuł. 

Tylko wiesz gdzie leży ambaras.

Że tutaj nie ma obrońców krzyża. Realnie wypowiadaj się posiadacze PRO, pozostali w oparciu o materiały branżowe. Powstaje mnóstwo niedomówień, półprawd, życzeniowego myślenia i zwykłego hejtu.

Ja SONY nie bronię, bo co do zasady nie bronię żadnego corpo. Nawet gdyby to corpo było nieskazitelne, a SONY takie nie jest - w sumie poza momentami pro-konsumenckich przebłysków nigdy nie było :E 

Natomiast syfu w tym dziale jest tyle, że zwyczajnie nie da się tego czytać. Sprzęt jak sprzęt jest zupełnie w porządku, a dostaje bęcki za idiotyzm corpo, parcie na nadmierne zyski czy lenistwo developerów. I to mi się wybitnie nie podoba. Bo gdyby z konsolą było fizycznie coś nie tak to kumam hejt. Sam wpieniałem się na samolot ps4 czy ps4 pro, przeżywałem ylod lata temu czy wiecznie padające lasery w PS2 Slim. To są powody do jazdy po sprzęcie, a nie corpo guano.

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, voltq napisał(a):

ogólnie co z tymi napędami ? jednak sony specjalnie nie wypuszcza nowych a przeceniają gry cyfrowe? czyli jednak zamierzone działanie ?

Jakkolwiek szalenie to brzmi, nie byłbym zupełnie nastawiony na nie :E dwie duże promki jedna za drugą, brak napędów zmusi niektórych do zakupów, nawet po "zniżkowych" cenach.

Jeżeli dodatkowo od stycznia napędy się pojawią, to będę wręcz pewny że tak to było :E 

Edytowane przez Qrdello
  • Like 1
Opublikowano
W dniu 5.12.2024 o 21:28, voltq napisał(a):

to prawda , ale chodzi mi ze jezeli chodzi o same detale to nie ma takiej roznicy dopiero RT FPS i Rozdzielczosc

GeDRGuZXAAEcJRW?format=jpg&name=medium

Kolejna gra dla ktorej warto kupic PS5 PRO

 

Xbox Series S – 30 FPS i 1080p

Xbox Series X (wydajność) – skalowane 1440p, 60 FPS

Xbox Series X (jakość) – skalowane 2160p, 30 FPS

PlayStation 5 (wydajność) – skalowane 1440p, 60 FPS

PlayStation 5 (jakość) – skalowane 2160p, 30 FPS

PS5 Pro – skalowane 2160p, PSSR, 60 FPS

  • Like 1
Opublikowano

Dodajmy, że z opisu jasno wynika że tv czy monitor bez vrr nie będzie miał trybu 60 fps, będzie to pewnie fizycznie zablokowane. Stąd moje przypuszczenia że gra raczej kreci się wokół 50 fps , bo vrr taki fps jeszcze obleci.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
49 minut temu, azgan napisał(a):

 

Xbox Series S – 30 FPS i 1080p

Xbox Series X (wydajność) – skalowane 1440p, 60 FPS

Xbox Series X (jakość) – skalowane 2160p, 30 FPS

PlayStation 5 (wydajność) – skalowane 1440p, 60 FPS

PlayStation 5 (jakość) – skalowane 2160p, 30 FPS

PS5 Pro – skalowane 2160p, PSSR, 60 FPS

Dla mnie każda gra na premierę na konsolę powinna mieć obowiązkową taką ww rozpiskę na co można liczyć - klatkarz, rozdziałka i tekstury. I to wydawca gry powinien podać, a nie szukać, lub czekać aż DigitalFoundry sprawdzi...

7 godzin temu, voltq napisał(a):

 

:o:o:o  wydać 4500 zł (3499 zł + napęd 1000zł) aby zagrać w gry z PS4 z jakością tekstur 11 letnimi :E game changer :E :E

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Gdyby tak się dało Drivecluba ograć w 60 FPSach to by było piękne. Jest szansa czy to już nigdy się nie stanie?

W ogóle to jest komiczne, że gierka z 2014 roku ma lepsze efekty wizualne niż współczesne "ścigałki" :E

Opublikowano
Godzinę temu, Phoenix. napisał(a):

GOWa dzis zainstalowalem bo kiedys kupilem, inFAMOUS chyba kupie bo nie gralem w to a wydaje sie ciekawe. Tam chyba jest jeszcze jakas 1 czesc tego cos wiedzialem ?

Infamous First Light, jak spodoba Ci się Infamous to ta również.

  • Like 1
Opublikowano
3 godziny temu, Qrdello napisał(a):

Dodajmy, że z opisu jasno wynika że tv czy monitor bez vrr nie będzie miał trybu 60 fps, będzie to pewnie fizycznie zablokowane. Stąd moje przypuszczenia że gra raczej kreci się wokół 50 fps , bo vrr taki fps jeszcze obleci.

 

2 godziny temu, kanon7 napisał(a):

Dla mnie każda gra na premierę na konsolę powinna mieć obowiązkową taką ww rozpiskę na co można liczyć - klatkarz, rozdziałka i tekstury. I to wydawca gry powinien podać, a nie szukać, lub czekać aż DigitalFoundry sprawdzi...

 

Zobaczymy co PS5 PRO potrafi i jak wypadnie PSSR 😁

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...