Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, Roman_PCMR napisał(a):

@GordonLameman Klasztory zdobywales gdzie glownym bossem byl zawsze jakis ksiadz/mnich z wielkim krzyzem

Meh. Nie mogłeś zabijać tych biegających braciszków, a Wikingowie to robili. DEI/WOKE confirmed.

 

A to wszystko żeby ocalić kruche uczucia religijne :) 

 

 

Ale sam fakt, że kompletnie nie pamiętam tych mechanik z mojego przejścia Valhalli świadczy o tym jak słaba to była gra :) 

Edytowane przez GordonLameman
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj był news na ppe, że jakiś japoński mnich oburzał się, że w AC:S można zniszczyć święty garnek w świątyni. Co za dzban:D

Edytowane przez tgolik
  • Haha 2
Opublikowano
13 minut temu, GordonLameman napisał(a):

a Wikingowie to robili. DEI/WOKE confirmed.

Chodziło o pierwszy przykład z brzegu, jeśli chodzi o zmiękczanie gry konsultacjami ;) Kto chce może szukać głębiej, ale generyczność tekstów Ubi jest słaba nawet bez tego.

Ubi bojkotuję od lat z innych powodów, więc "woke" to tylko kolejny powód do nabijania się. Jeśli modderzy ogarną mechaniki w AC:Unity to kiedyś ją kupię, o ile pozbędą się Ubisoft connect, po sprzedaży firmy.

Opublikowano
Teraz, musichunter1x napisał(a):

Chodziło o pierwszy przykład z brzegu, jeśli chodzi o zmiękczanie gry konsultacjami ;) Kto chce może szukać głębiej, ale generyczność tekstów Ubi jest słaba nawet bez tego.

Ubi bojkotuję od lat z innych powodów, więc "woke" to tylko kolejny powód do nabijania się. Jeśli modderzy ogarną mechaniki w AC:Unity to kiedyś ją kupię, o ile pozbędą się Ubisoft connect, po sprzedaży firmy.

No, ale możliwe, że SweetBaby Inc. Poprawiło im te dialogi.

 

 

Nie mówię, że to prawdopdobone :E 

Ale dialogi w grach UBI od lat są tak kiepskie, że gorsze chyba nie mogą być. :E 

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Jeśli miałbym mieć pretensje do kogoś biorącego udział w tworzeniu gier UBI, to nie byłoby to SB tylko pisarze i quest designerzy. Cały dział narracji, twórcy questów do wywalenia na bruk. I to lata temu.

Edytowane przez tgolik
  • Upvote 1
Opublikowano
3 minuty temu, tgolik napisał(a):

Jeśli miałbym mieć pretensje do kogoś biorącego udział w tworzeniu gier UBI, to nie byłoby to SB tylko pisarze i quest designerzy. Cały dział narracji, twórcy questów do wywalenia na bruk. I to lata temu.

Mam takie wrażenie (może mylne), że przy Origins jeszcze się trochę starali i jakieś tam historyjki były - bo przecież wzorowali się na Wiedźminie 3. 

Ale później to już sobie pofolgowali :) 

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Mam takie wrażenie (może mylne), że przy Origins jeszcze się trochę starali i jakieś tam historyjki były - bo przecież wzorowali się na Wiedźminie 3. 

Ale później to już sobie pofolgowali :) 

Później to było tylko wincyj i wincyj.

 

Oni po prostu nie potrafią projektować ciekawych gier.

 

Jadą schematem od X lat i się przejadło.

Edytowane przez Szambo
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Szambo napisał(a):

Oni pro prostu nie potrafią projektować ciekawych gier.

 

Jadą schematem od X lat i się przejadło.

Potrafic to potrafia, a raczej potrafili. Tylko wywalili wszystkich zdolnych scenarzystow i game devow zastrudniajac DEI, LPG, AGD i inne RTV

 

 

Wyciekly pierwsze recki gry. Mozna brac w ciemno ;)  

 

 

911c1dddb5d20f44e774.jpg

Edytowane przez Roman_PCMR
Opublikowano
2 minuty temu, Roman_PCMR napisał(a):

Potrafic to potrafia, a raczej potrafili. Tylko wywalili wszystkich zdolnych scenarzystow i game devow zastrudniajac DEI, LPG, AGD i inne RTV

Mnie też denerwuje przesadne pakowanie DEI, ale Ubisoft głównie poległ w innych aspektach.

 

Szczerze to wolałbym wydać 250 zł na ciekawego Assassyna na 10 godzin rozgrywki niż na tą kaszane na 50-100h

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
46 minut temu, tgolik napisał(a):

Wczoraj był news na ppe, że jakiś japoński mnich oburzał się, że w AC:S można zniszczyć święty garnek w świątyni. Co za dzban:D

Pewnie ten garnek i tak wyglądał na chiński, tak jak na zbroi jasuke, jest napisane "smok" i "smok" szkoda że nie dali "ryż" "ryż". :E 

Zbroja która nie istniała, jest misz maszem japońsko chińskim. :rotfl2:

  • Haha 1
Opublikowano

Na szczęście odpadłem już przy AC1 i jestem tutaj tylko dla beki :E

Nie wiem która to już była część jak kumpel grał ale jak go spytałem, o fajnie, że grasz powiedzmy w "3", a on do mnie, to przecież "4". Ok, wygląda jak poprzednia i pewnie poprzednia tylko mapa większa.

Te gry to już jest kopia kopii + nowe asety i generowane teksty AI i nie dziwię się, że nawet fanom się to przejadło. Czy jakoś mnie dziwi, że dopiero w tej części? Chyba tak, bo to już dawno powinno walnąć. Tylko dodają na mapie więcej znaczników i sztucznie przeciągają grę.

  • Like 2
  • Sad 1
Opublikowano (edytowane)

 

:boink:

 

47 minut temu, GordonLameman napisał(a):

No, ale możliwe, że SweetBaby Inc. Poprawiło im te dialogi.

No pewnie, że tak.

Równie prawdopodobne jak facet zachodzący w ciążę. Albo murzyński samuraj. 🤗

Edytowane przez crush
  • Like 1
  • Haha 1
Opublikowano

Jak by zrobili tą grę jako action RPG osadzony w klimatach fantasy w szeroko pojętej Azji, jakieś fikcyjne państwo itd, to murzyn mógłby być tam nawet Daimyo oraz być przyjacielem Toro Toro, mogliby tam umieścić nawet Samuraja Jacka i Czarodziejki z Księżyca nie było by takich kontrowersji i wpadek.

Opublikowano

To są normalne stawki w AAA teraz. Super tani Wukong kosztował 70 baniek a to powstawało po Chińskich stawkach za roboczo godzinę.


Plus te 400 to tak naprawdę 250 developerka reszta to marketing.

 

Ale i tak przy sprzedaży na poziomie 7-8 milionów sztuk na premierę wyjdą na swoje co jest realne.

Opublikowano (edytowane)

Ciekawe ile zapłacili temu autorowi książki o czarnulku samuraju, który zniknął, gdy prześledzono jego kłamstwa, gdzie w książce cytował swoje prace, czy coś takiego. :E

Ile zapłacili za ten raperski utwór pod marketing, bo przecież gra jest tak czarna, że musi rapować.

A zabrakło kasy na paru Japończyków do konsultacji.

 

Jeśli odjąć piękno świata i parkour, który od Unity stacza się, to dużo tej grze nie zostanie. To w sumie taki hack and slash, ze zbieraniem ekwipunku oraz umiejętności, gdzie moim zdaniem w swoim potencjale powinno być takim lepszym Mirror Edge + Arkham City + Thief, skupionym na daniu powodu do ucieczki lub kombinowania.

Edytowane przez musichunter1x
  • Like 1
Opublikowano
2 minuty temu, michaelius33 napisał(a):

To są normalne stawki w AAA teraz. Super tani Wukong kosztował 70 baniek a to powstawało po Chińskich stawkach za roboczo godzinę.


Plus te 400 to tak naprawdę 250 developerka reszta to marketing.

 

Ale i tak przy sprzedaży na poziomie 7-8 milionów sztuk na premierę wyjdą na swoje co jest realne.

Musieli by 8 mln sprzedać w miesiąc, co jest niemożliwe. :E 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • A od kiedy graniczymy z Federacją Rosyjską ?  Nie mato jak zlot pelikanów tutaj... ale lubię do kawki przejrzeć te wypociny 
    • Sygnatura wszystko przyjmie. Nie byłeś, nie widziałeś  Równie dobrze może siedzieć na jedynym słusznym i mocarnym 1050ti tocząc nierówną walkę z siłami czerwonych   Czasem się zastanawiam czy tacy ludzie jak on nie piszą takich rzeczy dla beki aby wbić szpilę i "pobudzić" rozmówców i mieć z tego niezły śmiech.
    • Skoro ostatnio przeglądałem tą kwestię to podzielę się wnioskami... Do handheldów wchodzą lepsze ekrany IPS na LTPS - lepsza jasność, kolory, GTG... Ponoć trwałość jest teoretycznie gorsza. W telefonach od jakiegoś czasu są obecne, ponieważ ich technologia wykonania zużywa mniej prądu i ma same zalety, poza kosztami i trwałością. Nie wiem jak z monitorami, kiedyś był problem z większymi matrycami oraz uzyskiem.  RG476h właśnie ma LTPS 120hz, 1280 x 960 i Valve mogłoby odświeżyć Steam Deck LCD podobnym panelem + bebechy z OLEDa lub chociaż zmieniona rewizja płyty względem starego LCD, ale nadal 7nm.   GammaOS ponoć znacznie uprzyjemnia korzystanie z retro konsolek, a niedawno zrobili wersję dla układu T820, więc RG476h akurat skorzystał, mimo świeżej premiery. Inne konsole to m.in. seria rg406, rg556, RG cube i Slide..., może jest coś jeszcze. Przy cenie promocyjnej ~650 zł za 476 tracą sens. System również rozwiązuje problemy z nierównym odświeżaniem ekrany, ponieważ standardowo jest trochę ponad 60 / 120hz po przecinku, ale może producent naprawił to w aktualizacji rg476h.   Konsolki emulujące wszystko z PS2 / Gamecube bez problemu mogą kosztować tyle co używany Steam Deck LCD, więc mają niewiele sensu... Szczególni gdy emulator PS2 na androida jest porzucony, będąc w gorszym stanie niż ten x86. T820 radzi sobie z tymi konsolami, ale nie ze wszystkim grami. Ponoć działa trochę lepiej na GammaOS. Do gier 2D lub prostych 3D raczej nie ma sensu brać czegoś ponad T820, chyba że pojawi się Steam dla ARM. Dla emulacji Switcha, można kupić używanego Switch Lite.  Ewentualnie dla 16:9 można kupić Retroid Pocket 5, ale za ~1000 zł. Można uprzeć się na AYANEO z ryzenem... Ale znowu Steam Deck LCD jest już niedaleko tych cen, a brakuje mu tylko lepszego ekranu. Modyfikacja Deck HD jest już lepsza, ale to nadal "stary" ips, bez ltps.   Koniec końców uznałem, że na takie głupotki nie chcę wydawać więcej, a kompromisy trochę nieodpowiadają mi, poza RG476h, gdzie wolę poczekać na więcej opinii użytkowników. Kupiłem używanego Gamesir G8 oraz Samsung a55 na zablokowanej sieci. Wyszło mniej niż RG406h, ale rozmiar jest dość szeroki, a Samsung jeszcze jedzie.
    • Uwielbiam jak inni wiedzą lepiej jak mam swoje pieniądze wydawać.
    • Nikt normalny nie rozbiera nowego GPU ale ja jak postanowiłem w nowej Inno3d 5070ti dnia pierwszego położyć PTMa na rdzeń zauważyłem, że wszystkie cewki były fabrycznie zalane jakąś żywicą do okoła (kolor przezroczysto-mleczny). Wątpię aby mi się to przewidziało, chociaż robiłem to po nocy zmęczony jak koń po westernie. Może to tutaj tkwi cała magia... a może nie. Tak czy srak nie znam przypadku głośnych cewek w Inno3d co traktuję jako wartość dodaną. No i zawsze jest dupochron w postaci 14 dniowego zwrotu jakby rzeczywiście miało się mega pecha. A tak na marginesie, uwielbiam prosty industrialny styl, więc akurat design Inno3d mnie urzeka. To taki Glock wśród GPU  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...