Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
27 minut temu, Palladino1990 napisał(a):

Faktycznie jest RT only? Navi 1 I Pascal poległy? Czy jednak tylko adnotacja w wymaganiach a uruchomi się na kartach bez sprzętowego RT. Pewnie trzeba czekać na testy

Avatar Frontiers of Pandora też jest tylko RT only 😉

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
10 godzin temu, Jaycob napisał(a):

Jeszcze nie zwariowałem, aby dopłacać do GP 200zł. :E I na pewno nie będę wspierał tego rakowego trendu grania 3 dni wcześniej. :)

Ja wręcz przeciwnie zawsze bardzo chętnie płacę aby pograć wcześniej. ;)

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Jaycob napisał(a):

Ta gra wychodzi także na Series S, więc nie przyjmowałbym się RT. Skoro tam zadziała to na mocniejszych PC tym bardziej.

XSS korzysta z tej samej generacji GPU co XSX - RDNA2 (RX6000), więc posiada sprzętowa obsługę RT. 

2 godziny temu, azgan napisał(a):

Avatar Frontiers of Pandora też jest tylko RT only 😉

Hmmm? Avatar ma w minimalnych karty bez RT.

 

Edytowane przez Lypton
Opublikowano
3 minuty temu, Lypton napisał(a):

Hmmm? Avatar ma w minimalnych karty bez RT.

Avatar akurat ma wersję software oraz hardware RT. 

Można to wymusić (test DF) jak gra działa po dezaktywowaniu sprzętowe wsparcia RT 

Opublikowano
7 minut temu, Stjepan napisał(a):

Grałem w tego Avatara, typowa ubigra, nic nadzwyczajnego, a RT bardziej mi się podoba w CP2077.

No to jest raczej oczywiste.
RT to oświetlenie, więc porównywanie tych dwóch gier przy ocenie RT, to trochę jak stwierdzenie - "a światło w realu, to mi się jednak bardziej podoba w Los Angeles, niż... w lesie". ;)

Opublikowano
2 godziny temu, Fatality napisał(a):

Mielibyśmy RT w każdej grze zaimplementowane na stałe (...)

Jak ja uwielbiam takie fachowe, obiektywne i bezstronne komentarze.
Po prostu od razu czuć fachowca na dystans.

 

 

2 godziny temu, Fatality napisał(a):

Mielibyśmy RT w każdej grze zaimplementowane na stałe jeśli deweloperzy skupili by się chociaż troszkę na optymalizacji (...)

Czyli rozumiem, że doginanie sprzętów, to nie technika liczenia światła, i nie obciążanie sprzętu X* większą ilością obliczeń, tylko... brak optymalizacji.
Kurde. Nie wpadłbym na to.

 

 

2 godziny temu, Fatality napisał(a):

jeśli deweloperzy skupili by się chociaż troszkę na optymalizacji a gracze nie byli by dymani od lat przez NV, (...)

Ufff. Czyli winnych mamy dwóch. Devsi i NV.
Czyli tory były złe i podwozie... też było złe.

 

 

2 godziny temu, Fatality napisał(a):

(...) NV, która serwuje ludziom karty dla impotentów z obciętym rdzeniem do granic możliwości i to za cenę premium.

No i mamy trzeciego do kompletu - klienta NV. Czyli wszyscy są źli. Devsi, nv i gracze.
I gdyby tylko te trzy elementy wyeliminować, to już mielibyśmy RT zaimplementowane w każdej grze. :)
Bardzo to jest mądre przemyślenie i głębokie.

 

Jak te słynne w kryzysie: 
" Gdybyśmy mieli blachę, to zarzucilibyśmy Europę konserwami, ale nie mamy mięsa..." :) 

 

Jestem ciekawy, GDZIE BYŁBY dziś GAMING (?), RT (?) i postęp, gdyby nie ta znienawidzona NV?! :)
Pewnie w jaskini, albo innym bastionie AMD & Intela, które w ogóle mają wywalone na RT.

 

I... co ma do tego wszystkiego impotencja?

 

 

Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

No i mamy trzeciego do kompletu - klienta NV. Czyli wszyscy są źli. Devsi, nv i gracze.

16 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

I... co ma do tego wszystkiego impotencja?

Tyczyło się to wykastrowanych kart średniej-wysokiej półki

 

16 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Czyli rozumiem, że doginanie sprzętów, to nie technika liczenia światła, i nie obciążanie sprzętu X* większą ilością obliczeń, tylko... brak optymalizacji.

Tak - ostatnio jest wysyp gier na UE5, które są kompletnie niezoptymalizowane i nie tyczy się to samego RT ale też wydajności w rasterze. Różnica w nowym Horizonie vs najładniejsze gry na UE5. Różnica ze względu na RT jest. Wystarczy wyłączyć RT i Horizon z 2x niższymi wymaganiami wygląda lepiej. I to porównując grę z otwartym światem vs jakaś tunelówka

 

Można wybaczyć jedno albo drugie, ale w połączeniu z jakością samych gier + cenami kart graficznych to rynek jest na granicy załamania. Chyba, że przyjmujemy że 1080p+60hz z 2009 roku to wystarczający standard na dzisiejsze czasy. Wtedy można pograć w rozsądnych pieniadzach

 

 

Edytowane przez Fatality
Opublikowano
7 minut temu, Fatality napisał(a):

Tak - ostatnio jest wysyp gier na UE5, które są kompletnie niezoptymalizowane i nie tyczy się to samego RT ale też wydajności w rasterze.

Problem gier na UE5 dotyczy optymalizacji od strony cpu. Co przekłada się na resztę. 

Opublikowano (edytowane)
Opublikowano (edytowane)

Te slajdy od Nvidii :E

 

No, ale..

 

Stalker bez grama RT wyszedł im tak:

stalker-2-heart-of-chornobyl-geforce-rtx

 

A tak Indiana:

indiana-jones-and-the-great-circle-gefor

Kapkę lepiej 8:E

 

Tylko należy pamiętać, że to nie są słupki z PT, a z podstawowym RT w zwykłym trybie, tam ma być chyba tylko jakaś forma GI realizowana za pomocą RT, no ale co by nie było GI swoje i tak wymaga.

 

"On December 9th, Full Ray Tracing will further upgrade Indiana Jones and the Great Circle on PC. Also known as Path Tracing, Full Ray Tracing is a demanding but highly accurate way to render light and its effect on a scene, used by visual effects artists to create film and TV graphics that are indistinguishable from reality."

 

Już kolejny raz czytam, że PT ma wejść 9tego, czyli ci co kupili grę z wczesnym dostępem PT odpalą dopiero z patchem 9tego grudnia? 8:E

Edytowane przez lukadd
  • Haha 4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...