Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

No, nie widzę inaczej.
Raczej oczywista oczywistość (na logikę).

Słuchając podcastu UV i Rysława na moment jak grali nie dało się, mam nadzieję że to przeoczenie i był już patch który na to pozwoli (pomijam zabawę z podmianą plików)

 

swoją drogą srogo tam buildów mają do tej gry nawet dla Lucasfilm

https://steamdb.info/app/2677660/depots/

Edytowane przez Blacktiger
Opublikowano
1 godzinę temu, Reddzik napisał(a):

Ta gra mnie tak nie kręci, gdyby to jeszcze była Lara :lovin: a tak facet z machającymi rękoma? Nie tędy droga.:cenzura:

Lara ma swoje grobowce, Indy swoje i Nathan też pozwiedzał. Wolę taką różnorodność niż mieć tylko jedną postać :cool:

 

Indiana strzela z bicza od 1982 roku, gdy Lara pojawiła się dopiero w 1996 jako nastolatka :gordon: i to on jest prekursorem takich gier, mimo że w 3D zobaczyliśmy go dopiero 3 lata po pierwszym Tomb Raider (1996r), w Infernal Machine.

41 minut temu, ODIN85 napisał(a):

12-13h fabuła. Z pobocznymi 20.

Pewnie robiąc speedrun-a można w tyle godzin skończyć, ale z recenzji wynika, że jest dużo sekretów i są misje poboczne, więc ja obstawiałbym +30h z eksploracją.

  • Upvote 1
Opublikowano
32 minuty temu, Blacktiger napisał(a):

Słuchając podcastu UV i Rysława na moment jak grali nie dało się, mam nadzieję że to przeoczenie i był już patch który na to pozwoli (pomijam zabawę z podmianą plików)

Oj. To wybacz Kolego! Przegapiłem.
Przez myśl by mi nie przyszło, że tak oczywista rzecz może być niemożliwa do odpalenia.

 

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Oj. To wybacz Kolego! Przegapiłem.
Przez myśl by mi nie przyszło, że tak oczywista rzecz może być niemożliwa do odpalenia.

Nie no spoko nic się nie stało, czasem decyzje devów są co najmniej dziwne, liczę że owe organicznie było do kopii recenzenckich aczkolwiek nie takie głupotki już się widziało, pewnie jakiś pacz to ogarnie a jak nie no cóż dłubanie w plikach zostanie i tylko graczy na konsolach szkoda...

 

nie no kurde nie zrobią takiego babola....

Edytowane przez Blacktiger
  • Like 1
Opublikowano
4 minuty temu, zozolek napisał(a):

Czas na przerwę od Stalkerka i do świąt zabawa z kapelusznikiem 😁.

 

 

fakt stalker grubo mnie styrał, trzeba jakąś odskocznie żeby wrócić mentalnie na właściwe tory :stukniety:

Opublikowano (edytowane)

Zerknąłem na materiał od DF i kuźwa ogólnie na prawdę dobrze to ogarnęli na xboxie.
Oczywiście są jakieś wpadki wymagające połatania jeśli chodzi o cutscenki są mocne skoki frametime. Zobaczymy czy i co będzie ogarnięte w patchu day one.

 

Ale ogólnie gameplay i to z RTGI ogarnęli w stabilnych 60 klatkach i średniej ~1800p rozdzielczości :E Wiadomo, że tam dochodzi np. VRS optymalizujący, ale jak na konsolkę petarda i tak jeśli chodzi o to co osiągnęli.
Jednak ten silnik to kozak, szkoda, że więcej gierek na nim nie powstaje.

Edytowane przez lukadd
  • Like 1
Opublikowano
42 minuty temu, lukadd napisał(a):

Zerknąłem na materiał od DF i kuźwa ogólnie na prawdę dobrze to ogarnęli na xboxie.
Oczywiście są jakieś wpadki wymagające połatania jeśli chodzi o cutscenki są mocne skoki frametime. Zobaczymy czy i co będzie ogarnięte w patchu day one.

 

Ale ogólnie gameplay i to z RTGI ogarnęli w stabilnych 60 klatkach i średniej ~1800p rozdzielczości :E Wiadomo, że tam dochodzi np. VRS optymalizujący, ale jak na konsolkę petarda i tak jeśli chodzi o to co osiągnęli.
Jednak ten silnik to kozak, szkoda, że więcej gierek na nim nie powstaje.

A jak dziala na PS5?? :red:

Opublikowano
1 godzinę temu, pieciak napisał(a):

fakt stalker grubo mnie styrał, trzeba jakąś odskocznie żeby wrócić mentalnie na właściwe tory :stukniety:

Dotarłem do instytutu i również mam ochotę na przerwę. 

Dziś również POE2 ale drzewko umiejętności już mnie przytłacza 😁

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • I ja się skusiłem czytając Wasze opinie tak chwalicie ale jeszcze nie grałem 😉
    • Teoretycznie żaden, bo to złącze nie nadaje się do niczego, skoro przy niższym poborze też jest pajacerka. W praktyce brać takie, gdzie piny nie cofają się w kostce i każda żyła jest w jakimś oplocie. Wtedy nie będą się tak grzać i luzować przy okazji.   Bawię się z tym od kilku dni i widzę, że tylko to może zminimalizować sytuacje fajerwerków. Czy istnieją takie, które się nie cofają? Nie wiem. Sam zamówiłem customa, bo nie ma kabli do mojego zasilacza a już tym bardziej kątowych. W ciemno innych producentów nie będę podłączał jak się okaże, że pinout w zasilaczu inny.   Na suprimie normalnie tego kabla używałem. Przy astralu dopiero zobaczyłem, że coś nie tak. Na stocku odpalając cyberpunka 5 diod na czerwono i skoki od 3 do 12A.  Przy UV do 400W trochę lepiej, ale dalej wystarczające skoki, żeby sobie mrugały.    Nie wróciłbym już do karty bez monitorowania 
    • Czekałem na to i teraz na spokojnie będę mógł sobie ograć pełny prodókt i w niższej cenie 😁👍    
    • https://www.purepc.pl/nvidia-dostawy-pakiety-aib-pamiec-vram-kryzys-karty-graficzne "NVIDIA całkowicie wycofuje się z dostarczania kości GDDR7 w pakietach AIB, czyli zestawów chipów GPU i pamięci VRAM dla partnerów odpowiedzialnych za produkcję kart graficznych GeForce RTX 5000 z rodziny Blackwell. Powodem jest to, że producenci pamięci: Samsung, Micron i SK hynix, nie są w stanie zaspokoić popytu na układy konsumenckie. Rosnące zamówienia na pamięć operacyjną dla rynku sztucznej inteligencji zapewniają im wyższą marżę i stabilniejszy dochód, przez co priorytety produkcyjne zostały przesunięte. Według informatora "Golden Pig" NVIDIA nakazała swoim partnerom samodzielne pozyskiwanie kości GDDR7 potrzebnych do produkcji kart graficznych."
    • Napisalem u mnie jest 2-4% po przesunieciu POWER LIMITU. I tak też było.  Bo to wczesniej sprawdzalem. Natomiast napisalem CI jak krowa na rowie ze sa GPU ktore dobijaja do 1.1V albo nawet wyzej i one potrzebuje wiecej PL i to jest dosc czeste w konstrukcjach chlodzonych woda albo w drozszych kartach typu Astral      Dałem Ci przyklad ze 5070Ti najczesciej dostanie 1-2%, ALE jak masz 8% (chociaz powątpiewam że po samym przesunieciu PL masz az 8% ale niech Ci bedzie)to oczywiscie SUPER najwidoczniej masz rdzen 1.07 lub 1.08V czyli max jaki sie moze trafic.  Masz zestawienie 5080 FE 8250pkt vs 5070Ti asus prime 6800pkt po OC i przesunieciu PL z 20% robi sie 30%. Bo tak reaguja na to GPU z wyższym napieciem rdzenia.  Skończ wreszcie bo sam to zaczales. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...