Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
1 minutę temu, Kadajo napisał(a):

Poza Tym ze jest ciemniej tam gdzie sa cienie i tym że wydajność spadła o 80% to cos sie zmienilo ? :smiech:

Może i nie widać że jest ładniej ale przynajmniej działa 🤭

Opublikowano

Jednak regulacji nie ma za wiele jeśli chodzi o PT. Główny suwak nie reguluję jakości czy tam ilości promieni. Po prostu na kolejnym poziomie załącza dodatkowy efekt.

 

Czyli w zasadzie mamy 3 opcje/efekty PT on, albo off.

Opublikowano
2 minuty temu, azgan napisał(a):

Cyberpunk 2077 nie miał z tym problemu 😉

Jak to nie jak ludzie jeszcze na pclabie wynajdowali/robili statyczne screeny i pokazywali, że prawie nie ma różnic :E I po co to komu.


W jednych miejscach były mniejsze w innych większe również w CP. RT robi real time niezależnie od zmiennych oświetleniowych i najlepiej sobie to w ruchu jak się zmienia wszystko w grze oglądać :E

Opublikowano
3 minuty temu, JeRRyF3D napisał(a):

Ten dalej swoje z tym CP.

W sumie to bardziej poziom Uncharted niż Cyberpunka więc masz rację 🤭

1 minutę temu, lukadd napisał(a):

Jak to nie jak ludzie jeszcze na pclabie wynajdowali/robili statyczne screeny i pokazywali, że prawie nie ma różnic :E I po co to komu.


W jednych miejscach były mniejsze w innych większe również w CP. RT robi real time niezależnie od zmiennych oświetleniowych i najlepiej sobie to w ruchu jak się zmienia wszystko w grze oglądać :E

Na odbiciach było widać i to w sumie najważniejsze 

Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, azgan napisał(a):

Na odbiciach było widać i to w sumie najważniejsze 

Czyli w Indianie, gdzie ma się odbijać? W klepisku? :)
Błędne koło (i mylenie tematu). 
Jak jest nay...ne gówna i wszystko się świeci, jak psu jajca, to jest sapanie, że wszystko się świeci jak psu jajca (no ale RT widać!).
Ale jak jest grafa bez wody, posadzek, i świecidełek, to sapanie, że... "łe, a co to za RT, że nic nie widać !" :)

No to zdecydujta się! ;)

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano

I tak dobrze, bo jeszcze nie dawno nie do pomyślenia było, że sobie ktoś będzie mógł PT odpalić na karcie graficznej w swoim komputerze. Tak, że to dalej pieść przyszłości, ale fajnie, że powoli można sobie to chociaż potestować na własnej skórze, nie koniecznie przechodzić grę z PT.

  • Like 1
Opublikowano

Ogólnie jakby ktoś nie zauważył to w tej grze bez PT w podstawowym trybie jest GI realizowane za pomocą RT i całkiem przyzwoicie działa na dzisiejszych sprzętach.

PT będzie zarzynać bo jest po prostu bardzo wymagające :E

  • Like 2
Opublikowano
52 minuty temu, lukadd napisał(a):

@PaVLo 

Weź jak możesz w wolnej chwili sprawdź czy po włączeniu RT Sun Shadows dalej są takie masakryczne doczytywania cieniowania jak bez tej opcji, czy jednak coś to poprawia względem zwykłego trybu.

To już jutro, bo obowiązki wezwały 🙄

 

Ale raczej wszystkie cienie miałem na maxa i nie zauważyłem, aby doczytywało przy obracaniu kamery. Szkoda, że generator klatek robi takie opóźnienia przy poruszaniu myszką 🙄

Opublikowano
34 minuty temu, JeRRyF3D napisał(a):

Czyli w Indianie, gdzie ma się odbijać? W klepisku? :)

Jasne że tak tam masz masę miejsc gdzie mogą się pojawić odbicia np. kałuż lub inne mokre powierzchie ale tutaj wystarczy że wspomni się PT i niektóre osoby mają mokro w innych miejscach 🤭

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...