Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
1 minutę temu, cichy45 napisał(a):

Nie ma na co liczyć że po 2 latach topowe GPU będzie na luzie śmigać w 4K.

Stary, jak by Wukong na premierę działał tak jak teraz Indiana, to bym się nawet nie odzywał. Ale Indiana wygląda słabo, a nie działa :D

Opublikowano
7 minut temu, Kadajo napisał(a):

Dobrze, że użyłeś słowa naprawił, bo te cienie nie potrzebowały absolutnie PT gdyby zostały wykonane jak należy :D

Cienie z pt wyglądają bardziej naturalnie. Lepsze są i przy tym mają lepsze zasięgi.

Opublikowano
3 minuty temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Stary, jak by Wukong na premierę działał tak jak teraz Indiana, to bym się nawet nie odzywał. Ale Indiana wygląda słabo, a nie działa :D

Wukong działa dużo lepiej. Miałem jakiś bug że dopiero jak zmieniłem obraz na Okno to dodało 30fps:o

Opublikowano
5 minut temu, lukadd napisał(a):

Cienie z pt wyglądają bardziej naturalnie. Lepsze są i przy tym mają lepsze zasięgi.

To nie ma żadnego znaczenia w tym przypadku.

Ja się pytam czemu cienie bez PT są tak skopane ?

Przecież to ewidentna fuszera. I sugeruje ze oni się kompletnie do tego nie przyłożyli wiedząc ze zaraz wprowadza PT z lepszymi cieniami.

Tylko co mają powiedzieć właściciele konsol.
 

I wogle od kiedy to porządne, naturalne cienie wymagają PT :hihot:

  • Like 2
Opublikowano

Dobra, sprawdziłem u mnie, natywne 1440p + DLAA daje 50-60 FPS, + FG daje ~80 FPS w dżungli. Jest bug - DLSS FG wyłącza się w cutscenkach, aktywne jest tylko kiedy sterujemy postacią :E taki sam case jak w Horizon Forbidden West był na premierę. 

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Stary, jak by Wukong na premierę działał tak jak teraz Indiana, to bym się nawet nie odzywał. Ale Indiana wygląda słabo, a nie działa :D

Mi się Indiana bardziej podoba niż wukong graficznie. Tam był unreal, i gra wyglądała jak każda inna gra na unrealu tylko z innymi assetami. 

Teraz, Kadajo napisał(a):

To nie jest bug :E

Apple tak się tłumaczy, ale powinniśmy mieć większe standardy :) No i w Horizon to naprawili, to tutaj też to pewnie zrobią.

Edytowane przez cichy45
Opublikowano

Ja tylko przypomne dla tych co narzekaja na wydajnosc, PT to opcja, a nie przymus ;)

1 minutę temu, cichy45 napisał(a):

Jest bug - DLSS FG wyłącza się w cutscenkach, aktywne jest tylko kiedy sterujemy postacią

W wielu grach tak bylo na poczatku, napewno to poprawia pozniej.

Opublikowano
6 minut temu, Kadajo napisał(a):

To nie ma żadnego znaczenia w tym przypadku.

Ale ja się pytam czemu cienie bez PT były tak skopane ?

Przecież to była ewidentna fuszera. I sugeruje ze oni się kompletnie do tego nie przyłożyli wiedząc ze zaraz wprowadza PT z lepszymi cienami.

Tylko co mają powiedzieć właściciele konsol.

 

To są pewnie właśnie pozostałości konsolowej optymalizacji :E

 

Może z czasem poprawią, bo po za niskim zasięgiem cieni i pop in ogólnie całkiem nieźle to w całokształcie wygląda nawet w podstawowej wersji bez PT.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
48 minut temu, azgan napisał(a):

Ma znaczenie co widać nawet po PS5 PRO gdzie na Radeonie poprawili wydajność właśnie w RT

Przytoczysz jakieś wartości? O ile poprawili?
Pewnie jakiś promil (?), żeby nie było dymu, że ktoś kupuje PRO i dostaje to samo.

 

 

40 minut temu, PiPoLiNiO napisał(a):

No i stało się, pierwsza gra która zarżneła mi 4090, nawet dlss i generator nie pomagaja, 44-60 fps , ale głownie 50 ;/ Gierka niegrywalna. Nawet tryb balans dlss niewiele daje...

Tam powinny być takie suwaczki / przesuwaczki.
Przesuń sobie każdy TURBO ULTRA WARIAT o jedno oczko w lewo.
 Powinno pomóc. ;)

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano
2 minuty temu, JeRRyF3D napisał(a):

Przytoczysz jakieś wartości? O ile poprawili?

PROsiak ma bardzo usprawnione RT ale nie ma jeszcze white paper bo zapewne bedzie jak wyjdzie RDNA4 ale na przykladzie spidermana 2 przy tej samej ilosci klatek gra ma o niebo lepsze odicia, dodana okluzje oraz cienie RT. Przyklad Fortnite tez pokazuje jak bardzo wzrosla moc co mozna zoabczyc na filmie DF bo w tej grze poprawili glownie RT bez uzycia PSSR.

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Spiderman 2 na ps5 pro ma stutter przy przejściach, czego nie ma na zwykłym ps5. Także postęp znaczny :D

Nie ma zadnego stuteru, moze mial na premierowa latke ale juz dawno poprawili wiele rzeczy w tym migotanie i nie o tym byla mowa ;) Zreszta to watek o indianie.

Edytowane przez Phoenix.
Opublikowano
Godzinę temu, JeRRyF3D napisał(a):

Przytoczysz jakieś wartości? O ile poprawili?
Pewnie jakiś promil (?), żeby nie było dymu, że ktoś kupuje PRO i dostaje to samo.

 

 

Jasne, proszę bardzo :toast:

https://ithardware.pl/aktualnosci/playstation_5_pro_poznalismy_poziom_wydajnosci_w_rasteryzacji_i_ray_tracingu-34860.html

 

https://wccftech.com/playstation-5-pro-4x-performance-ray-tracing-path-tracing/

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


×
×
  • Dodaj nową pozycję...