azgan 831 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia Teraz, ODIN85 napisał(a): Aha czyli fabuła to nie jest najważniejszy element gry. Dobrze wiedzieć Dla mnie jest ale na szczęście fabularnie jest wystarczająco angażująca żeby grać dalej a nie taka słabizna jak w S.T.A.L.K.E.R 2 😁
ODIN85 630 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia Może na trudnym to ma sens żeby postać dopakować. Na normalu nie ma takiej potrzeby.
lukadd 563 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia 3 minuty temu, azgan napisał(a): Sam ten filmik zamieściłem w temacie o Ray Tracingu w grach i widzę go już 3x ale mniejsza o to bo teraz sam gram i mogę ocenić na własne oczy to co widzę i właśnie to robię. Biorąc pod uwagę jakie wymagania ma ta gra głównie z PT to jest śmiech na sali a idTech w Doom Eternal ma lepsze odbicia z RT niż Indiana z PT i przy tym dużo więcej klateczek. Nie ma się absolutnie czym podniecać, gra owszem jest ładna ale nic więcej. Ten filmik był już dawno, jest dla przypomnienia i pokazuje z grubsza co robi PT jakby ktoś zapomniał Bo wielu zapomina Wymagania są normalne jak na PT w obecnej postaci. A jeśli chodzi o podstawkę to mamy tu RTGI którego nie da się wyłączyć i działa w swoim zakresie nawet na średnio słabszych GPU.
azgan 831 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia Teraz, lukadd napisał(a): Wymagania są normalne jak na PT w obecnej postaci. Nie są normalne, Cyberpunk 2077 działa i wygląda dużo lepiej nawet ten Alan Wake 2 robi większe wrażenie i również działa lepiej. Tutaj nie ma czego bronić bo idTech to jest jeden z najwydajniejszych silników na rynku przynajmniej w rękach idSoftware i taki Doom Eternal działa praktycznie na wszystkim i wygląda również zacnie pomijając zupełnie inny styl graficzny. 1
lukadd 563 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia Nie widzę, aby w AW2 były mniejsze wymagania z PT, szczególnie, że tam niektóre elementy jak np. cześć odbić jest przy PT dalej wspomagana SSR Weź przestań
azgan 831 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia Teraz, lukadd napisał(a): Nie widzę, aby w AW2 były mniejsze wymagania z PT, szczególnie, że tam niektóre elementy jak np. cześć odbić jest przy PT dalej wspomagana SSR Weź przestań Ja widzę u sobie na sprzęcie jak działają i wyglądają oba tytuły więc to mi wystarczy, opowieści nie są mi do niczego potrzebne bo sam mogę to sprawdzić 😉 Słabo na STEAM https://ithardware.pl/aktualnosci/indiana_jones_i_wielki_krag-37207.html
Roman_PCMR 120 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia 40 minut temu, lukadd napisał(a): Cóż tak to jest jak się ma limit na godziny spędzane przy kompie bo żona szykuję inne i według niej bardziej wartościowe zadania dla łowcy przygód. Zadania poboczne są wtedy nie do ominięcia, a pochłaniające masę czasu Zona, dzieci, praca czy inne bzdury to zadna wymowka. Przepros, obiecaj poprawe i nie przynos wstydu PCMR. 1 5
lukadd 563 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia 4 minuty temu, azgan napisał(a): Ja widzę u sobie na sprzęcie jak działają i wyglądają oba tytuły więc to mi wystarczy, opowieści nie są mi do niczego potrzebne bo sam mogę to sprawdzić 😉 Nic na to już nie poradzę jak widzisz Indiana ma obecnie premierowo nawet lepszą wydajność PT od ponad rocznego AW2 po patchach 6 minut temu, Roman_PCMR napisał(a): Zona, dzieci, praca czy inne bzdury to zadna wymowka. Przepros, obiecaj poprawe i nie przynos wstydu PCMR. Patch na żonę już był tutaj podawany. Jak ktoś jeszcze jest pod butem to tylko korzystać. Zacytuję patcha, możecie ściągać do woli 7 godzin temu, DżonyBi napisał(a): 2
Jaycob 551 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia 39 minut temu, ODIN85 napisał(a): Aha czyli fabuła to nie jest najważniejszy element gry. Dobrze wiedzieć Nie jest. Gameplay >> Fabuła. 1 2
JeRRyF3D 559 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia 35 minut temu, lukadd napisał(a): Ten filmik był już dawno, jest dla przypomnienia i pokazuje z grubsza co robi PT jakby ktoś zapomniał Bo wielu zapomina Ale jest... nudny. Polecam ten. Już go na Labie podpinałem kiedyś. 2
lukadd 563 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia Ta, ale tego niestety to 99% tutaj się udzielających nie ogarnie
JeRRyF3D 559 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia (edytowane) 23 minuty temu, Roman_PCMR napisał(a): Zona, dzieci, praca czy inne bzdury to zadna wymowka. Przepros, obiecaj poprawe i nie przynos wstydu PCMR. Ależ oczywiście! To jak z alkoholem! Potrzebna jest konsekwencja i regularność. Codziennie! A nie, że dziś mi się nie chce! Edytowane 10 Grudnia przez JeRRyF3D 1
azgan 831 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia 23 minuty temu, lukadd napisał(a): Nic na to już nie poradzę jak widzisz Indiana ma obecnie premierowo nawet lepszą wydajność PT od ponad rocznego AW2 po patchach Patch na żonę już był tutaj podawany. Jak ktoś jeszcze jest pod butem to tylko korzystać. Zacytuję patcha, możecie ściągać do woli Zarówno Cyberpunk 2077 jak i Alan Wake 2 działa u mnie lepiej z PT niż Indiana Jones, tyle kończąc temat bo będzie dalej gra w ping ponga.
JeRRyF3D 559 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia No! W końcu na temat i zakumałeś, że RT to gra w ping-ponga... światłem / promieniami. 1
lamparcicho 458 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia Godzinę temu, ODIN85 napisał(a): Aha czyli fabuła to nie jest najważniejszy element gry. Dobrze wiedzieć Nigdzie niczego takiego nie napisałem. Zresztą:
Jaycob 551 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia Jak gracie w tą grę, stealth czy w stylu rambo? Ja staram się przejść cichaczem dany etap, ale przyznam szczerze, że walka jakimiś narzędziem (nie ma to jak przywalić i złamać patelnię na jakimś faszyście ) sprawia większą frajdę. Mi się wydaje, że te A.I. specjalnie jest takie głupie, aby gracze się za bardzo nie frustrowali.;) No i ani razu nie użyłem broni palnej. Irytują mnie jeszcze psy - wiem, wiem, to kanoniczne, ale mogłaby być jakaś opcja znokautowania, a nie, że nic nie można zrobić.
azgan 831 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia 1 minutę temu, Jaycob napisał(a): Jak gracie w tą grę, stealth czy w stylu rambo? 50/50 1
lamparcicho 458 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia 80/20 na korzyść skradania, raz tylko w jednym namiocie jak jeszcze nie miałem przebrania to się rzuciło się na mnie kilkunastu typa i poczułem się prawie jak Tyson, cały stosik znokautowanych nazioli się uzbierał 1
Roman_PCMR 120 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia 5 minut temu, Jaycob napisał(a): Jak gracie w tą grę, stealth czy w stylu rambo? Ja staram się przejść cichaczem dany etap, ale przyznam szczerze, że walka jakimiś narzędziem (nie ma to jak przywalić i złamać patelnię na jakimś faszyście ) sprawia większą frajdę. Mi się wydaje, że te A.I. specjalnie jest takie głupie, aby gracze się za bardzo nie frustrowali.;) No i ani razu nie użyłem broni palnej. Irytują mnie jeszcze psy - wiem, wiem, to kanoniczne, ale mogłaby być jakaś opcja znokautowania, a nie, że nic nie można zrobić.
Jaycob 551 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia 1 minutę temu, lamparcicho napisał(a): 80/20 na korzyść skradania, raz tylko w jednym namiocie jak jeszcze nie miałem przebrania to się rzuciło się na mnie kilkunastu typa i poczułem się prawie jak Tyson, cały stosik znokautowanych nazioli się uzbierał Właśnie. Stanowczo za mało opcji do skradania się! Mogłaby być możliwość przebrania się np. w żołnierza jak w Hitmanie. Albo jakiś gwizdek przyciągający uwagę czy fajne miejsce, gdzie można byłby się ukryć i znokautować przeciwnika. Skradanie tutaj jest bardzo ograniczone. À propos kilkunastu typa to w Watykanie nic złego nie robiłem i nagle zaczęli mnie gonić chyba wszyscy.
PaVLo 397 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia Ja cały czas skradam się, ale jak chcę wyczyścić lokację, to prowokuję przeciwników rzucając gdzieś przedmioty lub daje im się zauważyć, potem walka. A tego to @ODIN85 pewnie nie znalazł, bo to osobna misja i trzeba skojarzyć kilka faktów 2
azgan 831 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia Godzinę temu, JeRRyF3D napisał(a): No! W końcu na temat i zakumałeś, że RT to gra w ping-ponga... światłem / promieniami. Powiem tak Horizon Forbidden West zrobił na mnie większe wrażenie światłem bez RT niż Indiana Jones z PT. Mało mnie interesuje jak to zostało zrealizowane skoro wygląda i działa wyśmienicie 😉
JeRRyF3D 559 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia (edytowane) 24 minuty temu, azgan napisał(a): Powiem tak Horizon Forbidden West zrobił na mnie większe wrażenie światłem bez RT niż Indiana Jones z PT. Ty ciągle brniesz z uporem maniaka, że czegoś nie widzisz, że coś dla Ciebie wygląda lepiej / gorzej (bo tak można to czuć). I ciągle nie możesz, albo nie chcesz zrozumieć, że RT wcale nie oznacza LEPIEJ! RT oznacza a) prawdziwiej b) prościej do uzyskania super efektu. Jeżeli będziesz poruszał się w scenie otwartego świata, ze słoneczkami, flarami i innymi oczojebami, to ten świat będzie ładny (ale sztucznie generowany). Jeżeli będziesz poruszał się po piwnicy w mroczny dzień z RT, to pomimo tego, że to RT, będzie mrocznie, szaro, buro i "brzydko". RT to nie gwarant "ładności". To sposób generowania światła. I na tym kończę. 24 minuty temu, azgan napisał(a): Mało mnie interesuje jak to zostało zrealizowane skoro wygląda i działa wyśmienicie 😉 Takie wyparcie jest zupełnie normalne. Co drugi nie wie, jak działa komórka - a używa. Co druga gospodyni, nie kuma i nie interesuje jej, jak działa pralka albo mikrofalówka - po prostu jej używa. Świat gamingu bez Twojej wiedzy, jak działa RT, też przeżyje. Edytowane 10 Grudnia przez JeRRyF3D 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się