Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 864
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, ryba napisał(a):

Relatywnie to mozna powiedziec, ze bardziej ~6 lat (od momentu posiadania prototypow obecnych konsol). Wczesniej to mogli pracowac nad konceptami i jakas baza. Ale prawdziwa praca to poczatek obecnych konsol.

Take-Two poinformowało w grudniu 2023 roku (po premierze trailera) że GTA VI zaczęli tworzyć „na papierze” od 2012 r. a tak z kopyta / mocno ruszyli pod koniec 2018 r czyli po premierze RDR2. Więc 7 lat mocno, a cokolwiek od 13 lat :E 

Każdą grę tworzy się na PC, a potem tnie pod konsole. 
Jeżeli jest jak twierdzisz - to jak CD Projekt Red  tworzy Wiedźmina 4 na nową generację - jak nowa generacja to „śpiew przyszłości” za 3 lata? :E 

2 godziny temu, lukadd napisał(a):

To tylko plotkarskie serwisy tak snuły.  Brak trailera po nowym roku to już zapalała się lampka ostrzegawcza.

 

Pewnie teraz będą cieli fizykę i optymalizowali, aby jako tako to chodziło na PS5 z słabym prockiem :E A później wersja na PCty i konsole nowej generacji 

Baju, baju - a nie trailer… 

Gra tworzona od 2012/2018 roku (ww szczegóły), powodem przełożenia jest premiera Mafii 4 i Borderlands 4 - tego samego właściciela (Take-Two). Rzucili 3 znane marki to muszą je rozdzielić, a szybciej wydać coś „prostszego”. 
Jeśli optymalizacja ma być pod CPU PS5, to szybciej 10 razy więcej roboty mają pod 4TF/10GB RAM Xbox Series S :E 

 

Suma sumarum szkoda że jest przesunięcie - mogli chociaż do dzisiejszej informacji „na otarcie łez” dorzucić drugi trailer GTA VI :E 

Edytowane przez kanon7
Opublikowano
4 minuty temu, kanon7 napisał(a):

Take-Two poinformowało w grudniu 2023 roku (po premierze trailera) że GTA VI zaczęli tworzyć „na papierze” od 2012 r. a tak z kopyta / mocno ruszyli pod koniec 2018 r czyli po premierze RDR2. Więc 7 lat mocno, a cokolwiek od 13 lat :E 

Każdą grę tworzy się na PC, a potem tnie pod konsole. 
Jeżeli jest jak twierdzisz - to jak CD Projekt Red  tworzy Wiedźmina 4 na nową generację - jak nowa generacja to „śpiew przyszłości” za 3 lata? :E

Konsole wychodzily pod koniec 2020, a ponad rok wczesniej byly dev-kity Czyli bylem blizej, niz liche rzucenie 10 lat w eter :D

Case W4
jest inny niz GTA, bo tu tworza gre na PC i konsole. Od poprzedniej generacji mamy "kompatybilne" konsole, to poczatkowe prace mozna i nawet na poprzednim gen sobie testowac/modelowac, ale prawdziwa rzezba sie zaczyna na nowszym hardware jak wiesz na czym stoisz.

CP2077 odbil sie czkawka - za szybko chcieli wydac, byly opoznienia, tak dopakowali gre, ze tamtejsze PS4/XBOX one wymiekly - a bylo od razu zalozyc koniec 2020 - poczatek 2021 z nowymi konsolami i nie byloby takiej wtopy.

 

Tutaj dostaniemy takie GTA V z PS3 (jakosc grafiki vs PC), tylko na PS5 i bardziej uzyteczne z wersja PC. Wersje PC, a konsolowe to nie jest w 100% ten sam build, tylko z mniejszymi ustawieniami. No i nowe konsole predzej za 2 lata z okladem, niz 3 ;) Do dev-kitow juz calkiem blisko.

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, hwdp43 napisał(a):

czytaj pctowcy , ktorzy sobie jeszcze dluzej poczekaja :E 

 

488536921_1200880165158700_4186401490899888849_n.jpg

Jak to? ;) przecież zagrają sobie 26 maja 2026 r. w "swoją" wersję :E

Edytowane przez kanon7
  • Haha 1
Opublikowano

W moim przypadku zero emocji z tym przesunięciem. To jest, podobnie jak poprzednie "nowożytne" części, masywna produkcja, a Rockstar słynie z dbałości o detale. Niech dłubią tyle ile potrzebują.

  • Like 2
Opublikowano
1 godzinę temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Prawdziwi gracze nie czekają na ten syf tworzony dla kolejnego zbierania kasy w online od niedo***anych mózgowo 10 latków.

Cziterzy i tak szybko zniszcza ta gre, im bardziej popularna gra tym wiecej cziterow i sprzedwawcow czitow.

1 godzinę temu, kanon7 napisał(a):

^^ online jak online, ale fabuła single player była zawsze spoko ;)

Byla spoko ale to nadal przecietna produkcja jako gra single AAA. Swiat i mechaniki beda glownie nastawione na gta online bo fabule to pewnie skonczysz w kilka godz i gra do kosza by była.

Godzinę temu, Sobtainer napisał(a):

A mnie w ogóle GTA nie rusza przez całe życie, co innego RDR

Ja mam jeszcze do przejscia gta 4/5, a 3 to juz nie pamietam wgl :E

Opublikowano

Kazdy dobrze wie, ze sa krotkie i nie sa niczym nadzwyczajnym, nikt dzis w kwesti gta nie pisze o wspanialej fabule tylko o otwartym swiecie i tym co mozna w nim robic, fabula to tylko tlo dla calej zabawy.

5 minut temu, kanon7 napisał(a):

celowa manipulacja

Tak sobie tylko napisalem bo chyba kazdy wie ze dlugie nie sa, a ty zaraz o manipulacji, wyciagni kija z dupy.

Opublikowano

A tak serio żebyśmy się dobrze zrozumieli, fabuła gta na tak duży i otwarty świat i tak dużą produkcję jest po prostu krótka. Osobiście liczę na coś dłuższego niż RDR2 i bardziej zaawansowanego w kwesti mechanik i świata. Chciałbym żeby to był prawidłowy Game changer i gral branży. 

Opublikowano

Mnie zbytnio fabuła w GTA nie interesuje nawet, to i tak nie będzie poważniejszy klimat GTA4.

 

Tu się liczy rozbudowany świat, mechaniki i dopieszczenie co stawia R* w innej lidze niż reszta. W GTA można grać i nie zaczynać żadnej fabuły ;)

 

Po prostu "jeździć po mieście" jak chciał każdy dzieciak

  • Like 2
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • testując nuc 14 pro plus z 185H zignorowałeś Procesor 45/115 ustawiony przez intela na 64/115 ty ustawiłeś 72/72 do testu W mobile tdp jest o wiele ważniejsze by coś wykminić bo produkty sa różne i ograniczone chłodzeniem ale w pc to starczy 100zl by kupić chłodzenie na 200wat. Ogólnie to podejrzewam ze cofając sie w czasie do  historii powstania turbo jest ona powiązana z boxem intela bo taki 14700k vs 14700 niczym sie nie różni
    • dzisiaj za 1500zł masz podstawową kartę  do grania od nvidii. Chyba niżej już nie ma. Same ulepy i frankensteiny z poprzednich generacji. Wtedy miałeś prawie topkę wydajnościową. Dziś na coś takiego musisz wydać grubo ponad 3k zł
    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...