Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@Keller trollujesz czy nie potrafisz zrozumieć prostej rzeczy ? 

Chodzi o kierunek a nie kopiuj wklej tego samego systemu

 

Czy walka z nekkerami w wiedźminie 3 przypomina to o czym pisał Sapkowski w książce?

Albo spamowanie igni w babę cmentarną i upada po 5 sekundach 

Edytowane przez voltq
  • Confused 1
Opublikowano
2 godziny temu, crush napisał(a):

Nie. Opowiadał nową historię ale kanonu trzymał się całkiem dobrze.

W jaki sposób się trzymał kanonu, skoro opowiadał historię z książek na nowo?

 

Czym odbiega od tego trailer Wiedźmina 4? :E

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
8 minut temu, Dirian napisał(a):

W jaki sposób się trzymał kanonu, skoro opowiadał historię z książek na nowo?

 

Czym odbiega od tego trailer Wiedźmina 4? :E

Trzyma się ram, założeń. Nie tworzy nowości z dupy, jak np. wiedźminka Ciri.

  • Confused 1
Opublikowano
4 godziny temu, voltq napisał(a):

Zebrałem masę krytyki za to ,  ale wg mnie  gra w stylu souls like , chodzi mi o bossów bardziej pasuje do wiedźmina i tej bardzo trudniej walki z potworami, potworów powinno być mniej ale powinny być tworzone tak jak bossowie 

Więcej sekiro/ER itp w wiedźminie i więcej RdR 2 

 

 

Sekiro zniszczyłoby Wiedźmina poziomem trudności a RDR2 zupełnie mi nie siadło więc też nie chciałbym, żeby się wzorowali.

Niech From, Rockstar i Redzi robią lepiej gry każdy po swojemu.

  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano
5 minut temu, crush napisał(a):

Nie moje. Niezgodne z materiałem źródłowym.

 

A dlaczego miałoby być w 100% zgodne z materiałem źródłowym? CDPR tworzy własną historię, bazując (mocno) na uniwersum, i chwała im za to. Sapkowi sensowne pomysły się skończyły, a Sezon Burz i Rozdroże Kruków to dobitnie potwierdzają. To dalej przyjemne lektury, ale nic poza tym. Czemu studio tworzące gry miałoby się 1 do 1 trzymać tego co napisał autor?

  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano
9 minut temu, Dirian napisał(a):

 

A dlaczego miałoby być w 100% zgodne z materiałem źródłowym? CDPR tworzy własną historię, bazując (mocno) na uniwersum, i chwała im za to. Sapkowi sensowne pomysły się skończyły, a Sezon Burz i Rozdroże Kruków to dobitnie potwierdzają. To dalej przyjemne lektury, ale nic poza tym. Czemu studio tworzące gry miałoby się 1 do 1 trzymać tego co napisał autor?

No zobaczymy co im wyjdzie z tego kreatywnego rzemieślnictwa.

 

 

Pytanie do @tgolik. Ty jesteś upośledzony umysłowo?  Skutkiem czego jest ten spam reakcjami? 🤔

  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)

Jaki spam? Piszesz bzdury więc oznaczam Twoje posty tak, jak o nich myślę.

Napisałbym, co sądzę o Twoich odzywkach ale nie chcę iść na dwutygodniowy odpoczynek od forum.

Edytowane przez tgolik
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, Dirian napisał(a):

Patrząc na to co wyszło Sapkowi w ostatnich dwóch książkach, to gorzej na pewno nie będzie.

Pozwolę się nie zgodzić , rozdroże kruków jest wg mnie obiektywnie lepszą książka od sezonu burz a obie te książki są lepsze od pani jeziora , wg mnie tylko opowiadania z ostatniego życzenia i miecza przeznaczenia są na poziomie światowej fantastyki , później jest gorzej 

 

Godzinę temu, tgolik napisał(a):

Sekiro zniszczyłoby Wiedźmina poziomem trudności a RDR2 zupełnie mi nie siadło więc też nie chciałbym, żeby się wzorowali.

Niech From, Rockstar i Redzi robią lepiej gry każdy po swojemu.

Kolejny troll ?  w wiedźminie 3 potwory są śmieszne a nie straszne i ciężkie, to już lepiej to wygląda w wiedźminie 2 gdzie jest ich mniej ale bardziej przypominają te z książek, chodzi mi o kierunek potwory unikalne z unikalnymi zdolnościami i cięższe do zabicia mniej ale lepiej , takie sekiro/ER plus wiedźmin 2 gdzieś znaleźć wyważenie tego , bo jak ma to wyglądać jak w wiedźminie 3 to ja podziękuję za taką walkę z potworami bo to poziom jakieś mobilki gdzie zabijasz kolejne hordy wrogów 

Fabuła była świetna w ich wszystkich grach to tutaj mam kredyt zaufania 

A jeżeli chodzi o RdR mogli by też skopiować to co dobre np reakcje innych na to co robimy i żeby świat się zmieniał w wyniku naszych decyzji bo w w3 to była lekka tragedia

Każda gra powinna wyciągać od innych gier to co najlepsze i wprowadzać u siebie

Edytowane przez voltq
Opublikowano
43 minuty temu, tgolik napisał(a):

Jaki spam? Piszesz bzdury więc oznaczam Twoje posty tak, jak o nich myślę.

Napisałbym, co sądzę o Twoich odzywkach ale nie chcę iść na dwutygodniowy odpoczynek od forum.

Nie. To normalne nie jest. Spam bo w jednej dyskusji musisz zareagować na każdy post. Jak autysta.

 

Albo dyskutuj, albo ignoruj.

Opublikowano
7 godzin temu, crush napisał(a):

Pytanie do @tgolik. Ty jesteś upośledzony umysłowo?  Skutkiem czego jest ten spam reakcjami? 🤔

No i po co takie teksty? Naprawdę uważasz że zarzucanie komuś upośledzenia jest równoważne z kliknięciem jakiejś emotki?

Wyluzuj @crush , to nie temat polityczny i tutaj aż takiej tolerancji nie będzie.

@tgolik Klikając jakąkolwiek reakcję podbijasz koledze rangę, a nie wiem czy taki jest Twój cel, więc może przestań to robić.

  • Like 2
  • Upvote 1
Opublikowano

Wiesław 4 jeszcze nie wyszedł a już wzbudze tyle emocji. Samo to pokazuje jakie wielkie jest zainteresowanie marką mimo wszystkich obaw i doświadczeń po premierze CP2077. Zauważam też wzmożoną aktywność CDP Red w social mediach, na tych wszystkich portalach branżowych, co raz więcej mówią o Wiedźminie 4, o Ciri, boje się, że balonik będzie na tyle napompowany, że pierdzielnie z mocnym hukiem. W sumie też się zastanawiam czemu to robią, gra pewnie wyjdzie za 2-3 lata a praktycznie co kilka dni coś nowego się na jej temat pojawia. Myślicie, że "marketingowo/pr-owo" im to dobrze robi czy raczej wręcz przeciwnie? 

Opublikowano
W dniu 21.12.2024 o 23:30, crush napisał(a):

Ja bym jednak spojrzał szerzej. Jakie gry zarabiają najlepiej?

 

I ja tu nie twierdzę, że singlowe gry się nie sprzedają. Ale jak ma się Dark Souls przy Call of Duty?

 

A w BG3 to trzeba by się zapoznać z danymi dotyczącymi wybieranych poziomów trudności. 

Bo na balanced ta gra to był w sumie banał, a pytanie ilu grało na tym trybie dla recenzentów. :E

No najlepiej zarabiają gry mmo/online z mikropłatnościami. Ale ostatnimi czasy gry singlowe przeżywają prawdziwy renesans, a niektórzy kilka lat temu wróżyli koniec takich gier. A wśród nich prym wiodą tytuły, których prymu kilka lat temu nikt by nie przewidział - prawie 1 mln all-time peak Elden Ringa czy Baldur's Gate 3, no kto by pomyślał? Nie dziwię się, że CDP RED chciałby uszczknąć trochę tego tortu graczy... hmmm, hardkorowych*? Swojej fanbazy raczej tym nie odstraszą.

 

*fanów soulslajków i bardziej erpegowatych erpegów

  • Like 1
Opublikowano

Serio ktoś wpadł na pomysł poziomu trudności rodem z Soulsów? Ta gra ma być przyjazna dla dużej liczby graczy, stać fabułą i jakością, a nie trudnością walki...

 

Owszem walka w W3 była mocno średnia, ale to nie była gra w której chodziło o walkę z bossami i pot na czole.

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

@galakty

 

Sebastian Kalemba, reżyser projektu. 

Cytat

“But people that are looking for specific challenges, they will also be able to experience the story in a challenging way,” he added.

Elden Ring niby nie był przyjazny dla graczy, a grał w niego więcej ludzi niż w CP2077. Oczywiście nie musi to oznaczać robienie z W4 soulslajka, ale zastosowanie niektórych rozwiązań - eksploracja świata oparta na points of interest, a nie znacznikach, niektóre zlecenia na potwory mogą być prawdziwym wyzwaniem itp. Główna oś może być story driven, ale jak zejdziemy ze ścieżki na bok, czekać na nas może ból i udręka. 

Edytowane przez Lypton
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, Lypton napisał(a):

Sebastian Kalemba, reżyser projektu. 

Przypomnieć jak zapowiadali CP2077? Widzę że ludkowie już się przełączyli na hype i pamięć złotej rybki daje o sobie znać. 

 

 

Edytowane przez galakty
  • Like 2
Opublikowano
14 godzin temu, voltq napisał(a):

ale wg mnie  gra w stylu souls like , chodzi mi o bossów bardziej pasuje do wiedźmina

A według mnie to małpowanie i taśmowe produkowanie klonów Soulsów to jest jedna z rzeczy która zabija branżę gier. Wiedźmin to jest na tyle duża marka, że powinni zrobić coś kreatywnego i wytyczać szlaki, a nie kopiować chwilową modę.

 

A tak w ogóle to soulslajki j***ć prądem

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Upvote 4
Opublikowano
1 godzinę temu, Lypton napisał(a):

No najlepiej zarabiają gry mmo/online z mikropłatnościami. Ale ostatnimi czasy gry singlowe przeżywają prawdziwy renesans, a niektórzy kilka lat temu wróżyli koniec takich gier. A wśród nich prym wiodą tytuły, których prymu kilka lat temu nikt by nie przewidział - prawie 1 mln all-time peak Elden Ringa czy Baldur's Gate 3, no kto by pomyślał? Nie dziwię się, że CDP RED chciałby uszczknąć trochę tego tortu graczy... hmmm, hardkorowych*? Swojej fanbazy raczej tym nie odstraszą.

 

*fanów soulslajków i bardziej erpegowatych erpegów

Mnie być może odstraszyłby od Wiedźmina 4 poziom trudności z przegiętego Sekiro. Jak tu śledzić fabułę, jak utkniesz na 5 godzin i 100 zgonów na jakimś wykokszonym przeciwniku?

  • Confused 1
  • Upvote 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Godzinka odśnieżania. Takie coś ostatnio pamiętam 1 listopada w latach 90ych
    • Dasz screena ze swoimi ustawieniami hud? Chciałbym takie ostre ładne kolorki co ty masz Chyba, że to mi telefon amoledem tak wypukla
    • Witam, proszę o pomoc w doborze podzespołów pod nowy PC, ponieważ spontanicznie... chociaż kusi od dłuższego czasu... myślę o zmianie mojego leciwego zestawu (i7-6700k, 16GB DDR4, GTX 1080) na coś nowszego, co mi może znowu posłuży lata. Spontaniczna decyzja, bo racjonalnych powodów wstrzymywałem się z tym już długo (mało czasu na granie), ale ceny RAM odlatują, a mi sie udało spontanicznie "ostatnim rzutem" kupić je jeszcze w akceptowalnej chyba cenie. Dodatkowo  "ludzie gadają", że inne rzeczy jak dyski, GPU też poleca w góre, wiec możliwe, że ostatni dzwonek na zakup czegoś w "przyzwoitych" pieniądzach.  Zestaw głównie do grania + ewentualnie zabawa w obróbka/montaż foto/wideo, ale do tego mam tez MB Pro M4 Pro z 48 GB RAM. Część rzeczy zostaje, z obecnego zestawu, bo niedawno kupowane lub jeszcze nadaje sie do użytku - obudowa, chłodzenie custom LC, wentylatory, dyski SSD M.2, itd. Obecnie używam monitora 4K MSI MAG 321UPX QD-OLED. Myślę nad poniższymi częściami: AMD Ryzen™ 7 9800X3D MSI MAG X870E TOMAHAWK WIFI - tutaj może coś innego jeszcze zaproponujecie  CORSAIR DOMINATOR TITANIUM RGB DDR5 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 (CMP64GX5M2B6000Z30) - ilość na wyrost pewnie, ale spontanicznie już kupione 5 listopada na Amazon za 1399PLN, zanim ceny juz kompletnie odleciały. Mam możliwość zwrotu do 31.01.2026, ale nawet jakby te RAMy były kiepskie, to teraz za tę cenę już raczej nic lepszego i w takiej ilości nie kupię). NZXT C1200 Gold ATX 3.1  / CORSAIR RM1000x -  wybrane z podpiętego tutaj na forum tematu z polecanymi zasilaczami. Moc zawyżona pewnie, ale lubie cisze, wiec chce żeby wentylator sie "nudził", a nie wiem jeszcze w jakie GPU bede celował. GPU - tutaj nie wiem czy czekać na modele SUPER od nV (chyba maja bys opóźnione?), czy kupować co jest, bo przez sytuacje z RAM, ceny GPU tez moga poleciec znowu ostro w górę. Patrząc na ceny chyba celowałbym w coś typu RTX 5070Ti lub Radeon  RX 9070 XT. Kompletnie nie znam obecnie rynku, wiec proszę o jakieś propozycje solidnych modeli GPU (cena/jakość, względna cisza).
    • Jasne, ten MSI Center chyba też może coś szczerze przeszkadzać, z tego co czytałem to więcej złego robi niż dobrego, z Latencymon jeszcze nie miałem okazji korzystać na obecnym zestawie. Jeżeli chodzi o ustawienia graficzne to nie robi to jakoś większej różnicy, w gierki typu Valorant/LOL/Fortnite gram na najniższych, w War Thunder testowałem na niższe było delikatnie tylko lepiej przez to że pewnie mniej shaderów musiało się doczytywać. ( tak jak mówię na ultra bez problemu mam 200+ fps tylko ten micro stutter o 2-5 fps w dół )  Sprawdzałem na locked 60 fps też są spadki np do 47. Jeżeli chodzi o blokowanie klatek to mam vsync, czyli 144 fps idealnie do monitora, gdy robię limit fps ręcznie na 144 lub 3 mniej to powstaje screen tearing i obraz się rozjeżdża, efekt taki jakby monitor był przecięty na pół przy mocniejszych ruchach myszki albo mimo że mam te stałe fps to nie ma wcale płynności obrazu. Dzięki za linki do tematów innych, czytałem już je i raczej średnio co mi pomoże patrząc że to kompletnie inny procek, chipset itd. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...