Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ale to sklep przyjmuje kartę na reklamację, czego nie rozumiecie ? Żaden producent GPU nie przyjmuje RMA od klienta indywidualnego ! Robiło tak tylko EVGA, gdzie kartę wysyłało się bezpośrednio do nich do Niemiec. 

A jeśli chodzi o reklamację gdzie sklep upadł/zwinął się, można wysłać bezpośrednio do producenta, ale nie jest to też takie oczywiste. Było nie raz o tym na labie pisane 

6 minut temu, Radio Tirana napisał(a):

W przypadku ASUSA trzeba. Dla nich klient detaliczny nie jest stroną biznesową. 

Dzisiaj w przypadku chyba wszystkich producentów. Jak pisałem wyżej, tylko EVGA omijali sklep ;) 

Edytowane przez maras2574
Opublikowano
17 minut temu, maras2574 napisał(a):

Ale to sklep przyjmuje kartę na reklamację, czego nie rozumiecie ? Żaden producent GPU nie przyjmuje RMA od klienta indywidualnego !

I to jest oczywiste.
Zapinasz w przesyłkę mail od Inno, że dopuszczają wymianę pasty - i utrącasz sklepowi argumenty "nie przyjmiemy".

 

34 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Pitolą głupoty, za gwarancje jest odpowiedzialny producent i nie ma wcale żadnego obowiązku kontaktować się z nimi poprzez sklep.
Można tak zrobić, ale wcale nie trzeba. Najważniejsze, aby mieć dowód zakupu urządzenia ktory jest podstawą gwarancji.

Żaden sklep nie będzie w stanie sprawdzić karty serwisowo skoro i tak musi to zrobić autoryzowany serwis np. Asusa wiec karta i tak jest wysyłana.

Bo co w przypadku gdy sklep, w którym kupiliśmy urządzenie zwiną się z rynku ?

 

Wyjątkiem może tutaj być sklep, który jest jednocześnie autoryzowanym serwisem producenta.

Trzeba by jakiś precedens zbadać. Sprawdzić, jak to się robi na świecie.
U nas od lat jest przyjęte, że sprzęt odsyła się do sklepu. To sklep jest gwarantem, a jak realizuje gwarancje - nic do tego kientowi.
Czy robią sami, czy mają wróżki - nie interesuje nas to, jako usera.
Karta ma wrócić sprawna. To, że sklepy - wiadomo - odsyłają do serwisu producenta - tak jest najczęściej, ale wcale tek być nie musi.
Producent w 9 na 10 przypadków odbije piłkę, bo on nie jest od detalu.
Słynne był tu już afery z niefortunnym padem GPU & padem sklepu jednocześnie i był zong. 

 

 

  • Upvote 1
Opublikowano
19 minut temu, maras2574 napisał(a):

Dzisiaj w przypadku chyba wszystkich producentów.

Karty PNY też można słać bezpośrednio do ich serwisu we Francji, ale z zastrzeżeniem, że minęło więcej jak 12 miesięcy od zakupu. 

 

W ciągu pierwszego roku formalności z tytułu gwarancji załatwia dystrybutor/sprzedawca. 

Opublikowano
21 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Zapinasz w przesyłkę mail od Inno, że dopuszczają wymianę pasty - i utrącasz sklepowi argumenty "nie przyjmiemy".

Jasna sprawa ale.... Oczywiście napisałem również do sklepu jak oni to widzą, minął tydzień i jeszcze nie odpisali 

 

Przechwytywa1nie.JPG

  • Like 3
Opublikowano

X-kom to w ogóle jakieś dziwne praktyki zaczął stosować, teraz w przypadku od sprzedaży np, karty musisz zrobić umowę kupna, sprzedaży jak za auto, toż to jest jakieś kino, żaden inny sklep nie stosuje takich dziwnych metod np, (zadzwoniłem też w tym czasie do proline to nawet paragonu nie potrzebują tylko wystarczy numer seryjny produktu i tak powinno być we wszystkich sklepach)... 

 

Opublikowano
2 godziny temu, Radio Tirana napisał(a):

W przypadku ASUSA trzeba. Dla nich klient detaliczny nie jest stroną biznesową. 

 

W przypadku roszczenia na formularzu gwarancyjnym widnieją dane sklepu, a nie Adama Kowalskiego. 

Ale to tylko gpu? Bo fona sam wysyłałem poprzez ich stronę.

Opublikowano
10 minut temu, Sebastiansbk napisał(a):

X-kom to w ogóle jakieś dziwne praktyki zaczął stosować, teraz w przypadku od sprzedaży np, karty musisz zrobić umowę kupna, sprzedaży jak za auto, toż to jest jakieś kino, żaden inny sklep nie stosuje takich dziwnych metod np, (zadzwoniłem też w tym czasie do proline to nawet paragonu nie potrzebują tylko wystarczy numer seryjny produktu i tak powinno być we wszystkich sklepach)... 

 

Wystarczy sama cesja.

To zupełnie oczywisty i niezbędny manewr, gdy dochodzi do zwrotu kasy, gdy sprzętu nie da się naprawić. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...