maras2574 228 Opublikowano 9 Grudnia Opublikowano 9 Grudnia (edytowane) Ale to sklep przyjmuje kartę na reklamację, czego nie rozumiecie ? Żaden producent GPU nie przyjmuje RMA od klienta indywidualnego ! Robiło tak tylko EVGA, gdzie kartę wysyłało się bezpośrednio do nich do Niemiec. A jeśli chodzi o reklamację gdzie sklep upadł/zwinął się, można wysłać bezpośrednio do producenta, ale nie jest to też takie oczywiste. Było nie raz o tym na labie pisane 6 minut temu, Radio Tirana napisał(a): W przypadku ASUSA trzeba. Dla nich klient detaliczny nie jest stroną biznesową. Dzisiaj w przypadku chyba wszystkich producentów. Jak pisałem wyżej, tylko EVGA omijali sklep Edytowane 9 Grudnia przez maras2574
JeRRyF3D 562 Opublikowano 9 Grudnia Opublikowano 9 Grudnia 17 minut temu, maras2574 napisał(a): Ale to sklep przyjmuje kartę na reklamację, czego nie rozumiecie ? Żaden producent GPU nie przyjmuje RMA od klienta indywidualnego ! I to jest oczywiste. Zapinasz w przesyłkę mail od Inno, że dopuszczają wymianę pasty - i utrącasz sklepowi argumenty "nie przyjmiemy". 34 minuty temu, Kadajo napisał(a): Pitolą głupoty, za gwarancje jest odpowiedzialny producent i nie ma wcale żadnego obowiązku kontaktować się z nimi poprzez sklep. Można tak zrobić, ale wcale nie trzeba. Najważniejsze, aby mieć dowód zakupu urządzenia ktory jest podstawą gwarancji. Żaden sklep nie będzie w stanie sprawdzić karty serwisowo skoro i tak musi to zrobić autoryzowany serwis np. Asusa wiec karta i tak jest wysyłana. Bo co w przypadku gdy sklep, w którym kupiliśmy urządzenie zwiną się z rynku ? Wyjątkiem może tutaj być sklep, który jest jednocześnie autoryzowanym serwisem producenta. Trzeba by jakiś precedens zbadać. Sprawdzić, jak to się robi na świecie. U nas od lat jest przyjęte, że sprzęt odsyła się do sklepu. To sklep jest gwarantem, a jak realizuje gwarancje - nic do tego kientowi. Czy robią sami, czy mają wróżki - nie interesuje nas to, jako usera. Karta ma wrócić sprawna. To, że sklepy - wiadomo - odsyłają do serwisu producenta - tak jest najczęściej, ale wcale tek być nie musi. Producent w 9 na 10 przypadków odbije piłkę, bo on nie jest od detalu. Słynne był tu już afery z niefortunnym padem GPU & padem sklepu jednocześnie i był zong. 1
Radio Tirana 141 Opublikowano 9 Grudnia Opublikowano 9 Grudnia 19 minut temu, maras2574 napisał(a): Dzisiaj w przypadku chyba wszystkich producentów. Karty PNY też można słać bezpośrednio do ich serwisu we Francji, ale z zastrzeżeniem, że minęło więcej jak 12 miesięcy od zakupu. W ciągu pierwszego roku formalności z tytułu gwarancji załatwia dystrybutor/sprzedawca.
maras2574 228 Opublikowano 9 Grudnia Opublikowano 9 Grudnia 21 minut temu, JeRRyF3D napisał(a): Zapinasz w przesyłkę mail od Inno, że dopuszczają wymianę pasty - i utrącasz sklepowi argumenty "nie przyjmiemy". Jasna sprawa ale.... Oczywiście napisałem również do sklepu jak oni to widzą, minął tydzień i jeszcze nie odpisali 3
Radio Tirana 141 Opublikowano 9 Grudnia Opublikowano 9 Grudnia 16 minut temu, maras2574 napisał(a): minął tydzień i jeszcze nie odpisali I nie odpiszą. Wysłałeś maila na adres [email protected] a prawidłowym adresem jest [email protected] 1 5 3
Lameismyname 118 Opublikowano 9 Grudnia Opublikowano 9 Grudnia Najgorsza w tym wszystkim jest afera pastowa, która dotyka większość producentów o czym było głośno. Ktoś wie czy siostrzana sytuacja jest z kartami czerwonych? Nie obiło mi się o uszy...
JeRRyF3D 562 Opublikowano 9 Grudnia Opublikowano 9 Grudnia Na logikę, te same składownie, więc pewnie tak.
maras2574 228 Opublikowano 9 Grudnia Opublikowano 9 Grudnia Godzinę temu, Radio Tirana napisał(a): I nie odpiszą. Wysłałeś maila na adres [email protected] a prawidłowym adresem jest [email protected] No to nieźle, dzięki Tym razem wysłałem jeszcze na [email protected]
Sebastiansbk 23 Opublikowano 9 Grudnia Opublikowano 9 Grudnia X-kom to w ogóle jakieś dziwne praktyki zaczął stosować, teraz w przypadku od sprzedaży np, karty musisz zrobić umowę kupna, sprzedaży jak za auto, toż to jest jakieś kino, żaden inny sklep nie stosuje takich dziwnych metod np, (zadzwoniłem też w tym czasie do proline to nawet paragonu nie potrzebują tylko wystarczy numer seryjny produktu i tak powinno być we wszystkich sklepach)...
ODIN85 631 Opublikowano 9 Grudnia Opublikowano 9 Grudnia 2 godziny temu, Radio Tirana napisał(a): W przypadku ASUSA trzeba. Dla nich klient detaliczny nie jest stroną biznesową. W przypadku roszczenia na formularzu gwarancyjnym widnieją dane sklepu, a nie Adama Kowalskiego. Ale to tylko gpu? Bo fona sam wysyłałem poprzez ich stronę.
Radio Tirana 141 Opublikowano 9 Grudnia Opublikowano 9 Grudnia Asusa Zenfone 2 w 2017 roku też wysyłałem do nich bezpośrednio. Ale płytę główną albo kartę graficzną musisz oddać przez sklep. 1 1
JeRRyF3D 562 Opublikowano 9 Grudnia Opublikowano 9 Grudnia 10 minut temu, Sebastiansbk napisał(a): X-kom to w ogóle jakieś dziwne praktyki zaczął stosować, teraz w przypadku od sprzedaży np, karty musisz zrobić umowę kupna, sprzedaży jak za auto, toż to jest jakieś kino, żaden inny sklep nie stosuje takich dziwnych metod np, (zadzwoniłem też w tym czasie do proline to nawet paragonu nie potrzebują tylko wystarczy numer seryjny produktu i tak powinno być we wszystkich sklepach)... Wystarczy sama cesja. To zupełnie oczywisty i niezbędny manewr, gdy dochodzi do zwrotu kasy, gdy sprzętu nie da się naprawić.
maras2574 228 Opublikowano 9 Grudnia Opublikowano 9 Grudnia 1 minutę temu, JeRRyF3D napisał(a): Wystarczy sama cesja. Spisywałem takie coś gdy sprzedawałem 3070 kiedyś, klient sobie zażyczył
JeRRyF3D 562 Opublikowano 9 Grudnia Opublikowano 9 Grudnia (edytowane) Bardzo rozsądne. Edytowane 9 Grudnia przez JeRRyF3D
maras2574 228 Opublikowano 11 Grudnia Opublikowano 11 Grudnia (edytowane) X-kom odpisał: Tak że w razie czego lepiej się zabezpieczyć, to nic nie kosztuje, raptem kilka minut na napisanie maili Edytowane 11 Grudnia przez maras2574 3
Stjepan 462 Opublikowano 15 Grudnia Opublikowano 15 Grudnia https://ithardware.pl/aktualnosci/nvidia_geforce_rtx_4010_specyfikacja-37315.html 4010 tylko u Chińczyków dostępne. 1
Kartofel 4 Opublikowano 15 Grudnia Opublikowano 15 Grudnia U nas też, tyle że w wersji nie zbugowanej. https://www.proshop.pl/Karta-graficzna/PNY-NVIDIA-RTX-A400-Full-Box-4GB-GDDR6-RAM-Karta-graficzna/3271213?ceneo_cid=afdf724c-e197-a3e4-041d-979204fa2d9a
Godlike 179 Opublikowano 15 Grudnia Opublikowano 15 Grudnia Kiedyś na stronie cabel mod jak jeszcze sprzedawali adaptery była taka fajna ściągawka, który producent jaka wtyczkę ma w grafice, może ktoś zarzuci taka ściągawke z jakiegoś innego źródła?
Bzn 0 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Jakieś opinie o tej karcie Inno3D GeForce RTX 4080 SUPER iCHILL Frostbite z fabrycznym blokiem wodnym do custom LC? Cenowo wychodzi korzystniej niż kupno karty i osobno bloku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się