Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 minuty temu, Pawelek6 napisał(a):

Podobno, to jutro mam lot na Marsa.

Wierz lub nie. Ziomek robi grę na UE. Tu piszę, a na lajwie pokazuje mi, jak fajne poprawki i różnice ma 5.4 vs 5.5.
Jest zachwycony.

 

 

3 minuty temu, Pawelek6 napisał(a):

A nawet jeśli tak się okaże, to było dopiero teraz wypuścić ten silnik jako wersję 5.0. Aczkolwiek to taka norma dzisiaj.

 Czyli tu mamy kwestię wyjaśnioną.

 

 

4 minuty temu, Pawelek6 napisał(a):

Natomiast taka standaryzacja ma swoje wady i każdy powinien o tym wiedzieć. Wszystkie gry będą wyglądały identycznie.

Nie masz pojęcia, o czym mówisz, ale to Twoje (i zasad forum) prawo.

Pisząc standaryzacja, miałem na myśli standaryzację narzędzie vs developer / grafik.

 

 

  • Upvote 2
Opublikowano
W dniu 9.12.2024 o 13:34, sideband napisał(a):

Coraz większa liczba developerów ma dwie lewe ręce do programowania i stąd na tak szeroką skalę wykorzystanie UE.

W sumie to już się dzieje, że programiści służą tylko do sklejania kodu, który wypluje AI. 

Opublikowano
W dniu 9.12.2024 o 11:51, Pawelek6 napisał(a):

UE od zawsze był znany i używany przez deweloperów, ale jakoś na tą piątą wersję tak się wszyscy rzucili jakby to był jakiś mityczny cud techniki, a jest g...

Unreal Engine 4 działa dopiero teraz dobrze na PC oraz PS5 PRO a jak wychodził to miało śmigać na PlayStation 4 🤭

 

 

 

 

Opublikowano

Dzisiaj sobie na chwilę odpaliłem Days Gone. 4k max detale.

 

iO6lunt.jpeg

 

NoY9kw8.jpeg

 

 

Ile mocy na tym nowym UE nieogarniętym totalnie przez devów idzie w piach w pale się nie mieści :E

Taki Stalker 2 osiąga ~3x niższy fps, a czy wygląda 3 x lepiej na nowym UE? :E W stalkerze na nowym UE nawet mocy zabrakło na cienie od latarki, które w takim DG są :E

  • Like 1
  • Upvote 4
Opublikowano

Panowie, ale wiecie, że sapanie na silniki, to takie trochę sapanie w Casto na pędzle, bo ich pędzlami ostatnio nikt nic fajnego nie namalował. :)

To tylko pędzel! I to na rynku od lat, więc był czas, by się narzędzia nauczyć.
A jeżeli coś nie bangla, to pokazuje to WYŁĄCZNIE mizerię devingu (!) - i nie do końca narzędzi.

W końcu powstała Senua, która rozwala mózg (nie oceniam gry, oceniam jej wygląd).
Są "żywe" dowody na to, że te silniki są, żyją, i ktoś (kto potrafi) na nich robi - choćby i te dema. ;)

Czepmy się devów, mniej silników. ;)

 

 

Opublikowano (edytowane)

Ale ja tego nie kwestionuję, bo to widzę.
Pytanie, gdzie przyczyna?
Skoro było demo i dawało radę, to co się zesrało po drodze?
Partactwo wykończeniówki? ;) 

(Paaanie, a kto panu to tak spier...ł?)

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano

Pewnie demo jest nieco oszukane i chodzi lepiej

Po drugie zrobić demo na 5 minut łatwo, a grę na 50h już trudniej. Demo nie ma fabuły, żadnych mechanik, tylko ładną grafikę. Dodajesz tysiąc zależności i silnik nie wyrabia. 

 

A po co optymalizować, skoro gracze się rzucają na preordery za każdym razem... 

Opublikowano (edytowane)

Czyli powielasz, to co próbuję powiedzieć.
Da się i narzędzie daje radę. 
Dopiero, jak dosiada się do niego partacz (co to mu "się wydaje, że umi") = jest dupa na finale i wychodzi na to, że jednak "nie umi". ;)

Napisać książkę, albo trylogię też jest trudniej, niż dobry komentarz, albo jedno opowiadanko.
Nic odkrywczego. Dlatego niewielu jest dobrych pisarzy, a wielu pismaków ze słomianym zapałem. ;)

 

To są demówki.
Raczej trudno oczekiwać, żeby twórcy silnika, w ramach "udowadniania, że się da" robiła całą grę. ;) 
 

Edytowane przez JeRRyF3D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...