Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 minuty temu, Pawelek6 napisał(a):

Podobno, to jutro mam lot na Marsa.

Wierz lub nie. Ziomek robi grę na UE. Tu piszę, a na lajwie pokazuje mi, jak fajne poprawki i różnice ma 5.4 vs 5.5.
Jest zachwycony.

 

 

3 minuty temu, Pawelek6 napisał(a):

A nawet jeśli tak się okaże, to było dopiero teraz wypuścić ten silnik jako wersję 5.0. Aczkolwiek to taka norma dzisiaj.

 Czyli tu mamy kwestię wyjaśnioną.

 

 

4 minuty temu, Pawelek6 napisał(a):

Natomiast taka standaryzacja ma swoje wady i każdy powinien o tym wiedzieć. Wszystkie gry będą wyglądały identycznie.

Nie masz pojęcia, o czym mówisz, ale to Twoje (i zasad forum) prawo.

Pisząc standaryzacja, miałem na myśli standaryzację narzędzie vs developer / grafik.

 

 

  • Upvote 2
Opublikowano
W dniu 9.12.2024 o 13:34, sideband napisał(a):

Coraz większa liczba developerów ma dwie lewe ręce do programowania i stąd na tak szeroką skalę wykorzystanie UE.

W sumie to już się dzieje, że programiści służą tylko do sklejania kodu, który wypluje AI. 

Opublikowano
W dniu 9.12.2024 o 11:51, Pawelek6 napisał(a):

UE od zawsze był znany i używany przez deweloperów, ale jakoś na tą piątą wersję tak się wszyscy rzucili jakby to był jakiś mityczny cud techniki, a jest g...

Unreal Engine 4 działa dopiero teraz dobrze na PC oraz PS5 PRO a jak wychodził to miało śmigać na PlayStation 4 🤭

 

 

 

 

Opublikowano

Dzisiaj sobie na chwilę odpaliłem Days Gone. 4k max detale.

 

iO6lunt.jpeg

 

NoY9kw8.jpeg

 

 

Ile mocy na tym nowym UE nieogarniętym totalnie przez devów idzie w piach w pale się nie mieści :E

Taki Stalker 2 osiąga ~3x niższy fps, a czy wygląda 3 x lepiej na nowym UE? :E W stalkerze na nowym UE nawet mocy zabrakło na cienie od latarki, które w takim DG są :E

  • Like 1
  • Upvote 4
Opublikowano

Panowie, ale wiecie, że sapanie na silniki, to takie trochę sapanie w Casto na pędzle, bo ich pędzlami ostatnio nikt nic fajnego nie namalował. :)

To tylko pędzel! I to na rynku od lat, więc był czas, by się narzędzia nauczyć.
A jeżeli coś nie bangla, to pokazuje to WYŁĄCZNIE mizerię devingu (!) - i nie do końca narzędzi.

W końcu powstała Senua, która rozwala mózg (nie oceniam gry, oceniam jej wygląd).
Są "żywe" dowody na to, że te silniki są, żyją, i ktoś (kto potrafi) na nich robi - choćby i te dema. ;)

Czepmy się devów, mniej silników. ;)

 

 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Ale ja tego nie kwestionuję, bo to widzę.
Pytanie, gdzie przyczyna?
Skoro było demo i dawało radę, to co się zesrało po drodze?
Partactwo wykończeniówki? ;) 

(Paaanie, a kto panu to tak spier...ł?)

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano

Pewnie demo jest nieco oszukane i chodzi lepiej

Po drugie zrobić demo na 5 minut łatwo, a grę na 50h już trudniej. Demo nie ma fabuły, żadnych mechanik, tylko ładną grafikę. Dodajesz tysiąc zależności i silnik nie wyrabia. 

 

A po co optymalizować, skoro gracze się rzucają na preordery za każdym razem... 

Opublikowano (edytowane)

Czyli powielasz, to co próbuję powiedzieć.
Da się i narzędzie daje radę. 
Dopiero, jak dosiada się do niego partacz (co to mu "się wydaje, że umi") = jest dupa na finale i wychodzi na to, że jednak "nie umi". ;)

Napisać książkę, albo trylogię też jest trudniej, niż dobry komentarz, albo jedno opowiadanko.
Nic odkrywczego. Dlatego niewielu jest dobrych pisarzy, a wielu pismaków ze słomianym zapałem. ;)

 

To są demówki.
Raczej trudno oczekiwać, żeby twórcy silnika, w ramach "udowadniania, że się da" robiła całą grę. ;) 
 

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano (edytowane)

"Kiedyś to było... " 🤭😉

 

 

 

"Lepiej ?" :E

10 godzin temu, Spychcio napisał(a):

Nadal obstawiam, że to ekipa The Coalition (mistrzowie silnika UE) pokażą na co stać UE5 wraz z Gears of War: E-Day:cool:

Też czekam :glodny:

 

 

16 godzin temu, JeRRyF3D napisał(a):



W końcu powstała Senua, która rozwala mózg (nie oceniam gry, oceniam jej wygląd).
 

I na razie jest to jedyna "gra" (interaktywny film) na Unreal Engine 5 która tego dokonała 

 

 

Edytowane przez azgan
Opublikowano
W dniu 21.12.2024 o 15:29, lukadd napisał(a):

Dzisiaj sobie na chwilę odpaliłem Days Gone. 4k max detale.

 

iO6lunt.jpeg

 

NoY9kw8.jpeg

 

 

Ile mocy na tym nowym UE nieogarniętym totalnie przez devów idzie w piach w pale się nie mieści :E

Taki Stalker 2 osiąga ~3x niższy fps, a czy wygląda 3 x lepiej na nowym UE? :E W stalkerze na nowym UE nawet mocy zabrakło na cienie od latarki, które w takim DG są :E

Powinniśmy zostać przy Unreal Engine 4 to nie czas jeszcze na 5 albo powinni to wydać dopiero teraz wraz z pojawieniem się wersji 5.5

 

 

 

  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Od wersji 5.4 https://www.purepc.pl/unreal-engine-5-4-ma-nie-tylko-dodac-nowe-funkcje-do-silnika-ale-rowniez-zaoferowac-wyzsza-wydajnosc-na-pc-i-konsolach bodajże zaczęło to dobrze działać na aktualnie dostępnych sprzętach. Nie wiem na jakiej dokładnie wersji jest taki Banishers: Ghosts of New Eden ale optymalizacja jest tam elegancka https://www.purepc.pl/banishers-ghosts-of-new-eden-z-obsluga-dlss-3-wzrost-liczby-klatek-na-sekunde-jest-znaczacy

 

 

Gry na Unreal Engine 4 to działy dobrze już na GTX10x0

Edytowane przez azgan
Opublikowano

Wszędzie po deszczu, wszędzie dziury, zapadnięcia itp. aby mogły powstawać kałuże. Byle jakoś wcisnąć RT.

 

Swoją drogą od ilu już lat w serii NFS jeździ się cały czas po mokrym mieście? :hmm: Bodaj od NFS MW 2012 :hihot:

Opublikowano

To niestety "brzemię niesienia kaganka oświaty RT". :)
Dla 5 z 10 zapytanych o RT zawodników - będą to... niestety odbicia. :)

Ludzie nie kumają "mechaniki światła".
Są kałuże, są witryny = jest RT.
Dasz im Indianę i Egipt - pustynię i... i gdzie to RT? hłe hłe. Gówno widać, a klatek połowę mniej.
Stąd takie "napastliwe" wsadzanie świecidełek nawet i tam, gdzie wcale nie musiałoby ich być.
 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mam 6000 cl30, curve optimizer -15 dla lepszych temperatur i tyle, ale szczerze mówiąc wolałbym po prostu się cieszyć grą po robocie niż cały czas rozkminiac co zrobić, żeby nie było stutteringu. Być może niektórzy tego nie widzą, bo to też zależy w jakie gry kto gra i na jakim monitorze. Ja akurat lubię simracing i tam bardzo widać te ścięcia choć i w far cry czy innych również. Gdybym był jedynym niezadowolonym to luz, ale jest dużo wątków z tym czy poprzednim AMD i niestety multum poradników, a żaden nie działa w sumie. Sam bym chętnie komuś zapłacił jeśli by mi ogarnął ten temat, ale już chyba mi się pomysły kończą tym bardziej, że jest mnóstwo nierozwiązanych tematów. Nie jest fanem ani Intela ani AMD tylko zwykłym użytkownikiem komputera z wrażliwym na jakieś problemy wzrokiem. W sezonie wolę polatać na moto niż siedzieć przed pc, ale wydałem na komputer ponad 10k, a on poza większą ilością klatek działa gorzej niż mój poprzedni PC patrząc na stosunek ceny do komfortu użytkowania. Może naprawią to sterownikami czy coś, ale im dłużej czytam tym nadzieja mniejsza.    Dodaję jeszcze foto kiedy mam odpalonego far cry 5 i postać się nie rusza. Oczywiście zresetowane wskaźniki 0,1 itd.
    • 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Te procki to o mnie pewnie. A gdzie mi się komp wiesza? Ty normalny jesteś? 🙃🙃🙃
    • @debesciak z tego co widzę, są dostępne baterie do tego modelu. Nie ma tego dużo (np. na Allegro), ale spokojnie coś weźmiesz - taki Duracell jest renomowanym producentem i raczej na pewno będzie miał dobre ogniwa. Możesz dla pewności dopytać sprzedającego czy baterie są "świeże" - tzn. czy to nie jakieś leżaki magazynowe. Moim zdaniem wszystko powinno być w porządku.   Co do numerowania zdjęć - nie wypowiem się.   Czy to dobry aparat na dzisiejsze czasy? Śmiem wątpić. To model z 2010 roku i przez ponad dekadę sporo poszło do przodu. Sądzę wręcz, że flagowiec-smartfon da Ci lepsze efekty (głównie dzięki obróbce przez oprogramowanie). Ale ekspertem tutaj nie jestem.
    • Alan 2  technicznie na ps5 pro z włączonym RT jest kozak, choć trzeba lubiec takie klimaty, jestem w 1/3 i coraz bardziej wciąga, zwłaszcza etapy ALANA. SH2 remake jeszcze nie grałem przez zła reputacje wersji PRO, czekam aż połatają tryb 30 fps fidelity, bo interesuje mnie najlepsza możliwa jakość grafiki, a ten tryb jest zdecydowanie spaprany na prosiaku 
    • to już taniej wychodzi kupić na allegro maszynkę do skalpowania procesora na imadło  + silikon czarny z k2 i lecisz z tematem
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...