Pawelek6 78 Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu Oj będzie płacz i zgrzytanie zębów przy W4
azgan 837 Opublikowano 15 godzin temu Autor Opublikowano 15 godzin temu 2 lata temu po takim czasie powinno być już dużo lepiej a jest jak jest 😉 Przypomnę też o 5.4 - 7 miesięcy temu
lukadd 573 Opublikowano 12 godzin temu Opublikowano 12 godzin temu W dniu 23.12.2024 o 21:47, JeRRyF3D napisał(a): Wątek podrzuciłem mojemu ziomkowi, co to w UE sobie dłubie gierkę i się zaczepił o wpis @lukadd i mi pisze: "Z tym przykładem, to sobie kolega @lukadd trochę w kolano strzelił, bo to faktycznie Bent Studios wymyśliło, ale było to tak zajebiste, że Epic zintegrował to do silnika od czasu 4" Nie wiem o co z tym strzelaniem Ale dalej uważam, że DG to świetny przykład, że da się na UE stworzyć dobrze wyglądającą grę i przy tym bardzo dobrze działającą. A to, że twórcy DG na potrzeby gry ogarnęli cieniowanie, aby wyglądało i nie zabijało wydajnościowo to tym bardziej świadczy o tym, że się da tylko trzeba chcieć. 1
sideband 165 Opublikowano 11 godzin temu Opublikowano 11 godzin temu DG to była dobrze zoptymalizowana gra to po pierwsze grzeje równo GPU DG to jest żaden graficzny killer. Niestety trzeba powtarzać przeskoki graficzne od pewnego momentu już są kosztowne już pomijając problemy z optymalizacją. Wszystko co ma coś udawać, ale kosztować dużo mniej zawsze będzie mieć jakieś wady. Developerzy na UE i tak korzystają z gotowych narzędzi i wtyczek. CDPR będzie korzystać z custom 5.5 tylko zapewne dotyczy to NVRTX i bliskiej współpracy z NV gdzie będą udostępniać aktualny poprawiony kod pod nowsze karty. Poza tym nie wykluczone, że oni między czasie nie przeskoczą na nowszą wersje silnika jeżeli będą większe zmiany na plus i będzie się to opłacić. Gdyby studia mieli utalentowanych programistów i potrafili modyfikować UE pod siebie to by może byłoby coś z tego. Wszyscy korzystają z tego co dostają na tacy. Poza Dice Mirror's Edge(UE3) i 2K Bioshock(UE2.5) to sobie nie przypominam, żeby ktoś grzebał przy UE.
skypan 74 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 18 godzin temu, JeRRyF3D napisał(a): Odnoszę wrażenie, że opacznie zrozumieliście wypowiedź typa. USER, który ma możliwość optymalizacji itd. to IMO... developer. Typ ma na myśli developera, który ma sobie dostosować opcje / optymalizować, itd. Ja dokładnie pisałem o devie. Doda DLSS+FG i mamy optymalizację. To jest obecna optymalizacja. Gdzieś już pisałem, że jak DLSS wchodziło to naiwnie myślałem, że to po prostu przedłuży żywotność karty graficznej. O wychodzi nowy tytuł, karta ledwo wyrabia to włączę sobie DLSS. Ale ta technologia stała się teraz koniecznością a nie dodatkową opcją. 2
PiPoLiNiO 451 Opublikowano 23 minuty temu Opublikowano 23 minuty temu 19 godzin temu, sideband napisał(a): Jak trzeba wyłączać przykładowo Nanite Aktualnie w Fortnite, po aktualizacji nowego sezonu sprzed tygodnia trzeba wyłączyć Nanite aby gra nie wywalała do pulpit co 20-25 min od rozpoczęcia pierwszej rozgrywki. Sprawdzane na 2 kompach i laptopie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się