SylwesterI. 865 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia Generalnie dawajcie ustawienia nie w profilu globalnym tylko w profilu gry, bo potem będzie niespodzianka z grami sieciowymi, jak u mnie ze bf2043 - nie chce się odpalić i wyrzuca błędy, odkręcenie w profilerze już nic nie dało, musiałem sprawdzić poprawność plików. Jak pozmieniałem w profilach do gier to z bf 2042 spokój
Kadajo 7 418 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia Zawsze mówiłem ze Transformery są spoko 1
azgan 1 130 Opublikowano 26 Stycznia Autor Opublikowano 26 Stycznia 5 godzin temu, SylwesterI. napisał(a): No jak zawsze byłem na nie dla dlss, to teraz wydaje się, że kurteczka zrobił za friko super prezent, zamiast wydawać kasiorę na 5090, włączę dlss4 i poczekam na następną generację 5 godzin temu, galakty napisał(a): To jest aż niemożliwe jak na NV... Wydają kiepską nową serię, ale dali starej coś super... AMD może gryźć piach i nie wychodzić z nory. Szkoda tylko że MFG pożałowali i trzeba kombinować z https://store.steampowered.com/app/993090/Lossless_Scaling/ No chyba że AMD nam da za darmo MFG wydając FSR4 😉
musichunter1x 1 323 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia Pewnie nic nowego nie powiem, ale ten nowy DLSS nie lubi się z undervoltem. Nawet 0.9V powodowało spadki do ~32fps po zejściu ze schodów koło bloku w Cyberpunku, a bez udervoltu na ~1V było ~36-38, gdzie dużo częściej trzymało się 40fps. Wcześniej nawet nie spadało poniżej 40, ale ta scena jednak daje popalić.... Szczególnie gdy pamięć zacznie cieknąć Był to RTX3070, 1080p, PT, RR, DLSS4 balance, lock na 40fps, Vsync 60, stare sterowniki, wolumetryczne pierdoły na wysokich, bo rozdzielczość z DLSS jest niska. Ograłem cały początek nomada do spotkania się przy jedzeniu i drobne wady mi nie przeszkadzały, ale chmury są chyba nieco gorsze niż na starym DLSS, za to ruchome przedmioty, jak gazety na wietrze to przepaść na korzyść nowego. Bez problemu poprawią to w kolejnych wersjach, może nawet 30 stycznia, gdy będzie już oficjalnie.
leven 548 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia 1 godzinę temu, Reddzik napisał(a): Nie dawaj DLAA w inspektorze, bo będziesz mieć cały czas DLAA, ja dałem tylko preset J, a w grze sobie dobieram dlss jakość balans itd zależnie od potrzeby Zgadza się 1
SylwesterI. 865 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia Godzinę temu, azgan napisał(a): Szkoda tylko że MFG pożałowali Jak widzę materiały na yt i innych portalach to tego akurat nie żałuję 1
Kadajo 7 418 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia Wrzuciłem nowego DLSS'a do NFS Unbound i gierka wygląda lepiej niż natywna jak dla mnie, o 1
azgan 1 130 Opublikowano 27 Stycznia Autor Opublikowano 27 Stycznia 7 godzin temu, SylwesterI. napisał(a): Jak widzę materiały na yt i innych portalach to tego akurat nie żałuję To jest tylko opcja i lepiej ją mieć niż nie mieć. Sam też staram się nie korzystać z FG jak nie ma takiej potrzeby 😉.
galakty 3 337 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia 9 godzin temu, azgan napisał(a): Szkoda tylko że MFG pożałowali i trzeba kombinować z https://store.steampowered.com/app/993090/Lossless_Scaling/ Ja nawet mając MFG bym z niego nie korzystał, wystarczy mi tryb X2... X3/X4 za dużo artefaktów tworzy, a input lag zostaje bez zmian. Jaki w tym sens? 3 godziny temu, Kadajo napisał(a): Wrzuciłem nowego DLSS'a do NFS Unbound i gierka wygląda lepiej niż natywna jak dla mnie, o Ten który cisnął po DLSS latami, no nieeee Ale trzeba przyznać, że zrobili robotę. Do tego stopnia, że następnym monitorem będzie OLED 4K i nawet w trybie performance jakość będzie lepsza, niż mam pewnie teraz na 1440p Quality, a wydajność podobna
Phoenix. 4 730 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia DLSS Balans vs DLSS4 Wydajnosc w Metro Exodus. Doslownie przepasc w jakosci 2
galakty 3 337 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia (edytowane) Czyli podobnie ale z lepszą jakością... Heh, kto by pomyslał że aż taki postęp będzie. Wystarczy wgrać nowe biblioteki, wymusić preset J, obniżyć skalowanie oczko w dół i mamy lepszy obraz za darmo. Edytowane 27 Stycznia przez galakty
AndrzejTrg 2 752 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia A kiedyś wystarczyło odpalić *.exe i się grało ewentualnie ustawić suwak w jednej z trzech pozycji
Reddzik 2 776 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia (edytowane) Czyli co przybyło vramu przy obniżeniu dlss z balans na performance? 6585mb vs 7195mb, powinno być mniej jak się obniża rozdzielczość. Tak patrzę, bo mając marne 8gb vram, to może ratować tyłek, a nie tylko dla fps. Edytowane 27 Stycznia przez Reddzik
galakty 3 337 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia DLSS4 ma większe wymagania, może stąd ta różnica?
Reddzik 2 776 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia Rozumiem, że może być spadek fps, tak jak z RR, RR w starej technice zjadało mi w Cyberpunku ok 10fps może lekko więcej, a teraz jak sprawdziłem to zjadło mi przy RT ok 25fps, tu rozumiem, że mam za słabą kartę, słabe jednostki itd, ale DLSS który obniża rozdzielczość powinno tak samo być z vramem, w takim razie, to praktycznie dobije kartę, będę bacznie się temu przyglądać, bo inaczej nie ma sensu korzystania z Transformersów jak może jeszcze sprawę pogorszyć niż polepszyć.
galakty 3 337 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia Na serii 3000 to nie ma co tego włączać Najgorzej jak domyślnie to będzie odpalone, ludziom zajedzie karty i nagle z Quality na Performance będą musieli schodzić
azgan 1 130 Opublikowano 27 Stycznia Autor Opublikowano 27 Stycznia 2 godziny temu, galakty napisał(a): Ja nawet mając MFG bym z niego nie korzystał, wystarczy mi tryb X2... X3/X4 za dużo artefaktów tworzy, a input lag zostaje bez zmian. Jaki w tym sens? Ten który cisnął po DLSS latami, no nieeee Może kiedyś ogarną te artefakty i będzie z tego można korzystać 😉 2 godziny temu, galakty napisał(a): Ale trzeba przyznać, że zrobili robotę. Do tego stopnia, że następnym monitorem będzie OLED 4K i nawet w trybie performance jakość będzie lepsza, niż mam pewnie teraz na 1440p Quality, a wydajność podobna Nawet jak masz TV OLED 55 cali+ i grasz na nim w 1440p z DLSS4-Q to z HDR wygląda to wystarczająco dobrze zwłaszcza że przed takim ekranem siedzi się i tak dalej 👍 1
Phoenix. 4 730 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia 23 minuty temu, Reddzik napisał(a): powinno być mniej jak się obniża rozdzielczość. To zalezy od konkretnej gry jak sie zachowuje uzycie vram. 17 minut temu, galakty napisał(a): DLSS4 ma większe wymagania, może stąd ta różnica? Dokladnie tak 7 minut temu, galakty napisał(a): Na serii 3000 to nie ma co tego włączać Nie bez powodu 5070=4090 Ale male ziarenkoprawdy w tym jest. Teraz bedziemy patrzec na moc AI wybierajac gpu. Pewnie za rok Rubin ubije Ade swoimi ficzerami.
galakty 3 337 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia Patrząc na to co zrobili przy DLSS4 to jestem skłonny stwierdzić, że nie będzie tak źle. Jeśli ogarną artefakty przy FG (a pewnie ogarną) to trzeba będzie zmienić podejście i nie porównywać kart pod kątem rasteryzacji, nowy etap w rozwoju.
ryba 1 246 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia Godzinę temu, galakty napisał(a): Na serii 3000 to nie ma co tego włączać Najgorzej jak domyślnie to będzie odpalone, ludziom zajedzie karty i nagle z Quality na Performance będą musieli schodzić Wez mnie nie strasz, licze ze i moja 3080 10GB dostanie lekkiego boosta
tomcug 2 441 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia Jak ją wymienisz na lepszą, to dostanie 3
galakty 3 337 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia Rozumiem że tylko preset J powoduje spadek FPS? Inne powinny mieć wzrost?
ryba 1 246 Opublikowano 27 Stycznia Opublikowano 27 Stycznia A to dopiero za dwa latka, niech wyjdzie wiecej gier do ogrania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się