azgan 1 127 Opublikowano 30 Października 2024 Opublikowano 30 Października 2024 (edytowane) Kontynuacja jednego z popularnych tematów na Labie. Zapraszam Edytowane 21 Listopada 2024 przez azgan
ronaldo864 122 Opublikowano 31 Października 2024 Opublikowano 31 Października 2024 Wiele gier praktycznie nic nie zyskuje, a nawet, traci na fatalnej implementacji śledzenia promieni. Świetną implementację ma tylko garstka tytułów.
Phoenix. 4 713 Opublikowano 31 Października 2024 Opublikowano 31 Października 2024 40 minut temu, ronaldo864 napisał: traci na fatalnej implementacji śledzenia promieni.
Isharoth 597 Opublikowano 31 Października 2024 Opublikowano 31 Października 2024 (edytowane) W żadnej innej grze nie zrobiło to na mnie tak dobrego wrażenia jak PT w Cyberpunku. Ciekawe kiedy zacznie pojawiać się więcej gier które to przebiją. Ale PT w CP2077 niestety też nie był idealny. Gra robi się bardziej rozmazana niż na zwykłym RT. https://imgsli.com/Mjg3MjQy/1/2 - Tutaj dobrze to widać na trawie A z kolei tutaj widać mocną zaletę PT. O wiele bardziej naturalne oświetlenie. Jak w prawdziwości. https://imgsli.com/Mjg3MjU4/1/2 Edytowane 31 Października 2024 przez Isharoth 1
ODIN85 3 501 Opublikowano 31 Października 2024 Opublikowano 31 Października 2024 W Wukonga zagraj. Tam też jest sztos.
Quassar 25 Opublikowano 3 Listopada 2024 Opublikowano 3 Listopada 2024 Czyli nowy piec to będzie Ryzen + RTX chyba że intel sie ogarnie i zacznie znów produkować normalne procki bez lecenia w kulki, ale mówimy o intelu więc pewnie nie.
Spychcio 802 Opublikowano 3 Listopada 2024 Opublikowano 3 Listopada 2024 Zobaczymy jaki będzie wzrost wydajności RT w serii RTX5xxx. Jednak można śmiało zakładać, że potrzebne są jeszcze z minimum 3 generacje kart graficznych, żeby RT miało jakiś sens w niższym/średnim segmencie GPU. 1
azgan 1 127 Opublikowano 3 Listopada 2024 Autor Opublikowano 3 Listopada 2024 (edytowane) Edytowane 3 Listopada 2024 przez azgan
Spychcio 802 Opublikowano 3 Listopada 2024 Opublikowano 3 Listopada 2024 Bardzo dobrze to wygląda, jest zdecydowana poprawa w odbiciach RT.
azgan 1 127 Opublikowano 5 Listopada 2024 Autor Opublikowano 5 Listopada 2024 PS5 i RT na PS5 PRO w Alan Wake II
Art385 339 Opublikowano 20 Listopada 2024 Opublikowano 20 Listopada 2024 W dniu 5.11.2024 o 01:42, azgan napisał(a): PS5 i RT na PS5 PRO w Alan Wake II Które jest które, bo zakładam, że ten lepiej wyglądający, to bez RT? 1
azgan 1 127 Opublikowano 20 Listopada 2024 Autor Opublikowano 20 Listopada 2024 58 minut temu, Art385 napisał(a): Które jest które, bo zakładam, że ten lepiej wyglądający, to bez RT? Na dole, ten drugi jest z RT.
Art385 339 Opublikowano 20 Listopada 2024 Opublikowano 20 Listopada 2024 O no to można powiedzieć udało mi się prawie trafić 1
azgan 1 127 Opublikowano 28 Listopada 2024 Autor Opublikowano 28 Listopada 2024 W dniu 3.11.2024 o 16:44, Spychcio napisał(a): Zobaczymy jaki będzie wzrost wydajności RT w serii RTX5xxx. Jednak można śmiało zakładać, że potrzebne są jeszcze z minimum 3 generacje kart graficznych, żeby RT miało jakiś sens w niższym/średnim segmencie GPU. https://www.gry-online.pl/newsroom/portal-2-z-modem-rtx-remix-i-path-tracingiem-obciaza-nawet-rtx-a/z52b881
galakty 3 312 Opublikowano 28 Listopada 2024 Opublikowano 28 Listopada 2024 Przynajmniej widać kolosalną różnicę, a nie jak w 99% gier z RT...
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 10 Grudnia 2024 Opublikowano 10 Grudnia 2024 (edytowane) Widziałem w wątku o grze. IMO robi jednak robotę PT. Niby detal, niby niuanse, ale generalnie poprawia jakość wyraźnie, nadaje plastyczności, realizmu. A diaboł tkwi w szczegółach, jak wiemy. Edytowane 10 Grudnia 2024 przez JeRRyF3D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się