azgan 837 Opublikowano 30 Października Opublikowano 30 Października (edytowane) Kontynuacja jednego z popularnych tematów na Labie. Zapraszam Edytowane 21 Listopada przez azgan
ronaldo864 37 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października Wiele gier praktycznie nic nie zyskuje, a nawet, traci na fatalnej implementacji śledzenia promieni. Świetną implementację ma tylko garstka tytułów.
Phoenix. 587 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października 40 minut temu, ronaldo864 napisał: traci na fatalnej implementacji śledzenia promieni. 1
Isharoth 220 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października (edytowane) W żadnej innej grze nie zrobiło to na mnie tak dobrego wrażenia jak PT w Cyberpunku. Ciekawe kiedy zacznie pojawiać się więcej gier które to przebiją. Ale PT w CP2077 niestety też nie był idealny. Gra robi się bardziej rozmazana niż na zwykłym RT. https://imgsli.com/Mjg3MjQy/1/2 - Tutaj dobrze to widać na trawie A z kolei tutaj widać mocną zaletę PT. O wiele bardziej naturalne oświetlenie. Jak w prawdziwości. https://imgsli.com/Mjg3MjU4/1/2 Edytowane 31 Października przez Isharoth 1
ODIN85 658 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października W Wukonga zagraj. Tam też jest sztos.
Quassar 23 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Czyli nowy piec to będzie Ryzen + RTX chyba że intel sie ogarnie i zacznie znów produkować normalne procki bez lecenia w kulki, ale mówimy o intelu więc pewnie nie.
Spychcio 396 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Zobaczymy jaki będzie wzrost wydajności RT w serii RTX5xxx. Jednak można śmiało zakładać, że potrzebne są jeszcze z minimum 3 generacje kart graficznych, żeby RT miało jakiś sens w niższym/średnim segmencie GPU. 1
azgan 837 Opublikowano 3 Listopada Autor Opublikowano 3 Listopada (edytowane) Edytowane 3 Listopada przez azgan
Spychcio 396 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Bardzo dobrze to wygląda, jest zdecydowana poprawa w odbiciach RT.
Art385 130 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada W dniu 5.11.2024 o 01:42, azgan napisał(a): PS5 i RT na PS5 PRO w Alan Wake II Które jest które, bo zakładam, że ten lepiej wyglądający, to bez RT? 1
azgan 837 Opublikowano 20 Listopada Autor Opublikowano 20 Listopada 58 minut temu, Art385 napisał(a): Które jest które, bo zakładam, że ten lepiej wyglądający, to bez RT? Na dole, ten drugi jest z RT.
Art385 130 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada O no to można powiedzieć udało mi się prawie trafić 1
azgan 837 Opublikowano 28 Listopada Autor Opublikowano 28 Listopada W dniu 3.11.2024 o 16:44, Spychcio napisał(a): Zobaczymy jaki będzie wzrost wydajności RT w serii RTX5xxx. Jednak można śmiało zakładać, że potrzebne są jeszcze z minimum 3 generacje kart graficznych, żeby RT miało jakiś sens w niższym/średnim segmencie GPU. https://www.gry-online.pl/newsroom/portal-2-z-modem-rtx-remix-i-path-tracingiem-obciaza-nawet-rtx-a/z52b881
galakty 474 Opublikowano 28 Listopada Opublikowano 28 Listopada Przynajmniej widać kolosalną różnicę, a nie jak w 99% gier z RT...
JeRRyF3D 599 Opublikowano 10 Grudnia Opublikowano 10 Grudnia (edytowane) Widziałem w wątku o grze. IMO robi jednak robotę PT. Niby detal, niby niuanse, ale generalnie poprawia jakość wyraźnie, nadaje plastyczności, realizmu. A diaboł tkwi w szczegółach, jak wiemy. Edytowane 10 Grudnia przez JeRRyF3D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się