Dimazz 565 Opublikowano 29 Lipca Opublikowano 29 Lipca czegoś mi w tej grze brakuje. To jest takie puste 1
PaVLo 917 Opublikowano 29 Lipca Opublikowano 29 Lipca Na filmie można zauważyć, że da się wchodzić w interakcję z obiektami, więc tego na pewno nie zabraknie. Ja już nie oglądam więcej, bo za chwilę poznam wszystkie szczegóły, zamiast samemu je odkrywać ☝️
ODIN85 3 501 Opublikowano 29 Lipca Opublikowano 29 Lipca Nie wszyscy pewnie wiedzą że grać będziemy lasencją
Ryszawy 401 Opublikowano 29 Lipca Opublikowano 29 Lipca (edytowane) No dobra, poświęciłem te 35 minut. Dead Space from Poland. Fajna muzyka, fajne "swojskie lokacje". Strzelanie okropne, coś w stylu wystrzel 100 kapiszonów, może padnie... W pierwszym Dead Space, tym oryginalnym, było coś podobnego, jeżeli do Nekromorfów waliłeś ze zwykłej broni, czyli bezużytecznego karabinu. Nie wiem co, ale z budowaniem klimatu, z tą atmosferą zagrożenia, tutaj coś jest nie tak. No i to: "zobacz, żółta farba, może można to rozwalić, zniszczyć, wspiąć się...", dla mnie, niszczyciel immersji w tak oczywistej wersji. Ogólnie, to tak trochę średnio na jeża, jak na razie, ale z braku laku... Edytowane 29 Lipca przez Ryszawy
ODIN85 3 501 Opublikowano 30 Lipca Opublikowano 30 Lipca 1. To początek gry. Broń się ulepsza. 2. Taką samą farbę masz w RE.
@MUZ 109 Opublikowano 30 Lipca Opublikowano 30 Lipca (edytowane) 9 godzin temu, Ryszawy napisał(a): No dobra, poświęciłem te 35 minut. Dead Space from Poland. Fajna muzyka, fajne "swojskie lokacje". Strzelanie okropne, coś w stylu wystrzel 100 kapiszonów, może padnie... W pierwszym Dead Space, tym oryginalnym, było coś podobnego, jeżeli do Nekromorfów waliłeś ze zwykłej broni, czyli bezużytecznego karabinu. Nie wiem co, ale z budowaniem klimatu, z tą atmosferą zagrożenia, tutaj coś jest nie tak. No i to: "zobacz, żółta farba, może można to rozwalić, zniszczyć, wspiąć się...", dla mnie, niszczyciel immersji w tak oczywistej wersji. Ogólnie, to tak trochę średnio na jeża, jak na razie, ale z braku laku... Nie zgodzę się - to jest jeden z najlepszych aspektów tego powyższego fragmentu rozgrywki. ------------------------------------------------------------------------------------ Jestem trochę sceptyczny jesli chodzi o powtarzalność rozgrywki, tempo i walkę, ale ogólnie jestem na tak - muzyka, voiceacting, setting (Polska lat 80tych) i UI rządzą. Edytowane 30 Lipca przez @MUZ
ODIN85 3 501 Opublikowano 31 Lipca Opublikowano 31 Lipca (edytowane) Premiera 5 września Wymagania Edytowane 31 Lipca przez ODIN85
samsung70 210 Opublikowano 31 Lipca Opublikowano 31 Lipca 4 godziny temu, ODIN85 napisał(a): Premiera 5 września Wymagania 3080 do grania w 1080p OMG
Phoenix. 4 714 Opublikowano 31 Lipca Opublikowano 31 Lipca 3080 to już złom do nowych wiec nic w tym dziwnego, ze do 1080p.
Necronom 431 Opublikowano 31 Lipca Opublikowano 31 Lipca 9 godzin temu, ODIN85 napisał(a): Premiera 5 września Wymagania Silent Hill f 25 września, a trochę wcześniej ten nowy MGS. Blisko siebie wszystko.
samsung70 210 Opublikowano 31 Lipca Opublikowano 31 Lipca 2 godziny temu, Ryszawy napisał(a): OK, rąbek fabuły uchylony: oraz patologia pre orderów... zamów wcześniej, zapłać więccej za wersję deluze aby dostać kilka sztuk AMUNICJIi :Dno k.. grubo, za takie numery to będzie wersja agusig delux
Ryszawy 401 Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia (edytowane) He, he..., grubo, trzy naboje do strzelby i trzy różne teksturki dla skafandra. Bierę Swoją drogą, jeżeli trzy naboje to taki niesamowity bonus, to ile ich będzie można znaleźć w całej grze, dwanaście? Edytowane 1 Sierpnia przez Ryszawy
ODIN85 3 501 Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia Pozwala zagrać dwa dni wcześniej więc chętnie dopłacę
@MUZ 109 Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia Cena za deluxe to głównie za granie dwa dni wcześniej, ale faktycznie ciekawią te naboje WTF
ODIN85 3 501 Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia Przecież tam jest taki mechanizm jak w Residentach. Jak masz mało amo to leci ze skrzynek i przeciwników.
samsung70 210 Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia 4 godziny temu, ODIN85 napisał(a): Przecież tam jest taki mechanizm jak w Residentach. Jak masz mało amo to leci ze skrzynek i przeciwników. możesz rozwinąć myśl?
ODIN85 3 501 Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia W ogrywanym fragmencie gościu najpierw rozbijał skrzynie jak miał dużo ammo to leciała kasa a potem wczytał save i wystrzełał się do zera i ze skrzynek leciało tylko ammo
Ryszawy 401 Opublikowano 9 Sierpnia Opublikowano 9 Sierpnia Jak na razie najbardziej zachęcające wideo.
samsung70 210 Opublikowano 13 Sierpnia Opublikowano 13 Sierpnia 23 minuty temu, ODIN85 napisał(a): AI generated?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się