Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie będę się specjalne rozpisywał, bo weny brak, ale w weekend skończyłem, wbiłem platynę i mimo sporego przedpremierowego hajpu oraz świetnego początku, to po skończeniu mam mieszane uczucia. To jest dobra gra i tyle, bo w kilku aspektach mnie rozczarowuje. Dałbym jakieś 7.75/10 ostatecznie, ale grając w to miałem momenty gdzie gra była 6/10.
Zacząłem wczoraj od nowa ogrywać Tsushimę i pewnie kilka godzin pogram, aby porównać oba tytuły na świeżo, ale całościowo chyba lepiej oceniam właśnie Tsushimę.
Tsushima była świeża, a tu tej świeżości brak. Podobny feeling miałem z Zero Dawn i Forbidden West. Yotei ma momenty, że czuję się jakbym grał na autopilocie.
Nie wyobrażam sobie 3 części za 5-6 lat bez sporych zmian, bo moim zdaniem, wiele mechanik już się za te 5 lat nie obroni gdyż ledwo się bronią już teraz.
Na miejscu SP zacząłbym pracować nad nowym ip, gdyż formuła na Ghosta się wyczerpała moim zdaniem i jak zaserwują 3 raz to samo to staną się Ubisoftem (w moich oczach).

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, @MUZ napisał(a):

Nie będę się specjalne rozpisywał, bo weny brak, ale w weekend skończyłem, wbiłem platynę i mimo sporego przedpremierowego hajpu oraz świetnego początku, to po skończeniu mam mieszane uczucia. To jest dobra gra i tyle, bo w kilku aspektach mnie rozczarowuje. Dałbym jakieś 7.75/10 ostatecznie, ale grając w to miałem momenty gdzie gra była 6/10.
Zacząłem wczoraj od nowa ogrywać Tsushimę i pewnie kilka godzin pogram, aby porównać oba tytuły na świeżo, ale całościowo chyba lepiej oceniam właśnie Tsushimę.
Tsushima była świeża, a tu tej świeżości brak. Podobny feeling miałem z Zero Dawn i Forbidden West. Yotei ma momenty, że czuję się jakbym grał na autopilocie.
Nie wyobrażam sobie 3 części za 5-6 lat bez sporych zmian, bo moim zdaniem, wiele mechanik już się za te 5 lat nie obroni gdyż ledwo się bronią już teraz.
Na miejscu SP zacząłbym pracować nad nowym ip, gdyż formuła na Ghosta się wyczerpała moim zdaniem i jak zaserwują 3 raz to samo to staną się Ubisoftem (w moich oczach).

To wszystko o czym piszesz, udalo mi sie wywnioskowac po zobaczeniu marketingowych materialow i obejrzeniu kilku recenzji. Bezpieczny sequel, bez wyraznego kroku naprzod dla marki. 

Edytowane przez RTXnietylko4060tiUSER
  • Upvote 1
Opublikowano

Tsushima podobno sprzedała 5 milionów w ciągu 3 miesięcy od premiery(mając znacząco większą bazę graczy, bo to ma znaczenie). Yotei 3,2 miliona w ciągu miesiąca - myślę, że do 4 milionów po 3 miesiącach mogą dobić. 

Opublikowano (edytowane)

5 czy 6 lat to nie kwestia czasu ;) 

 

ja tam bym wolał nowe ip od nich

 

jeśli jednak zdecydują się, lub Sony będzie im kazać, życzyłbym sobie małej rewolucji w podejściu do projektu

Edytowane przez @MUZ
Opublikowano

Dopóki Guilemot będzie tam rządził to nic się w Ubisofcie i ich podejściu nie zmieni. Niesamowicie niewykorzystany potencjał takiego IP jak AC i możliwości, które oferuje.

Opublikowano

https://www.ppe.pl/news/390533/ghost-of-yotei-z-nowa-zawartoscia-i-duza-niespodzianka-oczekiwany-tryb-juz-dostepny.html

Aktualizacja przyniosła też niespodziankę w postaci usprawnień graficznych. Ghost of Yōtei otrzymało pełne wsparcie VRR – z opcjami Smoothed oraz Uncapped – co szczególnie docenią posiadacze nowoczesnych ekranów. Dodatkowo pojawił się nowy tryb „Balanced”, dostępny wyłącznie na wyświetlaczach 120 Hz. Umożliwia on rozgrywkę w 40 klatkach na sekundę, a jedna z wersji trybu oferuje nawet ray tracing. Trzeba jednak pamiętać, że przerywniki filmowe nadal działają w 30 FPS.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...